SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb daar 3:09 geredenquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:47 schreef kanovinnie het volgende:
Onder de 20 graden lang-lang? Dan zweet ik me kapot....
Geen pr's trouwens. Zat met 3:40 nog 20 seconden te langzaam
Lijkt wel of ik calimero hoor spreken!quote:Ik begreep dat Petchaburi nu redelijk onder
water stond, maar wtf is er in Petchaburi te
beleven anders dan die tempel op die rots,
waar je als Farang ook nog eens zwaar
entreegeld moet betalen, terwijl de Thais
hier zo alle kerken kunnen binnenlopen?
dat is ook weer zo. Die mensen staan vaak op een veldje te kletsen terwijl die hond(en) ronddwalen. En dan opeens luidblaffend vanuit de struiken op me af komen rennen. En dat op een donker fietspad. Gelukkig heeft dat beest altijd een lichtje om anders was ik er al een keer overheen gereden denk ikquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:27 schreef Yankee het volgende:
Dat beest kan daar natuurlijk weinig aan doen, de baasjes mag je wel even slaan
* hontquote:Op woensdag 18 december 2013 07:12 schreef kaasplankje het volgende:
Als ik hond was en ik zag ineens die kop van jou int donker ging ik ook blaffen hoor.
quote:Op woensdag 18 december 2013 09:09 schreef Oksel het volgende:
Zo jongens, goedemorgen allemaal! Laten we er weer een mooie dag van maken met z'n allen. Gemotiveerd aan 't werk, gezond eten, en als het kan minimaal nog even een uurtje sporten. En verras de vrouw eens met een bosje bloemen, goed voor de relatie, als je dan van 't zomer weer de hele dag weg was kun je daar altijd op terugvallen.
Dank voor deze wijze woorden!quote:Op woensdag 18 december 2013 09:09 schreef Oksel het volgende:
Zo jongens, goedemorgen allemaal! Laten we er weer een mooie dag van maken met z'n allen. Gemotiveerd aan 't werk, gezond eten, en als het kan minimaal nog even een uurtje sporten. En verras de vrouw eens met een bosje bloemen, goed voor de relatie, als je dan van 't zomer weer de hele dag weg was kun je daar altijd op terugvallen.
* mijn.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Dank voor deze wijze woorden!
Vanavond cursus fietsonderhoud met de club. Iedereen mocht laten weten wat ze wilden leren.
Wat vragen de meesten? Hoe vervang ik een cassette en ketting. Pfff..... dat kan mij vrouw zelfs.
Vuile slijmbal. Motavitie tapes aan het luisteren in die electra-bak van je ofzo?quote:Op woensdag 18 december 2013 09:09 schreef Oksel het volgende:
Jij moet echt snel weer neuken.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:09 schreef Oksel het volgende:
Motavatiequote:Op woensdag 18 december 2013 10:19 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Vuile slijmbal. Motavitie tapes aan het luisteren in die electra-bak van je ofzo?
quote:Op woensdag 18 december 2013 10:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Motavatie![]()
![]()
Kom op mensen doe een beetje je best.
quote:Op woensdag 18 december 2013 10:23 schreef muzas het volgende:
[..]
Jij moet echt snel weer neuken, en dan wat anders dan punten en komma's
D'r moet hier nog iemand kennelijk snel neuken, voordat alle mieren op zijn.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Motavatie![]()
![]()
Kom op mensen doe een beetje je best.
Coolquote:Op woensdag 18 december 2013 10:46 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
D'r moet hier nog iemand kennelijk snel neuken, voordat alle mieren op zijn.
Iets anders, als we het over fietsen in Japan hebben
http://www.wereldfietser.(...)&t=12612&hilit=japan
dit topic is nogal uitgebreid, maar bevat heel veel info over Japan, en eindeloos geneuzel over materiaal en gescheurde fietsen, dus voor ieders wat wils.
Ik spreek t een klein beetje. Zeg maar hallo, doei, hoe kom ik daar en geef me iets lekkers te eten.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:53 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Hoe is je Japans? Ben bij een lezing van Kelly geweest, en ze vertelde dat Japanners heel aardig waren, en behulpzaam, maar Engels was niet echt hun ding, zeker buiten de grote steden niet.
Haha lol. Mijn vriendin kan dat ook wel. Weet denk ik alleen niet dat je een nieuwe ketting op maat moet makenquote:Op woensdag 18 december 2013 10:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Dank voor deze wijze woorden!
Vanavond cursus fietsonderhoud met de club. Iedereen mocht laten weten wat ze wilden leren.
Wat vragen de meesten? Hoe vervang ik een cassette en ketting. Pfff..... dat kan mijn vrouw zelfs.
Master. 29.96 is very good price my friend.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:29 schreef Patroon het volgende:
Wat is een normale prijs voor die Veloflex? En welke moet je dan hebben de Master of Record?
Ik zie ze bij Salden nu voor 29,95 per stuk. Is dat goedkoop of normale prijs?
Dat zijn toch gewoon de dingen die je zelf eenvoudig kan doen, dus prima voor les 1quote:Op woensdag 18 december 2013 10:08 schreef cafca het volgende:
Wat vragen de meesten? Hoe vervang ik een cassette en ketting. Pfff..... dat kan mijn vrouw zelfs.
Lekker aerooooooo!quote:Op woensdag 18 december 2013 22:01 schreef muzas het volgende:
1,5cm spacer weggehaald. Eens kijken hoe dat zit.
Goed voor de economiequote:Op woensdag 18 december 2013 15:23 schreef Yankee het volgende:
Ik vervang alleen zelf de cassette + bandjes, voor de rest heb ik geen geduld
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:17 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Lekker aerooooooo!
Is btw wel veel. Kan je het niet beter in stapjes doen?
Nu is ie zoals ik ooit opgemeten ben... Ze hadden die extra spacers er bij gedaan onder het mom van "wen maar/kijk maar". Zeker toen ik na de eerste 2 of 3 ritjes mn rug en nek wel voelde besloten voorlopig te laten zitten. Merk de laatste 1000k ofzo wel dat ik vaak mn ellebogen ver buig of zelfs in de beugels hang omdat ik dan lekkerder fiets. Kan mn vinger er niet op leggen waarom maar voelt gewoon lekkerder. Ben in principe soepel zat... Kan nog steeds mn tenen aanraken met gestrekte benenquote:Op woensdag 18 december 2013 22:17 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Lekker aerooooooo!
Is btw wel veel. Kan je het niet beter in stapjes doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |