quote:Op maandag 16 december 2013 13:24 schreef Dven het volgende:
Ludogorets tegen Lazio![]()
Kankereven vechten tegen de nazis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Er zal best een tent te vinden zijn dit dit zo serveert ja. Kom je in het normale leven niet tegen en 90% van de Japanners kijkt hier ook met afkeer naar.quote:Op maandag 16 december 2013 13:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Kijk eens aan
En als kers op deze vistaart
Sowieso dat we die Lazinazi's terug naar dat spaghettiland trappenquote:
quote:Op maandag 16 december 2013 13:24 schreef Dven het volgende:
Ludogorets tegen Lazio![]()
KankerToch een mooie wedstrijd om heen te gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
da fuckquote:Op maandag 16 december 2013 13:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Kijk eens aan
En als kers op deze vistaart
Dat zeggen ze tegen jou als buitenlander ja maar nog voor je je omdraait zijn ze alweer aan het oktokokkenquote:Op maandag 16 december 2013 13:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er zal best een tent te vinden zijn dit dit zo serveert ja. Kom je in het normale leven niet tegen en 90% van de Japanners kijkt hier ook met afkeer naar.
Ik maak me nooit druk.quote:Op maandag 16 december 2013 13:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En ik ben de tweelingbroer van Herman Finkers, waar maak je je druk om mijn lekker zachte mede user.
Tja, veel gekker dan het risico lopen met kogelvis wordt het toch niet. Je bent een ervaring rijker, dat wel.quote:Op maandag 16 december 2013 13:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Op Okinawa maken ze trouwens een sterke drank waar ze een levende slang in verdrinken, die dan gif door dat drankje spuit wat zorgt voor een verdovend effect in je mond.
Sossa drank
Kogelvis ga ik ook wel weer eten. Beetje duurquote:Op maandag 16 december 2013 13:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja, veel gekker dan het risico lopen met kogelvis wordt het toch niet. Je bent een ervaring rijker, dat wel.
Ik heb kogelvis op, maar blijkbaar de toeristenvariant.quote:Op maandag 16 december 2013 13:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja, veel gekker dan het risico lopen met kogelvis wordt het toch niet. Je bent een ervaring rijker, dat wel.
Haringhappenquote:Op maandag 16 december 2013 13:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb kogelvis op, maar blijkbaar de toeristenvariant.
Ik ben mijn smaakpapillen op visgebied aan het trainen. Maar zolang ik zalm nog niet weet te waarderen ga ik er geen geld aan vis uitgeven.quote:Op maandag 16 december 2013 13:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kogelvis ga ik ook wel weer eten. Beetje duur![]()
Wel lekker
Eet je nooit vis?quote:Op maandag 16 december 2013 13:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben mijn smaakpapillen op visgebied aan het trainen. Maar zolang ik zalm nog niet weet te waarderen ga ik er geen geld aan vis uitgeven.
Begin bij Tonijn.quote:Op maandag 16 december 2013 13:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben mijn smaakpapillen op visgebied aan het trainen. Maar zolang ik zalm nog niet weet te waarderen ga ik er geen geld aan vis uitgeven.
Je kunt ook beter beginnen met een wat mildere smaak dan zalm.quote:Op maandag 16 december 2013 13:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die halen de volgende ronde nietquote:Op maandag 16 december 2013 13:32 schreef Dven het volgende:
Salzburg is wel weer een eindje. Ook niet echt prettig aan te reizen. Dan de volgende ronde maar Ludogorets loten
Tonijn, vissticks van kapitein Iglo en makreel zijn aardig om mee te beginnen.quote:Op maandag 16 december 2013 13:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Makreel is juist heel erg een "vissmaak" waar mensen die geen vis lusten moeite mee hebben.quote:Op maandag 16 december 2013 13:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Tonijn, vissticks van kapitein Iglo en makreel zijn aardig om mee te beginnen.
Volgens mij weet jij niet half hoe sterk Ludogorets is. Lazio wordt gewoon weggespeeld in Sofia, de return in Rome is slechts een formaliteit.quote:
Dit kan ik bevestigen.quote:Op maandag 16 december 2013 13:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Makreel is juist heel erg een "vissmaak" waar mensen die geen vis lusten moeite mee hebben.
Was vroeger de enige vis die ik at. De rest moest ik van kokken. Ben gestopt met haring na een slechte ervaring.quote:Op maandag 16 december 2013 13:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Makreel is juist heel erg een "vissmaak" waar mensen die geen vis lusten moeite mee hebben.
Is ook een tonijn soort, ik denk dat tong wel goed is voor beginnersquote:Op maandag 16 december 2013 13:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je bent zelf een zegelquote:Op maandag 16 december 2013 13:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De sushi waar ik het meest naar uitkijk is zeeegel.
Daar bestel ik er gelijk 5 van op het vliegveld.
Oh?quote:Op maandag 16 december 2013 13:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is het Red Bull? Dat is zeker geen makkie.
Dat schaarde ik ook onder witvis. Kabeljauw/Tong met een beetje zout en peper vind ik dan wel erg lekker inmiddels.quote:Op maandag 16 december 2013 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook een tonijn soort, ik denk dat tong wel goed is voor beginners
De enigen die dit zullen beamen zijn PSV-ers. De rest van de wereld ziet in Ludogorets een gemankeerd veredeld amateurelftal.quote:Op maandag 16 december 2013 13:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij niet half hoe sterk Ludogorets is. Lazio wordt gewoon weggespeeld in Sofia, de return in Rome is slechts een formaliteit.
Hetgeen ik uitkots na een avondje haringhappen en bier drinken ziet er smakelijker uitquote:Op maandag 16 december 2013 13:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het ziet er niet zo lekker uit
[ afbeelding ]
Gebakken tonijn is net vlees.quote:Op maandag 16 december 2013 13:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat schaarde ik ook onder witvis. Kabeljauw/Tong met een beetje zout en peper vind ik dan wel erg lekker inmiddels.
Welkom terug overigens. Staan er nog plaatjes op het programma?
Feyenoord zou nog van het tweede elftal verliezen manquote:Op maandag 16 december 2013 13:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De enigen die dit zullen beamen zijn PSV-ers. De rest van de wereld ziet in Ludogorets een gemankeerd veredeld amateurelftal.
Lekker op toast met mayonaise.quote:
Dit kan ik beamen.quote:Op maandag 16 december 2013 13:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker op toast met mayonaise.
Jammer dat er altijd zo tyfusveel graatjes inzitten.
Half leeg/half vol. Je speelt tegen 10 Milanezen die een vormdip hebben zo groot als de Grand Canyon en weet niet te scoren.quote:Op maandag 16 december 2013 13:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh?
Ken niet 1 speler uit die selectie moet een makkie zijn als je Milan 80 minuten wegspeelt op eigen veld.
Walvis is niet lekker.quote:Op maandag 16 december 2013 13:38 schreef Dven het volgende:
Walvis is ook lekker, maar wisten jullie dat - hoewel de naam anders doet vermoeden - walvis eigenlijk een groep binnen de zoogdieren is?
We zullen het nooit weten...quote:Op maandag 16 december 2013 13:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Feyenoord zou nog van het tweede elftal verliezen man
Alsof god zoogdieren in het water heeft geplaatstquote:Op maandag 16 december 2013 13:38 schreef Dven het volgende:
Walvis is ook lekker, maar wisten jullie dat - hoewel de naam anders doet vermoeden - walvis eigenlijk een groep binnen de zoogdieren is?
Kunnen aardig voetballen hoorquote:Op maandag 16 december 2013 13:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De enigen die dit zullen beamen zijn PSV-ers. De rest van de wereld ziet in Ludogorets een gemankeerd veredeld amateurelftal.
Joh. PSV heeft een dieptrieste wanprestatie geleverd.quote:Op maandag 16 december 2013 13:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
God is de grootste troll in de historie dus ik zou er niet van opkijkenquote:Op maandag 16 december 2013 13:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof god zoogdieren in het water heeft geplaatst
Goede grap
Doe maar Ludogoretsquote:Op maandag 16 december 2013 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax - Basel miss. in de laatste 16
Mensen die iets anders doen met tonijn dan rauw opeten verdienen dood door verdrinking in een visnet.quote:Op maandag 16 december 2013 13:39 schreef Dven het volgende:
Lekkerste blijft natuurlijk om zelf een tonijnsalade te maken. Paar blikken tonijn, mayonaise, tabasco, appel, prei, ui, ijsbergsla, peper, zout, citroensap en
Ik vond het wel aardig.quote:
Blijft Ajax idd.quote:Op maandag 16 december 2013 13:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Half leeg/half vol. Je speelt tegen 10 Milanezen die een vormdip hebben zo groot als de Grand Canyon en weet niet te scoren.
Geef haar mail even dan zeg ik het haar.quote:Op maandag 16 december 2013 13:40 schreef GGMM het volgende:
Een collega begint opeens te praten tegen me :S Gaat ze helemaal uitleggen wat ze voor kerst gaat eten en hoe ze het bereid enzo. Buskwoe ofzo? Ik heb er nog nooit van gehoord. Mens hou je muil.
Geen haar een note en plak deze op haar voorhoofd. Bel het vervolgens aan je baas door net als ze haar aandacht op iets anders heeft gevestigd zodat haar ontslag des te onverwachter aankomt zo vlak voor kerst.quote:
collegavanggmm@socialewerkplaats.nlquote:Op maandag 16 december 2013 13:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geef haar mail even dan zeg ik het haar.
Dan nog een ronde laterquote:
leukegoedegrollen@donraja.nlquote:Op maandag 16 december 2013 13:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
collegavanggmm@socialewerkplaats.nl
Weg speelt? dat heb ik niet gezienquote:Op maandag 16 december 2013 13:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh?
Ken niet 1 speler uit die selectie moet een makkie zijn als je Milan 80 minuten wegspeelt op eigen veld.
Met een beetje geluk breken de stoere Ajax boys de boel dan niet afquote:Op maandag 16 december 2013 13:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan nog een ronde later![]()
Ajax Maccabi zou wel tof zijn trouwens.
Buskwoe.quote:Op maandag 16 december 2013 13:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen haar een note en plak deze op haar voorhoofd. Bel het vervolgens aan je baas door net als ze haar aandacht op iets anders heeft gevestigd zodat haar ontslag des te onverwachter aankomt zo vlak voor kerst.
Zelfde cupmaat?quote:Op maandag 16 december 2013 13:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik werd vandaag trouwens gemaild door een scarlett
Zie ik niet gebeuren, Ajax en Maccabi staan al jaaaaaaren op zeer goede voet met elkaar.quote:Op maandag 16 december 2013 13:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met een beetje geluk breken de stoere Ajax boys de boel dan niet af
Dank je, niet echtquote:Op maandag 16 december 2013 13:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat schaarde ik ook onder witvis. Kabeljauw/Tong met een beetje zout en peper vind ik dan wel erg lekker inmiddels.
Welkom terug overigens. Staan er nog plaatjes op het programma?
Nee man, ze had het over plakken cake die ze er voor gebruikte en dat ze er 4 dagen van kon eten.quote:Op maandag 16 december 2013 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zei ze niet gewoon "Biskwie"?
Al die walgelijke rap tast je trommelvlies aan
Alle neuzen dezelfde kant op was leuker geweest.quote:Op maandag 16 december 2013 13:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Zie ik niet gebeuren, Ajax en Maccabi staan al jaaaaaaren op zeer goede voet met elkaar.
Je humor wordt er niet beter op de laatste dagen.quote:Op maandag 16 december 2013 13:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Alle neuzen dezelfde kant op was leuker geweest.
Just saying.
Ik vind het ook zo smaken. Beetje zurige traansmaak erdoorheen. En heel erg vet.quote:Op maandag 16 december 2013 13:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moest als kind wel levertraan eten
Goede treincombi altijd die kant op.quote:Op maandag 16 december 2013 13:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Alle neuzen dezelfde kant op was leuker geweest.
Just saying.
https://www.google.nl/sea(...)oAQ&biw=1527&bih=861quote:Op maandag 16 december 2013 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee man, ze had het over plakken cake die ze er voor gebruikte en dat ze er 4 dagen van kon eten.
Hopelijk val je uit de boom der gestalte (deel 2).
NO YOU DIDN'Tquote:Op maandag 16 december 2013 13:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dven is een beetje recalcitrant vandaag jegens mij. [b][b][b][b]Misschien is hij jaloers dat ik hem niet zoals GGMM, Yvonne en LR een kaart ga sturen.[/b][/b][/b][/b]
Taradoquote:Op maandag 16 december 2013 13:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Weg speelt? dat heb ik niet gezien
Maar Ajax zou sterker moeten zijn
Ah, bedankt man.quote:Op maandag 16 december 2013 13:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)oAQ&biw=1527&bih=861
Dat is dus biskwie.
Ik kan zaterdag wel aanwezig zijn bij Gestalte overigens
Ik ook, heb serieus met de gedachten gespeeld om de kindertelefoon te bellen wegens kindermishandeling.quote:Op maandag 16 december 2013 13:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moest als kind wel levertraan eten
Ik heb maar een plaatje gezien en dat was een full frontal. Kale vagijn met in de buurt een massage sproeikop.quote:Op maandag 16 december 2013 13:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dank je, niet echt, nog steeds geen idee waarom die ban, maar goed er zal wel wat doorheen gegleden zijn wat ik op het eerste gezicht ook niet gezien heb
Je moet het dus als een uitnodiging zienquote:Op maandag 16 december 2013 13:48 schreef GGMM het volgende:
Als je daar 4 dagen van kan eten komt er dus helemaal niemand op je kerstfeest, dat kan niet anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |