Oh, dan gaat 't lastig worden ja.quote:Op maandag 16 december 2013 15:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nah, hier hebben we meestal wel een redelijk grote
Ik heb wel lekker een abo!quote:
Ik zie de relevantie nietquote:
Die is er ook niet.quote:
Nee, mooi, dan ligt het niet aan mij.quote:
Lindsey Stirling.quote:
quote:
Ze is een bekende? Nog nooit van gehoord.quote:
IN RUSSIA: TOPIC misses you!quote:
Wie ben jijquote:
quote:Op maandag 16 december 2013 15:52 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
no worries, ik heb aan je gedacht
Wat een liefde.quote:
quote:Op maandag 16 december 2013 15:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Ze is een bekende? Nog nooit van gehoord.
Ze is bekend geworden via youtube. http://www.youtube.com/user/lindseystompquote:Op maandag 16 december 2013 15:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Ze is een bekende? Nog nooit van gehoord.
quote:
Elelements en Crystalize.quote:Op maandag 16 december 2013 15:54 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ze is bekend geworden via youtube. http://www.youtube.com/user/lindseystomp
Al moet ik zeggen dat ik juist haar covers van bekende nummers/melodiën het sterkst vond.
Weer geen relevantiequote:Op maandag 16 december 2013 15:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
I'm a fool for that shake in your thighs
I'm a fool for that sound in your sighs
Im a fool for your belly
Im a fool for you love
KOM DAN JONGUHquote:
oh snapquote:
xdquote:Op maandag 16 december 2013 15:57 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik dacht altijd dat hij 'Rez' of 'Ania' heette, maar nu twijfel ik.
quote:
Hihi.quote:
Oh ja, ik zie 't, thnxquote:Op maandag 16 december 2013 15:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Bovenaan als je op forum wijst.
Nooit geweten.quote:Op maandag 16 december 2013 15:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Bovenaan als je op forum wijst.
Niet geloven dat ik Chinees ben.quote:
Hier in de straat heeft iemand van die bestickering op zijn auto met rallynamen zeg maar, 2 japanners: Ho Lee Sjit ofzo..quote:
speed(o)quote:Op maandag 16 december 2013 16:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet geloven dat ik Chinees ben.Hoe denk je anders dan ik een bètastudie doe terwijl ik alleen maar negens en tienen haal?
Doe niet zo moeilijk. Drink een biertje.quote:Op maandag 16 december 2013 16:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet geloven dat ik Chinees ben.Hoe denk je anders dan ik een bètastudie doe terwijl ik alleen maar negens en tienen haal?
Speed is voor superwatjes, beter brand je jezelf gewoon om wakker te blijven.quote:
quote:Op maandag 16 december 2013 16:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet je wat wel jammer is; Dat als jij mij quote in dit topic, ik bekijken jouw reactie en ik ga daarna naar MyAT dat er alsnog een quote-alert komt.quote:Op maandag 16 december 2013 16:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Weer een leer, voor de volgende keer.
Serieus, ik ben deels Chinees, grootvaders hadden een paar Chinese meiden geraped toen ze daar voor de VOC zaten.quote:
Ik doe altijd papiersneetjes tussen mijn vingers en tenen.quote:Op maandag 16 december 2013 16:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Speed is voor superwatjes, beter brand je jezelf gewoon om wakker te blijven.
Ja, ik had later nog wat tekst ertussen geplaktquote:
0,01%? Hoe kom je aan die benadering?quote:Op maandag 16 december 2013 16:03 schreef Rezania het volgende:
Oké, gaat wel een beetje ver.Nee, ik ben 0,01% Duits, voor de rest Nederlands, nvm.
Foutje in de quote-alert ja, beetje jammer wel.quote:Op maandag 16 december 2013 16:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Weet je wat wel jammer is; Dat als jij mij quote in dit topic, ik bekijken jouw reactie en ik ga daarna naar MyAT dat er alsnog een quote-alert komt.
quote:Op maandag 16 december 2013 16:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Serieus, ik ben deels Chinees, grootvaders hadden een paar Chinese meiden geraped toen ze daar voor de VOC zaten.
Mijn familie komt oorspronkelijk uit Duitsland, maar dat is echt velen generaties geleden.quote:Op maandag 16 december 2013 16:05 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
0,01%? Hoe kom je aan die benadering?
Idem ja.quote:Op maandag 16 december 2013 16:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn familie komt oorspronkelijk uit Duitsland, maar dat is echt velen generaties geleden.
Bij mij ook, maar dat is maar 1 of 2 personen van de 32. (bij generatie 5 bijvoorbeeld) Of niet?quote:Op maandag 16 december 2013 16:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn familie komt oorspronkelijk uit Duitsland, maar dat is echt velen generaties geleden.
Wat? Ik snap je zin niet.quote:Op maandag 16 december 2013 16:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar dat is maar 1 of 2 personen van de 32. (bij generatie 5 bijvoorbeeld) Of niet?
Zo rollen wij.quote:Op maandag 16 december 2013 16:07 schreef BBQSausage het volgende:
Fuck, we gaan wel snel hier.Alweer bijna op 1/3e van het topic in een kwartiertje tijd.
Pff.. amateur. Als je 5 generaties terug gaat heb je 32 personen. Die zijn dan toch niet allemaal Duits.quote:
Ah. Weet ik veel, ik hou me niet graag met rijen en reeksen bezig.quote:Op maandag 16 december 2013 16:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Pff.. amateur. Als je 5 generaties terug gaat heb je 32 personen. Die zijn dan toch niet allemaal Duits.
Oh.quote:Op maandag 16 december 2013 16:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah. Weet ik veel, ik hou me niet graag met rijen bezig.
Daar is m'n broer mee bezig, mooi makkelijk. Hoef ik 't zelf niet te doen.quote:Op maandag 16 december 2013 16:10 schreef Dagoduck het volgende:
Nou ik heb toevallig mijn voorouders wel uitgezocht
Je bedoelt BBQ.?quote:Op maandag 16 december 2013 16:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar is m'n broer mee bezig, mooi makkelijk. Hoef ik 't zelf niet te doen.
Lijkt me goed vies ookquote:
Ja, dat zei ik gister al. O wacht, dat kan je niet lezen want je hebt geen abo.quote:
quote:Op maandag 16 december 2013 16:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik gister al. O wacht, dat kan je niet lezen want je hebt geen abo.
Kan je beter die UI ook even aanpassen.quote:
Is zo'n gedoe.quote:Op maandag 16 december 2013 16:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan je beter die UI ook even aanpassen.
Hou je meer van worst?quote:Op maandag 16 december 2013 16:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
De lucht alleen al vind ik vies.Dat hele ding eten zal het er niet beter op maken.
Nee.quote:Op maandag 16 december 2013 16:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hou je meer van worst?
KLB / Gast haalt joekel van een lul uit z'n broek
Nee denk het ook niet, ik vind het ook jammer dat je het moet roken omdat roken niet lekker is als je nuchter bent.quote:Op maandag 16 december 2013 16:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
De lucht alleen al vind ik vies.Dat hele ding eten zal het er niet beter op maken.
Roken is sowieso nooit lekker.quote:Op maandag 16 december 2013 16:16 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Nee denk het ook niet, ik vind het ook jammer dat je het moet roken omdat roken niet lekker is als je nuchter bent.
quote:Op maandag 16 december 2013 16:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar ga ik dus niet op klikken.
Wat een klote baan heb je danquote:
quote:Op maandag 16 december 2013 16:20 schreef Roburtt het volgende:
Holy shit waarom heb ik dit helemaal gekeken
waaromquote:
Nee, mijn naam is haas.quote:
Ik pak altijd het goedkoopste, dat is logisch. Bio zet ik er gewoon zelf voor, dat klinkt interessanter.quote:
Kijk voordat je eet even dit: 25-jaar oude mee-eter verwijderenquote:
Kerel kapquote:Op maandag 16 december 2013 16:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kijk voordat je eet even dit: 25-jaar oude mee-eter verwijderen
https://www.thuisserver.n(...)Darkno&tab=tab_tablequote:Op maandag 16 december 2013 16:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
Waar kan ik m'n postcount van vandaag zien?
Lijkt me stugquote:Op maandag 16 december 2013 16:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
https://www.thuisserver.n(...)Darkno&tab=tab_table
Als het pijn doet.quote:Op maandag 16 december 2013 16:25 schreef Roburtt het volgende:
Wanneer weet je dat er iets mis is met je prostaat?
Als je jezelf van achter gaat plezieren, en er loopt pus uit.quote:Op maandag 16 december 2013 16:25 schreef Roburtt het volgende:
Wanneer weet je dat er iets mis is met je prostaat?
Dat is toch normaal?quote:
Dat je prostaat pijn doet?quote:
Tijdens het plassen jaquote:
Wat jij wil joh.quote:
quote:
quote:Op maandag 16 december 2013 16:28 schreef DonnieDarkno het volgende:
Fopje heeft Brownie in het echt gezien /jelly
Doe normaal manquote:Op maandag 16 december 2013 16:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Ga je huis uit, zie je nog eens wat.
Het is echt ziek als je daar opeens aan denkt. Beter ga je je huis uit en even sociaal doenquote:Op maandag 16 december 2013 16:28 schreef DonnieDarkno het volgende:
Fopje heeft Brownie in het echt gezien /jelly
quote:Op maandag 16 december 2013 16:30 schreef Fopje het volgende:
[..]
Het is echt ziek als je daar opeens aan denkt. Beter ga je je huis uit en even sociaal doen
quote:
quote:Op maandag 16 december 2013 16:21 schreef Lt.Surge het volgende:
Zo, HaJee maar even een missie gegeven. Hij is +- 30 uur bezig met mijn volgende UI.
Dus, respect voor die man.
Kan nog niet.quote:Op maandag 16 december 2013 16:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
Waar kan ik m'n postcount van vandaag zien?
Is het weer eens stuk?quote:
Ik log heel weinig in, sta meestal al ingelogd.quote:Op maandag 16 december 2013 16:31 schreef DonnieDarkno het volgende:
Kom op jongens, het is dat het winter is. In de zomer log ik eens in de 10 dagen ofzo in
quote:Op maandag 16 december 2013 16:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik log heel weinig in, sta meestal al ingelogd.
Goed topicquote:
Eigenlijk moeten die paints ergens worden opgeslagen dat ze niet ineens er niet meer staan. Ofzo.quote:
Aha, het hoort zo. Nog slechter.quote:
Jeetjequote:Op maandag 16 december 2013 16:34 schreef BBQSausage het volgende:
Ik weet wel dat ik sinds afgelopen nacht 148 posts heb gedaan.
quote:Op maandag 16 december 2013 16:35 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vind mijn semi-bruine ster zo mooi.
Ik kijk ook zo tegen al jullie sterren aan.quote:
Door hier met ons te FOK!kenquote:
Gewoon wat zeggen bij de kassa, en weer op naar huis.quote:
Ik ga altijd naar het leukste kassameisje en kwijl vervolgens op haar counter. Hoe kan ik dit voorkomen?quote:Op maandag 16 december 2013 16:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Gewoon wat zeggen bij de kassa, en weer op naar huis.
Klaar.
Hmmm...quote:Op maandag 16 december 2013 16:43 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik ga altijd naar het leukste kassameisje en kwijl vervolgens op haar counter. Hoe kan ik dit voorkomen?
Eehhmmm. Maandverband voor je mond plakken.quote:Op maandag 16 december 2013 16:43 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik ga altijd naar het leukste kassameisje en kwijl vervolgens op haar counter. Hoe kan ik dit voorkomen?
Ik ben er alweer.quote:Op maandag 16 december 2013 16:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Is ook niet bij te benen met z'n 2 hé.
Meneer gaat even een spelletje spelen dus.quote:Op maandag 16 december 2013 16:46 schreef DonnieDarkno het volgende:
Maar ja, ik ga nu naar buiten en 'sociaal doen'
Ik vertel jullie erover zodra ik terug ben
gr.
Voor mij; ja.quote:Op maandag 16 december 2013 16:47 schreef Dagoduck het volgende:
Weten jullie nog wat leuks om te luisteren?
Chatroulette?quote:Op maandag 16 december 2013 16:47 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Meneer gaat even een spelletje spelen dus.
Ik kan veel muziek waarderen. Als het maar geen Justin Bieber of Miley Cyrus is. Of zoiets. Met gitaren vind ik het al snel goed.quote:Op maandag 16 december 2013 16:47 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Voor mij; ja.
Kun jij het waarderen? Neen.
Oooooooooooooooh. h/oquote:Op maandag 16 december 2013 16:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kan veel muziek waarderen. Als het maar geen Justin Bieber of Miley Cyrus is. Of zoiets. Met gitaren vind ik het al snel goed.
quote:Op maandag 16 december 2013 16:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Roulette_(spel)
[..]
Is goedquote:Op maandag 16 december 2013 16:53 schreef Lt.Surge het volgende:
BBQ ik moet je kleur even aanpassen.
Subtiel die pianoquote:
Geen probleem.quote:Op maandag 16 december 2013 16:53 schreef Lt.Surge het volgende:
Oh.quote:Op maandag 16 december 2013 16:53 schreef Lt.Surge het volgende:
Je hebt nu rood/roze, dus ik denk elke keer dat het topic gesloten is.quote:
Ik zie nixquote:Op maandag 16 december 2013 16:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Je hebt nu rood/roze, dus ik denk elke keer dat het topic gesloten is.
Is het ook.quote:Op maandag 16 december 2013 16:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Je hebt nu rood/roze, dus ik denk elke keer dat het topic gesloten is.
quote:
DONT EVER TRUST THE DEVIL BITCHquote:
Lt.quote:
quote:
Halloquote:
Yo!quote:
quote:Op maandag 16 december 2013 16:57 schreef Dagoduck het volgende:
Ik luister nooit metalcore, maar ik trek het welWat zullen we ervan maken. Een ehhh 8/10.
Dan maken we er gewoon een 9 van, ik help je wel.quote:Op maandag 16 december 2013 16:57 schreef Dagoduck het volgende:
Al ben ik niet goed in cijfers geven.
quote:Op maandag 16 december 2013 16:58 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
[..]
Dan maken we er gewoon een 9 van, ik help je wel.
Op zoek naar de volgende.
quote:
Gezelschapquote:
Eet smakelijk, maar niet te veel, van dan wordt je akelijk.quote:
Ik moet juist veel eten ivm mijn spiermassa.quote:Op maandag 16 december 2013 17:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Eet smakelijk, maar niet te veel, van dan wordt je akelijk.
- Feit.
Ik had nog niet geluncht.quote:Op maandag 16 december 2013 17:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Eet smakelijk, maar niet te veel, van dan wordt je akelijk.
- Feit.
Gewoon stampen.quote:Op maandag 16 december 2013 17:04 schreef Dagoduck het volgende:
Want dan krijg ik mijn avondeten niet meer op.
En het woord sex komt er in voor.quote:Op maandag 16 december 2013 17:04 schreef Dagoduck het volgende:
Het heeft wel wat pop dit nummer, pop-melodie ofzo.
quote:Op maandag 16 december 2013 17:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
En het woord sex komt er in voor.
quote:
Hoihoiquote:
quote:
quote:
quote:
Die postte je gister ook al!quote:
Dat ook idd.quote:Op maandag 16 december 2013 17:09 schreef Dagoduck het volgende:
Fucking irritante stem in het begin, dat Engels.
Neen, dat is echt niks voor mij.quote:
Bon Iverquote:Op maandag 16 december 2013 17:13 schreef Dagoduck het volgende:
Zijn interpretatie van dit nummer is dat:
8 minuten? ok ok h/oquote:Op maandag 16 december 2013 17:13 schreef Dagoduck het volgende:
Zijn interpretatie van dit nummer is dat:
http://www.knutselidee.nl/kerst/kerstboomrol.htmquote:Op maandag 16 december 2013 17:15 schreef d4v1d het volgende:
Kerstbomen zijn opeens 20 euro duurder ofzo
why niet o.óquote:Op maandag 16 december 2013 17:18 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kan geeneens youtubefilmpjes afspelen en FOK!ken tegelijk![]()
![]()
Blijven die filmpjes haperen.quote:
5,5 jaar oude WinXP 3,25GB 3,00Ghzquote:
Naar jezelf mailen voor vanavond.quote:Op maandag 16 december 2013 17:20 schreef BBQSausage het volgende:
Wowow. Vanwaar al die youtubelinkjes.
Kan ik toch niks mee op kantoor.
Ja, maar ik weet niet wat ik dan moet kopen... Volgens mij moet opnieuw installeren maar dan win7 al voldoende zijn?quote:Op maandag 16 december 2013 17:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
[..]
Ouch. Keer upgraden dan maar?
Ja, kom je een heel eind mee.quote:Op maandag 16 december 2013 17:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet wat ik dan moet kopen... Volgens mij moet opnieuw installeren maar dan win7 al voldoende zijn?
Oh.quote:Op maandag 16 december 2013 17:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Naar jezelf mailen voor vanavond.
Kost geldquote:
Nee, windows 7 kopen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |