Die tijd komt nooit meer terug denk ik zo.quote:Op zondag 22 december 2013 14:11 schreef Anne het volgende:
en met hopelijk nog een beetje betaalbare brandstof.
Dat, alleen die bekeuring is alweer onderweg ben ik bangquote:Op zondag 22 december 2013 14:11 schreef Anne het volgende:
Met vele veilige kilometers zonder ongelukken, zonder bekeuringen, zonder belasting () en met hopelijk nog een beetje betaalbare brandstof.
.
Wel als je in de buurt van de belgische grens woont; betaalde vrijdag nog 1.45quote:Op zondag 22 december 2013 14:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die tijd komt nooit meer terug denk ik zo.
Maargoed, hetzelfde.
Ja in Belgie is het nog te doen ja.quote:Op zondag 22 december 2013 14:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wel als je in de buurt van de belgische grens woont; betaalde vrijdag nog 1.45
Nee, ik werk in Maastrichtquote:Op zondag 22 december 2013 14:46 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja in Belgie is het nog te doen ja.
Ik dacht dat jullie ergens bovenaan in Limburg woonde? Zijn jullie zuidelijker verhuist?
Ahh okay, ja dan is een volle tank in Bels even meepakken goed te doen natuurlijkquote:
Broodnodig zelfs; de ZX slobbert elke 2 dagen een tank leegquote:Op zondag 22 december 2013 14:50 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ahh okay, ja dan is een volle tank in Bels even meepakken goed te doen natuurlijk
Koop dan wat zuinigs erbij voor woon/werkverkeer manquote:Op zondag 22 december 2013 14:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Broodnodig zelfs; de ZX slobbert elke 2 dagen een tank leeg
Neh, truttenschudders zijn aan mij niet besteed, al zit ik stiekem wel een beetje te kijken naar een 525d ofzo, die schijnen ook redelijk zuinig te zijn, en je hebt tóch nog een beetje auto onder je kont.quote:Op zondag 22 december 2013 14:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
Koop dan wat zuinigs erbij voor woon/werkverkeer man
Ik heb mijn Xedos 9 ook de deur uitgedaan en een Demio er voor in de plaats gehaald.
1 op 18
Welke Demio heb jij de 1.5 of de 1.3?quote:Op zondag 22 december 2013 14:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
Koop dan wat zuinigs erbij voor woon/werkverkeer man
Ik heb mijn Xedos 9 ook de deur uitgedaan en een Demio er voor in de plaats gehaald.
1 op 18
Dankjewel, dat vinden we leuk om te horenquote:Op zondag 22 december 2013 17:42 schreef Charged het volgende:
idd fijne feestdagen en gedoe,wat vroeg op de kalender maar oke..
Be safe,take care,goede veilige pta projects en meer van dat geneuzel.
Anne,SD en andere mods,ik hoop op een volgend jaar gelijk aan dit,goed werk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |