#genieten, ben ook niet gegaan vandaagquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:46 schreef Ethanolic het volgende:
Kan iemand me even een schop onder mijn hol geven? Thnx
kxie nixquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:10 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Wow, door die tanktop wilde ik bijna vragen of dit Drinky is
Nu vergelijk ik zijn UI met die tank, lijkt niet eens op elkaarMaar goed.
Wel streefje trouwens.
Ik ga toch nog even, slaap ik vanavond zo als een lief kindje.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:18 schreef Montelly het volgende:
[..]
#genieten, ben ook niet gegaan vandaag
nee broertje is al laatquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ga toch nog even, slaap ik vanavond zo als een lief kindje.
Vannacht ook echt geen oog dichtgedaan. Zonde van de ZMA
Kom op Montelly jij kan het ook!!!
ach, morgen wel lekker opgepompt bij t koffiezetapparaat tochquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:21 schreef Montelly het volgende:
[..]
nee broertje is al laatpfff aankleden, tas inpakken..méh. Ik heb nog een chestday tegoed, morgen vlammen.
ik bouw het op naar vrijdag(kerstborrel), anders is mijn pomp te snel weg.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ach, morgen wel lekker opgepompt bij t koffiezetapparaat toch
lolzquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:24 schreef JackieBrown het volgende:
Ahaha luie dikzakken ik heb gewoon weer lekker geknald in de gym #fit #fitspo #asics #fitgirl #foodie #fitforfun #mirin #eelt
Errrrrrquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:24 schreef JackieBrown het volgende:
Ahaha luie dikzakken ik heb gewoon weer lekker geknald in de gym #fit #fitspo #asics #fitgirl #foodie #fitforfun #mirin #eelt
Noxipro togquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:24 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik bouw het op naar vrijdag(kerstborrel), anders is mijn pomp te snel weg.
...t voelt als BJ met tanden, nomsayin..quote:
Heb je al kerst lingerie setje gehaald?quote:
mhm rode en zwarte elektriciteitstapequote:Op dinsdag 17 december 2013 20:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heb je al kerst lingerie setje gehaald?
aaah..okquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:35 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
mhm rode en zwarte elektriciteitstape
jy wordt teveul een vn de jonges.quote:
Mind blown - Geestelijk zijn gepijpt.quote:
no fucks givennnnnquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:55 schreef McNulty het volgende:
[..]
jy wordt teveul een vn de jonges.
Vooral sinds ik al een tijdje een andere heb dan degene die in de op staatquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:48 schreef Klokov het volgende:
Best wel sick dat ik zoveel mensen aan hun UI herken
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:48 schreef Klokov het volgende:
Best wel sick dat ik zoveel mensen aan hun UI herken
Wat een botte reactie.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
no fucks givennnnn
[ afbeelding ]
Post jij weleens wijven hier?quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:11 schreef no1uknow het volgende:
wat een serieus gelul allemaal hier wie post er een paar lekkere wijven dan
R.I.P.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:15 schreef McNulty het volgende:
[..]
Post jij weleens wijven hier?
Behalve onder de naam McNuity.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |