Nee.quote:Op maandag 16 december 2013 12:54 schreef Tyron het volgende:
is het gek om een broek onder een broek aan te doen als je straks 7 uur in de kou staat
Als je gewoon 2 ballen tussen je benen hebt is dat niet nodig. Bron: ervaring.quote:Op maandag 16 december 2013 12:54 schreef Tyron het volgende:
is het gek om een broek onder een broek aan te doen als je straks 7 uur in de kou staat
had 'm laatst weer gevonden, mn moeder was er erg blij mee nu heeft ze iets leuks voor op haar kerstboomquote:Op maandag 16 december 2013 12:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Filmen doet ie wel maar denk dat hij geen ster meer heeft
Wel als het gewoon boven het vriespunt is ja, debiel.quote:Op maandag 16 december 2013 12:54 schreef Tyron het volgende:
Ik ben het hier mee eens.quote:Op maandag 16 december 2013 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel als het gewoon boven het vriespunt is ja, debiel.
jij bent de volgende die een ban krijgtquote:Op maandag 16 december 2013 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel als het gewoon boven het vriespunt is ja, debiel.
OK, ik zie het nuquote:Op maandag 16 december 2013 12:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee tarado
ik heb filmopnames als je iets naar boven gaat had je dat ook kunnen lezen
Ja. Tevens wilde ik deze post niet invoeren maar klikte mis dus nu typ ik er maar wat tekst bijquote:Op maandag 16 december 2013 13:01 schreef Dven het volgende:
Ik eet nooit bij de lokale chinees en japanner wanneer er weer eens een ruimingsronde is gehouden voor wat betreft straathonden. Is dat vreemd?
Idemquote:Op maandag 16 december 2013 13:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Tevens wilde ik deze post niet invoeren maar klikte mis dus nu typ ik er maar wat tekst bij
Japanners eten geen hont.quote:Op maandag 16 december 2013 13:01 schreef Dven het volgende:
Ik eet nooit bij de lokale chinees en japanner wanneer er weer eens een ruimingsronde is gehouden voor wat betreft straathonden. Is dat vreemd?
quote:Op maandag 16 december 2013 13:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Tevens wilde ik deze post niet invoeren maar klikte mis dus nu typ ik er maar wat tekst bij
Je zit heel dicht bij een nieuwe Turkse verwijzingquote:Op maandag 16 december 2013 13:04 schreef Dven het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ga ik deze post van jou vaker gebruiken en sla ik hem op naast de 'Dit boeit echt niemand'
Je wil niet weten hoe vaak ik mijn bovenlip tegen je moeder haar snor heb gedruktquote:Op maandag 16 december 2013 13:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zit heel dicht bij een nieuwe Turkse verwijzing
Dat is correct. Bedankt voor het medelevenquote:Op maandag 16 december 2013 13:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe vaak ik mijn bovenlip tegen je moeder haar snor heb gedrukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |