Ik kan niets anders dan dit bevestigen. Heb je suggestiesquote:Op dinsdag 17 december 2013 02:32 schreef Fok-it het volgende:
Wat een crackplaatje in de OP. Dat symboliseert het niveau van de SC
Doe Immersquote:Op dinsdag 17 december 2013 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan niets anders dan dit bevestigen. Heb je suggesties
Ja die was nice jaquote:
toen sliep ikquote:Op dinsdag 17 december 2013 02:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die was nice ja![]()
Die vrije trap van Pi-air tegen Freiburg ook
Oh jaquote:
thuiswedstrijden staan me heel helder voor de geest, maar uitwedstrijden viel ik op de bank in slaapquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
ik moest huilen toen tomasson weg ging bij feyenoord
jij kon misschien al wat beter relativerenquote:Op dinsdag 17 december 2013 02:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]Wow, zo erg was het bij mij nog niet
Nah, ik denk dat ik toen nog niet zo met Feyenoord bezig was. Is echt pas later gekomen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 02:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij kon misschien al wat beter relativeren
Als we alles winnen tot de winterstop. Niet verliezen tegen Ajax, hou ik het nog voor mogelijk.quote:
ik heb er weinig hoop in, 2 jaar geleden had je eigenlijk gewoon kampioen moeten worden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 02:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als we alles winnen tot de winterstop. Niet verliezen tegen Ajax, hou ik het nog voor mogelijk.
Had Guidetti z`n shirt maar aangehouden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 02:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb er weinig hoop in, 2 jaar geleden had je eigenlijk gewoon kampioen moeten worden.
doet nog altijd pijnquote:Op dinsdag 17 december 2013 02:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had Guidetti z`n shirt maar aangehouden.
Volgens mij wel. Was toen die Feyenoord-Ajax dat Kuyt 2 keer scoorde.quote:Op dinsdag 17 december 2013 02:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was dat toen we winterkampioen waren
Toen werd er een dvd van gemaakt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 02:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Was toen die Feyenoord-Ajax dat Kuyt 2 keer scoorde.
Goed ideequote:Op dinsdag 17 december 2013 02:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toen werd er een dvd van gemaakt.
Wij gaan wel keer naar kuipie samen man
Volgend jaar feyenoord ajax ofzoquote:
Denk niet dat ze volgend jaar al uit supporters toelatenquote:Op dinsdag 17 december 2013 02:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Volgend jaar feyenoord ajax ofzohopelijk met uit supp
gelukkig praat je in de verleden tijdquote:
quote:
hij zei meneer tegen mequote:
komt door de leeftijdquote:
Denk het eerste... mijn voorkomen is geen reden voor meneerschapquote:Op dinsdag 17 december 2013 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
komt door de leeftijd
of de lengte
quote:
Ik ben altijd beschaafd tegen oudjes.quote:Op dinsdag 17 december 2013 08:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Denk het eerste... mijn voorkomen is geen reden voor meneerschap
Dan ben je goed opgevoed mijn jongen...quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:01 schreef Xeor het volgende:
[..]
[..]
Ik ben altijd beschaafd tegen oudjes.
goeie kerst UI trouwensquote:Op dinsdag 17 december 2013 09:01 schreef Xeor het volgende:
[..]
[..]
Ik ben altijd beschaafd tegen oudjes.
Dank jequote:
jij bent xeor nietquote:
en hoe lang duurde het voor je dat door had?quote:
0.2 secondequote:Op dinsdag 17 december 2013 09:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en hoe lang duurde het voor je dat door had?
Ik hoop het. Gun het Vitesse wel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 02:48 schreef Fok-it het volgende:
Ben alleen bang dat Vitesse flink gaat inslaan.
jup, maar wel al een fles sterke drank gekregenquote:Op dinsdag 17 december 2013 09:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Goedemorgen gianni. Al druk aan het werk?
Gatver.quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jup, maar wel al een fles sterke drank gekregen
kerstpakket van het werk komt zaterdag. dit was van een leverancierquote:Op dinsdag 17 december 2013 09:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gatver.
Ik krijg dit jaar geen kerstpakket meer van de AHWant werk er niet meer. Mooiste kerstpakketen ooit waren dat
Wat attent. Ik krijg niks van mijn werkquote:Op dinsdag 17 december 2013 09:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kerstpakket van het werk komt zaterdag. dit was van een leverancier
als ik zie wat sommige collega's al krijgen van leveranciers is dit nog niks.quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat attent. Ik krijg niks van mijn werk
Hier wordt alles verzameld en is er donderdag een veiling voor het goede doel (gedeelte van de crew op onze schepen komt uit de Fillipijnen en is dus ook getroffen door die ramp)... wel al het kerstpakket van de zaak gekregen vorige weekquote:Op dinsdag 17 december 2013 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik zie wat sommige collega's al krijgen van leveranciers is dit nog niks.
maar jij werkte toch ook zwart?
ben je alweer gestopt?quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:43 schreef xcachet het volgende:
Ik heb zin om dit topic vol te spammen.
Kloneeuuuhhhquote:Op dinsdag 17 december 2013 09:48 schreef xcachet het volgende:
Ik durf hier niks over mijn werk te zetten. Mijn account is niet meer privé
of blijkbaar?quote:
klaarblijkelijkquote:
Ja, die is mooierquote:
tja, de random fokkers maken het verhaal ongeloofwaardigquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:16 schreef Jhali het volgende:
goedon morgonnn
ik heb gedroomd dat ik en een heleboel bekenden van school en vrienden en een paar random fokkers met z'n 100en op ontdekking gingen in het universum op zoek naar een andere planeet omdat we de corrupte planeet aarde wel een beetje zat waren met z'n allen en er gingen ook bouwvakkers mee en andere mensen die die planeet een beetje op konden helpen bouwen en toen was er een nieuwe planeet met superieure baaschmensen en aliëns van andere planeten kwamen soms bij ons op vakantie en dat was vet gezellig
einde
nee ik zag ineens de UI van sommige mensen rondvliegenquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tja, de random fokkers maken het verhaal ongeloofwaardig
Mijne vliegtquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:19 schreef Jhali het volgende:
[..]
nee ik zag ineens de UI van sommige mensen rondvliegen
OMFG ja ik wilde daar sowieso al aan meedoenquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mijne vliegt
Misschien moet je het verder uitwerken en meedoen moet de kerstverhalen schrijf wedstrijd
graag gedaan, mocht je winnen met dit thema, dan hoop ik dat je boeken ook mag lezen...quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:20 schreef Jhali het volgende:
[..]
OMFG ja ik wilde daar sowieso al aan meedoenwat een bazenidee
hoe doe je dat, dat wil ik wel eens zien... of is het niet zichtbaar?quote:
Dat wil je niet, geloof mequote:Op dinsdag 17 december 2013 10:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
graag gedaan, mocht je winnen met dit thema, dan hoop ik dat je boeken ook mag lezen...
er kriebelt toch meteen een 'waarom?' vraag in me...quote:
Waarom zeg je allemaal dingen die ik niet wil zien?quote:
dat is nog eens een vraagquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Waarom zeg je allemaal dingen die ik niet wil zien?
klopt en ik ben benieuwd naar het antwoord...quote:
Ik zie me zo voor je dat je peners aan het op zoeken bent.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:29 schreef Jhali het volgende:
eenden hebben echt fucking ranzige peners
en waarom is dat voor jou belangrijk?quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:29 schreef Jhali het volgende:
eenden hebben echt fucking ranzige peners
quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zie me zo voor je dat je peners aan het op zoeken bent.
Ik voel me lichtelijk ongemakkelijk. Ik heb schokkendere dingen gezien, maar ach.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]hulde aan je voorstellingsvermogen...
En wat doet dat met jou? als je dat voor je ziet?
En hoe uit zich die ongemakkelijkheid?quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik voel me lichtelijk ongemakkelijk. Ik heb schokkendere dingen gezien, maar ach.
smile and wave boys, smile and wave..quote:
zweethanden en een plakkaatje in de treinquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En hoe uit zich die ongemakkelijkheid?
[..]
smile and wave boys, smile and wave..
![]()
warm en zonnigquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zweethanden en een plakkaatje in de trein
jawelquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:39 schreef OmNom het volgende:
[..]
koud en regenachtig en donker. ben jij niet in nederland dan?
mevrouw, ik ben wel benieuwd naar uw antwoord op een vorige vraag...quote:
Ja sorry, het gaat over de pjeen van een eendquote:
Weet niet of jij Limburg tot NL rekent...quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:39 schreef OmNom het volgende:
[..]
koud en regenachtig en donker. ben jij niet in nederland dan?
Ik ontwijk die vraag ook een beetjequote:Op dinsdag 17 december 2013 10:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
mevrouw, ik ben wel benieuwd naar uw antwoord op een vorige vraag...
Ja héquote:Op dinsdag 17 december 2013 09:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan ben je goed opgevoed mijn jongen...
Ja vond hem ook wel gaaf hahaquote:
Het is godverdomme Jhali niet Jahliquote:
Daarom breng ik het weer in herinnering...quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:41 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik ontwijk die vraag ook een beetje
welke vraag ook alweer?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en waarom is dat voor jou belangrijk?
Op dat gebied zeker, meneer...quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:41 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja hé
[..]
Ja vond hem ook wel gaaf haha
Jah godsamme je hebt 10 000 kloons dat kan ik niet bijhouden met spelling grquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:41 schreef Jhali het volgende:
[..]
Het is godverdomme Jhali niet Jahli
Maar dankjewel, I guess?
Waar komt jouw nick eigenlijk vandaan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:41 schreef Jhali het volgende:
[..]
Het is godverdomme Jhali niet Jahli
Maar dankjewel, I guess?
alles onder de rivieren is reserve belgiequote:Op dinsdag 17 december 2013 10:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Weet niet of jij Limburg tot NL rekent...
Ja nou enquote:Op dinsdag 17 december 2013 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik zie wat sommige collega's al krijgen van leveranciers is dit nog niks.
maar jij werkte toch ook zwart?
Ja moest naar de stad en zit nu in de trein naar schoolquote:
Ah, veel plezier op school danquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja nou en
Kan ik toch nog wel een kerstpakket krijgen
[..]
Ja moest naar de stad en zit nu in de trein naar school
Ik betaal gewoon belasting en ik krijg niksquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja nou en
Hier kan ik wel wat meequote:Op dinsdag 17 december 2013 10:43 schreef OmNom het volgende:
[..]
alles onder de rivieren is reserve belgie
Bedankt dat gaat wel lukkenquote:
Jouw AH is dan ook geen eckte AHquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik betaal gewoon belasting en ik krijg niks
Wat een zelfverzekerdheid weerquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee xcachet is het leukste account hier ooit.
Ja, ben benieuwd wat voor geniale opmerkingen je vandaag weer van je klasgenoten gaat horenquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bedankt dat gaat wel lukken
[..]
Jouw AH is dan ook geen eckte AH
Wat weet jij van mijn AHquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bedankt dat gaat wel lukken
[..]
Jouw AH is dan ook geen eckte AH
geen moeite meequote:Op dinsdag 17 december 2013 10:43 schreef OmNom het volgende:
[..]
alles onder de rivieren is reserve belgie
nee, zo werkt dat nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja nou en
[..]
Ja moest naar de stad en zit nu in de trein naar school
had ooit een vriendje uit limburg en nou ja hij was gekleurd en dat was gewoon heel raar een neger met limburgs accentquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hier kan ik wel wat mee
Dan verleen ik ontwikkelingshulp in reserve belgië op dit moment... kan ik me wel in vinden
Ik ben eigenlijk niet snel onzeker. Vind ik.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat een zelfverzekerdheid weer
Zal mijn oren open houden en ze hier posten.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, ben benieuwd wat voor geniale opmerkingen je vandaag weer van je klasgenoten gaat horen
Is niet meer van de B.V Albert Heijn o.i.d.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat weet jij van mijn AH
Tuurlijk wel. Alsof de overheid van belastingcenten kerstpakketten financiertquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen moeite mee
[..]
nee, zo werkt dat niet
alhoewel, nu ik er over nadenk, zo werkt het wel
Ja, dat lijkt me ook ja, hetzelfde als iemand met een Marokkaans uiterlijk en een Belgisch of Fries accent...quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:47 schreef OmNom het volgende:
[..]
had ooit een vriendje uit limburg en nou ja hij was gekleurd en dat was gewoon heel raar een neger met limburgs accent
quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zal mijn oren open houden en ze hier posten.
waar komt mevrouw zelf dan vandaan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:47 schreef OmNom het volgende:
[..]
had ooit een vriendje uit limburg en nou ja hij was gekleurd en dat was gewoon heel raar een neger met limburgs accent
ik ken wel indiers die gewoon dialect praten, dat is wel grappigquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me ook ja, hetzelfde als iemand met een Marokkaans uiterlijk en een Belgisch of Fries accent...
Maar opzich ook weer grappig
Zie fobo, geen idee meer hoe ik bij dat woord komquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Waar komt jouw nick eigenlijk vandaan?
Chinezen die Twents praten hierquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me ook ja, hetzelfde als iemand met een Marokkaans uiterlijk en een Belgisch of Fries accent...
Maar opzich ook weer grappig
Ach ja, nog een half jaartje toch?quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik hoop niet te veel. Deste meer ik het idee krijg dat ik mijn havo had moeten afronden.
Ja, beter dan dat irritante accent qua Engels van die gasten...quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ken wel indiers die gewoon dialect praten, dat is wel grappig
Deze studie duurt 3 jaar en zit pas in mijn 1e jaar.. #besefquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach ja, nog een half jaartje toch?
[..]
Ja, beter dan dat irritante accent qua Engels van die gasten...
Ah, zal even kijken, had uw fobo nog niet gechecked namelijk...quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:49 schreef Jhali het volgende:
[..]
Zie fobo, geen idee meer hoe ik bij dat woord kom
En die andere vraag, nee is niet belangerijk voor mij maar ik zag daar een keer een gifje van voorbij komen
rotterdamquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waar komt mevrouw zelf dan vandaan?
Ga dan volgend schooljaar je havo afmakenquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Deze studie duurt 3 jaar en zit pas in mijn 1e jaar.. #besef
das in de buurtquote:
das uit de buurtquote:
Ja dan volg ik voor niks dit jaar deze studie. Wat me nu godse veel geld kostquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ga dan volgend schooljaar je havo afmaken
oh, ik ben in Duitsland.quote:Unfortunately, this video is not available in Germany because it may contain music for which GEMA has not granted the respective music rights.
fijn goedkoop inkopen doenquote:
Ja naar Zwollequote:Op dinsdag 17 december 2013 10:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zit je in de trein?
Ik kreeg die melding ook toen ik in Lelystad was.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk niet snel onzeker. Vind ik.
Is idd een franchised AHquote:[..]
Is niet meer van de B.V Albert Heijn o.i.d.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:56 schreef xcachet het volgende:
Mijn overgroot oma wordt overmorgen 98.
quote:
je hebt een beetje post diarree vandaag he?quote:
Maar niet zulke domme klasgenoten...quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja dan volg ik voor niks dit jaar deze studie. Wat me nu godse veel geld kostEn dan naar 4 havo en dan 5 havo en dan hbo? Dat is net zo snel als mijn mbo gewoon afmaken
Ik weet meer van iedereen hier dan jullie denkenquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Is idd een franchised AH
HOE WEET JIJ DAT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik weet meer van iedereen hier dan jullie denkenohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat je dat soort dingen onthoud
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Nou zo wil ik het liever niet noemenquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
[..]
je hebt een beetje post diarree vandaag he?
Nee dat klopt. Wel 2 jaar jongere kleuters. Hoop gewoon dat die domme gasten afvallen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar niet zulke domme klasgenoten...
Ik onthou de meest domme dingenquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oh
Dat je dat soort dingen onthoud
Nou sterkte dan, maak er wat leuks vanquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou zo wil ik het liever niet noemen
[..]
Nee dat klopt. Wel 2 jaar jongere kleuters. Hoop gewoon dat die domme gasten afvallen.
ik welquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou zo wil ik het liever niet noemen
Bedankt. Ik hoop ze wat wijsheid bij te brengen hier en daar.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nou sterkte dan, maak er wat leuks van
Kan ik me voorstellen als ajacied zijnde.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:01 schreef xcachet het volgende:
Ik vind het leuk om in de trein te zitten.
Goeien, die zag ik niet aankomen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen als ajacied zijnde.
Goedemorgen trouwens.
Ja.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:03 schreef xcachet het volgende:
VA?
Kan ik dingen opnemen met de microfoon op mijn laptop?
Leuke ui.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:04 schreef Xeor het volgende:
xcachet xcachet xcachet xcachet xcachet xcachet xcachet xcachet xcachet xcachet xcachet
Ik heb apple..quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja.
Druk in zoeken op "recorder" .
Als je w7 of w8 gebruikt.
je maakt indruk schijnbaarquote:
dat hoor ik vakerquote:
good busyquote:
ik heb dan weer weinig met groene monsters, maar goed, wellicht verandert dat nogquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:20 schreef OmNom het volgende:
heb gewoon meer met beren dan met eenden sorry hoor
en dat van een mede slootbewoonster...quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:20 schreef OmNom het volgende:
heb gewoon meer met beren dan met eenden sorry hoor
gelukkig hebben we daar een tijgerquote:
Jup, in principe wel, maar weet niet welke software je kan gebruiken die er al op staat.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:03 schreef xcachet het volgende:
VA?
Kan ik dingen opnemen met de microfoon op mijn laptop?
Die van mij was langerquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:04 schreef Xeor het volgende:
xcachet xcachet xcachet xcachet xcachet xcachet xcachet xcachet xcachet xcachet xcachet
quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
gelukkig hebben we daar een tijger
je lijkt wel een vent, die probeert op te scheppenquote:
Haaiquote:
Emmen en Beekse Bergenquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:24 schreef Elan het volgende:
Ik wil naar een dierentuin, maar welke is tof?
Je hebt meer aan dikte dan aan lengtequote:Op dinsdag 17 december 2013 11:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
je lijkt wel een vent, die probeert op te scheppen
quote:
Daar heb ik als gespierde spijker niets aan, met mijn BMI van 16quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je hebt meer aan dikte dan aan lengte
Dan moet je wat meer etenquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Daar heb ik als gespierde spijker niets aan, met mijn BMI van 16
Emmenquote:
heb ik al geprobeerd, werkt nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan moet je wat meer etenOf minder hardlopen
Ohquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
heb ik al geprobeerd, werkt niet
Bono is voor veel vrouwen ook een beest. Maar als dat verplicht is hierquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:25 schreef essnhills het volgende:
Elan valt een beetje buiten de boot, voor de rest allemaal dierenUI's
laatste keer dat ik in een dierentuin was, was in stockholm.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Emmendie apenrots daar is zo gaaf.
Maar ze zijn aan het verbouwen. Er komt een compleet nieuw park daar.
Artis was saai dus ga denk naar Blijdorp.
Tja... ik heb het maar geaccepteerd... je neemt me maar zoals ik ben...quote:
die is al weg... te laat...quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
http://computers.tutsplus(...)-your-mac--mac-52196
Bij het kopje QuickTime Player
#xcachet #cachie
Bono is niet echt mijn typequote:Op dinsdag 17 december 2013 11:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Bono is voor veel vrouwen ook een beest. Maar als dat verplicht is hier
Nou vooruitquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja... ik heb het maar geaccepteerd... je neemt me maar zoals ik ben...
Ben je aan het orienteren dan?quote:
quote:
Neequote:
Ik schrok alquote:
''oh is ook goed, on my way''quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kom je naar school, mede om iemand te helpen met software enzo, krijg je een berichtje van dr dat ze nog in bed ligt.
Goedmakertje eisen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kom je naar school, mede om iemand te helpen met software enzo, krijg je een berichtje van dr dat ze nog in bed ligt.
ga schreeuwen en neem het opquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:39 schreef 2Happy4U het volgende:
kkziggo
vanmiddag maar boos telefoontje maken
wilde sowieso aan het huiswerk. Maar mijn projectbuddy is er ook nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:39 schreef Jhali het volgende:
[..]
ja anders was jij niet speciaal daarvoor (eerder) naar school gegaan denk ik
Het is een man wat verwacht je dan???????quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha je probeert gewoon in dr broekje te komen haha.
hahahahaneelukttochnietquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha je probeert gewoon in dr broekje te komen haha.
of zegt dat je een schijtfetish hebt en dat je er geen bezwaar tegen hebt om zijn/haar hele bek vol te schijten als ze je niet normaal helpenquote:
nee met deze insteek niet neequote:Op dinsdag 17 december 2013 11:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hahahahaneelukttochniet
Hang eens de player uit.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hahahahaneelukttochniet
Ja, verbazingwekkend genoeg vallen meisjes op players ookal hebben ze in eerste instantie nieteens door dat desbetreffende jongen een player isquote:
nahquote:
en met misplaatst zelfvertrouwen ook niet.quote:
ervaring>?quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:43 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja, verbazingwekkend genoeg vallen meisjes op players ookal hebben ze in eerste instantie nieteens door dat desbetreffende jongen een player is
Ik heb dat vaak wel door. Je moet dan de skills hebben om terug te playenquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:43 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja, verbazingwekkend genoeg vallen meisjes op players ookal hebben ze in eerste instantie nieteens door dat desbetreffende jongen een player is
Vaak jaquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb dat vaak wel door. Je moet dan de skills hebben om terug te playen
Je kan er nog om lachen dus dan is het goedquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:48 schreef Jhali het volgende:
[..]
Vaak jaEn gaat niet echt lukken als je het gewoon hardop hier zegt hé
Of hebben we het niet over hetzelfde
play hard to get zekerquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:48 schreef Jhali het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ja ik ook hoorquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan die hele game
Hu, nee? Ik praat in het algemeen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:48 schreef Jhali het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Omg dat meisje ook vooralSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
hij lijkt sprekend op zn vaderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Dat is niet wat ik bedoelquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:50 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja ik ook hoorAls iemand mij voorliegt vergeef ik 1 keer want iedereen maakt fouten maar ik hou sowieso al wel heel veel meer afstand
Maar wel liefde voor hun kinderenquote:
Hahaha nuchtere boer ben je soms ookquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik bedoel
Vindt je iemand leuk, zeg dat. Is het niet wederzijds, jammer.
KLOAR
Maar zo werkt het niet
het is dan ook al de late ochtendquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:55 schreef Jhali het volgende:
Oke ik ben slecht in verhalen typen op de vroege ochtend. Excuses als je er geen zak van begrijpt.
Dus liefdesverdriet bij jou nu zeker?quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:55 schreef Jhali het volgende:
Oke ik ben slecht in verhalen typen op de vroege ochtend. Excuses als je er geen zak van begrijpt.
Nee, had hem sowieso niet gewildquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:56 schreef MaleDuck het volgende:
D
[..]
Dus liefdesverdriet bij jou nu zeker?
Oei... hem schattig noemen...quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:57 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee, had hem sowieso niet gewildMaar was wel schattig.
Ik zou die moeder wel raken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
99/100 keer dat een meisje jou schattig noemt zit je in de friendzone.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:06 schreef Jhali het volgende:
ik val wel op jongens die iets schattigs hebben maar ze haten het altijd als ik dat zeg dus dat doe ik dan maar niet
hoeft niet perse, maar je mag je wel aangesproken voelen denk ikquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:06 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb ook een vraag.
Ik heb dus een fysiotherapeut van rond de 30 jaar ongeveer. Die ging vandaag mijn kuiten masseren en toen vroeg ik of ie zn werk soms ook niet vies vond, want hij moet iedereen aanraken. Hij zegt dat ie soms wel vieze mensen heeft maar dat dat zelden is. En zegt hij, aan de andere kant kan het ook juist leuk zijn bij knappe meiden.. Maarja, dat is hetzelfde.. je hebt weinig vieze mensen maar ook maar weinig knappe meiden.
Is dit een opmerking waardoor ik me aangesproken moet voelen of is het gewoon random opmerking?
ligt eraan hoe hij erbij keekquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:06 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb ook een vraag.
Ik heb dus een fysiotherapeut van rond de 30 jaar ongeveer. Die ging vandaag mijn kuiten masseren en toen vroeg ik of ie zn werk soms ook niet vies vond, want hij moet iedereen aanraken. Hij zegt dat ie soms wel vieze mensen heeft maar dat dat zelden is. En zegt hij, aan de andere kant kan het ook juist leuk zijn bij knappe meiden.. Maarja, dat is hetzelfde.. je hebt weinig vieze mensen maar ook maar weinig knappe meiden.
Is dit een opmerking waardoor ik me aangesproken moet voelen of is het gewoon random opmerking?
als jij je aangesproken wilt voelen: go aheadquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:06 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb ook een vraag.
Hij begon negatief en wende ze naar het positieve, je bent 11/10 meid, zou raken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:06 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb ook een vraag.
Geen idee, ik lag op mn buik en hij was mn kuiten aan 't masseren dus.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:08 schreef Jhali het volgende:
[..]
ligt eraan hoe hij erbij keek
als hij gewoon een beetje naar je kuit zat te kijken was het een random opmerking maar als hij je diep in je azuurblauwe ogen aankeek zou ik me aangesproken voelen
oke, chances are dat hij de hele tijd naar je booty zat te kijken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen idee, ik lag op mn buik en hij was mn kuiten aan 't masseren dus.
Nouja, het ging daarvoor over dat ie vooral oude mensen had blabla en daarna over bijna nooit knappe meiden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:10 schreef Jhali het volgende:
[..]
oke, chances are dat hij de hele tijd naar je booty zat te kijken.
nee even serieus, ik zou me wel aangesproken voelen als ik jou was, je bent wel knap.
Dat mag en het zal niet onterecht zijnquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:09 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil me gewoon graag aangesproken voelen!
je liegtquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:12 schreef Jhali het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 6 posts.
Als hij constant over leuke meiden zou praten zou je je dan niet ongemakkelijk voelen?quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja, het ging daarvoor over dat ie vooral oude mensen had blabla en daarna over bijna nooit knappe meiden.
Eigenlijk kun je niks uit die opmerking halen, maarja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |