Vorige week was constant, die week ervoor op zaterdag van 5 BTC naar 9 BTC gegaan.quote:Op maandag 16 december 2013 22:39 schreef knep het volgende:
[..]
Ik heb de vorige week alleen maar verlies gemaakt, daarom besloten longterm te holden.
Zie in 2014 wel hoe het ervoor staat.
Mensen zijn aan het harken.quote:Op maandag 16 december 2013 22:41 schreef Leafeon672 het volgende:
Waarom is het hier ineens zo rustig?
Mijn probleem is dat ik te weinig tijd heb en vaak druk ben op het werk of onderweg ben in de auto.quote:Op maandag 16 december 2013 22:41 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Vorige week was constant, die week ervoor op zaterdag van 5 BTC naar 9 BTC gegaan.
Op de lange termijn zit het wel goed, het probleem is dat ik vandaag reactief ben, terwijl ik anders altijd voorbereid ben. Ik moet niet handelen als ik niet weet wat er aan de hand is, echter speelde vandaag de angst van zware verliezen bij niks doen.
quote:Op maandag 16 december 2013 22:44 schreef Wijnbo het volgende:
Of het was allemaal 1 grote bulltrap vanaf de 1200 en we sky-rocketen woensdag naar 1500+, vrijdag 2100+, einde van t jaar 4300.....
[ afbeelding ]
Er is geen peil op te trekken helaas.quote:Op maandag 16 december 2013 22:38 schreef mike-amersfoort het volgende:
tering, het is vandaag echt buy high, sell low.
Nog geen verlies gemaakt, maar mijn winst is wel weg, ben best treurig bezig.
Niet te voorspellen.quote:Op maandag 16 december 2013 22:45 schreef richolio het volgende:
Gaat ie vanavond nog dalen denken jullie? De BTC? Of is dit het moment?
quote:Op maandag 16 december 2013 22:45 schreef richolio het volgende:
Dus long term gaan. Het heeft zijn pieken en dalen nu en gaat over lange termijn naar beneden tot de volgende piek (als die er komtquote:Op maandag 16 december 2013 22:43 schreef knep het volgende:
[..]
Mijn probleem is dat ik te weinig tijd heb en vaak druk ben op het werk of onderweg ben in de auto.
Bij dat geneuzel zoals nu is dat dodelijk.
quote:Op maandag 16 december 2013 22:45 schreef richolio het volgende:
Bull is als het lijkt dat het weer omhoog gaat.quote:Op maandag 16 december 2013 22:44 schreef Wijnbo het volgende:
Of het was allemaal 1 grote bulltrap vanaf de 1200 en we sky-rocketen woensdag naar 1500+, vrijdag 2100+, einde van t jaar 4300.....
[ afbeelding ]
Tja, grote drukte bij paniek is downtimequote:Op maandag 16 december 2013 22:46 schreef lf2 het volgende:
dat de koers poep is dat kan ik nog begrijpen maar dat de site dan mee doet dat killt me het meest.
Ik bedoelde ook beartrapquote:Op maandag 16 december 2013 22:46 schreef Faazz het volgende:
[..]
Bull is als het lijkt dat het weer omhoog gaat.
Bear is als je denkt dat de boel gaat crashen.
downtime met grote verliezen.quote:Op maandag 16 december 2013 22:47 schreef knep het volgende:
[..]
Tja, grote drukte bij paniek is downtime.
Denk dat we over een uurtje pas echt gaan donderen. Even de kleine winst nu gepakt en in afwachting van China.quote:
Huge crash!quote:Op maandag 16 december 2013 22:49 schreef tralalala het volgende:
Nog negatief nieuws uit China gekomen vanavond?
De rijst is op, dus nummer 39 kan je alleen nog maar met mihoen bestellen.quote:Op maandag 16 december 2013 22:49 schreef tralalala het volgende:
quote:
Oké, thanks voor de update! Denk dat ik dan nog maar even afwacht.quote:Op maandag 16 december 2013 22:50 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
De rijst is op, dus nummer 39 kan je alleen nog maar met mihoen bestellen.
Ze worden nu wakker dus reken maar uit.quote:Op maandag 16 december 2013 22:49 schreef tralalala het volgende:
Ja echt super veel nieuws de afgelopen uren uit Chinaquote:Op maandag 16 december 2013 22:49 schreef tralalala het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
quote:Op maandag 16 december 2013 22:52 schreef MaGNeT het volgende:
Bericht voor alle traders:
"De geit is gemolken".
Ik herhaal:
"De geit is gemolken".
Kut! Laten we op het beste hopen. Dat is dat LTC heel hard stijgt.quote:
Dat kan dan dus nietquote:Op maandag 16 december 2013 22:46 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Als Bitonic op 0 staat dan weet je dat het een goed moment is om te kopen
Ik snap het, ik koop nu vol in!quote:Op maandag 16 december 2013 22:52 schreef MaGNeT het volgende:
"De geit is gemolken".
Ik herhaal:
"De geit is gemolken".
De palmboom buigt door met blauw-noord.quote:Op maandag 16 december 2013 22:52 schreef MaGNeT het volgende:
"De geit is gemolken".
Ik herhaal:
"De geit is gemolken".
Waarom?quote:Op maandag 16 december 2013 22:54 schreef se7venbullets het volgende:
ik ben maar gestopt. 0.6 verlies gemaakt...
NICE...............!
Kut men. Tenzij je met 30+ BTC tradet, dan boeiequote:Op maandag 16 december 2013 22:54 schreef se7venbullets het volgende:
ik ben maar gestopt. 0.6 verlies gemaakt...
NICE...............!
Ik spaar/trade/gok door tot ik er 3 heb. 1 voor mezelf, 1 voor m'n vrouw en 1 voor mijn nog te minen kinderen.quote:Op maandag 16 december 2013 22:55 schreef Faazz het volgende:
Een vriend heeft wat krasloten gevraagd voor kerst.. Ik denk dat ik hem gewoon een bitcoin geef
Waarom wacht je dan niet gewoon even tot het weer stijgt?quote:Op maandag 16 december 2013 22:56 schreef se7venbullets het volgende:
[..]
Daarom.... verlies is verlies.
Ik wacht wel tot alles weer in balans is.
Helaas niet nee... Heb niet zoveel. ( van 1.9 naar 1.3)quote:Op maandag 16 december 2013 22:56 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Kut men. Tenzij je met 30+ BTC tradet, dan boeie
Hoe doe je dat in vredesnaam dan? Kopen op de toppen en verkopen op de dalen?quote:Op maandag 16 december 2013 22:57 schreef se7venbullets het volgende:
[..]
Helaas niet nee... Heb niet zoveel. ( van 1.9 naar 1.3)
ik heb als een kip zonder kop getraded in de schommelingen.quote:Op maandag 16 december 2013 22:56 schreef richolio het volgende:
[..]
Waarom wacht je dan niet gewoon even tot het weer stijgt?
quote:Op maandag 16 december 2013 22:56 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Ik spaar/trade/gok door tot ik er 3 heb. 1 voor mezelf, 1 voor m'n vrouw en 1 voor mijn nog te minen kinderen.
Goede cadeautipquote:Op maandag 16 december 2013 22:55 schreef Faazz het volgende:
Een vriend heeft wat krasloten gevraagd voor kerst.. Ik denk dat ik hem gewoon een bitcoin geef
Je mined toch je vrouw ?quote:Op maandag 16 december 2013 22:56 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Ik spaar/trade/gok door tot ik er 3 heb. 1 voor mezelf, 1 voor m'n vrouw en 1 voor mijn nog te minen kinderen.
Vriendjes worden?quote:Op maandag 16 december 2013 22:55 schreef Faazz het volgende:
Sorry, ik snap dat niet helemaal.quote:Op maandag 16 december 2013 22:57 schreef se7venbullets het volgende:
[..]
ik heb als een kip zonder kop getraded in de schommelingen.
Dus sell low en buy high![]()
Ik heb al wel een bescheiden aantal rondgedeeld. Dit moet door meer mensen gedaan worden vind ik. Het is net als toentertijd met de introductie van de euro, iedereen kreeg een euro-kitje.quote:Op maandag 16 december 2013 22:58 schreef edcetera het volgende:
[..]
Goede cadeautip![]()
Zou iedereen moeten doen![]()
x3
(met een goede handleiding, zeker doen!!)
CRASH CRASH... moet meer geld creëren EINZ1!111!quote:Op maandag 16 december 2013 22:59 schreef richolio het volgende:
[..]
Sorry, ik snap dat niet helemaal.Waarom zou men hoog inkopen en laag verkopen?
Dat doet toch iedereen?quote:Op maandag 16 december 2013 22:59 schreef richolio het volgende:
[..]
Sorry, ik snap dat niet helemaal.Waarom zou men hoog inkopen en laag verkopen?
Dit dus:quote:Op maandag 16 december 2013 23:01 schreef se7venbullets het volgende:
[..]
CRASH CRASH... moet meer geld creëren EINZ1!111!![]()
PANIEK EINZ!!
iemand enig idee hoe die 2 raaklijnen tot stand komen. Ze zien er vrij willekeurig uit namelijk. Welke methode wordt daar gebruikt?quote:Op maandag 16 december 2013 23:02 schreef Wijnbo het volgende:
[ afbeelding ]
Best belangrijk momentje denk ik. Als de 700 t houd kunnen we verder omhoog volgens mij. Circeltjes zijn paniek momentjes.
quote:Op maandag 16 december 2013 23:02 schreef pikinhand het volgende:
[..]
dat heeft niet eens wat met bitcoin te maken, lul, ga weg.
Daar is toch Wifecoin voor:quote:
Met paintquote:Op maandag 16 december 2013 23:03 schreef Fatality het volgende:
[..]
iemand enig idee hoe die 2 raaklijnen tot stand komen. Ze zien er vrij willekeurig uit namelijk. Welke methode wordt daar gebruikt?
Ik maak m'n verlies altijd goed door niets te doenquote:Op maandag 16 december 2013 23:10 schreef lf2 het volgende:
enige manier om al mijn verlies van vandaag goed te maken is alles nu op bitcoin zetten en long gaan hopen dat het weer op 830 komt...
all in..
twijfel om het te doen... of litecoin naar 30.50
suggesties ?
Die Chineesjes doen weinig zoals algelopen weekquote:Op maandag 16 december 2013 23:07 schreef Scorpie het volgende:
Kom op chineesjes, even verkopen en dan straks to the moon
Nu instappen voor long term terwijl het zo volatiel is? Nah.quote:Op maandag 16 december 2013 23:10 schreef lf2 het volgende:
enige manier om al mijn verlies van vandaag goed te maken is alles nu op bitcoin zetten en long gaan hopen dat het weer op 830 komt...
all in..
twijfel om het te doen... of litecoin naar 30.50
suggesties ?
long term morgenquote:Op maandag 16 december 2013 23:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nu instappen voor long term terwijl het zo volatiel is? Nah.
ja precies maar aan andere kant het nieuws van china kan goed en slecht opgevat worden...quote:Op maandag 16 december 2013 23:12 schreef pimpel1985 het volgende:
@lt2
Ik zit in hetzelfde schuitje
Nu 1500 euro verlies..
Zit te denken om all in te doen op btc
Verwacht dat china hiervan profiteert en flink koopt..
Ga 50/50 zou ik zeggen. Als het stijgt verkoop je weer, als het daalt koop je bij.quote:Op maandag 16 december 2013 23:15 schreef lf2 het volgende:
[..]
ja precies maar aan andere kant het nieuws van china kan goed en slecht opgevat worden...
Als de geruchten kloppen is China geen partij meer.quote:Op maandag 16 december 2013 23:12 schreef pimpel1985 het volgende:
@lt2
Ik zit in hetzelfde schuitje
Nu 1500 euro verlies..
Zit te denken om all in te doen op btc
Verwacht dat china hiervan profiteert en flink koopt..
quote:Op maandag 16 december 2013 23:18 schreef se7venbullets het volgende:
is het handig om nu in LTC over te stappen?
True that.quote:Op maandag 16 december 2013 23:20 schreef pikinhand het volgende:
Verlies goedmaken is nooit een reden om te traden, zeker niet er zwaar ingaan om die reden. Denk altijd aan het risico bij een ongewenste situatie en hoeveel je maximaal kan verliezen.
Netjes.quote:Op maandag 16 december 2013 23:23 schreef Zith het volgende:
Nou, 1 BTC winst door vanmiddag een deel te verkopen en a 690 weer in te stappen... Maar als hij morgen op 500 staat ben ik alsnog de sjaakie natuurlijk.
Groeten
Zoek je bed op en maak morgen de balans op. Op dit soort momenten kan je alleen maar foute beslissingen maken.quote:Op maandag 16 december 2013 23:28 schreef lf2 het volgende:
moeilijk.
weet letterlijk niet wat te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |