Ik wel, zie FoBo. Is de helft.quote:
Herkenbaar wel ja.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:23 schreef richolio het volgende:
Sta ik op de bus te wachten voor 7 minuten, komt de bus, dus het meisje naast me en ik naar de stoeprand, rijdt ie gewoon doorWat een lul joh.
Ja, Ilse zeker?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nice
Staat ook een dubbele tussen.
Ik kon nog naar huis lopen, duurde misschien +-15 minuten, maar dat meisje moest bij de laatste halte zijn. Dus die kon nog ff in de kou op de volgende bus wachtenquote:
Hou je d'r toch ff warm.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:24 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik kon nog naar huis lopen, duurde misschien +-15 minuten, maar dat meisje moest bij de laatste halte zijn. Dus die kon nog ff in de kou op de volgende bus wachtenHet was gelukkig al niet koud. Nu ga ik een boze brief schrijven, dat zal ze leren
Dan ben je in ONZ op de juiste plek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:49 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dan ben je in ONZ op de juiste plek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |