Zou ik wel doen. Maar ik vind safari dan ook gewoon helemaal niets voor tiramisu.quote:Op maandag 23 december 2013 16:56 schreef roos85 het volgende:
Aarrggh..
Toetje voor morgen is safari-tiramisu, nu twijfel ik of ik de safari voor likeur 43 ga vervangen
Dat recept is echt tequote:Op maandag 23 december 2013 16:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zou ik wel doen. Maar ik vind safari dan ook gewoon helemaal niets voor tiramisu.
safari lijkt me niks, maar 43 lijkt me weer te weinig "eigens" hebben, lijkt me wat lafjes bij de rest van de ingrediënten. Drambuie een idee? (ik dacht eraan, kreeg er zin in en heb nu een klein glaasje voor mezelf ingeschonkenquote:Op maandag 23 december 2013 16:56 schreef roos85 het volgende:
Aarrggh..
Toetje voor morgen is safari-tiramisu, nu twijfel ik of ik de safari voor likeur 43 ga vervangen
Grappa en espressoquote:Op maandag 23 december 2013 16:56 schreef roos85 het volgende:
Aarrggh..
Tof zeg allemaal!quote:Op maandag 23 december 2013 17:21 schreef Myraela het volgende:
Ik heb de brownies af en ben nu aan appel en cheddar worstenbroodjes bezig. Ondertussen staat het stoofvlees voor vanavond op en heeft mijn moeder de garnalen kroketten opgehaald. Ik ben best trots op mezelf.
quote:Op maandag 23 december 2013 17:29 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn beefenchiladavulling is echt góddelijk
I NEED RECIPES NOWWWWW!!!quote:
ik reserveer bij deze twee plekken kthxbyequote:Op maandag 23 december 2013 20:05 schreef Zo-is-dat het volgende:
Zo, de stoofpeertjes staan twee kleurig te worden in de schalen.
De gluhwein staat granita te worden in de diepvries.
Het kerstbrood is bijna afgekoeld.
En het suikerbrood is net uit de oven!
Dat was stap 1
Heel simpel: http://www.cookingwithgifs.com/2013/12/soft-spiced-toffee.htmlquote:
Die van mij zitten er ook in. Toch eens bedenken wat ik met die siroop ga doen - die is zo ontzettend lekker! Ik gebruik wel drie kaneelstokjes en vijf kruidnagels extra bovenop wat in het recept staat.quote:Op maandag 23 december 2013 19:00 schreef RoelerMF het volgende:
Vanavond de cranberries in de siroop
Tof idee! Ik heb nog een halve liter bisschopswijn over.. Eens denken of ik daar niet ook zoiets mee kan gaan doen.quote:Op maandag 23 december 2013 20:05 schreef Zo-is-dat het volgende:
De gluhwein staat granita te worden in de diepvries.
Succes meisje! Niet vergeten: één steranijs in plaats van twee (want je houdt er niet zo van) en voor de zekerheid de hoeveelheid gedroogde chilipepervlokken halveren mochten jij en/of je eters gevoelig zijn voor pittigheid.quote:Op maandag 23 december 2013 20:33 schreef FutureFairytale het volgende:
Morgen ga ik de soep maken voor 1e Kerstdag. Mocht het vreselijk mislukken kan ik gauw opnieuw boodschappen doen. Ben zo benieuwd!
Klinkt goed! Had je daar toevallig al ergens een recept van geplaatst?quote:Op maandag 23 december 2013 20:37 schreef Myraela het volgende:
Worstenbroodjes zijn gelukt. Deeg is echt zoals het hoort te zijn. Superlekker.![]()
Die pepermuntolie, is iedere olie goed? Ik heb pepermuntolie in huis om te druppelen op m'n matras en in een brandertje te verdampen, maar kun je dat dan ook gebruiken?quote:Op maandag 23 december 2013 20:55 schreef minilot het volgende:
En mensen, maak af en toe even een (telefoon)foto van de vorderingen. Is leuk voor in het topic!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |