Als we alles winnen tot de winterstop. Niet verliezen tegen Ajax, hou ik het nog voor mogelijk.quote:
ik heb er weinig hoop in, 2 jaar geleden had je eigenlijk gewoon kampioen moeten worden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 02:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als we alles winnen tot de winterstop. Niet verliezen tegen Ajax, hou ik het nog voor mogelijk.
Had Guidetti z`n shirt maar aangehouden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 02:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb er weinig hoop in, 2 jaar geleden had je eigenlijk gewoon kampioen moeten worden.
doet nog altijd pijnquote:Op dinsdag 17 december 2013 02:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had Guidetti z`n shirt maar aangehouden.
Volgens mij wel. Was toen die Feyenoord-Ajax dat Kuyt 2 keer scoorde.quote:Op dinsdag 17 december 2013 02:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was dat toen we winterkampioen waren
Toen werd er een dvd van gemaakt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 02:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Was toen die Feyenoord-Ajax dat Kuyt 2 keer scoorde.
Goed ideequote:Op dinsdag 17 december 2013 02:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toen werd er een dvd van gemaakt.
Wij gaan wel keer naar kuipie samen man
Volgend jaar feyenoord ajax ofzoquote:
Denk niet dat ze volgend jaar al uit supporters toelatenquote:Op dinsdag 17 december 2013 02:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Volgend jaar feyenoord ajax ofzohopelijk met uit supp
gelukkig praat je in de verleden tijdquote:
quote:
hij zei meneer tegen mequote:
komt door de leeftijdquote:
Denk het eerste... mijn voorkomen is geen reden voor meneerschapquote:Op dinsdag 17 december 2013 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
komt door de leeftijd
of de lengte
quote:
Ik ben altijd beschaafd tegen oudjes.quote:Op dinsdag 17 december 2013 08:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Denk het eerste... mijn voorkomen is geen reden voor meneerschap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |