Zie fobo, geen idee meer hoe ik bij dat woord komquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Waar komt jouw nick eigenlijk vandaan?
Chinezen die Twents praten hierquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me ook ja, hetzelfde als iemand met een Marokkaans uiterlijk en een Belgisch of Fries accent...
Maar opzich ook weer grappig
Ach ja, nog een half jaartje toch?quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik hoop niet te veel. Deste meer ik het idee krijg dat ik mijn havo had moeten afronden.
Ja, beter dan dat irritante accent qua Engels van die gasten...quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ken wel indiers die gewoon dialect praten, dat is wel grappig
Deze studie duurt 3 jaar en zit pas in mijn 1e jaar.. #besefquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach ja, nog een half jaartje toch?
[..]
Ja, beter dan dat irritante accent qua Engels van die gasten...
Ah, zal even kijken, had uw fobo nog niet gechecked namelijk...quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:49 schreef Jhali het volgende:
[..]
Zie fobo, geen idee meer hoe ik bij dat woord kom
En die andere vraag, nee is niet belangerijk voor mij maar ik zag daar een keer een gifje van voorbij komen
rotterdamquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waar komt mevrouw zelf dan vandaan?
Ga dan volgend schooljaar je havo afmakenquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Deze studie duurt 3 jaar en zit pas in mijn 1e jaar.. #besef
das in de buurtquote:
das uit de buurtquote:
Ja dan volg ik voor niks dit jaar deze studie. Wat me nu godse veel geld kostquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ga dan volgend schooljaar je havo afmaken
oh, ik ben in Duitsland.quote:Unfortunately, this video is not available in Germany because it may contain music for which GEMA has not granted the respective music rights.
fijn goedkoop inkopen doenquote:
Ja naar Zwollequote:Op dinsdag 17 december 2013 10:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zit je in de trein?
Ik kreeg die melding ook toen ik in Lelystad was.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk niet snel onzeker. Vind ik.
Is idd een franchised AHquote:[..]
Is niet meer van de B.V Albert Heijn o.i.d.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:56 schreef xcachet het volgende:
Mijn overgroot oma wordt overmorgen 98.
quote:
je hebt een beetje post diarree vandaag he?quote:
Maar niet zulke domme klasgenoten...quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja dan volg ik voor niks dit jaar deze studie. Wat me nu godse veel geld kostEn dan naar 4 havo en dan 5 havo en dan hbo? Dat is net zo snel als mijn mbo gewoon afmaken
Ik weet meer van iedereen hier dan jullie denkenquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Is idd een franchised AH
HOE WEET JIJ DAT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik weet meer van iedereen hier dan jullie denkenohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat je dat soort dingen onthoud
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Nou zo wil ik het liever niet noemenquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
[..]
je hebt een beetje post diarree vandaag he?
Nee dat klopt. Wel 2 jaar jongere kleuters. Hoop gewoon dat die domme gasten afvallen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar niet zulke domme klasgenoten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |