Ik verwachte dat er vast wel één zou happen, maar zoveel...quote:Op woensdag 18 december 2013 06:05 schreef Double.D het volgende:
Of mijn sarcasme-meter voor sarcastisch reageren op sarcastische stellingen is defect, maar snappen zoveel mensen niet dat CdV sarcastisch is/was?
HAPPERDEHAP!quote:Op woensdag 18 december 2013 08:53 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk niets waar dat uit blijkt. Het lijkt meer dat zij hetzelfde heeft gedaan als TS.
Dit is R&P he. Advies wordt serieus genomen tenzij het duidelijk over-the-top is.
Ik denk dat ookquote:Op woensdag 18 december 2013 12:30 schreef Re het volgende:
ik denk niet dat Ts nog terugkomt, jullie zijn allemaal gemeen, hoor
quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:26 schreef mrssanchezx het volgende:
Wat ook vaak ter sprake komt is dat ie niet meer het nette onschuldige meisje wilt en niet netjes gezegt dan een bad-girl wilt, mij dus.
Serieus, hoe verandert dat de boel?quote:Op woensdag 18 december 2013 15:44 schreef Pienata het volgende:
Soms vergeet ik dat iedereen op Fok zelf heilig is en dit andere mensen hier nooooooit zou kunnen overkomen.
Niet, alleen vinden jullie niet dat uitschelden wat ver gaat?quote:Op woensdag 18 december 2013 15:55 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Serieus, hoe verandert dat de boel?
Ik vraag me af wat je nou eigenlijk wilt horen?quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:32 schreef mrssanchezx het volgende:
Had verwacht dat hier mensen rond zouden surfen die eerlijke en vriendelijke opmerkingen kunnen geven. Jammer dat het zo negatief is. Was het proberen waard.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |