Zou aardig zijn als jullie je partners ook betrokken bij die keuze.quote:Wij willen elkaar niet loslaten maar ook willen wij ons gezin absoluut niet in de steek laten om samen verder te gaan.
Dat blijkt. Je gaat ermee door.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:12 schreef Anoniemv36 het volgende:
Laat ik wel vooropstellen dat ik weet dat dit echt heel fout is voor mijn huwelijk en gezin wat ik heb gedaan en tot nu toe doe.
Zeven jaar geleden, midden in Parijsquote:Op zaterdag 9 november 2013 15:17 schreef Seven. het volgende:
Oh, en wat intens triest dat je na 6 keer neuken spreekt over houden van. Volgens mij heb je geen flauw benul wat 'houden van' eigenlijk betekent.
Dus je wilt het niet genoeg.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:28 schreef Anoniemv36 het volgende:
Heb laatst ook gezegd dat ik eigenlijk wel wil stoppen, maar de aantrekkingskracht naar elkaar toe is groot en hoog.
Nou ja, dan is het prima toch? Kunnen je kinderen glunderend op school vertellen dat mammie een andere man neukt en dat pappie dat wel best vindt.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:28 schreef Anoniemv36 het volgende:
Heb laatst ook gezegd dat ik eigenlijk wel wil stoppen, maar de aantrekkingskracht naar elkaar toe is groot en hoog.
Er komt geen ander Topic want ik ben hier met een echt verhaal!
Waar staat beschreven dat ik 6x geneukt heb met mijn ex? Volgens mij staat er 6x gezien en afgesproken en paar keer sex! of te wel 2x om het te benoemen in hoeveelheden.
Zijn vrouw weet dat wij contact hebben via FB en app en ook mijn man weet het. Ik laat af en toe ook zijn apps lezen aan mijn man. Sluiten altijd af met een x en hvj en dat weet mijn man en ziet hij af en toe. Ik wis absoluut niet de gesprekken of teksten.
Weet je man ook dat je hem geneukt hebt?quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:32 schreef Anoniemv36 het volgende:
Ik spring niet heel snel in verdediging want ik weet heeeeeel goed dat het FOUT is.
Ben ook niet trots op mijzelf, echt niet! Laat ik het eerlijk zeggen dat ik er de laatste weken ook van wakker lig. Om na te denken hoe hier mee om te gaan en eigenlijk te stoppen.....maar ja je vindt elkaar leuk, lief, lekker en aantrekkelijk en wij hebben elkaar gemist in die afgelopen jaren.
Dat maakt het allemaal juist zo erg. Want je weet het zóó goed en toch ga je er mee door.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:33 schreef Anoniemv36 het volgende:
Wil absoluut geen bevestiging dat ik goed bezig ben!! Zoals ik al eerder heb vermeld ben ik heel FOUT bezig. Duhhhh ben geen puber hoor of begin 20er
Ach joh, maak je niet dik. Wat maakt het uit dat je je huidige partner en je twee kinderen ongelukkig maakt. Zolang jij maar gelukkig bent!!!quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:32 schreef Anoniemv36 het volgende:
Ik spring niet heel snel in verdediging want ik weet heeeeeel goed dat het FOUT is.
Ben ook niet trots op mijzelf, echt niet! Laat ik het eerlijk zeggen dat ik er de laatste weken ook van wakker lig. Om na te denken hoe hier mee om te gaan en eigenlijk te stoppen.....maar ja je vindt elkaar leuk, lief, lekker en aantrekkelijk en wij hebben elkaar gemist in die afgelopen jaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |