abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133522299
Ik heb een heel leuke en goede vriendin, ik heb echter zin om heel soms vreemd te gaan, niet in de liefde maar wel met seks. Persoonlijk zie ik dit niet als ontrouw want ik hou echt alleen maar van haar en zie het hooguit als consumpieseks of eens naar een ander restaurant gaan. Maar de meeste dames hebben hier een 180° ander idee over zo van 'je houdt dus niet van me' zeker die van mij die is al lichtelijk jaloers als ik bijna en vriend langs ga. Nu reis ik veel dus als ik wil kan ik ongezien down waar ik zin/behoefte aan heb. Maar vraag me af of ze het niet feilloos aan zal voelen als ik met een ander van wippestein ga. Had vroeger wel eens zo'n type namelijk die had een creepy scherpe intuitie niet normaal meer. Mijn vraag is hebben de meeste vrouwen zo een radar? Bij homofiele relaties schijnt rondneuken meestal geen issue te zijn, maar dames zijn wat dit betreft best gecompliceerd...
pi_133522394
Ach je laat nu wel zien dat je je importvrouw niks waard vindt en het je ook niet boeit of je dochtertje zonder vader op moet groeien. Stoere knul ^O^
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_133522400
haha, die vrouwtjes toch
  vrijdag 22 november 2013 @ 18:47:56 #4
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_133522418
Als je normaal doet merkt ze er niks van.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_133522420
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_133522437
Dat zintuig hebben mannen ook hoor, dat noemen we wantrouwen.
Gebaseerd op subtiele hints die ons onderbewustzijn oppikken door middel van kleine afwijkende gedragsvertooningen bij de partner.
pi_133522604
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 18:47 schreef Id_do_her het volgende:
Als je normaal doet merkt ze er niks van.
Dit. Als jij verder niets aan je gedrag verandert, lijkt het me sterk dat ze het doorheeft.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
  vrijdag 22 november 2013 @ 18:56:13 #8
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_133522618
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 18:55 schreef HaywoodJablome het volgende:

[..]

Dit. Als jij verder niets aan je gedrag verandert, lijkt het me sterk dat ze het doorheeft.
Voor veel mensen best een hele opgave.
pi_133522635
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 18:56 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Voor veel mensen best een hele opgave.
Vandaar dat zoveel mensen het toch doorhebben dan.
  vrijdag 22 november 2013 @ 18:57:14 #10
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_133522646
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 november 2013 18:56 schreef HaywoodJablome het volgende:

[..]

Vandaar dat zoveel mensen het toch doorhebben dan.
Precies.
pi_133522667
Wat ben jij een kansloos figuur zeg.
pi_133522745
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 18:44 schreef De..Kraaien..van..Plezier het volgende:
Ik heb een heel leuke en goede vriendin, ik heb echter zin om heel soms vreemd te gaan, niet in de liefde maar wel met seks. Persoonlijk zie ik dit niet als ontrouw want ik hou echt alleen maar van haar en zie het hooguit als consumpieseks of eens naar een ander restaurant gaan. Maar de meeste dames hebben hier een 180° ander idee over zo van 'je houdt dus niet van me' zeker die van mij die is al lichtelijk jaloers als ik bijna en vriend langs ga. Nu reis ik veel dus als ik wil kan ik ongezien down waar ik zin/behoefte aan heb. Maar vraag me af of ze het niet feilloos aan zal voelen als ik met een ander van wippestein ga. Had vroeger wel eens zo'n type namelijk die had een creepy scherpe intuitie niet normaal meer. Mijn vraag is hebben de meeste vrouwen zo een radar? Bij homofiele relaties schijnt rondneuken meestal geen issue te zijn, maar dames zijn wat dit betreft best gecompliceerd...
:|W amaiii wat een plan: iemand bedriegen omdat jij het persoonlijk niet ziet als ontrouw _O- .
Voor de rest alles ok met je :?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  vrijdag 22 november 2013 @ 19:00:59 #13
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_133522749
quote:
15s.gif Op vrijdag 22 november 2013 18:57 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat ben jij een kansloos figuur zeg.
_O-
pi_133522822
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 19:00 schreef complicate het volgende:

[..]

:|W amaiii wat een plan: iemand bedriegen omdat jij het persoonlijk niet ziet als ontrouw _O- .
Nou dit dus.
Zoek dan een partner die gewoon open staat voor een open-relatie
pi_133522950
quote:

[..]

ze liegt hoor we hebben een extra zintuig, allemaal!
pi_133522968
quote:

[..]

dit
pi_133522991
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 november 2013 19:07 schreef madeliefff het volgende:

[..]

ze liegt hoor we hebben een extra zintuig, allemaal!
Ik probeer hem er in te luizen.
pi_133523010
TS is in ieder geval schaamteloos egoïstisch. Het zou het natuurlijk helemaal afmaken als het een kloon is van de user die het erg vindt dat zijn vriendin geen maagd meer is :D
pi_133523065
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 19:08 schreef jaha het volgende:
TS is in ieder geval schaamteloos egoïstisch. Het zou het natuurlijk helemaal afmaken als het een kloon is van de user die het erg vindt dat zijn vriendin geen maagd meer is :D
Of kloon van :R&P / Vriendin is afstandelijk en heeft nooit tijd #2 en is dit waarschijnlijk deel 3 :X
pi_133523366
En dat allemaal onder het motto: "Vreemdgaan is het nieuwe trouw" _O-
pi_133523382
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 19:17 schreef jaha het volgende:
En dat allemaal onder het motto: "Vreemdgaan is het nieuwe trouw" _O-
INDERDAAD _O-
pi_133523396
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 18:48 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Gebaseerd op subtiele hints die ons onderbewustzijn oppikken door middel van kleine afwijkende gedragsvertooningen bij de partner.
Is het bij de vrouwtjes ook niet een soort permanente fixatie zo van 'je bent schuldig tot het tegendeel bewezen is' ;')

Dat van onderbewuste gedragsvertoningen wellicht maar vlg mij ook een soort realtime gevoel (vrouwelijke intuitie) ofwel straal je zelf iets uit op het moment dat je vreemd gaat.
  vrijdag 22 november 2013 @ 19:18:59 #23
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_133523436
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 18:48 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
En als die er niet zijn, is er geen aanknopingspunt.
pi_133523583
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 19:17 schreef De..Kraaien..van..Plezier het volgende:

[..]

Is het bij de vrouwtjes ook niet een soort permanente fixatie zo van 'je bent schuldig tot het tegendeel bewezen is' ;')

Dat van onderbewuste gedragsvertoningen wellicht maar vlg mij ook een soort realtime gevoel (vrouwelijke intuitie) ofwel straal je zelf iets uit op het moment dat je vreemd gaat.
Trouw blijven is een investering in je relatie. Op het moment dat je vreemd wil gaan ben je daar niet toe bereid, en dus is er geen magisch zintuig voor nodig om als partner te merken dat jouw grote liefde daar geen zin meer in heeft... :D
pi_133523655
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 19:00 schreef complicate het volgende:

[..]

Kun je ook uitleggen waarom je met iemand anders wippen per definitie als 'bedriegen' ziet? Ik neuk dan alleen met m'n lul niet met m'n hart namelijk. Of is dat ook niet goed volgens jou? :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')