te lui, als iemand even het hele zooi in een pastebin zet doe ik t welquote:Op maandag 16 december 2013 12:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zet de OP even terug Tyron.
In de fobo van Ajacied422 kan je deze vinden.
Ik mag niet binnen denk ik, tenzij in de bediening.quote:Op maandag 16 december 2013 12:49 schreef SjaakBauer het volgende:
Heeft iemand zin om mee te gaan naar de kerstborrel van Vlaams Belang?
Ik kan dat niet.quote:Op maandag 16 december 2013 12:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
te lui, als iemand even het hele zooi in een pastebin zet doe ik t wel
Ben je al in Nederland?quote:Op maandag 16 december 2013 12:49 schreef Saind het volgende:
Hoofdpijn
Tijd voor die loterij dan kan ik weg
Helaas. Ik word een aantal keer in het jaar uitgenodigd voor festiviteiten van dat volk. Familiedagen, lente bbq's, dat soort zaken.quote:Op maandag 16 december 2013 12:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik mag niet binnen denk ik, tenzij in de bediening.
11 uur vliegen voor 5 dagenquote:Win een reis van vijf dagen voor twee personen naar Tokio. Vlucht, verblijf in een 4*hotel en begeleiding door een privégids inbegrepen.
ik had wel verwacht dat hier emotionele reacties op zouden komenquote:Op maandag 16 december 2013 12:48 schreef Tyron het volgende:
speel dit af terwijl je mijn bericht leest:
over een half uurtje ben ik weg..
mijn eerste examenfilm opname, dus de aankomende 2 dagen plus vandaag zal ik er niet veel zijn
maar ik zal jullie niet vergeten
jullie zijn voor altijd in mijn hart
veel sterkte gewenst en dat jullie mogen zegevieren
- tyron
- luister nu naar het nummer terwijl je aan mij denkt -
Nou inderdaad. Tijd voor jou dus om weg te gaan.quote:Op maandag 16 december 2013 12:52 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Jezus wat een melodramatisch gezeik weer hier.
Gelijk feesten als je ludogorets loot?quote:Op maandag 16 december 2013 12:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee zit te wachten op de loting en dan pakken we de auto naar het centrum
Hater.quote:Op maandag 16 december 2013 12:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Tijd voor jou dus om weg te gaan.
welke kou?quote:Op maandag 16 december 2013 12:54 schreef Tyron het volgende:
is het gek om een broek onder een broek aan te doen als je straks 7 uur in de kou staat
Nee, zoiets noemen ze een onderbroek...quote:Op maandag 16 december 2013 12:54 schreef Tyron het volgende:
is het gek om een broek onder een broek aan te doen als je straks 7 uur in de kou staat
ja leuk hoor donraja heb je deze grap van je kinderenquote:Op maandag 16 december 2013 12:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, zoiets noemen ze een onderbroek...
Flesje akvavit aan de keel en gaanquote:Op maandag 16 december 2013 12:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gelijk feesten als je ludogorets loot?
wat doe je, kerstbomen verkopen?quote:Op maandag 16 december 2013 12:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja het valt nu wel mee eigenlijk maar we gaan in de avond door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |