quote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:50 schreef Dagoduck het volgende:
heb ook lang lope zoeken kon alleen de junior versie vinden:
http://www.funnygames.nl/spel/monopoly_junior.html
voor de rest geen originele versie.
Ja maar serieusquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:00 schreef Maringo het volgende:
[..]
ey Swa, ik ook mang! Tik m an ouwe.
Dat heb je denk ik al 3 keer gepost hier vandaag, of varianten daar van.quote:
Droge witte wijn van AH huismerk.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:09 schreef d4v1d het volgende:
Iemand hier verstand van wijn?Wat voor witte wijn moet ik pakken als ik kaasfondue ga maken?
Serieus? Heb ik niet eens doorquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:05 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Dat heb je denk ik al 3 keer gepost hier vandaag, of varianten daar van.
Gewoon de huiswijn kopen. Of chocomel, dat is lekkerder.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
In het recept wat ik heb staat "witte wijn" maar dan heb je alsnog belachelijk veel keuze
thxquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:11 schreef Maringo het volgende:
[..]
Droge witte wijn van AH huismerk.
Een beetje vrouw laat zich niet leiden door culture opleggingen en wilt dat je haar alle hoeken van de kamer laat zien.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:07 schreef Roburtt het volgende:
Ik heb een dame overgehaald om mee te gaan naar het kerstgala van m'n oude school. Maar ze heeft een vriend ik twijfel of ze me wilt nu.
Deze manquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:12 schreef Fopje het volgende:
[..]
Gewoon de huiswijn kopen. Of chocomel, dat is lekkerder.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:13 schreef Maringo het volgende:
[..]
Etiket eraf weken, een etiket van een duur merk uitprinten en die erop plakken.
Ik word gewoon dement.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:14 schreef Maringo het volgende:
[..]
Jij doet meerdere korte slaapjes op een dag?
quote:
Beterquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:12 schreef Maringo het volgende:
[..]
Een beetje vrouw laat zich niet leiden door culture opleggingen en wilt dat je haar alle hoeken van de kamer laat zien.
Kant en klaar staat gelijk aan troepquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:15 schreef d4v1d het volgende:
Of ik neem zo'n kant en klaar pak. Hoef ik niet uren voor het wijnschap te staan zoeken
Ieder z'n tekortkomingen..quote:
Serious... AH Huiswijn. Er staat heel groot AH op en vrij groot HUISWIJN oid. Enkel kleurig etiket. Kan niet missen. Ik zeg: doen!quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:15 schreef d4v1d het volgende:
Of ik neem zo'n kant en klaar pak. Hoef ik niet uren voor het wijnschap te staan zoeken
Jij werd ook kant en klaar uitgepoept door je moeder.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:16 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Kant en klaar staat gelijk aan troep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |