Kloneeuuuhhhquote:Op dinsdag 17 december 2013 09:48 schreef xcachet het volgende:
Ik durf hier niks over mijn werk te zetten. Mijn account is niet meer privé
of blijkbaar?quote:
klaarblijkelijkquote:
Ja, die is mooierquote:
tja, de random fokkers maken het verhaal ongeloofwaardigquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:16 schreef Jhali het volgende:
goedon morgonnn
ik heb gedroomd dat ik en een heleboel bekenden van school en vrienden en een paar random fokkers met z'n 100en op ontdekking gingen in het universum op zoek naar een andere planeet omdat we de corrupte planeet aarde wel een beetje zat waren met z'n allen en er gingen ook bouwvakkers mee en andere mensen die die planeet een beetje op konden helpen bouwen en toen was er een nieuwe planeet met superieure baaschmensen en aliëns van andere planeten kwamen soms bij ons op vakantie en dat was vet gezellig
einde
nee ik zag ineens de UI van sommige mensen rondvliegenquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tja, de random fokkers maken het verhaal ongeloofwaardig
Mijne vliegtquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:19 schreef Jhali het volgende:
[..]
nee ik zag ineens de UI van sommige mensen rondvliegen
OMFG ja ik wilde daar sowieso al aan meedoenquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mijne vliegt
Misschien moet je het verder uitwerken en meedoen moet de kerstverhalen schrijf wedstrijd
graag gedaan, mocht je winnen met dit thema, dan hoop ik dat je boeken ook mag lezen...quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:20 schreef Jhali het volgende:
[..]
OMFG ja ik wilde daar sowieso al aan meedoenwat een bazenidee
hoe doe je dat, dat wil ik wel eens zien... of is het niet zichtbaar?quote:
Dat wil je niet, geloof mequote:Op dinsdag 17 december 2013 10:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
graag gedaan, mocht je winnen met dit thema, dan hoop ik dat je boeken ook mag lezen...
er kriebelt toch meteen een 'waarom?' vraag in me...quote:
Waarom zeg je allemaal dingen die ik niet wil zien?quote:
dat is nog eens een vraagquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Waarom zeg je allemaal dingen die ik niet wil zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |