Vorige week was constant, die week ervoor op zaterdag van 5 BTC naar 9 BTC gegaan.quote:Op maandag 16 december 2013 22:39 schreef knep het volgende:
[..]
Ik heb de vorige week alleen maar verlies gemaakt, daarom besloten longterm te holden.
Zie in 2014 wel hoe het ervoor staat.
Mensen zijn aan het harken.quote:Op maandag 16 december 2013 22:41 schreef Leafeon672 het volgende:
Waarom is het hier ineens zo rustig?
Mijn probleem is dat ik te weinig tijd heb en vaak druk ben op het werk of onderweg ben in de auto.quote:Op maandag 16 december 2013 22:41 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Vorige week was constant, die week ervoor op zaterdag van 5 BTC naar 9 BTC gegaan.
Op de lange termijn zit het wel goed, het probleem is dat ik vandaag reactief ben, terwijl ik anders altijd voorbereid ben. Ik moet niet handelen als ik niet weet wat er aan de hand is, echter speelde vandaag de angst van zware verliezen bij niks doen.
quote:Op maandag 16 december 2013 22:44 schreef Wijnbo het volgende:
Of het was allemaal 1 grote bulltrap vanaf de 1200 en we sky-rocketen woensdag naar 1500+, vrijdag 2100+, einde van t jaar 4300.....
[ afbeelding ]
Er is geen peil op te trekken helaas.quote:Op maandag 16 december 2013 22:38 schreef mike-amersfoort het volgende:
tering, het is vandaag echt buy high, sell low.
Nog geen verlies gemaakt, maar mijn winst is wel weg, ben best treurig bezig.
Niet te voorspellen.quote:Op maandag 16 december 2013 22:45 schreef richolio het volgende:
Gaat ie vanavond nog dalen denken jullie? De BTC? Of is dit het moment?
quote:Op maandag 16 december 2013 22:45 schreef richolio het volgende:
Dus long term gaan. Het heeft zijn pieken en dalen nu en gaat over lange termijn naar beneden tot de volgende piek (als die er komtquote:Op maandag 16 december 2013 22:43 schreef knep het volgende:
[..]
Mijn probleem is dat ik te weinig tijd heb en vaak druk ben op het werk of onderweg ben in de auto.
Bij dat geneuzel zoals nu is dat dodelijk.
quote:Op maandag 16 december 2013 22:45 schreef richolio het volgende:
Bull is als het lijkt dat het weer omhoog gaat.quote:Op maandag 16 december 2013 22:44 schreef Wijnbo het volgende:
Of het was allemaal 1 grote bulltrap vanaf de 1200 en we sky-rocketen woensdag naar 1500+, vrijdag 2100+, einde van t jaar 4300.....
[ afbeelding ]
Tja, grote drukte bij paniek is downtimequote:Op maandag 16 december 2013 22:46 schreef lf2 het volgende:
dat de koers poep is dat kan ik nog begrijpen maar dat de site dan mee doet dat killt me het meest.
Ik bedoelde ook beartrapquote:Op maandag 16 december 2013 22:46 schreef Faazz het volgende:
[..]
Bull is als het lijkt dat het weer omhoog gaat.
Bear is als je denkt dat de boel gaat crashen.
downtime met grote verliezen.quote:Op maandag 16 december 2013 22:47 schreef knep het volgende:
[..]
Tja, grote drukte bij paniek is downtime.
Denk dat we over een uurtje pas echt gaan donderen. Even de kleine winst nu gepakt en in afwachting van China.quote:
Huge crash!quote:Op maandag 16 december 2013 22:49 schreef tralalala het volgende:
Nog negatief nieuws uit China gekomen vanavond?
De rijst is op, dus nummer 39 kan je alleen nog maar met mihoen bestellen.quote:Op maandag 16 december 2013 22:49 schreef tralalala het volgende:
Nog negatief nieuws uit China gekomen vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |