quote:
Oké, thanks voor de update! Denk dat ik dan nog maar even afwacht.quote:Op maandag 16 december 2013 22:50 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
De rijst is op, dus nummer 39 kan je alleen nog maar met mihoen bestellen.
Ze worden nu wakker dus reken maar uit.quote:Op maandag 16 december 2013 22:49 schreef tralalala het volgende:
Nog negatief nieuws uit China gekomen vanavond?
Ja echt super veel nieuws de afgelopen uren uit Chinaquote:Op maandag 16 december 2013 22:49 schreef tralalala het volgende:
Nog negatief nieuws uit China gekomen vanavond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
quote:Op maandag 16 december 2013 22:52 schreef MaGNeT het volgende:
Bericht voor alle traders:
"De geit is gemolken".
Ik herhaal:
"De geit is gemolken".
Kut! Laten we op het beste hopen. Dat is dat LTC heel hard stijgt.quote:
Dat kan dan dus nietquote:Op maandag 16 december 2013 22:46 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Als Bitonic op 0 staat dan weet je dat het een goed moment is om te kopen
Ik snap het, ik koop nu vol in!quote:Op maandag 16 december 2013 22:52 schreef MaGNeT het volgende:
"De geit is gemolken".
Ik herhaal:
"De geit is gemolken".
De palmboom buigt door met blauw-noord.quote:Op maandag 16 december 2013 22:52 schreef MaGNeT het volgende:
"De geit is gemolken".
Ik herhaal:
"De geit is gemolken".
Waarom?quote:Op maandag 16 december 2013 22:54 schreef se7venbullets het volgende:
ik ben maar gestopt. 0.6 verlies gemaakt...
NICE...............!
Kut men. Tenzij je met 30+ BTC tradet, dan boeiequote:Op maandag 16 december 2013 22:54 schreef se7venbullets het volgende:
ik ben maar gestopt. 0.6 verlies gemaakt...
NICE...............!
Ik spaar/trade/gok door tot ik er 3 heb. 1 voor mezelf, 1 voor m'n vrouw en 1 voor mijn nog te minen kinderen.quote:Op maandag 16 december 2013 22:55 schreef Faazz het volgende:
Een vriend heeft wat krasloten gevraagd voor kerst.. Ik denk dat ik hem gewoon een bitcoin geef
Waarom wacht je dan niet gewoon even tot het weer stijgt?quote:Op maandag 16 december 2013 22:56 schreef se7venbullets het volgende:
[..]
Daarom.... verlies is verlies.
Ik wacht wel tot alles weer in balans is.
Helaas niet nee... Heb niet zoveel. ( van 1.9 naar 1.3)quote:Op maandag 16 december 2013 22:56 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Kut men. Tenzij je met 30+ BTC tradet, dan boeie
Hoe doe je dat in vredesnaam dan? Kopen op de toppen en verkopen op de dalen?quote:Op maandag 16 december 2013 22:57 schreef se7venbullets het volgende:
[..]
Helaas niet nee... Heb niet zoveel. ( van 1.9 naar 1.3)
ik heb als een kip zonder kop getraded in de schommelingen.quote:Op maandag 16 december 2013 22:56 schreef richolio het volgende:
[..]
Waarom wacht je dan niet gewoon even tot het weer stijgt?
quote:Op maandag 16 december 2013 22:56 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Ik spaar/trade/gok door tot ik er 3 heb. 1 voor mezelf, 1 voor m'n vrouw en 1 voor mijn nog te minen kinderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |