quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
quote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:58 schreef Paladijn het volgende:
Uiteindelijk houdt dit alleen maar in dat Alexxx de slimste man op aarde is.
Klopt ! Waar ligt Gennep ?quote:Op woensdag 18 december 2013 12:19 schreef Anne het volgende:
[..].
Ik heb begrepen dat je ook al bent uitgenodigd voor soep, aangezien je daar over begon dankzij Alex?
Waar ?quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 19:54 schreef 2cv het volgende:
Wanneer zou de overheid (extra) belasting willen heffen over modeltreinen ?
Wat een kort gifje. Waar is de rest?quote:
nee voor het konijntjequote:
ik rijd er morgen langs, en over een week weer. moet ik je er af zetten en over een week weer terughalen?quote:
Ik help het je hopen !quote:
Ik ken de "It will allways[/i] happen[/i]"-versie ook. Google is vast heel gewillig ...quote:
Dat kan je Anne's ouders toch niet aandoen ? ! ? !quote:Op woensdag 18 december 2013 21:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik rijd er morgen langs, en over een week weer. moet ik je er af zetten en over een week weer terughalen?
Dat, krap aan zelfs..quote:
Je wilt eigenlijk niet weten hoe gastvrij ze zijn.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:18 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat kan je Anne's ouders toch niet aandoen ? ! ? !
Die vragen je gewoon om een pakketje voor ze naar de PaGe fabriek te brengen, zien ze je de hele week niet meer.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:18 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat kan je Anne's ouders toch niet aandoen ? ! ? !
Waarom niet ?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Je wilt eigenlijk niet weten hoe gastvrij ze zijn.
De pleepapierboer ?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die vragen je gewoon om een pakketje voor ze naar de PaGe fabriek te brengen, zien ze je de hele week niet meer.
goedemorgenquote:
morgen in de kroegquote:, vanavond jaar afsluiting in een restaurant
als 2CV in een week tijd 14 jaar terug de tijd in kan, stuur m dan eens een maand wegquote:
Mooi,Chinees? Griek? Italiaan of zo een brasserie gebeuren?quote:Op donderdag 19 december 2013 06:48 schreef densmee het volgende:
Goedemorgen, vanavond jaar afsluiting in een restaurant
Scherp, +1.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:29 schreef Anne het volgende:
Lasagne hoop ik, anders is het wel een karige maaltijd.
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:24 schreef daNpy het volgende:
Die heb ik gisteren opgeruimd omdat er anders niks meer in kon
Als je gewoon wilt werken geeft het UWV meestal geen reden tot zeiken. Vandaag weer heel goed contact met ze gehad. ja, ze sturen boze gestandaardiseerde brieven, maar als je dan even aan je contactpersoon meld wat er aan de hand is valt er van alles te regelen, als het jou maar zsm uit de uitkering haalt.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:53 schreef Anne het volgende:
Het eerdere bericht over een verlenging van mijn contract mogen jullie vergeten. Vanaf volgend jaar mag ik meezeiken op het UWV.
quote:Op donderdag 19 december 2013 17:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je gewoon wilt werken geeft het UWV meestal geen reden tot zeiken. Vandaag weer heel goed contact met ze gehad. ja, ze sturen boze gestandaardiseerde brieven, maar als je dan even aan je contactpersoon meld wat er aan de hand is valt er van alles te regelen, als het jou maar zsm uit de uitkering haalt.
Succes met het zoeken van een nieuw baan!
Met welk UWV hebben jullie te maken ?quote:Op donderdag 19 december 2013 18:16 schreef Anne het volgende:
Het was een opmerking met een knipoog.
Ik heb nog nooit gezeik gehad met het UWV (al heb ik er zelf maar 1 week mee te maken gehad) en ook voor SD krijg ik daar z'n shit geregeld. Ik heb een heel vriendelijke stem aan de telefoon (en dat compliment komt niet uit míjn mond), dat helpt al een hoop.
Een mevrouw die niet een dossier van 4500 pagina's met een en al ellende voor haar neus krijgtquote:Op donderdag 19 december 2013 19:57 schreef 2cv het volgende:
[..]
[..]
Met welk UWV hebben jullie te maken ?
Dus: "Hoera! Geen contract!" ?quote:Op donderdag 19 december 2013 22:59 schreef Anne het volgende:
Als het een leuke baas is heb ik daar niet zo'n problemen mee.
Lol, wat was de eerste gedachte die in je op kwam toen je er achter kwam?quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:36 schreef Sounddragon het volgende:
Tss, kijk net op mijn bankrekening, zie ik dat ik vanmiddag 163.94 heb afgerekend voor nét geen 50 liter benzine![]()
Kijk ik op de bon; heeft die maffe belg me pomp 9 én 12 laten afrekenen; 49.80 liter Benzine en op die andere 70 liter diesel![]()
Net maar effe gebeld, oepsie; wordt teruggeboekt.
Dat ze ergens een fuckupje hadden gemaakt; weinig andere optiesquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:23 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Lol, wat was de eerste gedachte die in je op kwam toen je er achter kwam?
ik mis het (geplette) blikje red bull tussen dorpel en asfaltquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:18 schreef daNpy het volgende:
Sjonnies die denken dat hun auto laag is![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daar ook al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ja, da's goed te zien, en mijn naam staat bovenop mijn helm.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:25 schreef 2cv het volgende:
Oh, nu weet ik hoe je heet en hoe je er uit ziet. Nog even en ik weet ook nog wat je schoenmaat is.
Neh, hesjes zijn qud.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:41 schreef Alexxxxx het volgende:
jij bent degene met het oranje hesje aan
Werkoverleg heet dat; rode helm is een uitvoerderquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:52 schreef Anne het volgende:
SD is een ouwehoer. Dat bevestigt de foto's ook.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:48 schreef densmee het volgende:
Rooie overal en witte helm heeft henk op zeker
Ilona was het.quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:48 schreef densmee het volgende:
Rooie overal en witte helm heeft henk op zeker
DJ Paul, geen twijfel mogelijk!quote:
al heeft 'ie wel wat betere nummers gemaakt, maar die kent dan weer niet iedereen. Dit is uit zijn commerciële periode; oudere shit is beterderder.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:56 schreef Alfisti het volgende:
[..]
DJ Paul, geen twijfel mogelijk!
May the forze be with you
De oudere shit kent Paal wel.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
al heeft 'ie wel wat betere nummers gemaakt, maar die kent dan weer niet iedereen. Dit is uit zijn commerciële periode; oudere shit is beterderder.
ohwjee muziek uit de tuin bij de Euromastquote:
Paul kwam niet zo veel in Park, toen hij commercieel ging raakte hij een beetje uit de gratie in the scenequote:Op zaterdag 21 december 2013 21:35 schreef lipje het volgende:
[..]
ohwjee muziek uit de tuin bij de Euromast
Die heb ik al 2 maanden gedownload op schijf staan, maar nog niet gekeken. Nu naar Chip aan het kijken op DiscoHD.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:00 schreef BaraCuda het volgende:
Mocht je de Rolling Stones leuk vinden, om 22:30 een fking geniaal concert van 2013 op ned 3 ;-)
Is een boodschaap net zoiets als een FOKschaap?quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:00 schreef .Neovo. het volgende:
Ok, mijn moeder had net even mijn auto mee om boodschapen te doen. Heenreis was er niks aan de hand, wou ze weer wegrijden, was de accu ineens dood
Wtf?
Heeft moeders het licht aan gelaten?quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:00 schreef .Neovo. het volgende:
Ok, mijn moeder had net even mijn auto mee om boodschapen te doen. Heenreis was er niks aan de hand, wou ze weer wegrijden, was de accu ineens dood
Wtf?
Graag !quote:
Daarom hebben echte mannen startkabels bij zich.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is een boodschaap net zoiets als een FOKschaap?![]()
Kofferbak/deur niet goed dichgegooid?
Had pas ook zoiets met de Niksan, kon ik mooi de ANWB laten komen, stond op een vrij kort werkvak, dus aanduwen ging niet.
En vergeet zijn holy noise tijd nietquote:
Ik heb mijn auto wel eens bij de garage opgehaald naar een APK met grote beurt waaronder accu-check; ik rijd 10 km, doe wat boodschappen, stap in - accu volledig dood. Kan gebeurenquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:00 schreef .Neovo. het volgende:
Wtf?
Had hem idd ook al gezien, maar blijft geweldigquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die heb ik al 2 maanden gedownload op schijf staan, maar nog niet gekeken. Nu naar Chip aan het kijken op DiscoHD.
Gezien de mx5jes bij hem wegrijden Hugenholtz -> Hunzerug lijkt me dat inderdaad het gevalquote:Op zondag 22 december 2013 09:51 schreef .Neovo. het volgende:
Dumpert: C5 familiebak de baas op Zandvoort - http://www.dumpert.nl/med(...)as_op_zandvoort.html
Denk dat die andere bestuurders niet eens hun best deden.
Da's de tweede; het origineel;quote:Op zondag 22 december 2013 00:18 schreef Paladijn het volgende:
[..]
En vergeet zijn holy noise tijd niet
Ikke ging sporten met een ML350 op de snelweg; hield hem redelijk bij tot de 160-170, daarna kon ik alleen nog maar zwaaienquote:Op zondag 22 december 2013 10:23 schreef Anne het volgende:
Ik heb van de week een Cayenne S eruit gereden tot 120 km/h, daarna ben ik gestopt. Ik ga er maar vanuit dat het de handgeschakelde versie was en de bestuurder daar niet mee om kon gaan.
En hij zo lachen bij de pomp.quote:Op zondag 22 december 2013 10:27 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb van de week een Ferrari F430 er uit gereden voor het stoplicht. Ik gaf gas en hij een heel stuk minder.
quote:
L.A. style was toch van Van Diepen? Holy noise gaf daar juist een reactie opquote:Op zondag 22 december 2013 10:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's de tweede; het origineel;
Offehh..
Daar heeft TF nog een leuke anecdote overquote:Op zondag 22 december 2013 10:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ikke ging sporten met een ML350 op de snelweg; hield hem redelijk bij tot de 160-170, daarna kon ik alleen nog maar zwaaien![]()
Wij worden allen oude lullen (in elk geval wens ik het jullie toe).quote:Op zondag 22 december 2013 10:34 schreef Paladijn het volgende:
[..]
L.A. style was toch van Van Diepen? Holy noise gaf daar juist een reactie op
Het meest enge is dat het al zo lang geleden is...Desondanks nog steeds lekker om te luisteren
Ilona houdt jou jong natuurlijkquote:
Nou ja, ruim, ruim.quote:Op zondag 22 december 2013 10:39 schreef Barcaconia het volgende:
Iedereen in deze SC is toch al ruim boven de 30?
Klopt idd, zijn nog 2 of 3 nummers op gevolgd, maar die waren minder goed. Dead en Still Alive waren OK, de rest is meuck, werden ook maar een weekie gedraaid, en daarna achterin de bakquote:Op zondag 22 december 2013 10:34 schreef Paladijn het volgende:
[..]
L.A. style was toch van Van Diepen? Holy noise gaf daar juist een reactie op
Het meest enge is dat het al zo lang geleden is...Desondanks nog steeds lekker om te luisteren
[..]
Daar heeft TF nog een leuke anecdote over
Vrij ruim iddquote:Op zondag 22 december 2013 10:39 schreef Barcaconia het volgende:
Da's meer Tomorrowland-muziek, nét een beetje te commercieel. Ook wel goed, maar meer mainstreamquote:Op zondag 22 december 2013 11:01 schreef Duvel het volgende:
Als we dan toch oude meuk posten, ik heb dit op 12"...
En vergeet Neovo niet. Da's op dit moment de jongste hier geloof ik. En smee.quote:Op zondag 22 december 2013 10:48 schreef Paladijn het volgende:
Volgens mij zijn Anne en Dingest nog 20ers
En in het kader van 'lang geleden': de verkoopster van de kaartjes gisteravond was een oud-Atheneum klasgenote. En nee, ik heb haar niet gevraagd hoe ze daar terecht kwam
Ongetwijfeld, ik was 11 toen dit uitkwam. In de tijd van kale kopjes en Parkzicht liep ik met lang haar in houthakkershemden rond.quote:Op zondag 22 december 2013 11:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's meer Tomorrowland-muziek, nét een beetje te commercieel. Ook wel goed, maar meer mainstream
Whehehe, en ik in Aussies en Naaikiesquote:Op zondag 22 december 2013 11:06 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, ik was 11 toen dit uitkwam. In de tijd van kale kopjes en Parkzicht liep ik met lang haar in houthakkershemden rond.
Pardon?quote:Op zondag 22 december 2013 10:39 schreef Barcaconia het volgende:
Terug naar PUB jij.quote:Op zondag 22 december 2013 11:13 schreef Anne het volgende:
Oh jee, krijgen we dat gezeik weer over vroeger.
9 okt. '92quote:Op zondag 22 december 2013 11:05 schreef Anne het volgende:
[..]
En vergeet Neovo niet. Da's op dit moment de jongste hier geloof ik. En smee.
Ik zal er eens een kijkje nemen.quote:
Nee, ik zit in een vacuüm, te oud voor PUB, te jong voor 40+.quote:
Memory Lanequote:Op zondag 22 december 2013 11:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee, ik zit in een vacuüm, te oud voor PUB, te jong voor 40+.
Doe ik hem niet na! Maar ik heb dan ook geen vrachtwagen en geen bos.quote:Op zondag 22 december 2013 11:28 schreef Sounddragon het volgende:
To get off the subject; straatje keren met truck/schamel, maar dan zonder straatje![]()
Blij dat je er zulke goede herinneringen aan hebt!quote:Op zondag 22 december 2013 11:50 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Toen lag ik in het ziekenhuis onder de blauwe lamp. (couveuse). Grappig.
wat denk je, de hele dag knappe jonge zusters die over je heen hangen.quote:Op zondag 22 december 2013 12:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Blij dat je er zulke goede herinneringen aan hebt!
maar een half jaarquote:Op zondag 22 december 2013 10:39 schreef Barcaconia het volgende:
Daar herinner ik me niks van eigenlijk.quote:Op zondag 22 december 2013 12:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Blij dat je er zulke goede herinneringen aan hebt!
Dat van die zusters weet ik niet meer.quote:Op zondag 22 december 2013 12:20 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
wat denk je, de hele dag knappe jonge zusters die over je heen hangen.
Woar is den DJ Paul Elstak jonguh???????quote:Op zondag 22 december 2013 13:29 schreef Paladijn het volgende:
Lexxx heeft natuurlijk weer van alles gemist
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had daarna nog wat handtekeningen kunnen 'scoren', maar had nogal last van kramp in mijn benen van het lange staan vooraan dus ik ben maar zsm. naar huis gegaan
Die was eurodance hitjes aan het draaien:quote:Op zondag 22 december 2013 13:41 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Woar is den DJ Paul Elstak jonguh???????
wat is het toegevoegd nut van handtekeningen scoren überhaupt?quote:Op zondag 22 december 2013 13:29 schreef Paladijn het volgende:
Lexxx heeft natuurlijk weer van alles gemist
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had daarna nog wat handtekeningen kunnen 'scoren', maar had nogal last van kramp in mijn benen van het lange staan vooraan dus ik ben maar zsm. naar huis gegaan
Een extra herinnering/meet&greet etc.quote:Op zondag 22 december 2013 13:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat is het toegevoegd nut van handtekeningen scoren überhaupt?en gister alsnog een leuke avond gehad.
Dat krijg je als je je Citroen laat beschilderen door een zangeresquote:Op zondag 22 december 2013 13:53 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb te veel groupies gezien om het nog leuk te vinden geloof ik
Aisha was een danseres.quote:Op zondag 22 december 2013 14:19 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat krijg je als je je Citroen laat beschilderen door een zangeres
Wanneer is 2cv aan de beurt?
die 5 invullen en insturen, het is weer altijd prijs.quote:Op zondag 22 december 2013 15:19 schreef Barcaconia het volgende:
Ik kan slechts 5 vragen oid zo beantwoorden. Maar ik heb geen tijd/zin om de rest uit te zoeken.
doe je snelquote:Op zondag 22 december 2013 18:41 schreef densmee het volgende:
ik heb 68 antwoorden tot nu toe al ingevuld. komende week tussendoor maar eens kijken of ik ergens een keertje een uurtje heb
Qua groupies ? Nu !quote:Op zondag 22 december 2013 14:19 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat krijg je als je je Citroen laat beschilderen door een zangeres
Wanneer is 2cv aan de beurt?
herkenbaarquote:Op zondag 22 december 2013 11:06 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, ik was 11 toen dit uitkwam. In de tijd van kale kopjes en Parkzicht liep ik met lang haar in houthakkershemden rond.
o_O Wat is het probleem?quote:Op maandag 23 december 2013 09:20 schreef Alexxxxx het volgende:
zul je lekker buiten spelen, begint het te regenen*wacht*
Nee, nu wel. Ik had meer een "globaal idee" dan echt te weten wat het is.quote:Op maandag 23 december 2013 07:23 schreef lipje het volgende:
Goedemorgen deze morgen![]()
Had duvel ook de edit gelezen?
* Alfisti aait de SD en geeft hem een bakkie DEquote:Op maandag 23 december 2013 11:09 schreef Sounddragon het volgende:
Mogguh, vakantie tegen wil en dank, en dan moet het vrouwtje ook nog eens gewoon werken.
Is op zich niks mis mee, maar dan wel allebei; ķf allebei vrij.. maar niet half om half, dat zuigtquote:
Hmm, lekkah dank jequote:Op maandag 23 december 2013 11:13 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti aait de SD en geeft hem een bakkie DE
Achja wij hebben nu allebei vakantie maar ik zit de hele dag in de garage aan de Golf te werkenquote:Op maandag 23 december 2013 11:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is op zich niks mis mee, maar dan wel allebei; ķf allebei vrij.. maar niet half om half, dat zuigt
Hehe, sja, dat heb ik ook wel eens; Anne is ook niet zo van het knutselen, ik krijg ook commentaar als ik teveel in het buitenhuis zitquote:Op maandag 23 december 2013 11:14 schreef daNpy het volgende:
[..]
Achja wij hebben nu allebei vakantie maar ik zit de hele dag in de garage aan de Golf te werken
Ze heeft wel eventjes mee geholpen maar niet echt veel
Buiten spelen was in dit geval benz prototypesop de foto zetten. wel een prototype gezien maar niet op de foto gekregenquote:Op maandag 23 december 2013 09:52 schreef Paladijn het volgende:
[..]
o_O Wat is het probleem?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is de A73 nu niet dicht bij Echt?quote:Op maandag 23 december 2013 12:47 schreef Sounddragon het volgende:
Nu ook 130 op A16 en A73
Smooi, kan ik eindelijk legaal doorrijden
Kweenie, zit op de bankquote:
Over welke stad spreken jullie nu? Toch niet Rotterdam hé.quote:Op zondag 22 december 2013 23:16 schreef lipje het volgende:
herkenbaar
En dat duvel weet wat tomorrowland is..... eerst was er sporthal west
waar anders danquote:Op maandag 23 december 2013 16:17 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Over welke stad spreken jullie nu? Toch niet Rotterdam hé.
quote:Op maandag 23 december 2013 11:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hehe, sja, dat heb ik ook wel eens; Anne is ook niet zo van het knutselen, ik krijg ook commentaar als ik teveel in het buitenhuis zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 december 2013 16:39 schreef Anne het volgende:
[..].
Het is alleen zo dat je ineens weg bent zonder iets te zeggen voor een uur, of twee.Dat krijg je ervan als ik geboycot word als begenadigd roker, dan kom ik in de garage terecht en dan zie ik allemaal klusjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muts? Jij bent wel lief voor je vrouwtje he?quote:Op maandag 23 december 2013 17:09 schreef daNpy het volgende:
"Mooi, als die muts film kijkt heeft ze toch niet door dat ik weg ben".
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Druk dan dat andere lager er ook even uit. Bij de Saab ga ik ook en hele berg preventief vervangen.quote:Op maandag 23 december 2013 17:09 schreef daNpy het volgende:
Zo, alles is naar de straler op 2 dingen na; de wieldragers aan de voorzijde.
Omdat ik de lagers niet zelf kan verwijderen dacht ik dat ik ze dan zelf even schoon ging maken en dan was het ook goed.
Bij controle bleek echter dat 1 van de lagers gaar is, zit aardig wat speling op
Die laat ik dus alsnog ergens eruit persen en dan breng ik ze later even langs de straler![]()
Nu kan ik beginnen met alle andere werkzaamheden en schoonmaken van alle bouten/moeren/beugeltjes wat over is
quote:Op maandag 23 december 2013 17:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als ik geboycot word als begenadigd roker, dan kom ik in de garage terecht en dan zie ik allemaal klusjes
Klopt, maar daar mag ik niet roken.quote:Op maandag 23 december 2013 17:41 schreef Anne het volgende:
[..].
Binnen hebben we ook genoeg klusjes, hoor, lief!
Mijn zomer banden zitten nog steeds onder de auto... Ben de wielbouten kwijt die bij de winterbanden zaten..quote:Op maandag 23 december 2013 17:42 schreef Anne het volgende:
Ik heb trouwens winterbanden! Straks even in het winterbanden topic zetten!
Kweet alleen niet of ik ze deze winter nodig ga hebben.
Huh ?quote:Op maandag 23 december 2013 18:35 schreef Anne het volgende:
Ze zitten er bij mij ook nog niet onder heur. Ik moet ze nog betalen (ga ik binnen nu en een half uur doen) en de naven moeten nog ietsie groter worden gemaakt, want dat pastte dan weer niet.
Naafgaten in de velgen waren ietsie te klein; Opel heeft 56.6 en Sleat moet 57.1. tekeningetje maken voor je? Meneer mienemeutquote:
Ik wel jaquote:Op maandag 23 december 2013 17:33 schreef Sounddragon het volgende:
Muts? Jij bent wel lief voor je vrouwtje he?
Op het naafgat naquote:
Ervaringsdeskundige?quote:Op maandag 23 december 2013 19:54 schreef Barcaconia het volgende:
Beter een te klein gat in je naaf dan een te grote naaf in j................. laat maar trouwens.
zullen ze dan ook wel gekotterd hebben of gewoon uitgedraaidquote:Op maandag 23 december 2013 19:54 schreef daNpy het volgende:
Kan me niet herinneren dat m'n maat z'n stalen velgen moest uit laten frezen voor z'n Cupra eigenlijk...
Die waren iig wel van Opel
Ik zoek nog een freesbank waarop ik een autovelg + band kan inspannen en uitkotterenquote:Op maandag 23 december 2013 19:59 schreef densmee het volgende:
[..]
zullen ze dan ook wel gekotterd hebben of gewoon uitgedraaid
Dat is vaak een probleempje idd. Kun je goed geld mee verdienen denk ikquote:Op maandag 23 december 2013 20:16 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik zoek nog een freesbank waarop ik een autovelg + band kan inspannen en uitkotteren
Een probleem is de freesbank opzich niet, wel de ruimte die ik thuis nodig heb om er een neer te zetten.quote:Op maandag 23 december 2013 20:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat is vaak een probleempje idd. Kun je goed geld mee verdienen denk ik
Liftschachten zijn meestal vrij ruim, en met een beetje mazzel zit er al 380 inquote:Op maandag 23 december 2013 20:23 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Een probleem is de freesbank opzich niet, wel de ruimte die ik thuis nodig heb om er een neer te zetten.
Ik heb 380 thuis maar geen liftschacht en geen vrij vloeroppervlak voor een flinke freesbankquote:Op maandag 23 december 2013 20:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Liftschachten zijn meestal vrij ruim, en met een beetje mazzel zit er al 380 in [ afbeelding ]
Hmm, de zitbank eruit?quote:Op maandag 23 december 2013 22:16 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb 380 thuis maar geen liftschacht en geen vrij vloeroppervlak voor een flinke freesbank
Die staat er nu niet eensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tč serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Ik vroeg mij meer af hoe je een naaf groter moet maken. Dat had ik ook dik/vet gemaakt.quote:Op maandag 23 december 2013 18:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Naafgaten in de velgen waren ietsie te klein; Opel heeft 56.6 en Sleat moet 57.1. tekeningetje maken voor je? Meneer mienemeut
Goed punt wel, eigenlijk. Maar gezien ik geen bankstel heb kan ik niet op mijn luie reet gaan zitten het gevolg is dat ik meeste vrije tijd bij mijn ouders in de schuur hang. Waar geen freesbank isquote:Op maandag 23 december 2013 23:04 schreef daNpy het volgende:
En ga je dan op je luie reet zitten de hele dag?
Kun je beter een freesbank neerzetten dus!
Beste garage wel!quote:Op dinsdag 24 december 2013 06:57 schreef Barcaconia het volgende:
[..].
Op MP staat een mooie Hembrug te koop. Ideaal ding voor in mijn garage. Kun je geen velgen inspannen maar klein spul gaat er perfect op. Kan mooi naast mijn tafelmodel draaibankje staan.
Je zit gewoon weer overloos te zeikviolen om een foutje wat iemand maakt die iets probeert uit te leggen. ijzer ->staal discussie. Iedereen weet waar het om gaat, maar alleen jij snapt het weer niet en moet er weer per se een punt mee halen.. Flikker op man, trieste huilbabyquote:Op dinsdag 24 december 2013 04:00 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik vroeg mij meer af hoe je een naaf groter moet maken. Dat had ik ook dik/vet gemaakt.
Of moet ik een tekeningetje voor je maken voor je ?
Schaalmodel past welquote:
arbeider. Je bent weer werken hčquote:
Mogguhquote:
Voor de werkende 30-plusser, een Nighttown (quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:43 schreef lipje het volgende:
[..]
arbeider. Je bent weer werken hčgoedemorgen
Nighttown had alles, van rockende bands, tot zwetende disco, tot lallende studenten, tot stuiterende kale aussiesquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Voor de werkende 30-plusser, een Nighttown () hitje van toen;
Oy, respect voor Gouda!quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:04 schreef Paladijn het volgende:
NWS / Man ligt jaar dood in woning in Gouda
'k Heb vakantie. Gelukkig.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Voor de werkende 30-plusser, een Nighttown () hitje van toen;
Ja, dat was een mooi ding, geloof ik. Inclusief rare deuk en slinger in het spoor omdat er een grote boot tegenaan gevaren is ooit.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:42 schreef lipje het volgende:
[..]
Schaalmodel past wel
Mooie draaibrug
Aai am peenting zhe njew Smurfen-officequote:
Je verft je paddenstoel?quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Aai am peenting zhe njew Smurfen-office
wit met rode stippenquote:
Kabouter -> smurf ~ not same thingquote:
Onconventionel is het wel, aardig knalkleurtjequote:
Aussies viel wel mee toch? Als ik er 3 keer op een underground-achtig feestje ben geweest is het veel. Pillen deden het wel goed daar; niet aan te slepen die zooiquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:04 schreef lipje het volgende:
[..]
Nighttown had alles, van rockende bands, tot zwetende disco, tot lallende studenten, tot stuiterende kale aussies
Jammer dat ie nu weg is
wonen/leven allebei nabij/in een paddestoelquote:Op dinsdag 24 december 2013 13:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kabouter -> smurf ~ not same thing
Knallend het jaar uitquote:[..]
Onconventionel is het wel, aardig knalkleurtje
Ons huisje is niet groot, maar dat is wel wat overdrevenquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:41 schreef lipje het volgende:
[..]
wonen/leven allebei nabij/in een paddestoel
[ afbeelding ]
[..]
Knallend het jaar uit
SPOILER: knallend genoeg? :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Daar hebben we pas nog een mooie (of eigenlijk droevige) documentaire over gekeken:quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:52 schreef Paladijn het volgende:
o_O wannabe-dolfijnen!
[ afbeelding ]
mindfuckquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:12 schreef Sounddragon het volgende:
En ikke een cadeau voor mijn wielen, maar dan zonder wielen
Ghihi, to make it more interesting; 8 wielen te weinig om er 2 omhoog te zetten.quote:
yeahquote:
Zeg zeikviool, ben jij met je verkeerde poot uit je hol gestapt ofzo ? Wat er aan de hand is, is me nu wel duidelijk, maar ik had echt zoiets van 'huh, een naaf vergrotenquote:Op dinsdag 24 december 2013 09:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je zit gewoon weer overloos te zeikviolen om een foutje wat iemand maakt die iets probeert uit te leggen. ijzer ->staal discussie. Iedereen weet waar het om gaat, maar alleen jij snapt het weer niet en moet er weer per se een punt mee halen.. Flikker op man, trieste huilbaby
Krijgt 'ie nu een prent omdat hij niet meedeed aan de participatiesamenleving ?quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:04 schreef Paladijn het volgende:
NWS / Man ligt jaar dood in woning in Gouda
Liter yoghurt anaal inbrengen, vervolgens aan de bruine bonen (oraal) en dan in die ruimte de nudist uithangen.quote:
Ze zouden je kwartje moeten noemen, want een halve ben je nog niet waard.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:16 schreef 2cv het volgende:
[..]
Liter yoghurt anaal inbrengen, vervolgens aan de bruine bonen (oraal) en dan in die ruimte de nudist uithangen.
rot op, lul.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:09 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zeg zeikviool, ben jij met je verkeerde poot uit je hol gestapt ofzo ? Wat er aan de hand is, is me nu wel duidelijk, maar ik had echt zoiets van 'huh, een naaf vergroten'. Maargoed, schijnbaar moet en zal jij daar over zeiken. Hoeveel topics wil je er over door blijven emmeren ? Zeg het maar.
Nahquote:
De reden dat je groupies nodig hebtquote:
Eens gegeven blijft gegevenquote:Op woensdag 25 december 2013 10:53 schreef Anne het volgende:
De schutting van de achterbuurman ligt op onze oprit![]()
.
Ik heb geen boodschap aan de rest van PTAquote:Op woensdag 25 december 2013 10:52 schreef Sounddragon het volgende:
PTA / Hele fijne feestdagen en alvast een gelukkig nieuwjaar!
Dattie die rotte meuck effe opruimt. Gofferdegoffer de Niksan nog gemist ook, lamstraalquote:
Doe eens lief joh!quote:Op woensdag 25 december 2013 10:55 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik heb geen boodschap aan de rest van PTAAlleen jullie
Weinachtquote:Op woensdag 25 december 2013 11:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Duitse kerst was leuk, dat gaat vaker gebeuren.
GE moogt niet werken met de heilige Kerst!quote:Op woensdag 25 december 2013 11:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dattie die rotte meuck effe opruimt. Gofferdegoffer de Niksan nog gemist ook, lamstraal
Het was tenminste geen boomquote:Op woensdag 25 december 2013 10:53 schreef Anne het volgende:
De schutting van de achterbuurman ligt op onze oprit![]()
.
Moet GE eens oplettuhquote:Op woensdag 25 december 2013 11:04 schreef daNpy het volgende:
[..]
GE moogt niet werken met de heilige Kerst!
Jah, die kan wel een spuitbeurtje gebruiken op kosten van een anderquote:Op woensdag 25 december 2013 11:08 schreef daNpy het volgende:
Had je liever gehad dat het op de Niksan was gevallen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |