vergeef mijquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:09 schreef xcachet het volgende:
Dit noem ik geen respect hoor Typisch.
BJ erbij? Of is ze broodjes PINDAKAAS aan 't smeren?quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:10 schreef Dven het volgende:
Wijffie is niet thuis. Voetjes op de tafel, acda en de munnik, duvel. Life's good.
dat hebben wel meer mensen, niks om je druk over te makenquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat ik van jou moet vinden.
Succes kapi.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:15 schreef kapiteintje het volgende:
Ik mag zo met m'n Jimbo look m'n tentamen gaan maken tussen de tweedejaars studenten met vlassnorretje.
Ik snap pindakaasgrappen niet. Wel is het zo dat ik bij de LIDL wat fijne pastijtjes heb gehaald waarvan er eentje gevuld is met eend en vijgjes.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
BJ erbij? Of is ze broodjes PINDAKAAS aan 't smeren?
Mijn vriendin had ooit een vlasnorretje. Op een vreemde manier vond ik het aantrekkelijk en wilde ik m'n fallus als een hete kaars op haar lippen doven.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:15 schreef kapiteintje het volgende:
Ik mag zo met m'n Jimbo look m'n tentamen gaan maken tussen de tweedejaars studenten met vlassnorretje.
Kalfsragout en verder geen gezeik.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik snap pindakaasgrappen niet. Wel is het zo dat ik bij de LIDL wat fijne pastijtjes heb gehaald waarvan er eentje gevuld is met eend en vijgjes.
Ik vind vlassnorretjes in de regel maar vies.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Mijn vriendin had ooit een vlasnorretje. Op een vreemde manier vond ik het aantrekkelijk en wilde ik m'n fallus als een hete kaars op haar lippen doven.
Niks mis met pasteitje kipragout, ben ik op grootgebrachtquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kalfsragout en verder geen gezeik.
Die met hert en champagnesaus is ook niet goed?quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kalfsragout en verder geen gezeik.
oquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af en toe ook wel eens af.
Ook lekker idd.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Niks mis met pasteitje kipragout, ben ik op grootgebracht
Vroeger altijd favoriete eten
Natuurlijk wel. De wildsmaak van hert geeft een heerlijke twist aan het wrange en droge van een champagne en de room geeft dan een zachte, ronde en brede smaak over de hele tong. Ik zou er zelf wel altijd iets bij eten wat het nog een schop geeft, zoals beetgare haricot vers en krieltjes met een citroen knoflook dressing. De haricots vers voor het knappertje en de citroen voor het frisse om de volle roomsmaak uit te balanceren.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Die met hert en champagnesaus is ook niet goed?
Ik wil morgen romantisch dineren met een date. Mag ik je overvliegen als chef?quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. De wildsmaak van hert geeft een heerlijke twist aan het wrange en droge van een champagne en de room geeft dan een zachte, ronde en brede smaak over de hele tong. Ik zou er zelf wel altijd iets bij eten wat het nog een schop geeft, zoals beetgare haricot vers en krieltjes met een citroen knoflook dressing.
nu doe je het er omquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. De wildsmaak van hert geeft een heerlijke twist aan het wrange en droge van een champagne en de room geeft dan een zachte, ronde en brede smaak over de hele tong. Ik zou er zelf wel altijd iets bij eten wat het nog een schop geeft, zoals beetgare haricot vers en krieltjes met een citroen knoflook dressing. De haricots vers voor het knappertje en de citroen voor het frisse om de volle roomsmaak uit te balanceren.
Dat mag.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik wil morgen romantisch dineren met een date. Mag ik je overvliegen als chef?
Dat valt wel mee. Gewoon logisch nadenken.quote:
Wil je dan blijven voor het weekend zodat we samen voetbal kunnen kijken terwijl mijn vrouw ons Belgisch bier danwel whisky schenkt?quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat mag.
[..]
Dat valt wel mee. Gewoon logisch nadenken.
elke fucking kerstavond hetzelfdequote:Op dinsdag 17 december 2013 18:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Niks mis met pasteitje kipragout, ben ik op grootgebracht
Vroeger altijd favoriete eten
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Wil je dan blijven voor het weekend zodat we samen voetbal kunnen kijken terwijl mijn vrouw ons Belgisch bier danwel whisky schenkt?
Bij ons was dat altijd op oud en nieuw. Overigens meestal gemaakt van het kalkoenkarkas van kerst.quote:
zo daar heb je hem even te pakken zegquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:28 schreef Adames het volgende:
champagne is trouwens zoet, niet wrang.
Dat is te kort door de bocht gesteld imo. Het zure icm het droge kan toch voor een zekere wrangheid zorgen. Maar misschien hou ik er wel een verkeerde definitie van wrang op na dan. Ik vind het vooral bij de goedkopere aanwezig.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:28 schreef Adames het volgende:
Is het ook mogelijk om lange tijd een niet succesvol restaurant te hebben?quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:29 schreef Dven het volgende:
Ik spendeer kerstavond bij een Schotse pensionado die lange tijd een succesvol restaurant had in London. Ben benieuwd
Hoe kom je erbij dat champagne per definitie zoet is. Niets zoets aan een brut of extra-brutquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:28 schreef Adames het volgende:
jaquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is het ook mogelijk om lange tijd een niet succesvol restaurant te hebben?
Ja hoor, mijn vaste pub houdt het al tien jaar vol zonder dat er ook maar een jaar quitte gespeeld is.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is het ook mogelijk om lange tijd een niet succesvol restaurant te hebben?
Dat vind ik verdacht.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja hoor, mijn vaste pub houdt het al tien jaar vol zonder dat er ook maar een jaar quitte gespeeld is.
Ik zeg niet dat hij het nog tien jaar vol zal houden want al z'n privévermogen gaat er aanquote:
mecciequote:Op dinsdag 17 december 2013 18:35 schreef Saind het volgende:
Ik kan niets verzinnen voor 't eten voor 4 man
Nasi.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:35 schreef Saind het volgende:
Succes gapquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:36 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ben richting m'n tentamen. gr gr
succes kapiquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:36 schreef kapiteintje het volgende:
tortilla's met kip uiteraardquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:35 schreef Saind het volgende:
Zie ik doorgaans niet, maar kan aan mij liggen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat champagne per definitie zoet is. Niets zoets aan een brut of extra-brut
uienstamppot.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:35 schreef Saind het volgende:
Wat een rare tijd. Maar succesquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:36 schreef kapiteintje het volgende:
Daar zit dan ook een stuk meer suiker in dan in de eerder genoemde varianten. Sec en Demi-Sec zijn voorbehouden als dessertwijn en voor mensen die champagne niet echt waarderenquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:37 schreef Adames het volgende:
[..]
Zie ik doorgaans niet, maar kan aan mij liggen.
Als iemand een flesje meeneemt, dan is het vrijwel altijd sec of demi-sec en dat vind ik nogal zoet.
Op je hoofdquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet er nog eendje:
kwak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:49 schreef Typisch het volgende:
SER / [MEET] Serious Request FOK!meet
laten we er heen gaanin leeuwardenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zeg datquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eindhoven-Leeuwarden, dat is een eindje.
laten we er heen gaanWe vaardigen Rens maar af, die woont in de buurt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Hadden ze maar een brug of tunnel van west-friesland naar friesland voor de trein, dan zou ik binnen no time daar zijnquote:
laten we er heen gaanMij te ver weg. En al die drukte hoeft voor mij niet zo nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |