Dat ben ik met je eens, al kan ik mensen die ijskoffie drinken niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit.
Koffie kan je op een honderd manieren in tal van dranken en zelfs gerechten gebruiken. Zonde om iets met zo'n unieke smaak alleen maar in een kopje achterover te gieten
Wou net zeggen. Nog nooit van gehoord en 't klinkt goeiekoop.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Volgens mij 5 euro voor een fles van bijna een liter
Ohquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Volgens mij 5 euro voor een fles van bijna een liter
Ik heb altijd een broertje doet aan culinair fascisten die anderen gebruiksnormen omtrent eten en drinken willen opleggen.quote:
Maar niet altijd toch?quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Lao Lao. Die emmer vol voor 2.50. Soms ga je wel dood als er iets fout is gegaan in het thuis stook proces.
Geelzuchtquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Lao Lao. Die emmer vol voor 2.50. Soms ga je wel dood als er iets fout is gegaan in het thuis stook proces.
Saind zou het drinken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Vraag me af waarom jij nooit ijskoffie drinkt danquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, al kan ik mensen die ijskoffie drinken niet serieus nemen.
Ik rij dan ook altijd ZELF met m'n MOBILHOME naar SCHOTLAND om daar bij een PERSOONLIJKE vriend van me 2 HELE VATEN SINGLE MALT van de Islay's te halen. MINSTENS 18 jaar gerijpt in 't vat.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:31 schreef SjaakBauer het volgende:
Jammer dat lekkere whisky's vaak zo duur zijn.
Okquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik rij dan ook altijd ZELF met m'n MOBILHOME naar SCHOTLAND om daar bij een PERSOONLIJKE vriend van me 2 HELE VATEN SINGLE MALT van de Islay's te halen. MINSTENS 18 jaar gerijpt in 't vat.
Hij claimt zelf ook kenner te zijn hequote:Op dinsdag 17 december 2013 13:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik rij dan ook altijd ZELF met m'n MOBILHOME naar SCHOTLAND om daar bij een PERSOONLIJKE vriend van me 2 HELE VATEN SINGLE MALT van de Islay's te halen. MINSTENS 18 jaar gerijpt in 't vat.
Je vergeet de "quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hey, als je zo wilt praten ga je maar 't volkslied zingen ja.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb altijd een broertje doet aan culinair fascisten die anderen gebruiksnormen omtrent eten en drinken willen opleggen.
Ik heb een paar flesjes thuis, bij deze zijn jullie uitgenodigd voor een sessie Russisch Roulette.quote:
Volgens mij is alleen Black Ram goedkoperquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wou net zeggen. Nog nooit van gehoord en 't klinkt goeiekoop.
Doe ik in de zomer wel eens.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Vraag me af waarom jij nooit ijskoffie drinkt dan
Zijn net hoerenquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:31 schreef SjaakBauer het volgende:
Jammer dat lekkere whisky's vaak zo duur zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |