Alsof ik liever zo'n lasagne eetquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Tja wat hij zegt van dat smaakverlies van 30% klopt helaas wel.
Eigenlijk heeft hij gewoon gelijk. Alleen die arrogantie meteen
Heb je haar wel eens snoeihard tegen de kluisjes aangedrukt?quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wisten jullie dat ik met dat meisje uit de op op school heb gezeten
In Nederland is het Leeuwarden gewordenquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:17 schreef Dven het volgende:
Ons stadje staat in de finale voor Europese Hoofdstad van Cultuur 2019!
Dat is wel magertjes jaquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:18 schreef Adames het volgende:
[..]
In Nederland is het Leeuwarden geworden
Leeuwarden?quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Eindhoven en de combi Maastricht/Hasselt/Aken als Euregio waren ook in de running. Beweegredenen achter de verkiezing ken ik niet echt. Dit jaar is het bijv Marseille, als er 1 schrale havenstad is, dan is het Marseille wel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is wel magertjes jaMaak het dan Sneek ofzo
Ach in een land waar Koevermans de beste commercieel (voetbal) manager is wel toepasselijkquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:18 schreef Adames het volgende:
[..]
en toch blijf je je verbazenquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ach in een land waar Koevermans de beste commercieel (voetbal) manager is wel toepasselijk
Het wordt tijd om als CuldeWasbeer zijn leven zuur te makenquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Deshain heeft m'n topic vermoord
quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het wordt tijd om als CuldeWasbeer zijn leven zuur te maken
Veel zal ook met geld te maken hebben.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:21 schreef Adames het volgende:
[..]
Eindhoven en de combi Maastricht/Hasselt/Aken als Euregio waren ook in de running. Beweegredenen achter de verkiezing ken ik niet echt. Dit jaar is het bijv Marseille, als er 1 schrale havenstad is, dan is het Marseille wel.
Was in Nederland niet helemaal. Vanwege de internationale betrekkingen kon Maastricht veel meer subsidie krijgen dan de andere steden en daardoor waren ze topfavoriet voor de titel. Uiteindelijk werd het Leeuwarden die meen ik het kleinste budget hadden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Veel zal ook met geld te maken hebben.
100% zeker dat het Sofia wordt in 2019. Die schuiven wel het meeste toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |