geldverslindend, valt best mee. Rijdt 1:10quote:Op maandag 16 december 2013 10:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
"ER en zijn geldverslindende auto"
Dat is niet zo heel erg zuinig meer tegenwoordigquote:Op maandag 16 december 2013 10:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
geldverslindend, valt best mee. Rijdt 1:10
Ja, totdat je aan een grote beurt toe bent en je al je bespaarde centen in één keer over mag maken aan de garagequote:Op maandag 16 december 2013 10:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
geldverslindend, valt best mee. Rijdt 1:10
Ach, ik heb tenminste een autoquote:Op maandag 16 december 2013 10:52 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Dat is niet zo heel erg zuinig meer tegenwoordig
Ik geef toe, als ik het zelf kon doen deed ik het wel zelf. Maar ik kan het niet. Helaas.quote:Op maandag 16 december 2013 10:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, totdat je aan een grote beurt toe bent en je al je bespaarde centen in één keer over mag maken aan de garage
Had je maar twee rechter handen moeten kopenquote:Op maandag 16 december 2013 10:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik geef toe, als ik het zelf kon doen deed ik het wel zelf. Maar ik kan het niet. Helaas.
quote:Op maandag 16 december 2013 10:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Had je maar twee rechter handen moeten kopen
Dat is zekers zo, beter dan niks. Alleen zo zuur hoe duur het allemaal tegenwoordig is, een auto'tje voor me eigen zit er helaas nog niet in.quote:Op maandag 16 december 2013 10:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ach, ik heb tenminste een auto
tweedehandsje geen idee>quote:Op maandag 16 december 2013 10:58 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Dat is zekers zo, beter dan niks. Alleen zo zuur hoe duur het allemaal tegenwoordig is, een auto'tje voor me eigen zit er helaas nog niet in.
Wel naar gekeken, maar dan kost het me relatief gezien maandelijks toch nog wel een beste hap waardoor ik niet heel veel over hou voor mn eigen en mn spaarrekening, dus dan maar met het onrendabele vervoer.quote:
Tja, kosten baten analyse danquote:Op maandag 16 december 2013 11:11 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Wel naar gekeken, maar dan kost het me relatief gezien maandelijks toch nog wel een beste hap waardoor ik niet heel veel over hou voor mn eigen en mn spaarrekening, dus dan maar met het onrendabele vervoer.
Al uitgevoerd, soort van. Oerdegelijk Hollands goedkoop met het gratis ov, en als ik zin heb in de zomer als scooter tuig rond rijdenquote:Op maandag 16 december 2013 11:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tja, kosten baten analyse dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Dat wel, maar no way dat ik honderden euro's ga uitgeven aan zo'n gemotoriseerde dixi. Dan maar geen auto en wel een M1 Garand.quote:Op maandag 16 december 2013 11:19 schreef Erasmo het volgende:
Koop gewoon een starlet dan, kost je misschien ¤30 per maand aan vaste lasten
Pff studenten hebben geen recht op toffe auto'squote:Op maandag 16 december 2013 11:21 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Dat wel, maar no way dat ik honderden euro's ga uitgeven aan zo'n gemotoriseerde dixi. Dan maar geen auto en wel een M1 Garand.
Ik wil dit jaar mijn jachtdiploma halen, zie je jezelf al aankomen in het veld met een M1quote:Op maandag 16 december 2013 11:22 schreef jitzzzze het volgende:
Nee, aan een M1 heb je tenminste wat
5 rounds in een clip, single actionquote:Op maandag 16 december 2013 11:25 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik wil dit jaar mijn jachtdiploma halen, zie je jezelf al aankomen in het veld met een M1
quote:Op maandag 16 december 2013 11:22 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Pff studenten hebben geen recht op toffe auto's
quote:Op maandag 16 december 2013 11:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
We hadden het over toffe auto's, daar horen geen Datsun's bij
Tsja, gefeliciteerd dan maar?quote:Op maandag 16 december 2013 12:02 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]![]()
Ik kan tenminste wel zeggen dat ik met mijn auto door Oostdorp heb gecrosst. Aan iedereen aan te rijden als je de mogelijkheid krijgt.
Whutquote:Op maandag 16 december 2013 12:16 schreef jitzzzze het volgende:
Vakantiekiekje van BB:
anal-kingdom.jpg
Ik heb geen laptopquote:Op maandag 16 december 2013 11:26 schreef jitzzzze het volgende:
AchJa op zijn legering gespot:
[ afbeelding ]
Whut.quote:
quote:
Stanbyquote:Op maandag 16 december 2013 13:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Whut.
Er is alleen een rood kruisje te zien.
AchJa zou als een baas een handvol zaagsel erin gesodemieterd hebben, ouwe oplichters truc, geen gepiep meer.quote:Op maandag 16 december 2013 11:32 schreef jitzzzze het volgende:
AchJa was gisteren ook weer met zijn auto bezig. Hij klaagde over zijn differentieel, dat zou een beetje piepen ofzo.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 december 2013 13:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
AchJa zou als een baas een handvol zaagsel erin gesodemieterd hebben, ouwe oplichters truc, geen gepiep meer.
gniffelquote:Op maandag 16 december 2013 13:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
AchJa zou als een baas een handvol zaagsel erin gesodemieterd hebben, ouwe oplichters truc, geen gepiep meer.
Doe je huiswerk eens.quote:Op maandag 16 december 2013 11:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
5 rounds in een clip, single actionZelfs een schildpad gaat het winnen van je
Good for youquote:Op maandag 16 december 2013 13:43 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Doe je huiswerk eens.8 patronen in een clip, semi-automatisch. Vijf patronen in een clip kan, maar dat werd/wordt relatief gezien niet veel toegepast. En ja, een Garand heb ik zeker wat aan.
Ja. In de rang van prominente pik der 2e klasse.quote:Op maandag 16 december 2013 17:53 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Al lid van het corps Sammie?
Sinds de dag dat ik erbij ben gekomen.quote:Op maandag 16 december 2013 18:01 schreef BredeBroeder het volgende:
Sinds wanneer hebben ze rangen bij 't corps dan
hongerugquote:
Oe, nou wordt het interessantquote:Op maandag 16 december 2013 18:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Mijn huisgenoten roddelden over me in de keuken terwijl ik alles kon horen
Vrouwen zeker?quote:Op maandag 16 december 2013 19:00 schreef samthegreat5 het volgende:
Oh dat ik mijn weektaak met opruimen niet had gedaan ofzo, terwijl ik wel gewoon taken doe die ik niet hoef te doen als het vies is (fornuis schoonmaken, etc.). En dat zeggen ze dan niet direct tegen mij maar moet ik door mijn deur horen terwijl ze in de keuken staan
Doet nietquote:Op maandag 16 december 2013 19:00 schreef jitzzzze het volgende:
Sam's zusje op de karaokeavond van de plaatselijke vereniging:
[ afbeelding ]
Nee, twee gastenquote:
Haha, twee roddelnichtenquote:Op maandag 16 december 2013 19:01 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, twee gasten![]()
Fuck deze bullshit, ik ga bij Defensie werken. Gedesillusioneerd door de kutburgermaatschappij
Ja, kom op hey.. als je een beetje een vent bent zeg je dat toch gewoon tegen iemand in plaats van met je nichterige kutkop te gaan staan roddelen in de keuken.quote:
Heb je dat ook tegen hun gezegd?quote:Op maandag 16 december 2013 19:03 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, kom op hey.. als je een beetje een vent bent zeg je dat toch gewoon tegen iemand in plaats van met je nichterige kutkop te gaan staan roddelen in de keuken.
Neen, ik wilde kijken of ze er zelf mee zouden komenquote:Op maandag 16 december 2013 19:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heb je dat ook tegen hun gezegd?
En dan ga je hier op internet klagen over hun, i.p.v. het tegen ze te zeggenquote:Op maandag 16 december 2013 19:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Neen, ik wilde kijken of ze er zelf mee zouden komen
Afgekeurdquote:Op maandag 16 december 2013 19:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En dan ga je hier op internet klagen over hun, i.p.v. het tegen ze te zeggen![]()
![]()
Goedgekeurdquote:
serieus? Ik zie ze wel en ze staan gewoon online ergensquote:Op maandag 16 december 2013 19:17 schreef Thaboel het volgende:
jitz stop maar. deze doet het ook niet
Komt waarschijnlijk doordat ze in je cache zitten ofzo.quote:Op maandag 16 december 2013 19:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
serieus? Ik zie ze wel en ze staan gewoon online ergens
'403 forbidden'quote:Op maandag 16 december 2013 19:20 schreef jitzzzze het volgende:
http://pic.epicfail.com/w(...)disturb-sign-win.jpg
Wat wierd joh, zit gewoon die hele site door te bladeren en kan alles zien. Maar er blijkbaar niet naar linkenquote:
Is om hotlinken tegen te gaanquote:Op maandag 16 december 2013 19:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat wierd joh, zit gewoon die hele site door te bladeren en kan alles zien. Maar er blijkbaar niet naar linken
Vechten?quote:
Ja opzich wel enzoquote:
Mwa, je kan er best leuk contact door verkrijgen hoorquote:Op maandag 16 december 2013 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
Tinder is toch socal media/dating/contacting service zoveel voor pubers die bang zijn dat ze contactgestoord zijn
Als de Duitsers in die tijd echt precies de artilleriegranaten konden richten zonder visueel zicht, hadden de Nijmegenaren er misschien wat minder last van gehadquote:Op maandag 16 december 2013 21:23 schreef Pumatje het volgende:
Ik lees ondertussen dit , uit een stukje over de felle strijd om de waalbrug in Nijmegen tijdens de tweede wereldoorlog.
"Nog tijdens Market Garden zetten de Duitsers hun artillerie in tegen de Waalbrug. Die ligt regelmatig onder vuur. Maar zelfs de zwaarste granaten kunnen de overspanning niet echt beschadigen. Het zijn vooral de Nijmegenaren die onder de granatenregen lijden. Al snel hangen de geallieerden over de complete lengte aan de oostkant zware doeken op die de Duitsers het zicht op de brug ontnemen. Toch schieten de Duitsers door. Artilleriegranaten vormen nog maandenlang een bedreiging voor de brug en de stad. "
serieus? Doeken? Het zicht ontnemen ?
![]()
Ze dachten dat de Duitse artillerie geen stafkaarten meer hadden?
chanceless
Ow, jij hebt een 15 jarig nerd chickie geschoord wat vraagt of je ook de BosAtlas leest?quote:Op maandag 16 december 2013 21:24 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Mwa, je kan er best leuk contact door verkrijgen hoor
Nee joh. Ze vroeg op welk AVI niveau ik zat.quote:Op maandag 16 december 2013 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, jij hebt een 15 jarig nerd chickie geschoord wat vraagt of je ook de BosAtlas leest?
Ik moest googlenquote:Op maandag 16 december 2013 21:34 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nee joh. Ze vroeg op welk AVI niveau ik zat.
de standalone?quote:
quote:
Sorry joh, ik ook niet meer. Mijn laatste kwartjes heb met Jitzzze moeten delenquote:
quote:Op maandag 16 december 2013 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sorry joh, ik ook niet meer. Mijn laatste kwartjes heb met Jitzzze moeten delen
Moet je toch abbonementje voor hebben? Kost maar 16 euro onbeperkt per maand. Maar mijn pa zegt iedere keer van "Ja dat kan je thuis toch ook doen" , daarom die "waarschijnlijk". Train nu ong een half jaar thuis.quote:Op maandag 16 december 2013 22:06 schreef Thaboel het volgende:
Je kan toch gewoon random naar een sportschool gaan?
quote:Op maandag 16 december 2013 22:04 schreef DMania het volgende:
Waarschijnlijk met kerst beginnen met fitnessEn anders maar gewoon weer thuis.
Van de laatste zes die ik nog had, heb ik er al een hier moeten gebruiken. De laatste vijf.... OK, wanneer kom je mijn auto poetsen en in de wax zettenquote:Op maandag 16 december 2013 22:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]Wanneer komen de andere kwartjes?
Eeuh, is die deuk er al uit gepoetst?quote:Op maandag 16 december 2013 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Van de laatste zes die ik nog had, heb ik er al een hier moeten gebruiken. De laatste vijf.... OK, wanneer kom je mijn auto poetsen en in de wax zetten
Ik ken 't wel hoor, mocht ook niet trainen tot m'n 16e.quote:Op maandag 16 december 2013 22:09 schreef DMania het volgende:
[..]
Moet je toch abbonementje voor hebben? Kost maar 16 euro onbeperkt per maand. Maar mijn pa zegt iedere keer van "Ja dat kan je thuis toch ook doen" , daarom die "waarschijnlijk". Train nu ong een half jaar thuis.
Heeft je pa ook wel een puntquote:Op maandag 16 december 2013 22:09 schreef DMania het volgende:
[..]
Moet je toch abbonementje voor hebben? Kost maar 16 euro onbeperkt per maand. Maar mijn pa zegt iedere keer van "Ja dat kan je thuis toch ook doen" , daarom die "waarschijnlijk". Train nu ong een half jaar thuis.
quote:Op maandag 16 december 2013 22:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Eeuh, is die deuk er al uit gepoetst?
Ja maar voor dat soort dingen moet je gewoon niet naar een sportschool gaan, tenzij je een huisvrouw van 40+ bent die zich schaamt buiten. Maar vindt thuis maar eens een squatrack, benches en losse stangen om fatsoenlijk mee te trainen, dan moet je een redelijk gevulde portemonnee hebben.quote:Op maandag 16 december 2013 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heeft je pa ook wel een punt
Ik snap mijn collega's niet die tegen betaling een half uurtje gaan spinnen in de sportschool als ze ook gewoon naar huis kunnen fietsen
Het is niet dat ik het niet mag, maar meer omdat mijn pa het dus overbodig vind. Misschien als ik het hem nog eens lief vraag van de week met goede argumenten dat hij toch veranderd van meningquote:Op maandag 16 december 2013 22:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik ken 't wel hoor, mocht ook niet trainen tot m'n 16e.
Precies daarom wil ik naar de sportschool! Is veel materieel, waar ik thuis 1: geen plek voor heb 2 : geen geld voorquote:Op maandag 16 december 2013 22:29 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja maar voor dat soort dingen moet je gewoon niet naar een sportschool gaan, tenzij je een huisvrouw van 40+ bent die zich schaamt buiten. Maar vindt thuis maar eens een squatrack, benches en losse stangen om fatsoenlijk mee te trainen, dan moet je een redelijk gevulde portemonnee hebben.
quote:
Klopt, hij heeft zeker een punt. Maar het is niet voor die dingen die ik makkelijk thuis kan doen. Die doe ik namelijk al thuis.quote:Op maandag 16 december 2013 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heeft je pa ook wel een punt
Ik snap mijn collega's niet die tegen betaling een half uurtje gaan spinnen in de sportschool als ze ook gewoon naar huis kunnen fietsen
I'am a Nibb-it staat zo slecht op een T-shirtquote:
De gemiddelde 40+ huisvrouw vind een squatrack, benches e.d. ook totaal overbodigquote:Op maandag 16 december 2013 22:29 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja maar voor dat soort dingen moet je gewoon niet naar een sportschool gaan, tenzij je een huisvrouw van 40+ bent die zich schaamt buiten. Maar vindt thuis maar eens een squatrack, benches en losse stangen om fatsoenlijk mee te trainen, dan moet je een redelijk gevulde portemonnee hebben.
Lol, BB lichaam zal je toch noet krijgen binnen <3 jaar trainen, sterk worden welquote:Op maandag 16 december 2013 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De gemiddelde 40+ huisvrouw vind een squatrack, benches e.d. ook totaal overbodig
Ik wil geen bodybuilders lichaam hebben. En volgens mij is dat voor een normale aanstelling bij defensie ook niet eens nodig
Dat is alleen maar in jouw eigenbelang zodat je niet met een moddervette huisvrouw van 100 kilo+ op je nek vanaf je baret uitreiking naar Amsterdam hoeft te lopenquote:Op maandag 16 december 2013 22:53 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Lol, BB lichaam zal je toch noet krijgen binnen <3 jaar trainen, sterk worden wel
Daarom train ik dusquote:Op maandag 16 december 2013 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is alleen maar in jouw eigenbelang zodat je niet met een moddervette huisvrouw van 100 kilo+ op je nek vanaf je baret uitreiking naar Amsterdam hoeft te lopen
En ik dus nietquote:
Hoeveel kan je nu dragen? 40 Kg?quote:
70KG squat, maarja, das wat anders dan lopen met iemand in brandweergreep whahaquote:Op maandag 16 december 2013 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoeveel kan je nu dragen? 40 Kg?
Veel minder dan de 68 die ik nu weeg wil ik niet wegen
Dus train nog maar even door
Brandweergreep lopen is best wel prima te doen als je het goed doet. Keer met een vent van 90kg op de schouders gelopen. Echt snel gaat t stappen niet maar je komt er wel.quote:Op maandag 16 december 2013 23:08 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
70KG squat, maarja, das wat anders dan lopen met iemand in brandweergreep whaha
Oeh chill.quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:10 schreef Nibb-it het volgende:
https://www.aivd.nl/actueel/@3037/nbv-kerstpuzzel-2013/
Sterkte.
Is dat een DNA reeks ofso?quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:21 schreef samthegreat5 het volgende:
Bazen![]()
Een klein beetje ouderwetse biologie: wat staat hier?
AAAAGAGTGCTTTGATTAGATAAGTTTGAAAGAAAGAGTAGCAAATGATGTAGCTATGAGATAGA
AAGTGATTAGAATGTTAAGTTAAGAGATAAGAAAGCTTAAGAAGTGCAAGTAGCATTTGAGCTAA
GTAGATG
Die puzzel is vrij moeilijk vind ik trouwens.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie vraag 1 niet![]()
Nee, daarvan is het grootste deel al waargemaakt gelukkig, nee het ging over een giraf die kerst liedjes zongquote:Op dinsdag 17 december 2013 08:02 schreef jitzzzze het volgende:
INB4 grappen dat je droomde dat je VeVa doet, droomde dat je was aangenomen bij de MARNS of droomde dat je geneukt had.
1 derde is niet het grootste deelquote:Op dinsdag 17 december 2013 08:29 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee, daarvan is het grootste deel al waargemaakt gelukkig, nee het ging over een giraf die kerst liedjes zong_!
Alsof ze zo'n vlootbaal serieus nemenquote:Op dinsdag 17 december 2013 08:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
1 derde is niet het grootste deelEn dat je droomt over een giraffe die kerstliedjes zingt hebt je vast niet vermeld op je keuring
Oh wacht, die moet je nog doen
![]()
Heb dit topic gemaild naar W&S o.v.v. je echte naam.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 08:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Alsof ze zo'n vlootbaal serieus nemen
quote:Op dinsdag 17 december 2013 08:36 schreef Nibb-it het volgende:
Jitzze was admiraal of zo, daar luisteren ze wel naar
Old boys en zo
Of ik cookies van AIVD.nl op m'n computer wil zetten, ja dacht het nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 00:19 schreef m.k het volgende:
Ja zeg ik ga lekker een pdfje van de AIVD downloaden zeker
En wat dacht je van de chemtrails?quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:17 schreef Erasmo het volgende:
Mogguh
[..]
Of ik cookies van AIVD.nl op m'n computer wil zetten, ja dacht het niet
Al maken ze gewoon one million chemtrails, ruikt heel de wereld lekkerquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En wat dacht je van de chemtrails?
Die trails gaan overal in/tussen zitten.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:26 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Al maken ze gewoon one million chemtrails, ruikt heel de wereld lekker
Hij is nog jong, laat hem nog Britney Fears leuk vinden.quote:
Ik geloof alleen in de Kerstmanquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En CBT? Geloof je daar ook al niet in?
Beyonce?quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:20 schreef ErwinRommel het volgende:
Hmmmm, concert waar ik heen wilde is uitverkocht
Tante Leen?quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Nee, naar een echte self-made zangeres
Barbra Streisandquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Nee, naar een echte self-made zangeres
Het blijft allemaal NWOquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:39 schreef ErwinRommel het volgende:
Nee BB
Kijk hiernaar. Beter dan die troep van die huppelkutjes zoals Beyonce, JL, oid's bij elkaar
Jazz, klassiek, reggae, bluesquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:45 schreef ErwinRommel het volgende:
BB, van wat voor soort muziek hou jij?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jazz, klassiek, reggae, blues
Ja heurquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jazz, klassiek, reggae, blues
Niet dat ik haar muziek mooi vind maar ze kan wel fucking mooi zingenquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:58 schreef Thaboel het volgende:
Brief: Gereed voor aanstelling bij de krijgsmacht binnen
Feestje gaat nu echt beginnen!
quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:58 schreef Thaboel het volgende:
Netjesquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:58 schreef Thaboel het volgende:
hmmm, smaken verschillen.quote:
Probeer je nou een wedstrijd te maken?quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hmmm, smaken verschillen.
Ik leg ze even naast elkaar.
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Nopequote:Op dinsdag 17 december 2013 13:25 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Probeer je nou een wedstrijd te maken?
Goedzo!quote:
Als iemand geen recht van spreken heeft...quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:31 schreef jitzzzze het volgende:
http://www.nujij.nl/algem(...)elend.26326892.lynkx
Nou inderdaadquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:38 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Als iemand geen recht van spreken heeft...
Tandjes tuffen?quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:30 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Is het alweer uit elkaar gevallen?
Het zal wel, mijn gammele ikea schoenenrek staat nog steedsquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tandjes tuffen?![]()
Nee, het Pax systeem is geniaal
Rijles? Voor je brommert?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:31 schreef Erasmo het volgende:
Om non nom snel eten en dan naar rijles
quote:
Ze heeft ook de onzequote:
Ellanquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:28 schreef EllaN het volgende:
[..].
Goed. Hoe is het hier? Wat heb ik allemaal gemist?
Dat is wel een correcte samenvatting lijkt mijquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:30 schreef m.k het volgende:
[..]![]()
Niet veel, BB durf tegenwoordig op een afstandje toe te kijken bij de sauna en sammie heeft een paar keer misgeschoten
Alquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:32 schreef EllaN het volgende:
Dank voor de update.
Is de jaarlijkse winterbanden discussie al geweest?
Die heb ik gemistquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:32 schreef EllaN het volgende:
Dank voor de update.
Is de jaarlijkse winterbanden discussie al geweest?
Why? Ga je op pad?quote:Op woensdag 18 december 2013 07:17 schreef gerco94 het volgende:
Volgende week maar de oldtimer schorsen
Hoeft niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 07:17 schreef gerco94 het volgende:
Volgende week maar de oldtimer schorsen
nee. Met het nieuwe belastingplan dat vannacht is aangenomen moeten oldtimers tot 40 jaar nu motorrijtuigenbelasting betalen. Helaas is mijn auto 27,5 jaar en mort dus 190 euro per kwartaal gaan betalen. Dat ga ik niet doen, daarom schorsenquote:
Je hoeft niet te schorsen, kwarttarief zonder schorsen.quote:Op woensdag 18 december 2013 08:31 schreef gerco94 het volgende:
[..]
nee. Met het nieuwe belastingplan dat vannacht is aangenomen moeten oldtimers tot 40 jaar nu motorrijtuigenbelasting betalen. Helaas is mijn auto 27,5 jaar en mort dus 190 euro per kwartaal gaan betalen. Dat ga ik niet doen, daarom schorsen
diesel is gewoon volle bak betalen.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je hoeft niet te schorsen, kwarttarief zonder schorsen.
Klopt, ging er vanuit dat je benzine reed....quote:Op woensdag 18 december 2013 09:18 schreef gerco94 het volgende:
[..]
diesel is gewoon volle bak betalen.
Niet erg, is gewoon weer bagger dit... Heb mijn benz diesel vorige maand naar de sloop gereden.quote:
Ik merk er weinig van moet ik zeggen. Morgen gaan ze bij mij er opquote:Op woensdag 18 december 2013 12:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoop herrie, minder grip, ben er nog niet stuk van.
Dat...quote:
Met dit weer zijn normale banden echt fijner vind ik.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik merk er weinig van moet ik zeggen. Morgen gaan ze bij mij er op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |