te lui, als iemand even het hele zooi in een pastebin zet doe ik t welquote:Op maandag 16 december 2013 12:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zet de OP even terug Tyron.
In de fobo van Ajacied422 kan je deze vinden.
Ik mag niet binnen denk ik, tenzij in de bediening.quote:Op maandag 16 december 2013 12:49 schreef SjaakBauer het volgende:
Heeft iemand zin om mee te gaan naar de kerstborrel van Vlaams Belang?
Ik kan dat niet.quote:Op maandag 16 december 2013 12:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
te lui, als iemand even het hele zooi in een pastebin zet doe ik t wel
Ben je al in Nederland?quote:Op maandag 16 december 2013 12:49 schreef Saind het volgende:
Hoofdpijn
Tijd voor die loterij dan kan ik weg
Helaas. Ik word een aantal keer in het jaar uitgenodigd voor festiviteiten van dat volk. Familiedagen, lente bbq's, dat soort zaken.quote:Op maandag 16 december 2013 12:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik mag niet binnen denk ik, tenzij in de bediening.
11 uur vliegen voor 5 dagenquote:Win een reis van vijf dagen voor twee personen naar Tokio. Vlucht, verblijf in een 4*hotel en begeleiding door een privégids inbegrepen.
ik had wel verwacht dat hier emotionele reacties op zouden komenquote:Op maandag 16 december 2013 12:48 schreef Tyron het volgende:
speel dit af terwijl je mijn bericht leest:
over een half uurtje ben ik weg..
mijn eerste examenfilm opname, dus de aankomende 2 dagen plus vandaag zal ik er niet veel zijn
maar ik zal jullie niet vergeten
jullie zijn voor altijd in mijn hart
veel sterkte gewenst en dat jullie mogen zegevieren
- tyron
- luister nu naar het nummer terwijl je aan mij denkt -
Nou inderdaad. Tijd voor jou dus om weg te gaan.quote:Op maandag 16 december 2013 12:52 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Jezus wat een melodramatisch gezeik weer hier.
Gelijk feesten als je ludogorets loot?quote:Op maandag 16 december 2013 12:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee zit te wachten op de loting en dan pakken we de auto naar het centrum
Hater.quote:Op maandag 16 december 2013 12:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Tijd voor jou dus om weg te gaan.
welke kou?quote:Op maandag 16 december 2013 12:54 schreef Tyron het volgende:
is het gek om een broek onder een broek aan te doen als je straks 7 uur in de kou staat
Nee, zoiets noemen ze een onderbroek...quote:Op maandag 16 december 2013 12:54 schreef Tyron het volgende:
is het gek om een broek onder een broek aan te doen als je straks 7 uur in de kou staat
ja leuk hoor donraja heb je deze grap van je kinderenquote:Op maandag 16 december 2013 12:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, zoiets noemen ze een onderbroek...
Flesje akvavit aan de keel en gaanquote:Op maandag 16 december 2013 12:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gelijk feesten als je ludogorets loot?
wat doe je, kerstbomen verkopen?quote:Op maandag 16 december 2013 12:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja het valt nu wel mee eigenlijk maar we gaan in de avond door
Nee.quote:Op maandag 16 december 2013 12:54 schreef Tyron het volgende:
Als je gewoon 2 ballen tussen je benen hebt is dat niet nodig. Bron: ervaring.quote:Op maandag 16 december 2013 12:54 schreef Tyron het volgende:
had 'm laatst weer gevonden, mn moeder was er erg blij mee nu heeft ze iets leuks voor op haar kerstboomquote:Op maandag 16 december 2013 12:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Filmen doet ie wel maar denk dat hij geen ster meer heeft
Wel als het gewoon boven het vriespunt is ja, debiel.quote:Op maandag 16 december 2013 12:54 schreef Tyron het volgende:
Ik ben het hier mee eens.quote:Op maandag 16 december 2013 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel als het gewoon boven het vriespunt is ja, debiel.
jij bent de volgende die een ban krijgtquote:Op maandag 16 december 2013 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel als het gewoon boven het vriespunt is ja, debiel.
OK, ik zie het nuquote:Op maandag 16 december 2013 12:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee tarado
ik heb filmopnames als je iets naar boven gaat had je dat ook kunnen lezen
Ja. Tevens wilde ik deze post niet invoeren maar klikte mis dus nu typ ik er maar wat tekst bijquote:Op maandag 16 december 2013 13:01 schreef Dven het volgende:
Ik eet nooit bij de lokale chinees en japanner wanneer er weer eens een ruimingsronde is gehouden voor wat betreft straathonden. Is dat vreemd?
Idemquote:Op maandag 16 december 2013 13:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Tevens wilde ik deze post niet invoeren maar klikte mis dus nu typ ik er maar wat tekst bij
Japanners eten geen hont.quote:Op maandag 16 december 2013 13:01 schreef Dven het volgende:
Ik eet nooit bij de lokale chinees en japanner wanneer er weer eens een ruimingsronde is gehouden voor wat betreft straathonden. Is dat vreemd?
quote:Op maandag 16 december 2013 13:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Tevens wilde ik deze post niet invoeren maar klikte mis dus nu typ ik er maar wat tekst bij
Je zit heel dicht bij een nieuwe Turkse verwijzingquote:Op maandag 16 december 2013 13:04 schreef Dven het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ga ik deze post van jou vaker gebruiken en sla ik hem op naast de 'Dit boeit echt niemand'
Je wil niet weten hoe vaak ik mijn bovenlip tegen je moeder haar snor heb gedruktquote:Op maandag 16 december 2013 13:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zit heel dicht bij een nieuwe Turkse verwijzing
Dat is correct. Bedankt voor het medelevenquote:Op maandag 16 december 2013 13:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe vaak ik mijn bovenlip tegen je moeder haar snor heb gedrukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |