geen geintjes mattie heb gewoon geen zin in een stroom van dm/pm's als ik mijn facials post, wordt iedereen gelijk homo van ( zelfs homo's )quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan me nog pics van jou herinnerenquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:04 schreef Drinky het volgende:
[..]
geen geintjes mattie heb gewoon geen zin in een stroom van dm/pm's als ik mijn facials post, wordt iedereen gelijk homo van ( zelfs homo's )
Niets mis met gay feelings. Als ik een man was zou ik gay worden voor o.a.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:04 schreef Drinky het volgende:
[..]
geen geintjes mattie heb gewoon geen zin in een stroom van dm/pm's als ik mijn facials post, wordt iedereen gelijk homo van ( zelfs homo's )
Tom Hiddlestonquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:07 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Niets mis met gay feelings. Als ik een man was zou ik gay worden voor o.a.
Tom Hiddleston
Gabriel Macht
Matt Bomer
Robert Downey Jr.
Chris Hemsworth
Patrick J. Adams
Joe McHale
Om maar een paar op te noemen.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:07 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Tom Hiddleston
Gabriel Macht
Matt Bomer
Robert Downey Jr.
Chris Hemsworth
Patrick J. Adams
Joe McHale
matt bomer is sws mijn streefje qua uiterlijke vertoningquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:07 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Tom Hiddleston
Gabriel Macht
Matt Bomer
Robert Downey Jr.
Chris Hemsworth
Patrick J. Adams
Joe McHale
I'd husband them all.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Tom HiddlestonPatrick J. Adams
Ik zie maar 2 potentiele mancrushes hiertussen, sry.
Ben blij dat jij toegeeft aan jouw gaykantquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een kaaklijn ook
http://www.buzzfeed.com/m(...)e-most-beautiful-manquote:32 Things That Prove Colton Haynes Is The Most Beautiful Man Alive
quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:15 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
matt bomer is sws mijn streefje qua uiterlijke vertoning
channing Tatum hoort sws ook in die lijst, en the Rock.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:07 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Tom Hiddleston
Gabriel Macht
Matt Bomer
Robert Downey Jr.
Chris Hemsworth
Patrick J. Adams
Joe McHale
dat is srs hoe ik jouw naam altijd lees, zelfs nu ik sinds kort pas weet dat ik het anders moet uitsprekenquote:
ik werd hard van hem in magic Mikequote:Op dinsdag 17 december 2013 23:30 schreef IrCute het volgende:
Channing tatum is overrated. Zou het er niet op kunnen sorri
moest hardop lachenquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:20 schreef Drinky het volgende:
[..]
dat is srs hoe ik jouw naam altijd lees, zelfs nu ik sinds kort pas weet dat ik het anders moet uitspreken
haha crunches doen met een stijvequote:
Pics van jou en Jahroon.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik kan me nog pics van jou herinneren
weet niet zo zeker of je 9/10 bent als je de dima van motorforum was
voor fokbegrippen maybe wel, enige die betere facials dan mij heeft hier is jahroon (maar hij is brad pitt)
Hai bape.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:07 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Tom Hiddleston
Gabriel Macht
Matt Bomer
Robert Downey Jr.
Chris Hemsworth
Patrick J. Adams
Joe McHale
Haaiiquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[quote]Op dinsdag 17 december 2013 23:53 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hai bape.
Ja, dat ding liep ook stervenshard.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
die zat zeker naar de pliesie te kijken die maat![]()
![]()
van de zomer was ik door een motorrijderagent aan de kant gezet![]()
Ik dacht wat heb ik nou dan gedaan. Te hard kan niet, want hij loopt net geen 40 met mij d'r op lol. Steek altijd heel overdreven m'n hand uit e.d omdat ik geen flikker kan zien in dat lullige spiegeltje wat er op zit.
Afeijn ik vraag hem, wat ik fout gedaan had. Oh niks hoor, gewoon... even controle. Rijbewijsje kentekenbewijsje, verzekeringskaart, chasis nr gecontroleerd en toen mocht ik weer lol
Volgens mij dacht i dat ik dat ding gejat had ofzo whehheheh.
.gif strik assquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:35 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
mhm rode en zwarte elektriciteitstape
Meid.quote:Op woensdag 18 december 2013 06:54 schreef fathank het volgende:
Godver, waarom slaap ik s eerste nacht in hotel altijd zo beroerd
Lekker Vanaf een uur of 3 alleen wakker gelegen, en tegen de tijd dat je eruit moet donder je weer in slaap.
/klaagmodus
Het leven van een loonslaaf gaat niet over rozenquote:
Het leven van de Nederlandse belastingbetaler bedoel je?quote:Op woensdag 18 december 2013 09:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Het leven van een loonslaaf gaat niet over rozen
Wie betaalt geen belasting hief? Ik betaal zeker 37%quote:Op woensdag 18 december 2013 09:15 schreef Champy het volgende:
[..]
Het leven van de Nederlandse belastingbetaler bedoel je?
Ach zo slecht hebben we het niet. Je had de pech kunnen hebben in Liberia of Susteren geboren te zijn.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:15 schreef Champy het volgende:
[..]
Het leven van de Nederlandse belastingbetaler bedoel je?
Of een oldtimer van na 1974 van 1900kgquote:Op woensdag 18 december 2013 09:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Ach zo slecht hebben we het niet. Je had de pech kunnen hebben in Liberia of Susteren geboren te zijn.
Dan was je pas echt proper fucked.
Op dieselquote:Op woensdag 18 december 2013 09:24 schreef Champy het volgende:
[..]
Of een oldtimer van na 1974 van 1900kg
Yes, 1978 Camaro. Op LPG. Mag 4 jaar de parkeergarage inquote:Op woensdag 18 december 2013 09:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Op diesel.
Had jij nou een oude chevy?
pauperquote:Op woensdag 18 december 2013 09:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wie betaalt geen belasting hief? Ik betaal zeker 37%
Een brullende v12quote:Op woensdag 18 december 2013 09:36 schreef fathank het volgende:
Godverdomme nice. Niks mooier dan zon brullende V8. Nouja bijna niks dan.
Je zou daar maar wegenbelasting over moeten betalenquote:
mijn 1300cc v4quote:Op woensdag 18 december 2013 09:36 schreef fathank het volgende:
Godverdomme nice. Niks mooier dan zon brullende V8. Nouja bijna niks dan.
twitter:vladarfilms twitterde op dinsdag 17-12-2013 om 23:06:26"@JeffPetee @vladarfilms is there a dvd release date for #generationiron yet?" We'll know in the next couple of days. reageer retweet
quote:
Zo'm auto en dan zoek gereden worden door een tweedehands motorcan nog geen 5Kquote:2.8sec 0-62 time and a 217mph top speed, the latter apparently being electronically limited. 0-124mph takes 6.8sec, while a 16.5sec 0-186mph sprint is 5.5sec
Motoren vergelijken met auto'squote:Op woensdag 18 december 2013 11:58 schreef stinkie het volgende:
[..]
[..]
Zo'm auto en dan zoek gereden worden door een tweedehands motorcan nog geen 5K
quote:Op woensdag 18 december 2013 11:30 schreef Klokov het volgende:
Respect voor die Jehova's wel dat ze gewoon elke buurt binnen lopen. Woon hier midden in de ghetto maar ze proberen het toch mooi.
Wartsila niet hebbenquote:Op woensdag 18 december 2013 10:53 schreef fathank het volgende:
Formule 1 V12 uit midden jaren '90.
Of Een caterpilar 3516
[ afbeelding ]
Goddamn, krukasje voor mijn V8 kost al zo'n 400 dollar, wat moet zo'n knots wel niet kosten dan?quote:Op woensdag 18 december 2013 12:21 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wartsila niet hebben![]()
[ afbeelding ]
Asje
[ afbeelding ]
2takt langzaamloper gok ik?quote:Op woensdag 18 december 2013 12:21 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Asje
[ afbeelding ]
https://www.google.nl/sea(...)oAQ&biw=1366&bih=642quote:Op woensdag 18 december 2013 12:59 schreef Sapstengel het volgende:
Haha lijkt net alsof ze gewoon elk onderdeel 10x zo groot hebben gemaakt ofzo.
Waar wordt dat apparaat voor gebruikt, schepen?
108 rpmquote:
vraag aan iemand in de trein of je pener mag eten, free protonsquote:Op woensdag 18 december 2013 13:20 schreef Ethanolic het volgende:
Jongens ik heb va ndaag nog maar 500 kcal gegetenen ik moet nu 60 min ik de trein zitten. Help!
Laat JB je opwachten met een patatje met in plaats van een bos bloemen.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:20 schreef Ethanolic het volgende:
Jongens ik heb va ndaag nog maar 500 kcal gegetenen ik moet nu 60 min ik de trein zitten. Help!
Net chocoladebroodje op.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:20 schreef Ethanolic het volgende:
Geen zelfgemaakte nutrition bars bij je hebbenquote:Op woensdag 18 december 2013 13:20 schreef Ethanolic het volgende:
Dit is zo vet.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:21 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Asje
[ afbeelding ]
Jammer dat het toffe spul pas zo laat wordt uitgezonden. Lig ik daar weer om half 3 's nachts Hitler's geheime plannen te bestuderen.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit is zo vet.Ik zag gisteren op Discovery de Maersk docu over het nieuwste en tevens grootste cargoschip ter wereld. Wordt nog steeds herhaald.
Kerel ziet er zo veel beter uit met baardquote:Op woensdag 18 december 2013 15:13 schreef Montelly het volgende:
Zoveel feels nu![]()
![]()
http://m.imgur.com/gallery/t3IzJ
[ afbeelding ]
nou wow. doe gewoon iifym en je kan t vaker dan eens in de zoveel tijd etenquote:Op woensdag 18 december 2013 15:37 schreef Drinky het volgende:
cheatweekje, reepje Milka Oreo en een reep 70% puur gehaald #yolo
Elke dag is cheatdag voor mij. Kan alleen niet zo goed tegen veel suiker.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:45 schreef Kerol het volgende:
[..]
nou wow. doe gewoon iifym en je kan t vaker dan eens in de zoveel tijd eten
De Emma Maersk is dat toch? Of hebben ze nog een grotere gebouwd?quote:Op woensdag 18 december 2013 13:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit is zo vet.Ik zag gisteren op Discovery de Maersk docu over het nieuwste en tevens grootste cargoschip ter wereld. Wordt nog steeds herhaald.
Niemand kan tegen te veel suiker.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:51 schreef Drinky het volgende:
[..]
Elke dag is cheatdag voor mij. Kan alleen niet zo goed tegen veel suiker.
Ja, maar een blokje chocola doet mij normaal gesproken al helemaal kapotgaan, en als ik aan die shit begin gaat het ook gelijk helemaal op en krijg ik een suikercrash. Als ik stoned ben kan de schommeling in mijn bloedsuikerspiegel er samen met mijn bloeddruk voor zorgen dat mijn bloeddruk zo hard daalt dat ik flauwval, best grappigquote:
Waarom doe je het dan, knuppelquote:Op woensdag 18 december 2013 16:35 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja, maar een blokje chocola doet mij normaal gesproken al helemaal kapotgaan, en als ik aan die shit begin gaat het ook gelijk helemaal op en krijg ik een suikercrash. Als ik stoned ben kan de schommeling in mijn bloedsuikerspiegel er samen met mijn bloeddruk voor zorgen dat mijn bloeddruk zo hard daalt dat ik flauwval, best grappig
Deze kwam wel aan zeg..srs.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:13 schreef Montelly het volgende:
Zoveel feels nu![]()
![]()
[ afbeelding ]
Grotere man.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:57 schreef fathank het volgende:
[..]
De Emma Maersk is dat toch? Of hebben ze nog een grotere gebouwd?
Beter check je ook de ep over de Vasco da Gama. Machtig apparaat is day.
dem feels brahquote:Op woensdag 18 december 2013 15:13 schreef Montelly het volgende:
Zoveel feels nu![]()
![]()
[ afbeelding ]
omdat al het bloed in je pik zit, jaquote:Op woensdag 18 december 2013 16:35 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja, maar een blokje chocola doet mij normaal gesproken al helemaal kapotgaan, en als ik aan die shit begin gaat het ook gelijk helemaal op en krijg ik een suikercrash. Als ik stoned ben kan de schommeling in mijn bloedsuikerspiegel er samen met mijn bloeddruk voor zorgen dat mijn bloeddruk zo hard daalt dat ik flauwval, best grappig
de vloek van een 45cm penerquote:Op woensdag 18 december 2013 18:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
omdat al het bloed in je pik zit, ja
doe vandaag eens wide gripquote:Op woensdag 18 december 2013 18:54 schreef Montelly het volgende:
Chestday vandaag broeders, nog tips qua oefeningen?
Smith machine voor mussel confusionquote:Op woensdag 18 december 2013 18:54 schreef Montelly het volgende:
Jij durft!quote:Op woensdag 18 december 2013 15:37 schreef Drinky het volgende:
cheatweekje, reepje Milka Oreo en een reep 70% puur gehaald #yolo
reverse overhead delt fliesquote:Op woensdag 18 december 2013 18:54 schreef Montelly het volgende:
ja heb vandaag mijn stoute schoentjes maar aangetrokken ( free runs, niet aan te raden met -2quote:
jij durft!quote:Op woensdag 18 december 2013 20:19 schreef Sapstengel het volgende:
Pff even na het eten bij de koffie een stukje kersenvlaai eten. Ben nu drie punten verder
Ach is toch bulk yolo.
whey isolaat = altijd fluffy shakes in 10 seconden zonder klontjesquote:Op woensdag 18 december 2013 20:35 schreef THEFXR het volgende:
volgende week een mooie blender in de aanbieding, lekkere fluffy shakes maken, yololololo
http://www.action.be/prod(...)&utm_campaign=week52
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:39 schreef McNulty het volgende:
Hallo mensjes van het goede leven!
Sapje alles goed met je trannies?
Drinky lekker gefeest in Pakistan?
G.R.S. nog lekker een Purple Haze gesmoked?
JBetha nog lekker gegymnastiekt met zn tweeen? nomsayinn'
Yuri heb je schoenen nog? Bijlmerboiiii
Seto alles kids achter de rits?
Montelly lekker gefapt op Britanny Renner?
Dima alles ook flex met jou?
Ben je Pakistaan?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:44 schreef Drinky het volgende:
Mcnurty als je nog 1x Pakistan zegt sla ik dima total löss
nee grquote:
GRS smoked?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:39 schreef McNulty het volgende:
Hallo mensjes van het goede leven!
Sapje alles goed met je trannies?
Drinky lekker gefeest in Pakistan?
G.R.S. nog lekker een Purple Haze gesmoked?
JBetha nog lekker gegymnastiekt met zn tweeen? nomsayinn'
Yuri heb je schoenen nog? Bijlmerboiiii
Seto alles kids achter de rits?
Montelly lekker gefapt op Britanny Renner?
Dima alles ook flex met jou?
inb4 je slaat jezelfquote:Op woensdag 18 december 2013 20:44 schreef Drinky het volgende:
Mcnurty als je nog 1x Pakistan zegt sla ik dima total löss
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |