Dit. Als jij verder niets aan je gedrag verandert, lijkt het me sterk dat ze het doorheeft.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:47 schreef Id_do_her het volgende:
Als je normaal doet merkt ze er niks van.
Voor veel mensen best een hele opgave.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:55 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Dit. Als jij verder niets aan je gedrag verandert, lijkt het me sterk dat ze het doorheeft.
Vandaar dat zoveel mensen het toch doorhebben dan.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Voor veel mensen best een hele opgave.
Precies.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:56 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Vandaar dat zoveel mensen het toch doorhebben dan.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:44 schreef De..Kraaien..van..Plezier het volgende:
Ik heb een heel leuke en goede vriendin, ik heb echter zin om heel soms vreemd te gaan, niet in de liefde maar wel met seks. Persoonlijk zie ik dit niet als ontrouw want ik hou echt alleen maar van haar en zie het hooguit als consumpieseks of eens naar een ander restaurant gaan. Maar de meeste dames hebben hier een 180° ander idee over zo van 'je houdt dus niet van me' zeker die van mij die is al lichtelijk jaloers als ik bijna en vriend langs ga. Nu reis ik veel dus als ik wil kan ik ongezien down waar ik zin/behoefte aan heb. Maar vraag me af of ze het niet feilloos aan zal voelen als ik met een ander van wippestein ga. Had vroeger wel eens zo'n type namelijk die had een creepy scherpe intuitie niet normaal meer. Mijn vraag is hebben de meeste vrouwen zo een radar? Bij homofiele relaties schijnt rondneuken meestal geen issue te zijn, maar dames zijn wat dit betreft best gecompliceerd...
quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:57 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat ben jij een kansloos figuur zeg.
Nou dit dus.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:00 schreef complicate het volgende:
[..]amaiii wat een plan: iemand bedriegen omdat jij het persoonlijk niet ziet als ontrouw
.
Voor de rest alles ok met je
ze liegt hoor we hebben een extra zintuig, allemaal!quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:55 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Dit. Als jij verder niets aan je gedrag verandert, lijkt het me sterk dat ze het doorheeft.
ditquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:55 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik probeer hem er in te luizen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:07 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ze liegt hoor we hebben een extra zintuig, allemaal!
Of kloon van :R&P / Vriendin is afstandelijk en heeft nooit tijd #2 en is dit waarschijnlijk deel 3quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:08 schreef jaha het volgende:
TS is in ieder geval schaamteloos egoïstisch. Het zou het natuurlijk helemaal afmaken als het een kloon is van de user die het erg vindt dat zijn vriendin geen maagd meer is
INDERDAADquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:17 schreef jaha het volgende:
En dat allemaal onder het motto: "Vreemdgaan is het nieuwe trouw"
Is het bij de vrouwtjes ook niet een soort permanente fixatie zo van 'je bent schuldig tot het tegendeel bewezen is' ;')quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:48 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Dat zintuig hebben mannen ook hoor, dat noemen we wantrouwen.
Gebaseerd op subtiele hints die ons onderbewustzijn oppikken door middel van kleine afwijkende gedragsvertooningen bij de partner.
En als die er niet zijn, is er geen aanknopingspunt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:48 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Dat zintuig hebben mannen ook hoor, dat noemen we wantrouwen.
Gebaseerd op subtiele hints die ons onderbewustzijn oppikken door middel van kleine afwijkende gedragsvertooningen bij de partner.
Trouw blijven is een investering in je relatie. Op het moment dat je vreemd wil gaan ben je daar niet toe bereid, en dus is er geen magisch zintuig voor nodig om als partner te merken dat jouw grote liefde daar geen zin meer in heeft...quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:17 schreef De..Kraaien..van..Plezier het volgende:
[..]
Is het bij de vrouwtjes ook niet een soort permanente fixatie zo van 'je bent schuldig tot het tegendeel bewezen is' ;')
Dat van onderbewuste gedragsvertoningen wellicht maar vlg mij ook een soort realtime gevoel (vrouwelijke intuitie) ofwel straal je zelf iets uit op het moment dat je vreemd gaat.
Kun je ook uitleggen waarom je met iemand anders wippen per definitie als 'bedriegen' ziet? Ik neuk dan alleen met m'n lul niet met m'n hart namelijk. Of is dat ook niet goed volgens jou?quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:00 schreef complicate het volgende:
[..]amaiii wat een plan: iemand bedriegen omdat jij het persoonlijk niet ziet als ontrouw
.
Voor de rest alles ok met je
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |