Half leeg/half vol. Je speelt tegen 10 Milanezen die een vormdip hebben zo groot als de Grand Canyon en weet niet te scoren.quote:Op maandag 16 december 2013 13:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh?
Ken niet 1 speler uit die selectie moet een makkie zijn als je Milan 80 minuten wegspeelt op eigen veld.
Walvis is niet lekker.quote:Op maandag 16 december 2013 13:38 schreef Dven het volgende:
Walvis is ook lekker, maar wisten jullie dat - hoewel de naam anders doet vermoeden - walvis eigenlijk een groep binnen de zoogdieren is?
We zullen het nooit weten...quote:Op maandag 16 december 2013 13:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Feyenoord zou nog van het tweede elftal verliezen man
Alsof god zoogdieren in het water heeft geplaatstquote:Op maandag 16 december 2013 13:38 schreef Dven het volgende:
Walvis is ook lekker, maar wisten jullie dat - hoewel de naam anders doet vermoeden - walvis eigenlijk een groep binnen de zoogdieren is?
Kunnen aardig voetballen hoorquote:Op maandag 16 december 2013 13:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De enigen die dit zullen beamen zijn PSV-ers. De rest van de wereld ziet in Ludogorets een gemankeerd veredeld amateurelftal.
Joh. PSV heeft een dieptrieste wanprestatie geleverd.quote:Op maandag 16 december 2013 13:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De enigen die dit zullen beamen zijn PSV-ers. De rest van de wereld ziet in Ludogorets een gemankeerd veredeld amateurelftal.
God is de grootste troll in de historie dus ik zou er niet van opkijkenquote:Op maandag 16 december 2013 13:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof god zoogdieren in het water heeft geplaatst
Goede grap
Doe maar Ludogoretsquote:Op maandag 16 december 2013 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax - Basel miss. in de laatste 16
Mensen die iets anders doen met tonijn dan rauw opeten verdienen dood door verdrinking in een visnet.quote:Op maandag 16 december 2013 13:39 schreef Dven het volgende:
Lekkerste blijft natuurlijk om zelf een tonijnsalade te maken. Paar blikken tonijn, mayonaise, tabasco, appel, prei, ui, ijsbergsla, peper, zout, citroensap en
Ik vond het wel aardig.quote:
Blijft Ajax idd.quote:Op maandag 16 december 2013 13:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Half leeg/half vol. Je speelt tegen 10 Milanezen die een vormdip hebben zo groot als de Grand Canyon en weet niet te scoren.
Geef haar mail even dan zeg ik het haar.quote:Op maandag 16 december 2013 13:40 schreef GGMM het volgende:
Een collega begint opeens te praten tegen me :S Gaat ze helemaal uitleggen wat ze voor kerst gaat eten en hoe ze het bereid enzo. Buskwoe ofzo? Ik heb er nog nooit van gehoord. Mens hou je muil.
Geen haar een note en plak deze op haar voorhoofd. Bel het vervolgens aan je baas door net als ze haar aandacht op iets anders heeft gevestigd zodat haar ontslag des te onverwachter aankomt zo vlak voor kerst.quote:
collegavanggmm@socialewerkplaats.nlquote:Op maandag 16 december 2013 13:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geef haar mail even dan zeg ik het haar.
Dan nog een ronde laterquote:
leukegoedegrollen@donraja.nlquote:Op maandag 16 december 2013 13:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
collegavanggmm@socialewerkplaats.nl
Weg speelt? dat heb ik niet gezienquote:Op maandag 16 december 2013 13:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh?
Ken niet 1 speler uit die selectie moet een makkie zijn als je Milan 80 minuten wegspeelt op eigen veld.
Met een beetje geluk breken de stoere Ajax boys de boel dan niet afquote:Op maandag 16 december 2013 13:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan nog een ronde later![]()
Ajax Maccabi zou wel tof zijn trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |