Sowieso mensen met van die showroom huiskamers. Zorg voor een beetje eigenheid.quote:Op maandag 16 december 2013 18:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik word echt helemaal kotsmisselijk van mensen die " Love " of " Home " in van die VT-wonen stijl letters ergens in huis hebben staan. Zulke mensen moeten nog doder dan Yvonne Jaspers.
Ze mogen ook wel aan het rijtje in de OP toegevoegd worden. (yvonne jaspers ook).quote:Op maandag 16 december 2013 18:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik word echt helemaal kotsmisselijk van mensen die " Love " of " Home " in van die VT-wonen stijl letters ergens in huis hebben staan. Zulke mensen moeten nog doder dan Yvonne Jaspers.
Dit ja.quote:Op maandag 16 december 2013 18:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Laat die gourmet dan maar wegquote:Op maandag 16 december 2013 18:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Ahw![]()
We kunnen we een meet houden bij jou derde kerstdag, lekker gourmetten onder het genot van sterke drank de nog sterkere verhalen van Rens.
Knut die Japanse liedjes zing.
Hoiquote:
quote:
Eens ja. Het meest treurige word ik van interieurs waarvan je zo duidelijk ziet dat het allemaal in 1 keer is gekocht bij de leenbakker. Ze hadden net zo goed de standaardfotos in de fotolijstjes kunnen laten zitten.quote:Op maandag 16 december 2013 18:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sowieso mensen met van die showroom huiskamers. Zorg voor een beetje eigenheid.
Ik zat na een minuut aan:quote:Op maandag 16 december 2013 18:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze mogen ook wel aan het rijtje in de OP toegevoegd worden. (yvonne jaspers ook).
Maak je eens wat minder druk om wat andere mensen doen, zolang ze daar de maatschappij niet mee schaden.quote:Op maandag 16 december 2013 18:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit ja.
Of van die witte harten of kransen aan de deur en dan het hele jaar.
Bert van de Veer? Sierd de Vos? Humberto Tan?quote:Op maandag 16 december 2013 18:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zat na een minuut aan:
Harm Edens
Giel Beelen (Ik wil hem voor mijzelf)
Raymann
Peter R. de Vries
Freek de Jonge
Prem Radakishun
Yvon Jaspers
Harry Vermeegen
Rob Kamphues
Felix Rottenberg
Oh en,
SHO / BN-ers die wel voor onbepaalde vermist zouden mogen raken
Je moet die Miam ook even aanpakken. Ik heb haar hart inmiddels al gebroken.
Prima topic van Knut. Miamquote:Op maandag 16 december 2013 18:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zat na een minuut aan:
Harm Edens
Giel Beelen (Ik wil hem voor mijzelf)
Raymann
Peter R. de Vries
Freek de Jonge
Prem Radakishun
Yvon Jaspers
Harry Vermeegen
Rob Kamphues
Felix Rottenberg
Oh en,
SHO / BN-ers die wel voor onbepaalde vermist zouden mogen raken
Je moet die Miam ook even aanpakken. Ik heb haar hart inmiddels al gebroken.
Knut durf je niet aan te spreken hahaquote:Op maandag 16 december 2013 18:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maak je eens wat minder druk om wat andere mensen doen, zolang ze daar de maatschappij niet mee schaden.
Komen bij mij niet voor nee. Enkel Bert is een erkende debiel maar kon wel genieten van zijn verongelijkte hoofd.quote:Op maandag 16 december 2013 18:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bert van de Veer? Sierd de Vos? Humberto Tan?
Bemoei je niet met kapi en mijn relatie alsjeblieft?quote:Op maandag 16 december 2013 18:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Knut durf je niet aan te spreken haha
Dit ga ik eens even controleren.quote:Miam is: 28, mevrouw, tante, Fries, meisjemeisje, Apple, Voetbal, Dromer, Films, Muziek, Reizen, Geordend, Sushi, Boeken, Zorg.
Sierd de Vos in deze lijst.quote:Op maandag 16 december 2013 18:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bert van de Veer? Sierd de Vos? Humberto Tan?
Wat een mongoolquote:
Lambiek mag er daarentegen wel bij, net als Robert Maaskantquote:Op maandag 16 december 2013 18:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sierd de Vos in deze lijst.
Dit valt me zwaar van je tegen.
Jaloezie speelt op sorry Knutquote:Op maandag 16 december 2013 18:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bemoei je niet met kapi en mijn relatie alsjeblieft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |