Alsof ik liever zo'n lasagne eetquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Tja wat hij zegt van dat smaakverlies van 30% klopt helaas wel.
Eigenlijk heeft hij gewoon gelijk. Alleen die arrogantie meteen
Heb je haar wel eens snoeihard tegen de kluisjes aangedrukt?quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wisten jullie dat ik met dat meisje uit de op op school heb gezeten
In Nederland is het Leeuwarden gewordenquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:17 schreef Dven het volgende:
Ons stadje staat in de finale voor Europese Hoofdstad van Cultuur 2019!
Dat is wel magertjes jaquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:18 schreef Adames het volgende:
[..]
In Nederland is het Leeuwarden geworden
Leeuwarden?quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Eindhoven en de combi Maastricht/Hasselt/Aken als Euregio waren ook in de running. Beweegredenen achter de verkiezing ken ik niet echt. Dit jaar is het bijv Marseille, als er 1 schrale havenstad is, dan is het Marseille wel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is wel magertjes jaMaak het dan Sneek ofzo
Ach in een land waar Koevermans de beste commercieel (voetbal) manager is wel toepasselijkquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:18 schreef Adames het volgende:
[..]
en toch blijf je je verbazenquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ach in een land waar Koevermans de beste commercieel (voetbal) manager is wel toepasselijk
Het wordt tijd om als CuldeWasbeer zijn leven zuur te makenquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Deshain heeft m'n topic vermoord
quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het wordt tijd om als CuldeWasbeer zijn leven zuur te maken
Veel zal ook met geld te maken hebben.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:21 schreef Adames het volgende:
[..]
Eindhoven en de combi Maastricht/Hasselt/Aken als Euregio waren ook in de running. Beweegredenen achter de verkiezing ken ik niet echt. Dit jaar is het bijv Marseille, als er 1 schrale havenstad is, dan is het Marseille wel.
Was in Nederland niet helemaal. Vanwege de internationale betrekkingen kon Maastricht veel meer subsidie krijgen dan de andere steden en daardoor waren ze topfavoriet voor de titel. Uiteindelijk werd het Leeuwarden die meen ik het kleinste budget hadden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Veel zal ook met geld te maken hebben.
100% zeker dat het Sofia wordt in 2019. Die schuiven wel het meeste toe
Je legt je steeds meer toe op succestopics buiten VBL.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
He Kapi, kom je ook kijken bij m'n succestopic in Culinair
Kloptquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je legt je steeds meer toe op succestopics buiten VBL.
Ik heb al een tijd geen succestopics meer geopend.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klopt![]()
Dit doe ik om Yvonne te overtuigen van mijn toegevoegde waarde, ook buiten VBL.
Link?quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
He Kapi, kom je ook kijken bij m'n succestopic in Culinair
quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb mijn bijdrage geleverd.
Waarvoor excusesquote:
Aadquote:
Aad baalt denk ik van dit weer. Hij wil vast schaatsen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kwam ik tegen bij historische foto's van nu.nl
quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Aad baalt denk ik van dit weer. Hij wil vast schaatsen.
Welke van die is Aad dan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
120 jaar geleden
Hopelijk heeft hij geen vertraging.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Straks ga ik weer met de trein jongens
Omdat ik gister zo recalcitrent jegens jou was, Knutquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Als ode aan Knut mag ze best een Japanse naam hebben
Leukquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Omdat ik gister zo recalcitrent jegens jou was, Knut
Dus ik hoop dat je wat fraaie Japanse woorden of namen hebtquote:
Ik ga er over nadenken .quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Dus ik hoop dat je wat fraaie Japanse woorden of namen hebt
En daarna Japans kookt en er een foto van maakt en in 't otpic post.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kapi heeft niet meer gereageerd na mijn link naar het culinaire topic. Ik ga ervan uit dat hij alles zorgvuldig doorneemt, aantekeningen maakt en straks met een weloverwogen post mijn topic gaat verrijken.
*recalcitrantquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Omdat ik gister zo recalcitrent jegens jou was, Knut
Bednakt. Waar zat ik met me hoofd zegquote:
Wat een pauper.twitter:SamArmenteros twitterde op dinsdag 17-12-2013 om 13:08:54Wie in rotterdam heeft een PS4 tekoop? ASAP reageer retweet
*bedanktquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Bednakt. Waar zat ik met me hoofd zeg
Ik zit me hier helemaal op te verheugen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En daarna Japans kookt en er een foto van maakt en in 't otpic post.
Je bent zelf een mijnquote:
Stop eens met spammen, debiel!!!quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:16 schreef Dven het volgende:
IJskoffie met gehaktballetjes is geen geweldige combinatie
Ik begrijp je grap nietquote:
Post hier maar even een link. Vervelend mannetje.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klopt ja. Misschien moet ik een topic van Deshain gaan slopen.
Mensen die ijskoffie drinken kan ik sowieso niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:16 schreef Dven het volgende:
IJskoffie met gehaktballetjes is geen geweldige combinatie
Ik moet nog tot donderdagmiddagquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:20 schreef GGMM het volgende:
Ik heb bijna vakantie.
* GGMM gooit z'n handjes in de lucht.
En mensen die koffie niet lekker vinden?quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mensen die ijskoffie drinken kan ik sowieso niet serieus nemen.
Sorry, ik zal gaan combineren tussen mijn trollaccounts en hoofdaccountquote:
''Oeps, vallen m'n handen zo pardoes in je kruis zeg.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:20 schreef GGMM het volgende:
Ik heb bijna vakantie.
* GGMM gooit z'n handjes in de lucht.
Kapoquote:
Die krijgen een herkansing in de vorm van whisky lekker vinden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En mensen die koffie niet lekker vinden?![]()
.
Hij heeft niet eens eigen topic, vandaar dat hij zo makkelijk een topic verneukt. Hij weet niet wat het is om bloed zweet en tranen in een geweldige OP te leggen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Post hier maar even een link. Vervelend mannetje.
Lekker man. Koffie, ijs, melk, slagroom. Alle goede dingen van het leven gecombineerdquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mensen die ijskoffie drinken kan ik sowieso niet serieus nemen.
Ik heb gister een glaasje jonnie walker gedronken. Beste whiskey ooitquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die krijgen een herkansing in de vorm van whisky lekker vinden.
...quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
''Oeps, vallen m'n handen zo pardoes in je kruis zeg."
quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb gister een glaasje jonnie walker gedronken. Beste whiskey ooit
Met GGMM is veel mis.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is er mis met die gozer man
Was echt fijn. Zelfs beter dan Jack Danielsquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Was echt fijn. Zelfs beter dan Jack Daniels
Ok.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Was echt fijn. Zelfs beter dan Jack Daniels
Die is niet helemaal lekker denk ik :Squote:Op dinsdag 17 december 2013 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is er mis met die gozer man
Terecht.quote:
Die moet je mixen met een white russian. Beste drankje ooitquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:26 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb hier een amarettolikeur met bitterkoekjes voor m'n neus...
Is al het zo laat?
Wil je....daten?quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:26 schreef Jojoortje het volgende:
Is al het zo laat?
Koffie moet je niet vermengen met al die onzin joh.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Lekker man. Koffie, ijs, melk, slagroom. Alle goede dingen van het leven gecombineerd
Ken ik niet. Ik heb niet zoveel verstand van alcohol.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Die moet je mixen met een white russian. Beste drankje ooit
obvious troll is obviousquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb gister een glaasje jonnie walker gedronken. Beste whiskey ooit
quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Koffie moet je niet vermengen met al die onzin joh.
Gister sinds lange tijd weer eens Irish coffee gehad. Kanjerlekker.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb niet altijd even veel zin in koffie wanneer het danwel 30 graden op kantoor of 42 graden buiten isquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Duur grapje zeker?quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:27 schreef Dven het volgende:
Maar ook walker kan niet tippen aan dit topproduct
[ afbeelding ]
Hoe laat?quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:26 schreef Jojoortje het volgende:
Is al het zo laat?
Je bent wel van de wijvendrankjes he?quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Die moet je mixen met een white russian. Beste drankje ooit
Dit.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gister sinds lange tijd weer eens Irish coffee gehad. Kanjerlekker.
Dat is dan ook gewoon heerlijk.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gister sinds lange tijd weer eens Irish coffee gehad. Kanjerlekker.
Dan drink je maar water.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb niet altijd even veel zin in koffie wanneer het danwel 30 graden op kantoor of 42 graden buiten is
quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent wel van de wijvendrankjes he?
Volgens mij 5 euro voor een fles van bijna een literquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is altijd tijd om te drinken.
- Saind
quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent wel van de wijvendrankjes he?
Dat ben ik met je eens, al kan ik mensen die ijskoffie drinken niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit.
Koffie kan je op een honderd manieren in tal van dranken en zelfs gerechten gebruiken. Zonde om iets met zo'n unieke smaak alleen maar in een kopje achterover te gieten
Wou net zeggen. Nog nooit van gehoord en 't klinkt goeiekoop.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Volgens mij 5 euro voor een fles van bijna een liter
Ohquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Volgens mij 5 euro voor een fles van bijna een liter
Ik heb altijd een broertje doet aan culinair fascisten die anderen gebruiksnormen omtrent eten en drinken willen opleggen.quote:
Maar niet altijd toch?quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Lao Lao. Die emmer vol voor 2.50. Soms ga je wel dood als er iets fout is gegaan in het thuis stook proces.
Geelzuchtquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Lao Lao. Die emmer vol voor 2.50. Soms ga je wel dood als er iets fout is gegaan in het thuis stook proces.
Saind zou het drinken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Vraag me af waarom jij nooit ijskoffie drinkt danquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, al kan ik mensen die ijskoffie drinken niet serieus nemen.
Ik rij dan ook altijd ZELF met m'n MOBILHOME naar SCHOTLAND om daar bij een PERSOONLIJKE vriend van me 2 HELE VATEN SINGLE MALT van de Islay's te halen. MINSTENS 18 jaar gerijpt in 't vat.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:31 schreef SjaakBauer het volgende:
Jammer dat lekkere whisky's vaak zo duur zijn.
Okquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik rij dan ook altijd ZELF met m'n MOBILHOME naar SCHOTLAND om daar bij een PERSOONLIJKE vriend van me 2 HELE VATEN SINGLE MALT van de Islay's te halen. MINSTENS 18 jaar gerijpt in 't vat.
Hij claimt zelf ook kenner te zijn hequote:Op dinsdag 17 december 2013 13:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik rij dan ook altijd ZELF met m'n MOBILHOME naar SCHOTLAND om daar bij een PERSOONLIJKE vriend van me 2 HELE VATEN SINGLE MALT van de Islay's te halen. MINSTENS 18 jaar gerijpt in 't vat.
Je vergeet de "quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hey, als je zo wilt praten ga je maar 't volkslied zingen ja.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb altijd een broertje doet aan culinair fascisten die anderen gebruiksnormen omtrent eten en drinken willen opleggen.
Ik heb een paar flesjes thuis, bij deze zijn jullie uitgenodigd voor een sessie Russisch Roulette.quote:
Volgens mij is alleen Black Ram goedkoperquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wou net zeggen. Nog nooit van gehoord en 't klinkt goeiekoop.
Doe ik in de zomer wel eens.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Vraag me af waarom jij nooit ijskoffie drinkt dan
Zijn net hoerenquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:31 schreef SjaakBauer het volgende:
Jammer dat lekkere whisky's vaak zo duur zijn.
quote:
is jullie relatie voorbij?quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Weer niet gegaan vandaag Tjacka. Nog paar jaar en we kunnen samen de uitkering in, wellicht kan Elan ons nog voorzien van wat tips.quote:
Elan tuigt de hele buurt af.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weer niet gegaan vandaag Tjacka. Nog paar jaar en we kunnen samen de uitkering in, wellicht kan Elan ons nog voorzien van wat tips.
.............................quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weer niet gegaan vandaag Tjacka. Nog paar jaar en we kunnen samen de uitkering in, wellicht kan Elan ons nog voorzien van wat tips.
LR ik verwacht een leuke post in mijn culi topicquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal eens door je postgeschiedenis gaan. Al ga ik uit van Japans eten terwijl ik in mijn leven zelfs nog nooit Sushi opheb.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
LR ik verwacht een leuke post in mijn culi topic
Je kan ook gewoon iets hatelijks tegen Deshain zeggen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal eens door je postgeschiedenis gaan. Al ga ik uit van Japans eten terwijl ik in mijn leven zelfs nog nooit Sushi opheb.
kut leefquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben niet scherp vandaag, net pas wakker en mij zo'n 5 uur verslapen. Ik waag mij niet meer aan die vlegel van een Deshainquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
CUL / Mijn Japanse top 5
Hij is mijn nieuwe aartsvijand
Hij hapt wel gelijkquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben niet scherp vandaag, net pas wakker en mij zo'n 5 uur verslapen. Ik waag mij niet meer aan die vlegel van een Deshain
Dat heb je nu al 10 keer gezegd.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
CUL / Mijn Japanse top 5
Hij is mijn nieuwe aartsvijand
Ik vind dan ook dat iedereen van zoiets belangrijks als een nieuwe aartsvijand hebben op de hoogte moet zijnquote:
Sorry Knut. Tjacka moet je topic weer verpesten als adminslaafjequote:Op dinsdag 17 december 2013 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind dan ook dat iedereen van zoiets belangrijks als een nieuwe aartsvijand hebben op de hoogte moet zijn
Triest jaquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry Knut. Tjacka moet je topic weer verpesten als adminslaafje
Nee niet echt leuk. Door jou moet ik straks nog een nieuw account aanmaken aangezien je dit in werkelijk elk topic doetquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:56 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben blij dat ik mijn collega's heb kunnen helpen.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
We worden zelfs al weggestuurd uit ons eigen topic
Ik was een post aan het typen over discriminatie jegens VBL SC posters, wordt het topic gesloten. Kut Noord-Ierland beleid.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee niet echt leuk. Door jou moet ik straks nog een nieuw account aanmaken aangezien je dit in werkelijk elk topic doet
Overigens zaten mijn posts geeneens zover van de werkelijkheid af.
Maar goed dat het optijd is gesloten dan. Hoe uitgekauwd wil je het hebbenquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik was een post aan het typen over discriminatie jegens VBL SC posters, wordt het topic gesloten. Kut Noord-Ierland beleid.
Culinisten?quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:58 schreef GGMM het volgende:
HIJ IS EEN VRIEND VAN DE .. hoe noem je mensen uit CUL eigenlijk?
potten en pannenquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:58 schreef GGMM het volgende:
Keutelsquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:58 schreef GGMM het volgende:
Hij heeft nu tijd over voor zijn reviews van restaurants in Bommel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:59 schreef Tjacka het volgende:
Tong stond 100% achter mijn beslissing trouwens.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:59 schreef SjaakBauer het volgende:
Wie opent er een topic over een typisch Noord-Koreaanse dis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |