Wartsila niet hebbenquote:Op woensdag 18 december 2013 10:53 schreef fathank het volgende:
Formule 1 V12 uit midden jaren '90.
Of Een caterpilar 3516
[ afbeelding ]
Goddamn, krukasje voor mijn V8 kost al zo'n 400 dollar, wat moet zo'n knots wel niet kosten dan?quote:Op woensdag 18 december 2013 12:21 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wartsila niet hebben![]()
[ afbeelding ]
Asje
[ afbeelding ]
2takt langzaamloper gok ik?quote:Op woensdag 18 december 2013 12:21 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Asje
[ afbeelding ]
https://www.google.nl/sea(...)oAQ&biw=1366&bih=642quote:Op woensdag 18 december 2013 12:59 schreef Sapstengel het volgende:
Haha lijkt net alsof ze gewoon elk onderdeel 10x zo groot hebben gemaakt ofzo.
Waar wordt dat apparaat voor gebruikt, schepen?
108 rpmquote:
vraag aan iemand in de trein of je pener mag eten, free protonsquote:Op woensdag 18 december 2013 13:20 schreef Ethanolic het volgende:
Jongens ik heb va ndaag nog maar 500 kcal gegetenen ik moet nu 60 min ik de trein zitten. Help!
Laat JB je opwachten met een patatje met in plaats van een bos bloemen.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:20 schreef Ethanolic het volgende:
Jongens ik heb va ndaag nog maar 500 kcal gegetenen ik moet nu 60 min ik de trein zitten. Help!
Net chocoladebroodje op.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:20 schreef Ethanolic het volgende:
Geen zelfgemaakte nutrition bars bij je hebbenquote:Op woensdag 18 december 2013 13:20 schreef Ethanolic het volgende:
Dit is zo vet.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:21 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Asje
[ afbeelding ]
Jammer dat het toffe spul pas zo laat wordt uitgezonden. Lig ik daar weer om half 3 's nachts Hitler's geheime plannen te bestuderen.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit is zo vet.Ik zag gisteren op Discovery de Maersk docu over het nieuwste en tevens grootste cargoschip ter wereld. Wordt nog steeds herhaald.
Kerel ziet er zo veel beter uit met baardquote:Op woensdag 18 december 2013 15:13 schreef Montelly het volgende:
Zoveel feels nu![]()
![]()
http://m.imgur.com/gallery/t3IzJ
[ afbeelding ]
nou wow. doe gewoon iifym en je kan t vaker dan eens in de zoveel tijd etenquote:Op woensdag 18 december 2013 15:37 schreef Drinky het volgende:
cheatweekje, reepje Milka Oreo en een reep 70% puur gehaald #yolo
Elke dag is cheatdag voor mij. Kan alleen niet zo goed tegen veel suiker.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:45 schreef Kerol het volgende:
[..]
nou wow. doe gewoon iifym en je kan t vaker dan eens in de zoveel tijd eten
De Emma Maersk is dat toch? Of hebben ze nog een grotere gebouwd?quote:Op woensdag 18 december 2013 13:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit is zo vet.Ik zag gisteren op Discovery de Maersk docu over het nieuwste en tevens grootste cargoschip ter wereld. Wordt nog steeds herhaald.
Niemand kan tegen te veel suiker.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:51 schreef Drinky het volgende:
[..]
Elke dag is cheatdag voor mij. Kan alleen niet zo goed tegen veel suiker.
Ja, maar een blokje chocola doet mij normaal gesproken al helemaal kapotgaan, en als ik aan die shit begin gaat het ook gelijk helemaal op en krijg ik een suikercrash. Als ik stoned ben kan de schommeling in mijn bloedsuikerspiegel er samen met mijn bloeddruk voor zorgen dat mijn bloeddruk zo hard daalt dat ik flauwval, best grappigquote:
Waarom doe je het dan, knuppelquote:Op woensdag 18 december 2013 16:35 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja, maar een blokje chocola doet mij normaal gesproken al helemaal kapotgaan, en als ik aan die shit begin gaat het ook gelijk helemaal op en krijg ik een suikercrash. Als ik stoned ben kan de schommeling in mijn bloedsuikerspiegel er samen met mijn bloeddruk voor zorgen dat mijn bloeddruk zo hard daalt dat ik flauwval, best grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |