Ga 50/50 zou ik zeggen. Als het stijgt verkoop je weer, als het daalt koop je bij.quote:Op maandag 16 december 2013 23:15 schreef lf2 het volgende:
[..]
ja precies maar aan andere kant het nieuws van china kan goed en slecht opgevat worden...
Als de geruchten kloppen is China geen partij meer.quote:Op maandag 16 december 2013 23:12 schreef pimpel1985 het volgende:
@lt2
Ik zit in hetzelfde schuitje
Nu 1500 euro verlies..
Zit te denken om all in te doen op btc
Verwacht dat china hiervan profiteert en flink koopt..
quote:Op maandag 16 december 2013 23:18 schreef se7venbullets het volgende:
is het handig om nu in LTC over te stappen?
True that.quote:Op maandag 16 december 2013 23:20 schreef pikinhand het volgende:
Verlies goedmaken is nooit een reden om te traden, zeker niet er zwaar ingaan om die reden. Denk altijd aan het risico bij een ongewenste situatie en hoeveel je maximaal kan verliezen.
Netjes.quote:Op maandag 16 december 2013 23:23 schreef Zith het volgende:
Nou, 1 BTC winst door vanmiddag een deel te verkopen en a 690 weer in te stappen... Maar als hij morgen op 500 staat ben ik alsnog de sjaakie natuurlijk.
Groeten
Zoek je bed op en maak morgen de balans op. Op dit soort momenten kan je alleen maar foute beslissingen maken.quote:Op maandag 16 december 2013 23:28 schreef lf2 het volgende:
moeilijk.
weet letterlijk niet wat te doen.
Ga voorlopig eens tegen je gevoel in danquote:Op maandag 16 december 2013 23:37 schreef mike-amersfoort het volgende:
gelukkig heb ik weer hoog ingekocht, kan ik dadelijk weer in paniek verkopen als hij te ver is gezakt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |