Ik zie me zo voor je dat je peners aan het op zoeken bent.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:29 schreef Jhali het volgende:
eenden hebben echt fucking ranzige peners
en waarom is dat voor jou belangrijk?quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:29 schreef Jhali het volgende:
eenden hebben echt fucking ranzige peners
quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zie me zo voor je dat je peners aan het op zoeken bent.
Ik voel me lichtelijk ongemakkelijk. Ik heb schokkendere dingen gezien, maar ach.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]hulde aan je voorstellingsvermogen...
En wat doet dat met jou? als je dat voor je ziet?
En hoe uit zich die ongemakkelijkheid?quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik voel me lichtelijk ongemakkelijk. Ik heb schokkendere dingen gezien, maar ach.
smile and wave boys, smile and wave..quote:
zweethanden en een plakkaatje in de treinquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En hoe uit zich die ongemakkelijkheid?
[..]
smile and wave boys, smile and wave..
![]()
warm en zonnigquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zweethanden en een plakkaatje in de trein
jawelquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:39 schreef OmNom het volgende:
[..]
koud en regenachtig en donker. ben jij niet in nederland dan?
mevrouw, ik ben wel benieuwd naar uw antwoord op een vorige vraag...quote:
Ja sorry, het gaat over de pjeen van een eendquote:
Weet niet of jij Limburg tot NL rekent...quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:39 schreef OmNom het volgende:
[..]
koud en regenachtig en donker. ben jij niet in nederland dan?
Ik ontwijk die vraag ook een beetjequote:Op dinsdag 17 december 2013 10:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
mevrouw, ik ben wel benieuwd naar uw antwoord op een vorige vraag...
Ja héquote:Op dinsdag 17 december 2013 09:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan ben je goed opgevoed mijn jongen...
Ja vond hem ook wel gaaf hahaquote:
Het is godverdomme Jhali niet Jahliquote:
Daarom breng ik het weer in herinnering...quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:41 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik ontwijk die vraag ook een beetje
welke vraag ook alweer?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en waarom is dat voor jou belangrijk?
Op dat gebied zeker, meneer...quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:41 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja hé
[..]
Ja vond hem ook wel gaaf haha
Jah godsamme je hebt 10 000 kloons dat kan ik niet bijhouden met spelling grquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:41 schreef Jhali het volgende:
[..]
Het is godverdomme Jhali niet Jahli
Maar dankjewel, I guess?
Waar komt jouw nick eigenlijk vandaan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:41 schreef Jhali het volgende:
[..]
Het is godverdomme Jhali niet Jahli
Maar dankjewel, I guess?
alles onder de rivieren is reserve belgiequote:Op dinsdag 17 december 2013 10:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Weet niet of jij Limburg tot NL rekent...
Ja nou enquote:Op dinsdag 17 december 2013 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik zie wat sommige collega's al krijgen van leveranciers is dit nog niks.
maar jij werkte toch ook zwart?
Ja moest naar de stad en zit nu in de trein naar schoolquote:
Ah, veel plezier op school danquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja nou en
Kan ik toch nog wel een kerstpakket krijgen
[..]
Ja moest naar de stad en zit nu in de trein naar school
Ik betaal gewoon belasting en ik krijg niksquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja nou en
Hier kan ik wel wat meequote:Op dinsdag 17 december 2013 10:43 schreef OmNom het volgende:
[..]
alles onder de rivieren is reserve belgie
Bedankt dat gaat wel lukkenquote:
Jouw AH is dan ook geen eckte AHquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik betaal gewoon belasting en ik krijg niks
Wat een zelfverzekerdheid weerquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee xcachet is het leukste account hier ooit.
Ja, ben benieuwd wat voor geniale opmerkingen je vandaag weer van je klasgenoten gaat horenquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bedankt dat gaat wel lukken
[..]
Jouw AH is dan ook geen eckte AH
Wat weet jij van mijn AHquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bedankt dat gaat wel lukken
[..]
Jouw AH is dan ook geen eckte AH
geen moeite meequote:Op dinsdag 17 december 2013 10:43 schreef OmNom het volgende:
[..]
alles onder de rivieren is reserve belgie
nee, zo werkt dat nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja nou en
[..]
Ja moest naar de stad en zit nu in de trein naar school
had ooit een vriendje uit limburg en nou ja hij was gekleurd en dat was gewoon heel raar een neger met limburgs accentquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hier kan ik wel wat mee
Dan verleen ik ontwikkelingshulp in reserve belgië op dit moment... kan ik me wel in vinden
Ik ben eigenlijk niet snel onzeker. Vind ik.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat een zelfverzekerdheid weer
Zal mijn oren open houden en ze hier posten.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, ben benieuwd wat voor geniale opmerkingen je vandaag weer van je klasgenoten gaat horen
Is niet meer van de B.V Albert Heijn o.i.d.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat weet jij van mijn AH
Tuurlijk wel. Alsof de overheid van belastingcenten kerstpakketten financiertquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen moeite mee
[..]
nee, zo werkt dat niet
alhoewel, nu ik er over nadenk, zo werkt het wel
Ja, dat lijkt me ook ja, hetzelfde als iemand met een Marokkaans uiterlijk en een Belgisch of Fries accent...quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:47 schreef OmNom het volgende:
[..]
had ooit een vriendje uit limburg en nou ja hij was gekleurd en dat was gewoon heel raar een neger met limburgs accent
quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zal mijn oren open houden en ze hier posten.
waar komt mevrouw zelf dan vandaan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:47 schreef OmNom het volgende:
[..]
had ooit een vriendje uit limburg en nou ja hij was gekleurd en dat was gewoon heel raar een neger met limburgs accent
ik ken wel indiers die gewoon dialect praten, dat is wel grappigquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me ook ja, hetzelfde als iemand met een Marokkaans uiterlijk en een Belgisch of Fries accent...
Maar opzich ook weer grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |