Je zegt me nu dat ze dodelijk giftige vis en levende octopus eten maar geen hond?quote:
Dat is correct. En die levende octopus is een koreaans gerecht volgens mij.quote:Op maandag 16 december 2013 13:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Je zegt me nu dat ze dodelijk giftige vis en levende octopus eten maar geen hond?
quote:Op maandag 16 december 2013 13:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is correct. En die levende octopus is een koreaans gerecht volgens mij.
Saucijzenbroodjes, kroketten. Straks ga je me nog vertellen dat je dik bent en in de ICT werkt.quote:
Spoiler graag.quote:Op maandag 16 december 2013 13:09 schreef Dven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt me toch echt Japans. Maar misschien zit ik er naast en stoppen zij hem alleen maar in de kont of kut
En ook al een saucijzenbroodjequote:Op maandag 16 december 2013 13:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb ook een kroket gegeten.Toevallig zeg.
quote:Op maandag 16 december 2013 13:09 schreef Dven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt me toch echt Japans. Maar misschien zit ik er naast en stoppen zij hem alleen maar in de kont of kut
quote:Sannakji or sannakji hoe is a variety of hoe, or raw dish, in Korean cuisine. It consists of live nakji (hangul: 낙지, a small octopus) that has been cut into small ...
Hoeveel zit je nu dan?quote:Op maandag 16 december 2013 13:09 schreef Dven het volgende:
Godver. Heb slechts de chocoladekoekjes op en ik zit al vol. Zo kom ik nooit boven de 30%
Beide niet het geval.quote:Op maandag 16 december 2013 13:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Saucijzenbroodjes, kroketten. Straks ga je me nog vertellen dat je dik bent en in de ICT werkt.
Hoe kan je iets in kleine stukjes hakken terwijl het door blijft leven?quote:
ongeveer 12quote:
Als je jouw arm eraf hakt blijf je ook nog een tijdje leven hoor.quote:Op maandag 16 december 2013 13:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoe kan je iets in kleine stukjes hakken terwijl het door blijft leven?
Jij eet ook wel onmeunig ongezond he. Bij deze heb je een plekje in Knut zijn topic.quote:Op maandag 16 december 2013 13:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
En ook al een saucijzenbroodje
We zitten toch niet op hetzelfde kantoor he?
Al hoor ik weinig collega's met kanker schelden.
quote:As it turned out, while most of us had the willies watching our lunch wiggling around on the plate, it wasn’t that bad. Sure it moves around even after thorough chewing, and the tentacles do their best to latch onto the inside of your mouth, but the general consensus is that the yuck factor is much worse than the actual experience. The octopus has very little taste, but surprisingly, a much nicer texture than when cooked. The spicy gochu pepper sauce that comes with it is quite nice, and the addition of sesame seed is a welcome one.
The cruelty of this dish is hotly debated. The tentacles themselves are not, technically speaking, alive. The post-cutting movement is essentially the twitching of nerves reacting to their sudden loss of command from the octopus’ brain. Although it will continue, quite astoundingly, for about 20-30 minutes after it has been cut up, there is no possibility that the tentacles are suffering as they’re chewed up. Disturbing side note: the tentacles do, however, react in a rather pissed off manner to being doused in spicy sauce). But while the tentacles are nothing more than twitching nerves, the head of the octopus is often left to stare at you while you consume it (one of the braver members of the group went ahead and ate the head too).
Dan had Vlaanderen nog wel heel wat debieler/achtergestelder moeten zijn hoor.quote:Op maandag 16 december 2013 13:13 schreef Dven het volgende:
Sowieso is Japan-Korea een beetje Nederland-Vlaanderen
Ik heb meer dan eens sashimi van kreeft (staart) gegeten, dat werd gewoon van de levende kreeft afgesneden, het gedeelte wat je eet is dan wel doodquote:Op maandag 16 december 2013 13:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je jouw arm eraf hakt blijf je ook nog een tijdje leven hoor.
Ik vind de Zuid-Koreaanse vrouwen wel fraaier dan Japanische vrouwen. Zelfde geldt voor Vlaamse vrouwen die heersen over de Nederlandse damesquote:Op maandag 16 december 2013 13:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan had Vlaanderen nog wel heel wat debieler/achtergestelder moeten zijn hoor.
Japan is gewoon algeheel racistisch jegens andere Aziatische landen.quote:Op maandag 16 december 2013 13:13 schreef Dven het volgende:
Sowieso is Japan-Korea een beetje Nederland-Vlaanderen
Ik vind het een nogal een vreemd gevolg van het ander.quote:Op maandag 16 december 2013 13:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij eet ook wel onmeunig ongezond he. Bij deze heb je een plekje in Knut zijn topic.
Zijn sowieso de geilste van Aziëquote:Op maandag 16 december 2013 13:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind de Zuid-Koreaanse vrouwen wel fraaier dan Japanische vrouwen. Zelfde geldt voor Vlaamse vrouwen die heersen over de Nederlandse dames
Denk het niet. Ik ben de heledag keihard kanker aan het schreeuwen op kantoor, dus dat was wel opgevallen.quote:Op maandag 16 december 2013 13:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
En ook al een saucijzenbroodje
We zitten toch niet op hetzelfde kantoor he?
Al hoor ik weinig collega's met kanker schelden.
Nog een serie gezien waarbij ze de vis net voor het opdienen doden. Vinden ze fantastisch in Japan. Zolang het maar bloederig, pijnlijk en voor de ogen geschiedt vreten ze alles.quote:Op maandag 16 december 2013 13:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In Japan heb je wel Ikizukuri, levende vis sashimi. Maar dat trekt mij niet echt. Nergens tegen gekomen ook.
Zeker nu ik weet dat je vis beter al een tijdje dood is voor de beste smaak ga ik me hier niet aan wagen.
Volgens mij is Japan in zijn geheel redelijk racistisch tegenover de rest van de gehele wereld.quote:Op maandag 16 december 2013 13:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Japan is gewoon algeheel racistisch jegens andere Aziatische landen.
Wel goed. Betekent een snellere dood.quote:Op maandag 16 december 2013 13:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij eet ook wel onmeunig ongezond he. Bij deze heb je een plekje in Knut zijn topic.
Gelul.quote:Op maandag 16 december 2013 13:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Nog een serie gezien waarbij ze de vis net voor het opdienen doden. Vinden ze fantastisch in Japan. Zolang het maar bloederig, pijnlijk en voor de ogen geschiedt vreten ze alles.
Net als vlees, het moet bestervenquote:Op maandag 16 december 2013 13:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In Japan heb je wel Ikizukuri, levende vis sashimi. Maar dat trekt mij niet echt. Nergens tegen gekomen ook.
Zeker nu ik weet dat je vis beter al een tijdje dood is voor de beste smaak ga ik me hier niet aan wagen.
Eens. Altijd direct accepteren als er een request uit Zuid-Korea komt. Die meisjes zijn allemaal ongegeneerd geil en sletterigquote:
Stond ook op FOK!weblogquote:
Jij weegt veel.quote:Op maandag 16 december 2013 13:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Wel goed. Betekent een snellere dood.
Maar natuurlijk.quote:Op maandag 16 december 2013 13:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is de algehele gedachte hier. Valt in werkelijkheid reuze mee.
Ook 12%?quote:Op maandag 16 december 2013 13:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Kijk eens aanquote:Op maandag 16 december 2013 13:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alles wat op fok staat is gelul.
En ik ben de tweelingbroer van Herman Finkers, waar maak je je druk om mijn lekker zachte mede user.quote:Op maandag 16 december 2013 13:21 schreef Happel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |