Met de zwangerschap gaat het super! En op dat gebied ben ik ook echt super trots op haar! Eigenlijk zou ik alles wel willen doen en laten om een goede vader te zijn. Maar het is wederom een deksel op mijn neus, wederom een mailtje of brief van die ex van dr.quote:
Ik kan op dit moment nog niet zeggen of je gelijk hebt of niet. Het enige wat ik wel weet is dat ik ook niet bepaald in de slachtofferrol wil gaan zitten ofzo. Ik wil gewoon een leuke relatie met alles dr op en dr aan.quote:Op dinsdag 26 november 2013 08:54 schreef RetepV het volgende:
Ah, kijk, ze is zwanger. Buiten het feit dat haar hormonen op hol zijn (of misschien daardoor), heeft ze geborgenheid en veiligheid nodig. Zo lang jij dat kan leveren, zal ze echt niet naar die vriend stappen. Maar zo gauw ze meer geborgenheid en veiligheid bij die ex-vriend kan krijgen dan bij jou, zit jij echt in de problemen.
Ik zeg hoe ik het zie. Misschien zit ik er compleet naast. Maar ik denk dat ik toch wel een beetje in de buurt zit.
Ze zal echt wel aangeven wat ze wil, maar jij hoort en ziet het misschien niet.
Maar ze heeft nu ook nog steeds regelmatig contact met die ex?quote:Op dinsdag 26 november 2013 08:56 schreef mezelf1986 het volgende:
[..]
Ik kan op dit moment nog niet zeggen of je gelijk hebt of niet. Het enige wat ik wel weet is dat ik ook niet bepaald in de slachtofferrol wil gaan zitten ofzo. Ik wil gewoon een leuke relatie met alles dr op en dr aan.
Wat is dan die bevestiging?quote:Op dinsdag 26 november 2013 08:58 schreef mezelf1986 het volgende:
Weet ik niet, ik kan en wil dat eigenlijk ook niet weten. Weet dan namelijk zeker dat het einde relatie is en ik wil nu mijn gezinnetje redden.
Maar als je continu weer die bevestiging krijgt dat ze nog wel contact heeft....
Als ze tijdens de zwangerschap zoveel met haar ex om blijft gaan zou ik eerder het vermoeden hebben dat jij niet de vader bent maar hij.quote:Op dinsdag 26 november 2013 08:49 schreef mezelf1986 het volgende:
[..]
Met de zwangerschap gaat het super! En op dat gebied ben ik ook echt super trots op haar! Eigenlijk zou ik alles wel willen doen en laten om een goede vader te zijn. Maar het is wederom een deksel op mijn neus, wederom een mailtje of brief van die ex van dr.
Ik vraag me gewoon af of ze hem ooit wel los kan laten en of dit altijd voor problemen blijft zorgen.
Als dat wel het geval is is het denk ik voor het kindje beter dat we uit elkaar gaan.
Gast, grow some balls. Wat ben je nou voor vent als je dit gewoon accepteert? Je chick is zwanger en gaat elke dag naar haar ex en jij doet niks om de goede vrede te bewaren? Dan garandeer ik je dat die ex een paar keer over dr heen gaat, door heeft dat hij toch geen kind wil opvoeden van een ander en dan komt ze met hangende pootjes weer naar je terug. Confronteer dr en zeg dat je dit niet wil.quote:
Je moeder. Want moeders kunnen altijd helpen. Daar zijn het moeders voorquote:
Haha...quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Je moeder. Want moeders kunnen altijd helpen. Daar zijn het moeders voor
Weet ze trouwens dat je haar mail leest?quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:04 schreef mezelf1986 het volgende:
Het is mij wel heel erg duidelijk! Ik moet haar er mee confronteren... Of hij of ik maar niet allebei.
Dat is TS zijn geheimpjequote:Op dinsdag 26 november 2013 09:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Weet ze trouwens dat je haar mail leest?
Dat weet ze.quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Weet ze trouwens dat je haar mail leest?
En dan nog ontkent ze zaken als je haar ermee confronteert?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |