SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb daar 3:09 geredenquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:47 schreef kanovinnie het volgende:
Onder de 20 graden lang-lang? Dan zweet ik me kapot....
Geen pr's trouwens. Zat met 3:40 nog 20 seconden te langzaam
Lijkt wel of ik calimero hoor spreken!quote:Ik begreep dat Petchaburi nu redelijk onder
water stond, maar wtf is er in Petchaburi te
beleven anders dan die tempel op die rots,
waar je als Farang ook nog eens zwaar
entreegeld moet betalen, terwijl de Thais
hier zo alle kerken kunnen binnenlopen?
dat is ook weer zo. Die mensen staan vaak op een veldje te kletsen terwijl die hond(en) ronddwalen. En dan opeens luidblaffend vanuit de struiken op me af komen rennen. En dat op een donker fietspad. Gelukkig heeft dat beest altijd een lichtje om anders was ik er al een keer overheen gereden denk ikquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:27 schreef Yankee het volgende:
Dat beest kan daar natuurlijk weinig aan doen, de baasjes mag je wel even slaan
* hontquote:Op woensdag 18 december 2013 07:12 schreef kaasplankje het volgende:
Als ik hond was en ik zag ineens die kop van jou int donker ging ik ook blaffen hoor.
quote:Op woensdag 18 december 2013 09:09 schreef Oksel het volgende:
Zo jongens, goedemorgen allemaal! Laten we er weer een mooie dag van maken met z'n allen. Gemotiveerd aan 't werk, gezond eten, en als het kan minimaal nog even een uurtje sporten. En verras de vrouw eens met een bosje bloemen, goed voor de relatie, als je dan van 't zomer weer de hele dag weg was kun je daar altijd op terugvallen.
Dank voor deze wijze woorden!quote:Op woensdag 18 december 2013 09:09 schreef Oksel het volgende:
Zo jongens, goedemorgen allemaal! Laten we er weer een mooie dag van maken met z'n allen. Gemotiveerd aan 't werk, gezond eten, en als het kan minimaal nog even een uurtje sporten. En verras de vrouw eens met een bosje bloemen, goed voor de relatie, als je dan van 't zomer weer de hele dag weg was kun je daar altijd op terugvallen.
* mijn.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Dank voor deze wijze woorden!
Vanavond cursus fietsonderhoud met de club. Iedereen mocht laten weten wat ze wilden leren.
Wat vragen de meesten? Hoe vervang ik een cassette en ketting. Pfff..... dat kan mij vrouw zelfs.
Vuile slijmbal. Motavitie tapes aan het luisteren in die electra-bak van je ofzo?quote:Op woensdag 18 december 2013 09:09 schreef Oksel het volgende:
Jij moet echt snel weer neuken.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:09 schreef Oksel het volgende:
Motavatiequote:Op woensdag 18 december 2013 10:19 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Vuile slijmbal. Motavitie tapes aan het luisteren in die electra-bak van je ofzo?
quote:Op woensdag 18 december 2013 10:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Motavatie![]()
![]()
Kom op mensen doe een beetje je best.
quote:Op woensdag 18 december 2013 10:23 schreef muzas het volgende:
[..]
Jij moet echt snel weer neuken, en dan wat anders dan punten en komma's
D'r moet hier nog iemand kennelijk snel neuken, voordat alle mieren op zijn.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Motavatie![]()
![]()
Kom op mensen doe een beetje je best.
Coolquote:Op woensdag 18 december 2013 10:46 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
D'r moet hier nog iemand kennelijk snel neuken, voordat alle mieren op zijn.
Iets anders, als we het over fietsen in Japan hebben
http://www.wereldfietser.(...)&t=12612&hilit=japan
dit topic is nogal uitgebreid, maar bevat heel veel info over Japan, en eindeloos geneuzel over materiaal en gescheurde fietsen, dus voor ieders wat wils.
Ik spreek t een klein beetje. Zeg maar hallo, doei, hoe kom ik daar en geef me iets lekkers te eten.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:53 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Hoe is je Japans? Ben bij een lezing van Kelly geweest, en ze vertelde dat Japanners heel aardig waren, en behulpzaam, maar Engels was niet echt hun ding, zeker buiten de grote steden niet.
Haha lol. Mijn vriendin kan dat ook wel. Weet denk ik alleen niet dat je een nieuwe ketting op maat moet makenquote:Op woensdag 18 december 2013 10:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Dank voor deze wijze woorden!
Vanavond cursus fietsonderhoud met de club. Iedereen mocht laten weten wat ze wilden leren.
Wat vragen de meesten? Hoe vervang ik een cassette en ketting. Pfff..... dat kan mijn vrouw zelfs.
Master. 29.96 is very good price my friend.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:29 schreef Patroon het volgende:
Wat is een normale prijs voor die Veloflex? En welke moet je dan hebben de Master of Record?
Ik zie ze bij Salden nu voor 29,95 per stuk. Is dat goedkoop of normale prijs?
Dat zijn toch gewoon de dingen die je zelf eenvoudig kan doen, dus prima voor les 1quote:Op woensdag 18 december 2013 10:08 schreef cafca het volgende:
Wat vragen de meesten? Hoe vervang ik een cassette en ketting. Pfff..... dat kan mijn vrouw zelfs.
Lekker aerooooooo!quote:Op woensdag 18 december 2013 22:01 schreef muzas het volgende:
1,5cm spacer weggehaald. Eens kijken hoe dat zit.
Goed voor de economiequote:Op woensdag 18 december 2013 15:23 schreef Yankee het volgende:
Ik vervang alleen zelf de cassette + bandjes, voor de rest heb ik geen geduld
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:17 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Lekker aerooooooo!
Is btw wel veel. Kan je het niet beter in stapjes doen?
Nu is ie zoals ik ooit opgemeten ben... Ze hadden die extra spacers er bij gedaan onder het mom van "wen maar/kijk maar". Zeker toen ik na de eerste 2 of 3 ritjes mn rug en nek wel voelde besloten voorlopig te laten zitten. Merk de laatste 1000k ofzo wel dat ik vaak mn ellebogen ver buig of zelfs in de beugels hang omdat ik dan lekkerder fiets. Kan mn vinger er niet op leggen waarom maar voelt gewoon lekkerder. Ben in principe soepel zat... Kan nog steeds mn tenen aanraken met gestrekte benenquote:Op woensdag 18 december 2013 22:17 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Lekker aerooooooo!
Is btw wel veel. Kan je het niet beter in stapjes doen?
Ik verdenk hem ervan hier een wekker voor te hebben gezet.quote:Op donderdag 19 december 2013 08:47 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Dronken Gripper posts, zo beleef je nog eens wat.
Die van Muzas of Cafca was een stuk leuker ja. Helemaal emotioneel en alles. Genieten.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:59 schreef Oksel het volgende:
Gripper en z'n dronken posts zijn wat teleurstellend.
Mocht ik hier ooit dronken gepost hebben, dan kan ik mij daar niets van herinneren.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die van Muzas of Cafca was een stuk leuker ja. Helemaal emotioneel en alles. Genieten.
Zo bedoel je dus.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:10 schreef kanovinnie het volgende:
Ik post dronken ook altijd stomme dingen. Niet trouwens dat ik daar dronken voor hoef te zijn. Zo heb ik het GC overlegtopic in een nieuw deel "Dikke tetteen" genoemd, en de OP bestond uit "Gowiw tt"
quote:Op donderdag 19 december 2013 10:10 schreef kanovinnie het volgende:
Ik post dronken ook altijd stomme dingen. Niet trouwens dat ik daar dronken voor hoef te zijn. Zo heb ik het GC overlegtopic in een nieuw deel "Dikke tetteen" genoemd, en de OP bestond uit "Gowiw tt"
Dat staat toch ook al achter die zin beschreven? Ben je zat ofzo?quote:
Ik heb wel ergere dingen gedaanquote:Op donderdag 19 december 2013 10:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
1 van de hoogtepunten uit je fokcarriere, zeg ik zonder het gezien te hebben.
quote:Allez, Eddy! is een hartverwarmende komedie over het elfjarig wielertalentje Freddy, zoon van een slager in een idyllisch dorpje in niemandsland. Zijn geïsoleerde leventje wordt volledig overhoop gehaald wanneer in 1975 de eerste supermarkt in het dorp zijn deuren opent. Ter gelegenheid van de opening organiseert de supermarkt een wielerwedstrijd waarbij de winnaar Eddy Merckx zal ontmoeten. Freddy‘s vader is fervent tegenstander van de supermarkt en wil niets van de wedstrijd weten. Freddy schrijft zich toch stiekem in. Door deelname aan de race gaat er een nieuwe wereld open, niet alleen voor Freddy maar ook voor alle mensen om hem heen.
Vrijdag 20.40 uur, Op een
Vertel me meer.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:25 schreef kaasplankje het volgende:
der is vnv nog een vette film op tv schiete met machinegewere en dan ook ketse derbij
jamaar is dat op zo'n net met reclame ertussendoor? Anders gaan net die kleren uit, en wapperen de tetten je glorieus tegmoet, en dan komt zo'n wasmiddelenkut er tussendoor gelopen, en dan is de opwinding natuurlijk gelijk helemaal weg.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:25 schreef kaasplankje het volgende:
der is vnv nog een vette film op tv schiete met machinegewere en dan ook ketse derbij
quote:Op donderdag 19 december 2013 15:51 schreef Oksel het volgende:
Ik moest lachen. Om Fred. Op Facebook.
Zijn stagair had hem gevraagd even mevr. de Leeuw te bellen op 0591-850855.
Fred - stagair: 0-1.
quote:Op donderdag 19 december 2013 15:51 schreef Oksel het volgende:
Ik moest lachen. Om Fred. Op Facebook.
Zijn stagair had hem gevraagd even mevr. de Leeuw te bellen op 0591-850855.
Fred - stagair: 0-1.
Nice.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:15 schreef ddx het volgende:
Jan Janssen Venom
Ultegra Di2
Mavic Cosmic SLE
Plaatje moet je wachten tot eind januari aangezien hij custom gespoten wordt
Daar gaat je kerstkado Kaas!quote:Op donderdag 19 december 2013 18:36 schreef kaasplankje het volgende:
Tja DA is weer een stuk lichter natuurlijk, al kies je Shimano niet echt op het gewicht, dan kan je beter Sram Red nemen.
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:33 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Daar gaat je kerstkado Kaas!
WGR / Erin gestonken, bestelling bij oplichters website.
Blijkt die buttplug shop toch niet zo betrouwbaar......
Mooie fiets!quote:Op donderdag 19 december 2013 18:15 schreef ddx het volgende:
Jan Janssen Venom
Ultegra Di2
Mavic Cosmic SLE
Plaatje moet je wachten tot eind januari aangezien hij custom gespoten wordt
Dat was een nieuwe telefoon voor mevrouw kaas. Ze was zelf over de oude heen gefietst (srs) en toen was het scherm gebroken.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:33 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Daar gaat je kerstkado Kaas!
WGR / Erin gestonken, bestelling bij oplichters website.
Blijkt die buttplug shop toch niet zo betrouwbaar......
quote:Op vrijdag 20 december 2013 06:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat was een nieuwe telefoon voor mevrouw kaas. Ze was zelf over de oude heen gefietst (srs) en toen was het scherm gebroken.
Spuuglelijk ding!quote:Op vrijdag 20 december 2013 08:25 schreef mrPanerai het volgende:
Ook hier even fietsje onder de aandacht brengen, te koop voor amper 500 eurootjes
V&A / [TK]Racefiets Prorace Electra mt56
En nu moet je nog 5 dagen wachten voor je 'm open mag maken? Of weet je al wat 'r in zit?quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:59 schreef Patroon het volgende:
Kerstman heeft het goed met mij voor dit jaar...
[ afbeelding ]
Hebben jullie alles in 1 keer uit de VT wonen besteld of gewoon iedere uitgave 1 item?quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:59 schreef Patroon het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hebben jullie alles in 1 keer uit de VT wonen besteld of gewoon iedere uitgave 1 item?
Geweldig interieur. Helemaal vurlieft
8 wekenquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:10 schreef Gripper het volgende:
[..]![]()
Hoe lang ging je ook alweer op vakantie, 5 weken toch? Ik hoop dat ze daar geen draadloos internet hebben...
Geen idee troll, vriendin regelt dat. Is dat VT een winkel?quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hebben jullie alles in 1 keer uit de VT wonen besteld of gewoon iedere uitgave 1 item?
Geweldig interieur. Helemaal vurlieft
Nou zeg, net stond er iets aardigersquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:17 schreef Patroon het volgende:
[..]
Geen idee troll, vriendin regelt dat. Is dat VT een winkel?
Ik heb geen huis, ik ben van de straat.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:31 schreef kanovinnie het volgende:
Wel eng dat jij al die woonmagazine´s kent Knut. Heb je er thuis alles van dat je het herkent?
quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:59 schreef Patroon het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij zit daar zoveel suiker in dat het niet snel bederft. Hangt natuurlijk af van de termijn. Zijn ze 5 jaar over datum dan zou ik me nog 's achter de oren krabben.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:10 schreef Tommeke het volgende:
Ik vind hier een hele stapel gelletjes die over datum zijn
Weggooien of kan dat nog?
Editquote:Op vrijdag 20 december 2013 06:57 schreef kaasplankje het volgende:
Dat was een nieuwe telefoon voor mevrouw kaas. Ze was zelf over de oude heen gefietst (srs) en toen was het scherm gebroken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik weet wat er voor kaas onder de kerstboom ligtIk schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
Toch voor red wing gegaan? Mooi hoor!quote:
Bora's zijn ook mooier maar die zijn tube, daar kan je alleen mee koersen en niet zo goed mee trainen want als je dan lek hebt moet je lopen. En ook een andere prijsklasse want vanaf 1000,- ongeveer.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:26 schreef kanovinnie het volgende:
Toch zouden Bora's mooier zijn geweest
Niet mijn sound, maar veel plezier.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:07 schreef muzas het volgende:
Vanavond lekker stuiteren
In D1 uiteraard.
Ja dat zou ik ook zeggen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:53 schreef luc.sken het volgende:
Vandaag heerlijk 54 km gemountainbiked, mooie route, krijg ik een error bij het uploaden via de Strava app.
ken ze niet maar op het oog , zitten hier slechte naven op en vermoed ik dat de spaken ook niet geweldig zijn.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:29 schreef Oksel het volgende:
http://www.planetx.co.uk/(...)n-clincher-wheelsetv
330 eur inc. verzenden. Gokje wagen? Kan er alleen NIETS over vinden..
nee, ranja en samen met mijn begeleiderquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:05 schreef Patroon het volgende:
Stond je weer alleen aan de kant met je biertje?
ben net wakkerquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:23 schreef muzas het volgende:
Ik kom nou nooit jarige meisjes tegen, en hij meteen 16.
Stiels kom ik wel eens. Beetje standaard feestcafe. Vooral die top40 hits uit <2005 zijn redelijk ''
Goed volk wel ja.
Ok het ga je goed.quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:28 schreef buzz1291 het volgende:
Auf dem Rennrad und weg!
'K mot tenslotte om kwart voor drie weer voor de buis zitten om de heldendaden van onze Nederlandse talenten te aanschouwen (en kijken of Nys weer ergens op z'n plaat gaat). Morgen naar Namur om het allemaal weer eens live te aanschouwen, vroegertje!
Ik vind XO vaak wat relaxter. Ook weinig jarige meisjes. Deurbeleid is 21+.quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ben net wakker
Mwah, vond het beter dan menig ander feestcafe waar ik geweest ben.
Hmmm... Wilde 'm wel rijden omdat toch in de buurt... en lekker vlak. Niet meer dus. Zal wel net zo'n soort route worden als die tocht van DTC? Dan doe ik die wel weer... Stuk goedkoperquote:Classico Boretti gaat naar...Rhenen!
De zevende editie van de Classico Boretti op zaterdag 3 mei 2014 wordt uitdagender dan ooit te voren. De vertrouwde toertocht, bekend om de geweldige Italiaanse sfeer én het unieke gratis Boretti wielershirt, verhuist na 6 jaar omgeving Haarlemmermeer naar een nieuwe locatie: Rhenen.
Rhenen ligt in de meest zuidoostelijke punt van het Nationaal Park de Utrechtse Heuvelrug, een schitterend groen gebied met met de nodige uitdagende klimmetjes!
Lees verder: http://www.classicoborett(...)etti-gaat-naarrhenen
De inschrijving is geopend: http://www.classicoboretti.nl/Inschrijven/
Dat kan ik me nog wel herinneren jaquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:54 schreef janatwork het volgende:
Godver wat was ik toen in vorm: http://app.strava.com/activities/60712510# Gister had ik al na 70 km pijn in mijn poten...
Red WInd XLR?quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:27 schreef Patroon het volgende:
Bora's zijn campa en doe ik niet op een Sram afgemonteerde fiets en je noemt nu wielen die een keer zo duur zijn. Lightweight zou nog mooier zijn!
Bedankt voor je banden advies!quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:45 schreef eentwee het volgende:
[..]
Red WInd XLR?
Veloflexen kosten meestal 25-30¤. Record is een ultralichte uitvoering, ook opletten dat je dan niet de ouderwetse 20mm versie koopt. Da's meer iets voor een bergcyclo met mooi weer. En dan nog baal je als je een lekke band hebt omdat je zo nodig 60gram moest besparen op een band. Corsa is hetzelfde als Master, maar master is met de beige wangen. Corsa is iets duurder gek genoeg. Ik heb afgelopen zomer twee setjes gekocht, Master 23mm voor 24¤ per stuk en 25mm voor 27¤ ofzo.
Namen is een mooie cross.quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:28 schreef buzz1291 het volgende:
Auf dem Rennrad und weg!
'K mot tenslotte om kwart voor drie weer voor de buis zitten om de heldendaden van onze Nederlandse talenten te aanschouwen (en kijken of Nys weer ergens op z'n plaat gaat). Morgen naar Namur om het allemaal weer eens live te aanschouwen, vroegertje!
Goedzo. Hoe is t inmiddels met de squads? Ga je beter nu?quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:37 schreef Patroon het volgende:
Ondanks de regen en harde wind lekker 2u getrapt. Moraal!!
Ja veel progressie gemaakt. Squat nu 70kg. Maar omdat knie wat ging zeuren met fietsen gestopt met KT. Gaat nu langzaam weer beter.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Goedzo. Hoe is t inmiddels met de squads? Ga je beter nu?
Nou volop is wat te veel gezegd, maar rustig een beetje trappen in het weekend en 2 x Tacxen doordeweeks als voorbereiding om in mei te pieken, op mijn manier dan.quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:54 schreef kaasplankje het volgende:
Buzz alweer volop in training, droom ik nog?
Nee hè, niet weer een hele winter lang topics over de knie van Patroon! Alsjeblief zeg!quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:51 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja veel progressie gemaakt. Squat nu 70kg. Maar omdat knie wat ging zeuren met fietsen gestopt met KT. Gaat nu langzaam weer beter.
Nee andere knie. Tis eigenlijk niet de knie maar overbelasting van bovenbeenspier (knobbel boven knie) pees die aan de knie zit. Ontstaan in een week 2x KT en fietsen tegen een storm op met spierpijn. Gaat steeds beter dus komt goed.quote:
Maak je niet druk. Zo nuttig zijn jouw posts ook niet.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:34 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Nee hè, niet weer een hele winter lang topics over de knie van Patroon! Alsjeblief zeg!
Goh ja, laten we het eens over nuttig hebben hier. Al die slechte copy/paste preken over wat de enige juiste trainingsmethoden en voedingsrichtlijnen volgens de wet van Patroon zijn, die zijn nuttigquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:53 schreef Patroon het volgende:
[..]
Maak je niet druk. Zo nuttig zijn jouw posts ook niet.
iig wel ontopicquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:21 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Goh ja, laten we het eens over nuttig hebben hier. Al die slechte copy/paste preken over wat de enige juiste trainingsmethoden en voedingsrichtlijnen volgens de wet van Patroon zijn, die zijn nuttig
En dan dacht ik dat het dit weekend al lekker tekeer ging.quote:De kustprovincies krijgen te maken met onstuimig weer. Het kan de komende dagen stormachtig worden met windkracht 8. Omdat er kans is op zware windstoten heeft het KNMI waarschuwingscode geel voor gevaarlijk weer afgegeven.
Yep, hier ook weer richting windkracht 8. Stap mooi op de Tacx. Gisteren ook al windkracht 5-6 op de fiets.quote:Op zondag 22 december 2013 12:31 schreef ddx het volgende:
Is het geen winter kwa temperaturen en sneeuw, komt de herfst gewoon weer terug...
KNMI waarschuwt voor zwaar weer
[..]
En dan dacht ik dat het dit weekend al lekker tekeer ging.
Goed bezig! Gisteren ook een straffe wind. Vanochtend in de sportschool geweest.quote:Op zondag 22 december 2013 13:36 schreef Yankee het volgende:
Stevig windje vandaag, rondje van 2,5 uur. Een beetje man laat zich namelijk niet tegenhouden door een beetje wind
Ja, best leuk.quote:
Als ik het zo zie is dat niet meer dan alu velgen met carbonnen kappen eroverheen. Zoals bij Cosmic Carbon.quote:Op zondag 22 december 2013 17:28 schreef Oksel het volgende:
Ik twijfel. Ragsetje voor op 't parcours?
http://www.planetx.co.uk/(...)on-clincher-wheelset
Naven zien er hetzelfde uit als van Kuiper (Novatec)
Ja.quote:Op zondag 22 december 2013 17:47 schreef Patroon het volgende:
[..]
Als ik het zo zie is dat niet meer dan alu velgen met carbonnen kappen eroverheen. Zoals bij Cosmic Carbon.
Hoe zit dat dan bij de jouwe?quote:Op zondag 22 december 2013 17:47 schreef Patroon het volgende:
[..]
Als ik het zo zie is dat niet meer dan alu velgen met carbonnen kappen eroverheen. Zoals bij Cosmic Carbon.
Netjesquote:Op zondag 22 december 2013 17:55 schreef kaasplankje het volgende:
Vandaag 128km gereden in mijn eentje. Wind, regen, alleen de eerste 2 uur was het droog. Daarna zeikweer en knalharde wind. Het laatste uurtje was weer droog maar toen was ik al nat.
Brr vanavond vroeg in bed.
http://app.strava.com/activities/101398417
Wrom neem je ook niet die Red Winds van Salden, die zijn 550.-quote:Op zondag 22 december 2013 17:47 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ja.
Wil eigen de Campagnolo Bullet Ultra hebben.
Mwjah.. omdat ik hoop voor die prijs Campa's te scorenquote:Op zondag 22 december 2013 17:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wrom neem je ook niet die Red Winds van Salden, die zijn 550.-
red wind=bora? red wind xlr=bora ultra?quote:Op zondag 22 december 2013 17:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wrom neem je ook niet die Red Winds van Salden, die zijn 550.-
Bij mij zijn de kappen dicht en vastgelijmd op de velg. De spaken zitten weer vast aan die kappen. Bij Cosmics kan je ze gewoon inknijpen en kan er water in lopen. Verder wel mooie wielen.quote:Op zondag 22 december 2013 17:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hetzelfde natuurlijk, alleen geen weggewerkte nippels.
netjes kaas!quote:Op zondag 22 december 2013 17:55 schreef kaasplankje het volgende:
Vandaag 128km gereden in mijn eentje. Wind, regen, alleen de eerste 2 uur was het droog. Daarna zeikweer en knalharde wind. Het laatste uurtje was weer droog maar toen was ik al nat.
Neequote:Op zondag 22 december 2013 18:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
red wind=bora? red wind xlr=bora ultra?
Bij jouw velgen kan er ook water in lopen, ze zijn iets anders geconstrueerd maart principe is hetzelfde, een carbonnen kap gelijmt op een alloy velg.quote:Op zondag 22 december 2013 18:05 schreef Patroon het volgende:
[..]
Bij mij zijn de kappen dicht en vastgelijmd op de velg. De spaken zitten weer vast aan die kappen. Bij Cosmics kan je ze gewoon inknijpen en kan er water in lopen. Verder wel mooie wielen.
ik ken lang niet alle novatec naven , maar wat ik er van ken zie je de spaak koppen en flens gewoon zitten, met gebogen spakenquote:Op zondag 22 december 2013 17:28 schreef Oksel het volgende:
Ik twijfel. Ragsetje voor op 't parcours?
http://www.planetx.co.uk/(...)on-clincher-wheelset
Naven zien er hetzelfde uit als van Kuiper (Novatec)
Kortom..quote:Op zondag 22 december 2013 18:24 schreef dop het volgende:
[..]
ik ken lang niet alle novatec naven , maar wat ik er van ken zie je de spaak koppen en flens gewoon zitten, met gebogen spaken
de naven in die selcof wielen zijn de koppen en de flens weg gewerkt in de afdichting en zijn het vermoedelijk rechte spaken
Ja, wij hebben afgelopen week aardig wat fulcrum kennis opgedaan!quote:Op zondag 22 december 2013 18:23 schreef kaasplankje het volgende:
Campa en fulcrum gebruiken ook maar 2 typen naaftechnologie voor hun wielen.
Tis ofwel de naaf van de Red Wind, R5 en R7, Bullett, Khamsin en Vento.
Ofwel de naaf van de Zonda Eurus, Shamal, R3, R1 en R0, Red wind XLR bullett ultra, Bora etc.
Naafbodies verschillen natuurlijk wel maar de lagertechnologie is allemaal eender.
kans is klein dat het novatec naven zijn.quote:
ik drink nooitquote:PS. Ben je dronken?
Naja het enige verschil is dat de spaak aan de alloy velg vast zit en bij jou aan de carbonnen kap. Ik denk niet dat het een slechter is dan het ander. Mijn cosmics zijn iig goed stijf.quote:Op zondag 22 december 2013 18:34 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja, wij hebben afgelopen week aardig wat fulcrum kennis opgedaan!
Is zo'n velg met losse kappen niet minder stijf dan de andere constructie?
Ik ook hoor maar toen was ik al op Goeree Overflakkee en dan kan je niet meer terug haha.quote:Op zondag 22 december 2013 18:13 schreef Oksel het volgende:
Mooi rondje kaas.
Ik had het na 90km wel gezien.
http://app.strava.com/activities/53760774quote:Op zondag 22 december 2013 18:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik ook hoor maar toen was ik al op Goeree Overflakkee en dan kan je niet meer terug haha.
Zeeland laat je wel trainen.
Ik mot geen geflikker op mijn fiets, ik ben daar te hetero voor.quote:Op zondag 22 december 2013 18:50 schreef kaasplankje het volgende:
Boah ik had liever grote schreeuwerige letters gezien die zo mooi flikkeren als je rijdt.
Ja vind ik ook vet. De decals van Red Wind zijn makkelijk te verwijderen. Los kan je bij Fulcrum ook andere kopen.quote:Op zondag 22 december 2013 18:50 schreef kaasplankje het volgende:
Boah ik had liever grote schreeuwerige letters gezien die zo mooi flikkeren als je rijdt.
bij zijwaartse belasting zou zou den de kortere spaken van patroon zijn wiel, de belasting iets beter moeten kunnen opvangen door een iets gunstiger ingesloten spaakhoek.quote:Op zondag 22 december 2013 18:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Naja het enige verschil is dat de spaak aan de alloy velg vast zit en bij jou aan de carbonnen kap. Ik denk niet dat het een slechter is dan het ander. Mijn cosmics zijn iig goed stijf.
Mooi rondje kaas, dat was ook wat we vorig jaar februari zouden hebben gedaan toch? Toen het 170 werdquote:Op zondag 22 december 2013 17:55 schreef kaasplankje het volgende:
Leuk, ik heb eens gefietst in de Eiffel maar we hadden toen veel last van scheurende motoren die met 150km/u langs kwamen, niet echt relaxed rijden.quote:Op zondag 22 december 2013 19:12 schreef Gripper het volgende:
[..]
Mooi rondje kaas, dat was ook wat we vorig jaar februari zouden hebben gedaan toch? Toen het 170 werd![]()
Sorry dat ik je niet vergezeld heb op ons vaste zondagse trainingsrondje
Was kamperen in de Eifel, opwelling met de buitensportvriendjes. Lekker wat gewandeld in de bossen, in monschau over de kerstmarkt geslenterd en in de tipi met de kachel aan sterke verhalen verteld en kerstpakketten leeg gegeten: lekkere wijn, zalm, toast, fijn allemaal hoor.
Vandaag nog in simmerath geweest, daar woonde de familie van oksels meisje toch?
Mooie fietsomgeving, vooral die slingerwegen rond monschau, mooie haarspeldbochten! (Als het niet druilerig is zoals dit hele weekend)
ik neem het zo van je aan ,het is ook zeker daar mee niet gezegd dat de cosmics slechter zijn, dat hangt van het geheel af en niet alleen van de spaaklengte , was het maar zo simpelquote:Op zondag 22 december 2013 19:11 schreef kaasplankje het volgende:
Je zal best een punt hebben Dop, toch durf ik met die cosmics net zo hard de bocht door als met ieder ander goed wielset zoals mijn shamals of handgevlochten 32 gts.
Zuid-Hollandse eilanden! Ik ben NIET in Zeeland geboren! Wel een heel net rondje voor de tijd van het jaar. Maar inderdaad Zeeland laat je wel trainen, rondje Zeelandbrug was altijd 140 km en dan met een zuidwester was het lekker weer naar het Brabantse kachelen.quote:Op zondag 22 december 2013 18:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik ook hoor maar toen was ik al op Goeree Overflakkee en dan kan je niet meer terug haha.
Zeeland laat je wel trainen.
Liggen toch echt een stuk of 4 pontjes en een brug tussen, maar dan moet je wel langs het water fietsen.quote:Op zondag 22 december 2013 18:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
http://app.strava.com/activities/53760774
Had ik daar ook, wilde eigenlijk al terug. Maarja, als je geen brug of pont tegen komt ben je de pineut
Die brug bij beneden-leeuwen ken ik wel ja, maar ik dacht dat ik nog wel genoeg zin had om naar de volgende brug te fietsen. Niet dusquote:Op zondag 22 december 2013 20:55 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Liggen toch echt een stuk of 4 pontjes en een brug tussen, maar dan moet je wel langs het water fietsen.
Mooiste decals zijn toch die van Meilenstein, glanzend zwart op carbon. Echte carbon wielen hoeven het niet van de decals te hebben. Nou ja, Edco dan weer wel.quote:Op zondag 22 december 2013 19:22 schreef Patroon het volgende:
Cosmics zijn idd mooi qua decals. Alleen jammer dat de service bij Mavic zo slecht is en dat je ze zoveel ziet.
Die SLR met dikke spaken en naven zijn nog vetter imo.
Idd ook erg mooie wielen, net als de Edco's!quote:Op zondag 22 december 2013 21:01 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Mooiste decals zijn toch die van Meilenstein, glanzend zwart op carbon. Echte carbon wielen hoeven het niet van de decals te hebben. Nou ja, Edco dan weer wel.
Maar zo'n setje Meilenstein wielen is net zo duur als een hele goede fiets zonder wielen. Rete duur dus. En Edco wielen heb ik vandaag weer zoveel gezien, niet erg exclusief meer maar waarschijnlijk wel goed om mee te crossen. En nu zere poten van het berg op en af lopen en klauteren. Maar wel een mooie cross gezien en nu op zoek naar de TV uitzending op joetjoep.quote:Op zondag 22 december 2013 21:02 schreef Patroon het volgende:
[..]
Idd ook erg mooie wielen, net als de Edco's!
Ik heb ook van die cheap overschoenen die mooi strak zitten. Water en winddicht dus niet dik. Van mij zijn nu voor ook gescheurd. Koop gewoon elk jaar een nieuw setje.quote:Op zondag 22 december 2013 21:10 schreef keesfietst het volgende:
Ik moet nieuwe overschoenen en handschoenen die waterdicht zijn. M'n overschoenen waren van die cheape van de lokale fietsenzaak maar zijn na paar jaar intensief gebruik gescheurd aan de voorkant.
Iemand tips?
Ja zag het 3k voor een wielset is mij wel wat te gekquote:Op zondag 22 december 2013 21:10 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Maar zo'n setje Meilenstein wielen is net zo duur als een hele goede fiets zonder wielen. Rete duur dus. En Edco wielen heb ik vandaag weer zoveel gezien, niet erg exclusief meer maar waarschijnlijk wel goed om mee te crossen. En nu zere poten van het berg op en af lopen en klauteren. Maar wel een mooie cross gezien en nu op zoek naar de TV uitzending op joetjoep.
Het enige wat echt waterdicht blijft zijn waarschijnlijk overmaatse condooms. Maar tegen de sproei trek ik altijd een setje Waterflex van BBB over m'n schoenen. Wordt wel vochtig en later ook soppende voeten, maar geen kou.quote:Op zondag 22 december 2013 21:10 schreef keesfietst het volgende:
Ik moet nieuwe overschoenen en handschoenen die waterdicht zijn. M'n overschoenen waren van die cheape van de lokale fietsenzaak maar zijn na paar jaar intensief gebruik gescheurd aan de voorkant.
Iemand tips?
Handschoenen: sealskins of iets van Gore.quote:Op zondag 22 december 2013 21:10 schreef keesfietst het volgende:
Iemand tips?
Dat is waar. Het hangt idd van het geheel af. Als je bijv. een ideale spaaklengte en hoek hebt maar de velgen zijn zelf niet stijf genoeg, of wanneer de spaakbus in de velg geen hoge spaakspanning aankan, dan heb je nog geen stijf wiel.quote:Op zondag 22 december 2013 19:14 schreef dop het volgende:
[..]
ik neem het zo van je aan ,het is ook zeker daar mee niet gezegd dat de cosmics slechter zijn, dat hangt van het geheel af en niet alleen van de spaaklengte , was het maar zo simpel
Die heb ik ook. Zijn prima, alleen wat te wijd om m'n enkeltjesquote:Op zondag 22 december 2013 21:13 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Het enige wat echt waterdicht blijft zijn waarschijnlijk overmaatse condooms. Maar tegen de sproei trek ik altijd een setje Waterflex van BBB over m'n schoenen. Wordt wel vochtig en later ook soppende voeten, maar geen kou.
Ik helemaal geen, en nog altijd te warme voeten (winterschoenen zijn super)quote:Op zondag 22 december 2013 23:21 schreef Oksel het volgende:
Ik had vandaag te dunne overschoenen aan.
Ja, klopt. Alleen moet je dan 2 paar schoenen hebben.quote:Op maandag 23 december 2013 06:27 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik helemaal geen, en nog altijd te warme voeten (winterschoenen zijn super)
Waterdicht, Gore-Tex.quote:Op maandag 23 december 2013 10:04 schreef kaasplankje het volgende:
135.- betalen voor een shimano schoen
Daar heb ik ook een tijdje naar gezocht, die is regelmatig voor minder dan 100 te vinden.quote:Op maandag 23 december 2013 10:02 schreef Oksel het volgende:
En daarbij meteen hét Eentwee koopje van de dag: winter-ATB-schoenen:
http://www.bike-discount.(...)tb-winterschuhe.html
http://link.marktplaats.nl/758718057quote:Op maandag 23 december 2013 10:10 schreef muzas het volgende:
Op zoek naar racefiets voor een maat. budget 350. Zelfde lengte als ik, iets langere benen. Dus een 61cm frame ofzo...
Mochten jullie nou iets tegen komen...
Niet om slotjes vragenquote:Op maandag 23 december 2013 10:16 schreef Oksel het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/758718057
60cm, binnen budget. Slotje.
Hoezo, heeft ze vandaag een rothumeur, of heb je toch hoge wielen voor jezelf gekocht?quote:
Een ze? Heeft Okkie zwak zaad?quote:Op maandag 23 december 2013 11:10 schreef Gripper het volgende:
Als jullie nu zo stuiterend blij zijn en zometeen huppelend naar de bevalling gaan, pas dan maar op. Als die baby net zo tegendraads is als jij, zou ze om jullie terug te pakken wel eens kunnen besluiten om een huilbaby te worden
Zou kunnen jaquote:Op maandag 23 december 2013 11:10 schreef Gripper het volgende:
Als jullie nu zo stuiterend blij zijn en zometeen huppelend naar de bevalling gaan, pas dan maar op. Als die baby net zo tegendraads is als jij, zou ze om jullie terug te pakken wel eens kunnen besluiten om een huilbaby te worden
Is blauw/groen.quote:Op maandag 23 december 2013 11:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Een ze? Heeft Okkie zwak zaad?
Vanwaar die blauwe muur dan?
Ik zal wel ff handkarren vanavond en 't kwakkie in de vrieskist leggen. Bedankt voor de tip!quote:Op maandag 23 december 2013 11:14 schreef Oksel het volgende:
[..]
Is blauw/groen.
En ik heb heel zwak zaad, door al 't fietsen, ondanks dat ik maar 8000/jaar doe. Daarom heeft kaas, ondanks zijn leeftijd, ook nog geen kids. Dus die 10k die jij wil gaan doen volgend jaar, betekent meteen dat Puala geen anticonceptie meer nodig heeft.
Dat koopjes jagen zal je ook nooit onder de knie krijgen hequote:Op maandag 23 december 2013 10:02 schreef Oksel het volgende:
Oh Wat een lief kamertje!quote:Op maandag 23 december 2013 11:00 schreef Oksel het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ziet mijn wereld er uit, in plaats van zo:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 december 2013 11:52 schreef dop het volgende:
psssssssssst oksel is ook al gespot in ouders, hij staat zelfs in het lijstje zwangerschap en geboorte
Zegt iemand die met Sidi Logo fietst. Die dingen zijn zo overpriced. 150 euro voor een schoen met kunststof zool en 3 klittenband strips...quote:Op maandag 23 december 2013 10:04 schreef kaasplankje het volgende:
135.- betalen voor een shimano schoen
Die van mij waren ruim onder de 100 Euro, bij BOC.quote:Op maandag 23 december 2013 10:02 schreef Oksel het volgende:
Ik heb hier een grijze Bianchi, 2008, afgemonteerd Campa veloce, frame 61cm. Zat wel aan iets meer dan 350 euro te denken; namelijk rond de 450. Maar als we elkaar iets tegemoet zouden kunnen komen...quote:Op maandag 23 december 2013 10:10 schreef muzas het volgende:
Op zoek naar racefiets voor een maat. budget 350. Zelfde lengte als ik, iets langere benen. Dus een 61cm frame ofzo...
Mochten jullie nou iets tegen komen...
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:42 schreef JohnDDD het volgende:
Iemand nog een tip of ik die Bianchi met kapotte voorvork van me in zijn geheel moet verkopen of in onderdelen? Ik zat eraan te denken hem helemaal te strippen en alles los te verkopen, lijkt me makkelijker en meer op te brengen dan helemaal ook vanwege de grootte en het defect (nieuwe voorvork is duur en ook lastig te vinden)
quote:
Ja, inmiddels met nieuwe voorvorkquote:
Lolquote:Op maandag 23 december 2013 16:07 schreef JohnDDD het volgende:
Oude voorvork heb ik trouwens via internet verkocht voor 20 euro (uiteraard scheurtje erbij vermeld), ben benieuwd wat daarmee gebeurd is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |