Ehh.. dat zal vast wel eens zijn voorgekomen in 2008 ofzo.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:46 schreef DonnieDarkno het volgende:
Iemand wel eens gerukt op een fotoboek?
VIESPEUK!quote:
Hommoquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:47 schreef Roburtt het volgende:
Ik was een keer fappen, toen kreeg ik een email dat ik een reactie had gekregen in m'n FoBo en ging kijken, dus technisch gezien heb ik op m'n eigen FoBo gefapt
Bahquote:
Ik heb weer een foto op FOK! gezet.quote:
goed FoBo jij ookquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb weer een foto op FOK! gezet.
Lurker!quote:
Laatste voyeur(s) Dagoduckquote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jij hebt wel veel tetten sowieso.
DD is fan van mn fobo.quote:Roburtt
Dagoduck
Roburtt
DonnieDarkno
undissputed
qu63
Ai_KaRaMBa
Flabberguest
kahnus
DonnieDarkno
Hoiquote:
ey Swa, ik ook mang! Tik m an ouwe.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:59 schreef Roburtt het volgende:
Ik pas mijn taalniveau aan op het intelligentie van sommige mensen.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:50 schreef Dagoduck het volgende:
heb ook lang lope zoeken kon alleen de junior versie vinden:
http://www.funnygames.nl/spel/monopoly_junior.html
voor de rest geen originele versie.
Ja maar serieusquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:00 schreef Maringo het volgende:
[..]
ey Swa, ik ook mang! Tik m an ouwe.
Dat heb je denk ik al 3 keer gepost hier vandaag, of varianten daar van.quote:
Droge witte wijn van AH huismerk.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:09 schreef d4v1d het volgende:
Iemand hier verstand van wijn?Wat voor witte wijn moet ik pakken als ik kaasfondue ga maken?
Serieus? Heb ik niet eens doorquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:05 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Dat heb je denk ik al 3 keer gepost hier vandaag, of varianten daar van.
Gewoon de huiswijn kopen. Of chocomel, dat is lekkerder.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
In het recept wat ik heb staat "witte wijn" maar dan heb je alsnog belachelijk veel keuze
thxquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:11 schreef Maringo het volgende:
[..]
Droge witte wijn van AH huismerk.
Een beetje vrouw laat zich niet leiden door culture opleggingen en wilt dat je haar alle hoeken van de kamer laat zien.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:07 schreef Roburtt het volgende:
Ik heb een dame overgehaald om mee te gaan naar het kerstgala van m'n oude school. Maar ze heeft een vriend ik twijfel of ze me wilt nu.
Deze manquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:12 schreef Fopje het volgende:
[..]
Gewoon de huiswijn kopen. Of chocomel, dat is lekkerder.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:13 schreef Maringo het volgende:
[..]
Etiket eraf weken, een etiket van een duur merk uitprinten en die erop plakken.
Ik word gewoon dement.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:14 schreef Maringo het volgende:
[..]
Jij doet meerdere korte slaapjes op een dag?
quote:
Beterquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:12 schreef Maringo het volgende:
[..]
Een beetje vrouw laat zich niet leiden door culture opleggingen en wilt dat je haar alle hoeken van de kamer laat zien.
Kant en klaar staat gelijk aan troepquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:15 schreef d4v1d het volgende:
Of ik neem zo'n kant en klaar pak. Hoef ik niet uren voor het wijnschap te staan zoeken
Ieder z'n tekortkomingen..quote:
Serious... AH Huiswijn. Er staat heel groot AH op en vrij groot HUISWIJN oid. Enkel kleurig etiket. Kan niet missen. Ik zeg: doen!quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:15 schreef d4v1d het volgende:
Of ik neem zo'n kant en klaar pak. Hoef ik niet uren voor het wijnschap te staan zoeken
Jij werd ook kant en klaar uitgepoept door je moeder.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:16 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Kant en klaar staat gelijk aan troep
Ik werd samengesteld uit bovengemiddelde genen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jij werd ook kant en klaar uitgepoept door je moeder.
Alleen de genen hadden het door, rebeliseerde en de leftovers werden voor het uiteindelijke resultaat gebruikt?quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:17 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik werd samengesteld uit bovengemiddelde genen.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
Alleen de genen hadden het door, rebeliseerde en de leftovers werden voor het uiteindelijke resultaat gebruikt?
Ja, even een wikipedia pagina updaten.quote:
Nerd.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, even een wikipedia pagina updaten.
Verveel je je zo erg?quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, even een wikipedia pagina updaten.
2x maar joh, valt best mee.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:05 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Dat heb je denk ik al 3 keer gepost hier vandaag, of varianten daar van.
Geeft niet, bijzaak.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
2x maar joh, valt best mee.
[ afbeelding ]
Ja.quote:
Oooooooh. Valt inderdaad meequote:Op dinsdag 17 december 2013 16:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
2x maar joh, valt best mee.
[ afbeelding ]
Huh?quote:
LEUPDE GIJ MIJ NEU FUUR DIE GEAK TE HAUDEN?quote:
Jup.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
LEUPDE GIJ MIJ NEU FUUR DIE GEAK TE HAUDEN?
Ik wel, zie FoBo. Is de helft.quote:
Herkenbaar wel ja.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:23 schreef richolio het volgende:
Sta ik op de bus te wachten voor 7 minuten, komt de bus, dus het meisje naast me en ik naar de stoeprand, rijdt ie gewoon doorWat een lul joh.
Ja, Ilse zeker?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nice
Staat ook een dubbele tussen.
Ik kon nog naar huis lopen, duurde misschien +-15 minuten, maar dat meisje moest bij de laatste halte zijn. Dus die kon nog ff in de kou op de volgende bus wachtenquote:
Hou je d'r toch ff warm.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:24 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik kon nog naar huis lopen, duurde misschien +-15 minuten, maar dat meisje moest bij de laatste halte zijn. Dus die kon nog ff in de kou op de volgende bus wachtenHet was gelukkig al niet koud. Nu ga ik een boze brief schrijven, dat zal ze leren
Dan ben je in ONZ op de juiste plek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:49 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dan ben je in ONZ op de juiste plek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |