abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133078858
Hallo lezers,

Lastige siruatie.....maar ook wel spannend en heerlijk.

Ben getrouwd, 2kinderen. Hij is ook getrouwd en ook 2 kinderen.
Sinds 17maand contact via FB contact met een ex van 18jaar terug.
Vanaf het begin is het een open en eerlijk contact geweest. Zo zijn wij er ook achter gekomen dat wij vroeger heel erg verliefd op elkaar waren. Ook weet ik dat hij voor mijn deur heeft gestaan om mij toch weer voor zich te winnen maar durfde niet!
Vorig jaar kregen wij de verliefdheid weer terug nu is het houden van en zijn wij heel gek met elkaar! Wij hebben nu elkaar een aantal(6x) keer gezien, gesproken, gezoend en ook sex gehad. Voelen elkaar zo goed aan in alles. Zelfs tijdens gesprekken komen vaak dezelde vragen of antwoorden. Via app bijna dagelijks contact, het zij even een kus, iets liefs zeggen tegen elkaar of een heel serieus gesprek. Wij willen elkaar niet loslaten maar ook willen wij ons gezin absoluut niet in de steek laten om samen verder te gaan.
Dit is in hele grote lijnen het contact. Nu wil hij weer afspreken, maar wij hebben elkaar nog geen 3 weken geleden nog gezien.
Ik vond 1x per 2 a 3 maand prima.

Nu vraag ik mij af of iemand dit herkent en hoe hij/zij daarmee omgaat? En hoe lang je zoiets vol kunt houden?

Laat ik wel vooropstellen dat ik weet dat dit echt heel fout is voor mijn huwelijk en gezin wat ik heb gedaan en tot nu toe doe.
  zaterdag 9 november 2013 @ 15:14:20 #2
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_133078899
Afspreken sex hebben en de volgende keer opnieuw doen
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
  zaterdag 9 november 2013 @ 15:16:06 #3
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_133078935
gewoon doen, dat huwelijk is toch maar schijn
pi_133078939
Als je ECHT beseft hoeveel schade je je eigen gezin toebrengt, dan zou je niet met je ex neuken.
Resistance is futile.
pi_133078945
quote:
Wij willen elkaar niet loslaten maar ook willen wij ons gezin absoluut niet in de steek laten om samen verder te gaan.
Zou aardig zijn als jullie je partners ook betrokken bij die keuze.
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_133078949
Kies OF voor je gezin OF voor die ex. Je bent het verplicht naar je kinderen (en man) toe.
Laat hen niet de dupe zijn van jouw vreemdgaan.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_133078966
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:12 schreef Anoniemv36 het volgende:
Laat ik wel vooropstellen dat ik weet dat dit echt heel fout is voor mijn huwelijk en gezin wat ik heb gedaan en tot nu toe doe.
Dat blijkt. Je gaat ermee door.

:').
pi_133078977
Oh, en wat intens triest dat je na 6 keer neuken spreekt over houden van. Volgens mij heb je geen flauw benul wat 'houden van' eigenlijk betekent.
Resistance is futile.
pi_133078989
Je kinderen zijn trots op je!
  zaterdag 9 november 2013 @ 15:19:14 #10
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_133079012
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:17 schreef Seven. het volgende:
Oh, en wat intens triest dat je na 6 keer neuken spreekt over houden van. Volgens mij heb je geen flauw benul wat 'houden van' eigenlijk betekent.
Zeven jaar geleden, midden in Parijs :')
Ok stelletje hokboeren
pi_133079014
Ik vond het een mooi verhaal, ik las even heen over het feit dat jullie beide getrouwd zijn :')
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_133079021
Het wachten is op een topic van manlief die vreemdgaat met de vrouw van iemand die kennelijk 18 jaar geleden iets met zijn vrouw heeft gehad.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_133079197
Heb laatst ook gezegd dat ik eigenlijk wel wil stoppen, maar de aantrekkingskracht naar elkaar toe is groot en hoog.

Er komt geen ander Topic want ik ben hier met een echt verhaal!

Waar staat beschreven dat ik 6x geneukt heb met mijn ex? Volgens mij staat er 6x gezien en afgesproken en paar keer sex! of te wel 2x om het te benoemen in hoeveelheden.

Zijn vrouw weet dat wij contact hebben via FB en app en ook mijn man weet het. Ik laat af en toe ook zijn apps lezen aan mijn man. Sluiten altijd af met een x en hvj en dat weet mijn man en ziet hij af en toe. Ik wis absoluut niet de gesprekken of teksten.
  zaterdag 9 november 2013 @ 15:28:16 #14
277627 Seven.
We are Borg.
pi_133079200
Jammer, TS schiet niet in de verdediging.
Resistance is futile.
pi_133079244
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:28 schreef Anoniemv36 het volgende:
Heb laatst ook gezegd dat ik eigenlijk wel wil stoppen, maar de aantrekkingskracht naar elkaar toe is groot en hoog.
Dus je wilt het niet genoeg.
Stop dan met je gezin; ZIJ kunnen niks aan jouw ontrouw doen en mogen dus ook niet de dupe worden.
pi_133079254
TS wil gewoon bevestiging dat ze goed bezig is. Wat niet zo is.
pi_133079278
Ik spring niet heel snel in verdediging want ik weet heeeeeel goed dat het FOUT is.
Ben ook niet trots op mijzelf, echt niet! Laat ik het eerlijk zeggen dat ik er de laatste weken ook van wakker lig. Om na te denken hoe hier mee om te gaan en eigenlijk te stoppen.....maar ja je vindt elkaar leuk, lief, lekker en aantrekkelijk en wij hebben elkaar gemist in die afgelopen jaren.
  zaterdag 9 november 2013 @ 15:32:50 #18
277627 Seven.
We are Borg.
pi_133079295
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:28 schreef Anoniemv36 het volgende:

Er komt geen ander Topic want ik ben hier met een echt verhaal!

Waar staat beschreven dat ik 6x geneukt heb met mijn ex? Volgens mij staat er 6x gezien en afgesproken en paar keer sex! of te wel 2x om het te benoemen in hoeveelheden.

Zijn vrouw weet dat wij contact hebben via FB en app en ook mijn man weet het. Ik laat af en toe ook zijn apps lezen aan mijn man. Sluiten altijd af met een x en hvj en dat weet mijn man en ziet hij af en toe. Ik wis absoluut niet de gesprekken of teksten.
Nou ja, dan is het prima toch? Kunnen je kinderen glunderend op school vertellen dat mammie een andere man neukt en dat pappie dat wel best vindt.
Resistance is futile.
pi_133079298
Wil absoluut geen bevestiging dat ik goed bezig ben!! Zoals ik al eerder heb vermeld ben ik heel FOUT bezig. Duhhhh ben geen puber hoor of begin 20er
  zaterdag 9 november 2013 @ 15:33:44 #20
277627 Seven.
We are Borg.
pi_133079312
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:32 schreef Anoniemv36 het volgende:
Ik spring niet heel snel in verdediging want ik weet heeeeeel goed dat het FOUT is.
Ben ook niet trots op mijzelf, echt niet! Laat ik het eerlijk zeggen dat ik er de laatste weken ook van wakker lig. Om na te denken hoe hier mee om te gaan en eigenlijk te stoppen.....maar ja je vindt elkaar leuk, lief, lekker en aantrekkelijk en wij hebben elkaar gemist in die afgelopen jaren.
Weet je man ook dat je hem geneukt hebt?
Resistance is futile.
pi_133079344
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:33 schreef Anoniemv36 het volgende:
Wil absoluut geen bevestiging dat ik goed bezig ben!! Zoals ik al eerder heb vermeld ben ik heel FOUT bezig. Duhhhh ben geen puber hoor of begin 20er
Dat maakt het allemaal juist zo erg. Want je weet het zóó goed en toch ga je er mee door.

Sneu voor je vent en kinderen maar ik hoop dat de bom gauw barst. Kunnen zij het een plek geven en je vent op zoek naar een eerlijke, volwassen en integere vrouw die echt van 'm houdt.
  zaterdag 9 november 2013 @ 15:35:57 #22
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_133079353
Kalverliefde in de rebound. Hoe schattig.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_133079357
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:32 schreef Anoniemv36 het volgende:
Ach joh, maak je niet dik. Wat maakt het uit dat je je huidige partner en je twee kinderen ongelukkig maakt. Zolang jij maar gelukkig bent!!!
  zaterdag 9 november 2013 @ 15:36:31 #24
277627 Seven.
We are Borg.
pi_133079360
Antwoord op je vragen:

Dit herken ik niet want ik waardeer het niet als mensen mij teleurstellen. En je kunt dit volhouden tot je man besluit de stekker uit het huwelijk te trekken.
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')