Wat had je dan verwacht?quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:32 schreef mrssanchezx het volgende:
Had verwacht dat hier mensen rond zouden surfen die eerlijke en vriendelijke opmerkingen kunnen geven. Jammer dat het zo negatief is. Was het proberen waard.
In dit geval gaan eerlijk en vriendelijk niet echt samen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:32 schreef mrssanchezx het volgende:
Had verwacht dat hier mensen rond zouden surfen die eerlijke en vriendelijke opmerkingen kunnen geven. Jammer dat het zo negatief is. Was het proberen waard.
Wat verwacht je te horen? Wat verwacht jij van een relatie met hem? Dat die jouw wel altijd trouw blijft? Geef jezelf geen ijdele hoop, die gozer is niks waard puur om het feit hoe hij met zijn zwangere vriendin omgaatquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:32 schreef mrssanchezx het volgende:
Doe je beentjes lekker wijd, misschien krijg jij dan ook wel een leuk babietje van hem!quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:32 schreef mrssanchezx het volgende:
Wat denk je dan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:32 schreef mrssanchezx het volgende:
Dit.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:29 schreef LesMiserables het volgende:
Dit is wel een prime example klootzak, A+. Zwangere vriendin en ondertussen in ieder geval emotioneel vreemd gaan met jou. Klinkt als een goede vent, ik zou zo veel mogelijk stoken tussen hun en een vaste relatie met hem beginnen. Wel soms ff ze whatsapp controleren als je zwanger bent!
Dit.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:34 schreef padlarf het volgende:
[..]
In dit geval gaan eerlijk en vriendelijk niet echt samen.
En ditquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:38 schreef LittleLady het volgende:
De bad girl whahaha laat me niet lachen, je bent gewoon een naief meisje die de mooie praatjes van zo'n zak hooi geloofd, een bad girl had hem een trap tussen zijn kloten gegeven
Keek je in de spiegel en las je je eigen appjes na? Is wat als naief sletje, wacht maar tot hij jou zwanger maakt, dan zoekt hij wel weer een nieuw naief sletje die zijn mooie praatjes wil gelovenquote:
Nou nou nou, zoals ik het zie ben jij toch meer de 'sukkel' je trapt met open ogen in een boehoehuillie verhaal.quote:
Volgens mij zijn de meeste reacties hier eerlijk. Dat ze niet vriendelijk zijn ben je zelf schuld.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:32 schreef mrssanchezx het volgende:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:34 schreef Olga het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht?
En iemand die al vreemdgaat als zijn vriendin zwanger is... Wil je echt zo'n vent hebben? Hij kan gaat hetzelfde bij jou flikken.
Dit.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:38 schreef LittleLady het volgende:
De bad girl whahaha laat me niet lachen, je bent gewoon een naief meisje die de mooie praatjes van zo'n zak hooi geloofd, een bad girl had hem een trap tussen zijn kloten gegeven
Hey ho, eerlijk is het wel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:32 schreef mrssanchezx het volgende:
Thanks. xquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:44 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Hij gebruikt je.
Is niet leuk om te horen maar kom op, het is pijnlijk duidelijk.
Je zit met allerlei gevoelens maar ja, je moet hem van je af zetten.
Hij word vader, hij zal z'n hele leven lang verbonden zijn (goedschiks of kwaadschiks) met de moeder van hun kind.
Dus al verlaat hij die vriendin voor jou, je zal er altijd mee geconfronteerd worden.
Dat moet je niet willen.
nee ze gaat gewoon graag in bad.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:55 schreef euphoria19 het volgende:
Wat maakt jou zo'n bad girl dan? Dat je iemand anders haar vriend afpakt?
Jij verdient een stoot tegen je hoofd.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:42 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Tja 19 jaar wat verwacht je dan, ze ligt nu vast krijzend op de grond te spartelen
Zeg, niet zo agressief hè!quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:00 schreef mrssanchezx het volgende:
[..]
Jij verdient een stoot tegen je hoofd.
Heeft je minnaar al tegen je gezegd dat hij nu zijn vriendin niet kan verlaten, maar dat hij dat later heus wel gaat doen? Voor jullie liefde?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:00 schreef mrssanchezx het volgende:
Aah wanneer zeg je dat tegen je ventje, of blijf je nog langer het sletje spelen of beter gezegd het gebruiksvoorwerp tegen de vervelingquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:00 schreef mrssanchezx het volgende:
[..]
Het verbaast me toch telkens weer hoeveel vrouwen wat slijmerig gebazel van een scheve schaats rijdende idioot beschouwen als tekenen van ware liefde.quote:Hij vind mij leuk, aardig, aantrekkelijk, lief en alles. Dat verteld hij me elke dag. Elke dag is het een 'Goedemorgen schoonheid' berichtje via de whatsapp.
Ja, mannen worden meestal pas monogaam als ze vader zijn geworden. De wetenschappelijke theorie is dat onze hormonen zijn geprogrammeerd in een tijd dat zwangerschap voor een vrouw een gevaarlijke onderneming was waardoor kraambedsterfte en miskramen aan de orde van de dag waren. Het bevruchten van meerdere vrouwtjesmensen was in de steentijd dan ook een zinvolle voortplantingsstrategie. Dat wetende kun je je er ook tegen wapenenquote:
Het is wel duidelijk dat we hier met een tokkie te maken hebben.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:00 schreef mrssanchezx het volgende:
[..]
Dat is voldoende voor jou ja?quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:26 schreef mrssanchezx het volgende:
Elke dag is het een 'Goedemorgen schoonheid' berichtje via de whatsapp.
Oh, balenquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:26 schreef mrssanchezx het volgende:
De hele dag door kunnen we praten behalve vanaf 5 uur, dan is zn vriendin thuis
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:10 schreef CruellaDeVil het volgende:
Negeer die sukkels hier maar TS! Zij zullen wel nooit echte liefde hebben meegemaakt.
Negeer die sukkels hier maar TS! Zij zullen wel nooit echte liefde hebben meegemaakt.
Ja wat? Alsof het niets betekent dat hij zijn zwangere vriendin voor haar bedriegt.quote:
Jij weet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:13 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ja wat? Alsof het niets betekent dat hij zijn zwangere vriendin voor hem bedriegt.Dat heeft een man heus niet zomaar voor je over.
En dat is vast wat hij het volgende scharrelmeisje zal vertellen als TS zwanger is.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:13 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ja wat? Alsof het niets betekent dat hij zijn zwangere vriendin voor hem bedriegt.Dat heeft een man heus niet zomaar voor je over.
Hulde voor dit soort tegendraadse meningen. Die zijn er te weinig op R&P.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:10 schreef CruellaDeVil het volgende:
Ja vul het maar alvast in joh! Ze hebben nog geeneens seks gehad dus hij weet zich uiteindelijk prima in te houden ten behoeve van zijn toekomstige kind.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:16 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
En dat is vast wat hij het volgende scharrelmeisje zal vertellen als TS zwanger is.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:13 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ja wat? Alsof het niets betekent dat hij zijn zwangere vriendin voor haar bedriegt.Dat heeft een man heus niet zomaar voor je over.
Zei de vrouw die denkt dat het een teken van echte liefde is als een man overweegt zijn zwangere vriendin in te ruilen voor een jonger model.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:21 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ja vul het maar alvast in joh! Ze hebben nog geeneens seks gehad dus hij weet zich uiteindelijk prima in te houden ten behoeve van zijn toekomstige kind.
Ik heb een relatie gehad met iemand die pas gescheiden was en een dochter had.quote:
Lekker pessimistisch.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:40 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Zei de vrouw die denkt dat het een teken van echte liefde is als een man overweegt zijn zwangere vriendin in te ruilen voor een jonger model.
Okok, het zou kunnen. Maar zullen we eerlijk zijn ? 9 van de 10 keer is het dat niet. En dit is verre van zeldzaam.
Welke raad/advies zou jij aan TS geven?quote:
Okok, zoals je wenst.quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:18 schreef Godshand het volgende:
Het regent wel topics van dergelijke strekking de laatste tijd, met name sinds de herfst..
Tijd van het jaar dat mannen dan vreemd gaan en vrouwen er voor vallen?
Correct.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:18 schreef Godshand het volgende:
Het regent wel topics van dergelijke strekking de laatste tijd, met name sinds de herfst..
Tijd van het jaar dat mannen dan vreemd gaan en vrouwen er voor vallen?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:41 schreef Godshand het volgende:
Nouja, kijk dan:
SEX / ik ben dus niet verliefd!
R&P / Geheimen in een relatie
R&P / Hebben dames een extra zintuig en voelen het als hij vreemd gaat?
R&P / Afspreken met ex
Dit soort topics. En daarvan waar de TS vreemd gaat, steeds geirriteerd raakt door de reacties van de FOK'kers (dat je eigenlijk wel had kunnen voorzien)...
En allemaal in de herfst geopend... Dus?
Kan natuurlijk ook toeval zijn, morgen gooi ik met de dobbelsteen wellicht wel 10x achter elkaar een 6
Zomerflirts zijn weer weggeebt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:41 schreef Godshand het volgende:
Nouja, kijk dan:
R&P / Afspreken met ex
Dit soort topics. En daarvan waar de TS vreemd gaat, steeds geirriteerd raakt door de reacties van de FOK'kers (dat je eigenlijk wel had kunnen voorzien)...
Kan natuurlijk ook toeval zijn, morgen gooi ik met de dobbelsteen wellicht wel 10x achter elkaar een 6
Bazenpost.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:41 schreef Godshand het volgende:
Nouja, kijk dan:
R&P / Afspreken met ex
Na kerst/ in het nieuwe jaar breken veel relaties ook. We zijn nu in de aanloopquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:18 schreef jaha het volgende:
In de herfst hebben mensen meer behoefte aan warmte als ze die thuis niet meer (denken) te vinden is mijn analyse. Ik denk dat veel van de betrokkenen verwende nesten zijn die slechts één persoon echt liefhebben: zichzelf.
Ik zie eigenlijk niets waar dat uit blijkt. Het lijkt meer dat zij hetzelfde heeft gedaan als TS.quote:Op woensdag 18 december 2013 06:05 schreef Double.D het volgende:
Of mijn sarcasme-meter voor sarcastisch reageren op sarcastische stellingen is defect, maar snappen zoveel mensen niet dat CdV sarcastisch is/was?
wat moet je met zo een jongen die op die manier met meisjes smst terwijl hij een relatie heeft? Dat zegt iets over iemands karakter...quote:
Dit zegt letterlijk dat hij een neukertje wil...quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:26 schreef mrssanchezx het volgende:
Wat ook vaak ter sprake komt is dat ie niet meer het nette onschuldige meisje wilt en niet netjes gezegt dan een bad-girl wilt, mij dus.
Ja ja, je hebt ze erbij...........quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:46 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Vind het trouwens nog het meest lamme dat hij dus gewoon thuis zit niks te doen en zijn vriendin nog werkt blijkbaar en hij dan maar die tijd gebruikt met zoiets slechts.
Je kan enkel jezelf helpen door ermee te stoppen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:26 schreef mrssanchezx het volgende:
Ik fantaseer nog net niet over ons later, dat zal de druppel wezen om gewoon te gaan stoken tussen hun. Wat ik dus niet wil! Ik wil niet die bitch zijn, dat hij later tegen ze kind moet uitleggen dat ik de gene ben die met hem is vreemd gegaan toen hij met het kind z'n moeder ging.
Iemand die mij kan helpen?
Goede postquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb een relatie gehad met iemand die pas gescheiden was en een dochter had.
Was een toffe relatie verder, daar lag het niet aan. Maar het is toch een stuk fijner om níét iemand te hebben die een kind heeft met iemand anders.
Ondanks dat al deze reacties misschien hard aankomen, probeer wel te snappen wat ze nou eigenlijk bedoelen.
Dat het namelijk zo'n massa aan soortgelijke reacties is, heeft waarschijnlijk als reden dat er een hoop waarheid in zit.
Ik hoop echt dat je uiteindelijk in ziet wat voor alle partijen beter is: praat met die man en vertel hem dat jullie dit niet zouden moeten doen, dat zijn kind straks opgroeit zonder moeder, dat hij het meisje waarmee hij al jaren gelukkig is en straks hun leven lang een kind mee zal delen zo veel pijn zal doen dat het de situatie nooit veel goeds kan brengen, zo'n kleine baby is dan straks het slachtoffer van dit alles.
Voor jou is het, als je kijkt naar het groter geheel, ook geen goede optie, al helemaal vergeleken met wat je allemaal aan vrijgezelle kindloze mannen kan krijgen. Stel, hij maakt het uit met zijn vriendin, en gaat een fullblown relatie met jou aan. Zit jij straks met het kind van een chick die je waarschijnlijk volledig haat, als je samen gaat wonen en hij krijgt dat kind waarschijnlijk sowieso wekelijks over de vloer, moet jij het kind van een ander opvoeden, terwijl je daar op je 19e waarschijnlijk ook nog helemaal niet klaar voor bent. Je moet altijd rekening met haar blijven houden, als híj aan haar vast zit zit jíj dat dan ook. En ik zou überhaupt niet willen dat mijn vriend 'vást' zou zitten aan één van z'n exen, laat staan ik zelf!
Probeer rationeel te blijven denken en niet door die verliefdheid heen.
Het doet door die verliefdheid vast een paar maandjes enorm veel pijn om er een punt achter te zetten, maar later zie je dan dat het je zo enorm veel pijn heeft geschééld.
Het enige verstandige dat je kunt doen in deze situatie, is je terugtrekken uit deze situatie.
Ook niet nadat je deze post gelezen had?quote:Op woensdag 18 december 2013 08:53 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk niets waar dat uit blijkt. Het lijkt meer dat zij hetzelfde heeft gedaan als TS.
Dit is R&P he. Advies wordt serieus genomen tenzij het duidelijk over-the-top is.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:13 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ja wat? Alsof het niets betekent dat hij zijn zwangere vriendin voor haar bedriegt.Dat heeft een man heus niet zomaar voor je over.
De woorden die ze gebruikt:quote:Op woensdag 18 december 2013 08:53 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk niets waar dat uit blijkt. Het lijkt meer dat zij hetzelfde heeft gedaan als TS.
Dit is R&P he. Advies wordt serieus genomen tenzij het duidelijk over-the-top is.
Dit is gepost nadat TS dit had gepost:quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:10 schreef CruellaDeVil het volgende:
De ! maakt het wmb ook af.quote:
Ik verwachte dat er vast wel één zou happen, maar zoveel...quote:Op woensdag 18 december 2013 06:05 schreef Double.D het volgende:
Of mijn sarcasme-meter voor sarcastisch reageren op sarcastische stellingen is defect, maar snappen zoveel mensen niet dat CdV sarcastisch is/was?
HAPPERDEHAP!quote:Op woensdag 18 december 2013 08:53 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Ik denk dat ookquote:Op woensdag 18 december 2013 12:30 schreef Re het volgende:
ik denk niet dat Ts nog terugkomt, jullie zijn allemaal gemeen, hoor
quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:26 schreef mrssanchezx het volgende:
Wat ook vaak ter sprake komt is dat ie niet meer het nette onschuldige meisje wilt en niet netjes gezegt dan een bad-girl wilt, mij dus.
Serieus, hoe verandert dat de boel?quote:Op woensdag 18 december 2013 15:44 schreef Pienata het volgende:
Soms vergeet ik dat iedereen op Fok zelf heilig is en dit andere mensen hier nooooooit zou kunnen overkomen.
Niet, alleen vinden jullie niet dat uitschelden wat ver gaat?quote:Op woensdag 18 december 2013 15:55 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Serieus, hoe verandert dat de boel?
Ik vraag me af wat je nou eigenlijk wilt horen?quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:32 schreef mrssanchezx het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |