Elke dag is cheatdag voor mij. Kan alleen niet zo goed tegen veel suiker.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:45 schreef Kerol het volgende:
[..]
nou wow. doe gewoon iifym en je kan t vaker dan eens in de zoveel tijd eten
De Emma Maersk is dat toch? Of hebben ze nog een grotere gebouwd?quote:Op woensdag 18 december 2013 13:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit is zo vet.Ik zag gisteren op Discovery de Maersk docu over het nieuwste en tevens grootste cargoschip ter wereld. Wordt nog steeds herhaald.
Niemand kan tegen te veel suiker.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:51 schreef Drinky het volgende:
[..]
Elke dag is cheatdag voor mij. Kan alleen niet zo goed tegen veel suiker.
Ja, maar een blokje chocola doet mij normaal gesproken al helemaal kapotgaan, en als ik aan die shit begin gaat het ook gelijk helemaal op en krijg ik een suikercrash. Als ik stoned ben kan de schommeling in mijn bloedsuikerspiegel er samen met mijn bloeddruk voor zorgen dat mijn bloeddruk zo hard daalt dat ik flauwval, best grappigquote:
Waarom doe je het dan, knuppelquote:Op woensdag 18 december 2013 16:35 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja, maar een blokje chocola doet mij normaal gesproken al helemaal kapotgaan, en als ik aan die shit begin gaat het ook gelijk helemaal op en krijg ik een suikercrash. Als ik stoned ben kan de schommeling in mijn bloedsuikerspiegel er samen met mijn bloeddruk voor zorgen dat mijn bloeddruk zo hard daalt dat ik flauwval, best grappig
Deze kwam wel aan zeg..srs.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:13 schreef Montelly het volgende:
Zoveel feels nu![]()
![]()
http://m.imgur.com/gallery/t3IzJ
[ afbeelding ]
Grotere man.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:57 schreef fathank het volgende:
[..]
De Emma Maersk is dat toch? Of hebben ze nog een grotere gebouwd?
Beter check je ook de ep over de Vasco da Gama. Machtig apparaat is day.
dem feels brahquote:Op woensdag 18 december 2013 15:13 schreef Montelly het volgende:
Zoveel feels nu![]()
![]()
http://m.imgur.com/gallery/t3IzJ
[ afbeelding ]
omdat al het bloed in je pik zit, jaquote:Op woensdag 18 december 2013 16:35 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja, maar een blokje chocola doet mij normaal gesproken al helemaal kapotgaan, en als ik aan die shit begin gaat het ook gelijk helemaal op en krijg ik een suikercrash. Als ik stoned ben kan de schommeling in mijn bloedsuikerspiegel er samen met mijn bloeddruk voor zorgen dat mijn bloeddruk zo hard daalt dat ik flauwval, best grappig
de vloek van een 45cm penerquote:Op woensdag 18 december 2013 18:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
omdat al het bloed in je pik zit, ja
doe vandaag eens wide gripquote:Op woensdag 18 december 2013 18:54 schreef Montelly het volgende:
Chestday vandaag broeders, nog tips qua oefeningen?
Smith machine voor mussel confusionquote:Op woensdag 18 december 2013 18:54 schreef Montelly het volgende:
Jij durft!quote:Op woensdag 18 december 2013 15:37 schreef Drinky het volgende:
cheatweekje, reepje Milka Oreo en een reep 70% puur gehaald #yolo
reverse overhead delt fliesquote:Op woensdag 18 december 2013 18:54 schreef Montelly het volgende:
ja heb vandaag mijn stoute schoentjes maar aangetrokken ( free runs, niet aan te raden met -2quote:
jij durft!quote:Op woensdag 18 december 2013 20:19 schreef Sapstengel het volgende:
Pff even na het eten bij de koffie een stukje kersenvlaai eten. Ben nu drie punten verder
Ach is toch bulk yolo.
whey isolaat = altijd fluffy shakes in 10 seconden zonder klontjesquote:Op woensdag 18 december 2013 20:35 schreef THEFXR het volgende:
volgende week een mooie blender in de aanbieding, lekkere fluffy shakes maken, yololololo
http://www.action.be/prod(...)&utm_campaign=week52
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:39 schreef McNulty het volgende:
Hallo mensjes van het goede leven!
Sapje alles goed met je trannies?
Drinky lekker gefeest in Pakistan?
G.R.S. nog lekker een Purple Haze gesmoked?
JBetha nog lekker gegymnastiekt met zn tweeen? nomsayinn'
Yuri heb je schoenen nog? Bijlmerboiiii
Seto alles kids achter de rits?
Montelly lekker gefapt op Britanny Renner?
Dima alles ook flex met jou?
Ben je Pakistaan?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:44 schreef Drinky het volgende:
Mcnurty als je nog 1x Pakistan zegt sla ik dima total löss
nee grquote:
GRS smoked?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:39 schreef McNulty het volgende:
Hallo mensjes van het goede leven!
Sapje alles goed met je trannies?
Drinky lekker gefeest in Pakistan?
G.R.S. nog lekker een Purple Haze gesmoked?
JBetha nog lekker gegymnastiekt met zn tweeen? nomsayinn'
Yuri heb je schoenen nog? Bijlmerboiiii
Seto alles kids achter de rits?
Montelly lekker gefapt op Britanny Renner?
Dima alles ook flex met jou?
inb4 je slaat jezelfquote:Op woensdag 18 december 2013 20:44 schreef Drinky het volgende:
Mcnurty als je nog 1x Pakistan zegt sla ik dima total löss
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |