Die halen de volgende ronde nietquote:Op maandag 16 december 2013 13:32 schreef Dven het volgende:
Salzburg is wel weer een eindje. Ook niet echt prettig aan te reizen. Dan de volgende ronde maar Ludogorets loten
Tonijn, vissticks van kapitein Iglo en makreel zijn aardig om mee te beginnen.quote:Op maandag 16 december 2013 13:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben mijn smaakpapillen op visgebied aan het trainen. Maar zolang ik zalm nog niet weet te waarderen ga ik er geen geld aan vis uitgeven.
Makreel is juist heel erg een "vissmaak" waar mensen die geen vis lusten moeite mee hebben.quote:Op maandag 16 december 2013 13:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Tonijn, vissticks van kapitein Iglo en makreel zijn aardig om mee te beginnen.
Volgens mij weet jij niet half hoe sterk Ludogorets is. Lazio wordt gewoon weggespeeld in Sofia, de return in Rome is slechts een formaliteit.quote:
Dit kan ik bevestigen.quote:Op maandag 16 december 2013 13:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Makreel is juist heel erg een "vissmaak" waar mensen die geen vis lusten moeite mee hebben.
Was vroeger de enige vis die ik at. De rest moest ik van kokken. Ben gestopt met haring na een slechte ervaring.quote:Op maandag 16 december 2013 13:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Makreel is juist heel erg een "vissmaak" waar mensen die geen vis lusten moeite mee hebben.
Is ook een tonijn soort, ik denk dat tong wel goed is voor beginnersquote:Op maandag 16 december 2013 13:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je bent zelf een zegelquote:Op maandag 16 december 2013 13:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De sushi waar ik het meest naar uitkijk is zeeegel.
Daar bestel ik er gelijk 5 van op het vliegveld.
Oh?quote:Op maandag 16 december 2013 13:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is het Red Bull? Dat is zeker geen makkie.
Dat schaarde ik ook onder witvis. Kabeljauw/Tong met een beetje zout en peper vind ik dan wel erg lekker inmiddels.quote:Op maandag 16 december 2013 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook een tonijn soort, ik denk dat tong wel goed is voor beginners
De enigen die dit zullen beamen zijn PSV-ers. De rest van de wereld ziet in Ludogorets een gemankeerd veredeld amateurelftal.quote:Op maandag 16 december 2013 13:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij niet half hoe sterk Ludogorets is. Lazio wordt gewoon weggespeeld in Sofia, de return in Rome is slechts een formaliteit.
Hetgeen ik uitkots na een avondje haringhappen en bier drinken ziet er smakelijker uitquote:Op maandag 16 december 2013 13:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het ziet er niet zo lekker uit
[ afbeelding ]
Gebakken tonijn is net vlees.quote:Op maandag 16 december 2013 13:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat schaarde ik ook onder witvis. Kabeljauw/Tong met een beetje zout en peper vind ik dan wel erg lekker inmiddels.
Welkom terug overigens. Staan er nog plaatjes op het programma?
Feyenoord zou nog van het tweede elftal verliezen manquote:Op maandag 16 december 2013 13:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De enigen die dit zullen beamen zijn PSV-ers. De rest van de wereld ziet in Ludogorets een gemankeerd veredeld amateurelftal.
Lekker op toast met mayonaise.quote:
Dit kan ik beamen.quote:Op maandag 16 december 2013 13:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker op toast met mayonaise.
Jammer dat er altijd zo tyfusveel graatjes inzitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |