abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133378714
Beste fokkers,

Omdat het vorige topic is verpest door onnodige posts (en ik daar op inging) open ik een nieuw topic. Ik hoef niet persoonlijk aangevallen te worden en ik reageer niet op negatieve posts. Ik hoop op inzichten, tips en ervaringen.

Mijn vriendin (23) en ik (24) hebben een relatie van 5 jaar.

Sinds dit jaar ben ik afgestudeerd en heb ik een fulltime baan, helemaal perfect. Ik heb het redelijk druk, maar genoeg tijd voor een sociaal leven. Mijn vriendin is ook afgestudeerd, heeft ook een baan maar loopt nu een stage en een gedeeltelijke studie erbij. Ik ben erg trots op haar, maar tegelijkertijd is het ontzettend druk voor haar. Ze is enorm ambitieus, dat is natuurlijk positief, maar het komt onze relatie niet ten goede.

Het punt hiervan is namelijk dat er haast geen tijd meer is voor ons samen. Ik mag al blij zijn als ik haar één keer in de week zie. Eerst had ik nog begrip voor haar situatie en steunde ik haar, maar op dit moment merk ik dat ik een partner nodig heb die er ook voor mij is. Het is namelijk dat ik alleen maar geef, maar niets ontvang. Ik heb meerdere keren aangegeven dat ik onze relatie op dit moment geen relatie meer vind en dat ik hier samen uit wil komen. Ik begrijp heel goed dat mijn vriendin haar studie wil behalen, een goede carrière wil hebben, maar ik wil ook een fijne relatie hebben.

Mijn vriendin belooft constant verbetering, maar verbetering komt er niet. We hebben meerdere ruzies gehad over het feit dat zij amper tijd heeft voor mij, af en toe afspraken vergeet en er gewoonweg nooit is. Terwijl ik ook wel eens tot één uur 's nachts op kantoor zit. Ik heb het net zo goed druk met mijn werk, vrienden, familie en sport. Maar mijn vriendin denkt alleen maar aan zichzelf op dit moment.

Onze relatie is niet meer stabiel, de communicatie verloopt niet meer goed, de seks is niet meer spontaan. Ik heb het gevoel dat ik haar kwijt raak, maar ik wil mijn vriendin helemaal niet kwijt. Naast het drukke op dit moment, weet ik hoe het was tussen ons en dat wil ik graag terug.

Vandaag heb ik haar kort gezien en weer was mijn vriendin eerst afstandelijk. Ik merkte wel dat mijn vriendin het fijn vond om mij te zien, maar er kwam eerst weinig initiatief van haar kant. Ik heb aangegeven hard te willen werken aan onze relatie, en dat ik haar mis, en zij geeft aan ook te willen dat het goed komt. Toch blijkt dat niet uit haar kille gedrag.

Ik weet niet meer wat ik ermee aanmoet. Ik merk dat ik haar langzamerhand verlies, maar ik wil haar niet kwijt. Ik weet niet wat ze wil, ik begrijp niet dat het op deze manier moet. Gaat het nou zo dat ik moeite moet doen, en zij zo moeilijk blijft doen? Is de moeite voor niks? Van haar krijg ik geen duidelijk antwoord, ze laat me maar afwachten en in twijfel.
  maandag 18 november 2013 @ 16:16:18 #2
416270 Bailev
Denkende machine.
pi_133378771
Heb je proberen er met haar over te praten dat je bang bent haar kwijt te raken door haar nog al kille gedrag? Wel raar ook dat ze geen inititaief toont alhoewel ze zegt dat het wel goed komt
pi_133378777
Dit gaat niet goed komen. Je chick heeft duidelijk geen tijd meer voor een relatie.
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_133378791
Je bent weer vergeten te vertellen dat je vreemd bent gegaan. }:|
pi_133378851
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 16:16 schreef dahippieunicorn het volgende:
:D
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
  maandag 18 november 2013 @ 16:18:39 #6
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_133378854
quote:
*popcorn pakt
pi_133378933
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 16:18 schreef Smash-it het volgende:

[..]

*popcorn pakt
pi_133379023
quote:
Ik dacht dat hij dezelfde OP had gebruikt. Nee hoor, wel het verhaaltje aanpassen en alsnog het belangrijkste eruit laten. _O-.
pi_133379081
Ze is wie ze is en jij hebt de illusie dat je haar kunt veranderen. Gaat niet gebeuren. Ze heeft haar prioriteiten gesteld en jij hebt de keus: Accepteren of oprotten.

Dus; kun je accepteren hoe het nu tussen jullie gaat? Zo niet dan is je enige keus het af te kappen. Praten heeft niet geholpen en gaat dus ook niet helpen.
  † In Memoriam † maandag 18 november 2013 @ 16:25:13 #11
137949 Disana
pi_133379096
En gewoon met oogkleppen op blijven lopen en klagen over de houding van je vriendin.

Wat zijn sommige mensen toch hardleers.
pi_133379148
Accepteren, of oprotten. Het gaat om haar leven, niet of jij je er lekker bij moet voelen of niet. Asociaal van jou.

quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 16:14 schreef Mjp88 het volgende:
Ik begrijp heel goed dat mijn vriendin haar studie wil behalen, een goede carrière wil hebben, maar ik wil ook een fijne relatie hebben.
Ikke, ikke, ikke.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_133379247
TS is wel heel erg egocentrisch ingesteld zeg.
  maandag 18 november 2013 @ 16:31:31 #14
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_133379319
Wat een portret, deze TS.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 18 november 2013 @ 16:40:20 #15
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_133379609
Deel 2, echt? TS hoopt nu reacties te krijgen die hem steunen in zijn waanbeeld dat het komt door zijn vriendin, die te hard werkt aan haar toekomst (de slet :( ) en niet door zijn piemel die hij in spannende vreemde dames heeft gestopt? :D
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  maandag 18 november 2013 @ 16:46:31 #16
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_133379825
Ik ben nog steeds van mening dat de meerdere keren dat je vreemd bent gegaan de grootste oorzaak is van haar afstandelijkheid. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_133379898
Je vriendin denkt alleen aan zichzelf op dit moment?

En jij? Toen je je pielemuis in de va-jay-jay van een andere meid had? Waar dacht jij toen aan ?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 18 november 2013 @ 16:49:20 #18
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_133379902
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 16:16 schreef Bailev het volgende:
Wel raar ook dat ze geen inititaief toont alhoewel ze zegt dat het wel goed komt
Ts is meerdere keren vreemd gegaan in het verleden, vriendin weet van twee keer, laatste keer is 6 maanden geleden maar Ts leeft in de waan dat dat echt geen effect heeft gehad op hun relatie en haar gedrag naar hem toe.
En hij zal echt nooit meer vreemd gaan, hij ging vreemd omdat ze saai was en heeft dat ook tegen haar verteld maar nu is ze niet meer saai.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 18 november 2013 @ 16:51:54 #19
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_133379987
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 16:49 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ts is meerdere keren vreemd gegaan in het verleden, vriendin weet van twee keer, laatste keer is 6 maanden geleden maar Ts leeft in de waan dat dat echt geen effect heeft gehad op hun relatie en haar gedrag naar hem toe.
En hij zal echt nooit meer vreemd gaan, hij ging vreemd omdat ze saai was en heeft dat ook tegen haar verteld maar nu is ze niet meer saai.
Ik dacht dat dat de reden van zijn eerdere vreemdgaan was en dat dat van een half jaar terug een andere (mij nog onduidelijke) reden had?
;( it's all so complicated
  maandag 18 november 2013 @ 16:52:28 #20
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_133380003
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 16:51 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ik dacht dat dat de reden van zijn eerdere vreemdgaan was en dat dat van een half jaar terug een andere (mij nog onduidelijke) reden had?
Ja de laatste keer is inderdaad nogal onduidelijk waarom, de keren daarvoor was omdat ze saai was.
  maandag 18 november 2013 @ 16:52:53 #21
416270 Bailev
Denkende machine.
pi_133380019
quote:

[..]

Ai, dan snap ik dat ze geen initiatief meer toont!
  maandag 18 november 2013 @ 16:52:55 #22
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_133380020
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 16:51 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Klopt, de reden van 6 maanden geleden wil hij niet vertellen..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 18 november 2013 @ 16:53:42 #23
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_133380051
quote:
... maar nu is ze niet meer saai.
_O-

Prachtig samengevat. Mijn complimenten!
  maandag 18 november 2013 @ 16:54:03 #24
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_133380065
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 16:52 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Klopt, de reden van 6 maanden geleden wil hij niet vertellen..
:o Wat zou dat duistere geheim zijn? Zou hij het eens met een man gedaan willen hebben? Wilde hij het voor haar doen, om een betere minnaar te worden? Had ze soms een week griep?
  maandag 18 november 2013 @ 16:54:52 #25
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_133380088
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 16:52 schreef Bailev het volgende:

[..]

Ai, dan snap ik dat ze geen initiatief meer toont!
Maar volgens TS is dat absoluut niet de reden dat ze geen initiatief meer toont!
En heeft dat er echt helemaal niks mee te maken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')