Ceasar was ook wel grappigquote:Op donderdag 19 december 2013 13:38 schreef Norrage het volgende:
Johan ken ik trouwens niet zo goed, en Bettie Serveert vind ik bijvoorbeeld ook wel een lekker bandje. Beetje iets van die tijd, waarbij het genre nog niet helemaal was uitgemolken,ofzo.
toch jammer dat het geen Electrolux meer heet.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:52 schreef Bosbeetle het volgende:
Ceasar was ook wel grappigEn de hele een reden dat electrolux/excelcior bestaat natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, het was min of meer een grapje. Maar we doen hier toch niet anders dan vergelijken?quote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 14:38 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik bedenk me - na jaarlijstje last.fm van Norrage - dat ik hier al veel te lang niet meer hier lukraak Christian Scott heb gedumpt.
quote:Op donderdag 19 december 2013 14:11 schreef ranja het volgende:
[..]
toch jammer dat het geen Electrolux meer heet.Ik heb even geen platenspeler die de 7inch milk van scram c baby kan rippen dus dan maar deze brakke live versie. Geweldige band en nummer uit de electrolux serie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dubbel er ook exact 5 met de Pitchfork lijst.quote:
Ik toch wel een stuk of 12quote:Op donderdag 19 december 2013 17:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik dubbel er ook exact 5 met de Pitchfork lijst.
Weeps zeker. Maar goed, dat is mijn favoriete Nederlandse plaat aller tijden, dus dat telt misschien niet helemaal. Happy Traum vond ik ook nog erg goed, daarna werden de platen geleidelijk iets minder en dus was het een goed besluit om te stoppen.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het debuut van Johan en Weeps van Daryll-Ann vond ik heerlijke albums. Platen waar je als liefhebber van Teenage Fanclub en the Posies wel wat mee kon, het was nog wat rauwer.
Toen kwam er vrij snel achteraan een stortvloed van bandjes a la Scram C Baby, Benjamin B en Simmer en werd het een wat vermoeiende sound. Happy Traum en Pergola konden me daarna ook al minder bekoren, ondanks enkele sterke songs klonk het allemaal veel vlakker.
Los van dat het een smaakkwestie is en jij het zo mag zien, vind ik dit echter wel een vreemde opmerking. Wilco is pas opgericht toen Daryll-Ann al jaren bestond, terwijl de eerste platen van Wilco grotendeels alt. country albums waren en dus feitelijk in niets op het werk van Daryll-Ann leken.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:36 schreef Norrage het volgende:
Daryll-ann zijn gewoon B-versies van Wilco,
Wat is dat zouteloze muziek idd.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:28 schreef Norrage het volgende:
Elk jaar is er wel een artiest die steeds in elk lijstje komt, maar waarvan je echt denkt wtf. Yeezus kan ik nog wel inkomen waarom dat goed is, maar dat DisclosureKan iemand me dat uitleggen?
Mijnes:quote:Op donderdag 19 december 2013 00:10 schreef Norrage het volgende:
[..]Lekker lijstje
de mijne
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |