Hahaha nuchtere boer ben je soms ookquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik bedoel
Vindt je iemand leuk, zeg dat. Is het niet wederzijds, jammer.
KLOAR
Maar zo werkt het niet
het is dan ook al de late ochtendquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:55 schreef Jhali het volgende:
Oke ik ben slecht in verhalen typen op de vroege ochtend. Excuses als je er geen zak van begrijpt.
Dus liefdesverdriet bij jou nu zeker?quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:55 schreef Jhali het volgende:
Oke ik ben slecht in verhalen typen op de vroege ochtend. Excuses als je er geen zak van begrijpt.
Nee, had hem sowieso niet gewildquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:56 schreef MaleDuck het volgende:
D
[..]
Dus liefdesverdriet bij jou nu zeker?
Oei... hem schattig noemen...quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:57 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee, had hem sowieso niet gewildMaar was wel schattig.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zou die moeder wel raken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
99/100 keer dat een meisje jou schattig noemt zit je in de friendzone.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:06 schreef Jhali het volgende:
ik val wel op jongens die iets schattigs hebben maar ze haten het altijd als ik dat zeg dus dat doe ik dan maar niet
hoeft niet perse, maar je mag je wel aangesproken voelen denk ikquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:06 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb ook een vraag.
Ik heb dus een fysiotherapeut van rond de 30 jaar ongeveer. Die ging vandaag mijn kuiten masseren en toen vroeg ik of ie zn werk soms ook niet vies vond, want hij moet iedereen aanraken. Hij zegt dat ie soms wel vieze mensen heeft maar dat dat zelden is. En zegt hij, aan de andere kant kan het ook juist leuk zijn bij knappe meiden.. Maarja, dat is hetzelfde.. je hebt weinig vieze mensen maar ook maar weinig knappe meiden.
Is dit een opmerking waardoor ik me aangesproken moet voelen of is het gewoon random opmerking?
ligt eraan hoe hij erbij keekquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:06 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb ook een vraag.
Ik heb dus een fysiotherapeut van rond de 30 jaar ongeveer. Die ging vandaag mijn kuiten masseren en toen vroeg ik of ie zn werk soms ook niet vies vond, want hij moet iedereen aanraken. Hij zegt dat ie soms wel vieze mensen heeft maar dat dat zelden is. En zegt hij, aan de andere kant kan het ook juist leuk zijn bij knappe meiden.. Maarja, dat is hetzelfde.. je hebt weinig vieze mensen maar ook maar weinig knappe meiden.
Is dit een opmerking waardoor ik me aangesproken moet voelen of is het gewoon random opmerking?
als jij je aangesproken wilt voelen: go aheadquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:06 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb ook een vraag.
Hij begon negatief en wende ze naar het positieve, je bent 11/10 meid, zou raken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:06 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb ook een vraag.
Geen idee, ik lag op mn buik en hij was mn kuiten aan 't masseren dus.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:08 schreef Jhali het volgende:
[..]
ligt eraan hoe hij erbij keek
als hij gewoon een beetje naar je kuit zat te kijken was het een random opmerking maar als hij je diep in je azuurblauwe ogen aankeek zou ik me aangesproken voelen
oke, chances are dat hij de hele tijd naar je booty zat te kijken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen idee, ik lag op mn buik en hij was mn kuiten aan 't masseren dus.
Nouja, het ging daarvoor over dat ie vooral oude mensen had blabla en daarna over bijna nooit knappe meiden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:10 schreef Jhali het volgende:
[..]
oke, chances are dat hij de hele tijd naar je booty zat te kijken.
nee even serieus, ik zou me wel aangesproken voelen als ik jou was, je bent wel knap.
Dat mag en het zal niet onterecht zijnquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:09 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil me gewoon graag aangesproken voelen!
je liegtquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:12 schreef Jhali het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 6 posts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |