Bij De Kuip? Was inderdaad weer vrij overdreven allemaal.quote:Op maandag 16 december 2013 08:45 schreef H.FR het volgende:
[..]
Was gisteren lastig. Telde zelf 12 busjes, maar heb er misschien (Waarschijnlijk) nog wat gemist.
Ja, tegen Groningen nota bene.. Was echt niet normaal zeg.quote:Op maandag 16 december 2013 08:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Bij De Kuip? Was inderdaad weer vrij overdreven allemaal.
En dat vind ik een enorme tactische blunder van Koeman.quote:Op maandag 16 december 2013 08:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Goossens speelt altijd als een verkapte middenvelder wanneer hij op de flank staat. Dat is ook gewoon zo afgesproken vooraf.
Normale buitenspeler, zoals?quote:Op maandag 16 december 2013 08:59 schreef H.FR het volgende:
[..]
En dat vind ik een enorme tactische blunder van Koeman.
Op links kan je hem nog hangend opstellen, maar op rechts was het echt 3x niks (met uitzondering van die bal op Boëtius). Met name toen Boëtius ook verder terugzakte
Ging wel ietsje beter met Vormer, maar volgende keer beter een normale buitenspeler opstellen.
De volgende in de rij, Verhoek dus eerder dan Goossens (die nog geen bal met rechts kan aannemen).quote:
Snapte ook niet zo goed waarom Verhoek er niet in kwam. Nu kwam Tony als een soort linksbuiten te spelen het laatste deelquote:Op maandag 16 december 2013 09:04 schreef H.FR het volgende:
[..]
De volgende in de rij, Verhoek dus eerder dan Goossens (die nog geen bal met rechts kan aannemen).
Hij viel wel goed in.quote:Op maandag 16 december 2013 09:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Snapte ook niet zo goed waarom Verhoek er niet in kwam. Nu kwam Tony als een soort linksbuiten te spelen het laatste deel
Maar Vormer moet ook zijn minuten maken, ofzo. Die was bij Rijnmond trouwens vrij duidelijk, gaat in juni weg hier.
Ja, ik was ook wel blij dat Vormer er in kwam, maar die kan ook op de plek van Vilhena spelen. Die speelde ook niet top, dus je had zowel Vormer als Verhoek er in kunnen brengen.quote:Op maandag 16 december 2013 09:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Snapte ook niet zo goed waarom Verhoek er niet in kwam. Nu kwam Tony als een soort linksbuiten te spelen het laatste deel
Maar Vormer moet ook zijn minuten maken, ofzo. Die was bij Rijnmond trouwens vrij duidelijk, gaat in juni weg hier.
Als je Clasie ziet spelen, is het logisch dat hij niet speelt.quote:Op maandag 16 december 2013 09:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, ik was ook wel blij dat Vormer er in kwam, maar die kan ook op de plek van Vilhena spelen. Die speelde ook niet top, dus je had zowel Vormer als Verhoek er in kunnen brengen.
Zonde, want volgens mij kan hij echt wel een goede speler voor Feyenoord worden...
En als Clasie vertrekt, zie ik in hem ook wel echt zijn vervanger. Jammer dat hij niet wat meer mag spelen.
Ja, tuurlijk, die is nog een klasse beter. Maar Vormer is echt een heel aardige vervanger als hij een keer ontbreekt. Zou hem best wel vaker willen zien invallen na 60/70 minuten. In de beker misschien in de basis ipv Vilhena. Zo'n vervanger vind je niet snel weer. (Nu je ook Mokotjo hebt weggedaan.)quote:Op maandag 16 december 2013 09:09 schreef Muto het volgende:
[..]
Als je Clasie ziet spelen, is het logisch dat hij niet speelt.
Vond ik ook. Ook wel ideaal om zo iemand op de bank te hebben, zou eigenlijk bij elke club net onder de top (in hoeverre je daar nog van kan spreken) in de basis staan.quote:
Zeker ideaal, maar op gegeven moment moet zo'n jongen wel wat speeltijd krijgen...quote:Op maandag 16 december 2013 09:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond ik ook. Ook wel ideaal om zo iemand op de bank te hebben, zou eigenlijk bij elke club net onder de top (in hoeverre je daar nog van kan spreken) in de basis staan.
Clasie is zeker beter, maar wat vaker wisselen voor Vilhena kan volgens mij geen kwaad inderdaad. Die speelt ook niet echt top de laatste tijd. Bovendien is Vormer zijn trap een stuk beter dan die van Vilhena.quote:Op maandag 16 december 2013 09:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vind het ook wel jammer als Vormer weg zou gaan. Bij Roda vond ik 'm altijd een leuke speler maar ik kan begrijpen dat hij op meer speeltijd gehoopt had. Clasie is echter gewoon beter, zo simpel is het. En met twee controleurs op het middenveld is ook weer zo karig, al had hij van mij best vaker mogen wisselen met Vilhena die een matige eerste seizoenshelft achter de rug heeft.
Dit valt mij ook op inderdaad. Maar als je die man ook aan het werk ziet voor elke wedstrijdquote:Op maandag 16 december 2013 09:33 schreef Grifte het volgende:
Wat mij eigenlijk dit hele seizoen al opvalt, kan die conditietrainer er wel wat van? Feyenoord is constant het laatste half uur/kwartier uitgeblust lijkt het wel, krijgen rond die periode dan ook vaak veel kansen/kools tegen.
In de zomer is zo'n nieuwe conditietrainer overgenomen van Twente toch? Valt me echt tegen dit seizoen, het is nou niet alsof we Europees ernaast spelen.
Dat laatste sowieso. De enige twee met een fatsoenlijke trap zijn Vormer en Goossens. Laatstgenoemde valt als speler echter constant door de mand, Vormer vind ik dicht tegen het eerste aanzitten qua niveau.quote:Op maandag 16 december 2013 09:34 schreef H.FR het volgende:
[..]
Clasie is zeker beter, maar wat vaker wisselen voor Vilhena kan volgens mij geen kwaad inderdaad. Die speelt ook niet echt top de laatste tijd. Bovendien is Vormer zijn trap een stuk beter dan die van Vilhena.
Eens.quote:Op maandag 16 december 2013 09:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso. De enige twee met een fatsoenlijke trap zijn Vormer en Goossens. Laatstgenoemde valt als speler echter constant door de mand, Vormer vind ik dicht tegen het eerste aanzitten qua niveau.
Mwoa ik vond hem nog wel een paar keer goed weglopen op de rechterflank, maar hij werd ook gewoon niet aangespeeld (Janmaat speelde ook heel zwak vond ik). Verder zou ik Goossens dus op het middenveld laten spelen ipv op een flank, want hij heeft niet echt een actie ofzo..quote:Op maandag 16 december 2013 09:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso. De enige twee met een fatsoenlijke trap zijn Vormer en Goossens. Laatstgenoemde valt als speler echter constant door de mand, Vormer vind ik dicht tegen het eerste aanzitten qua niveau.
Vraag ik me ook af ja, je hoort nooit meer wat van hem.quote:Op maandag 16 december 2013 09:47 schreef PIETR het volgende:
Zo goed is Vormer niet hoor. Voetbalt leuk mee, maar ook niet meer dan dat.
En hoe is het met Manutelli? Speelde vaak druistig, maar vind Verhoek of Goossens echt niet beter dan hem op de flanken.
Hoorde Pelle na afloop van de wedstrijd ook al zeggen dat ze "tired" waren. Onbegrijpelijk! Ook dat zo'n Goossens vlak na de rust gewoon kramp krijgt.quote:Op maandag 16 december 2013 09:33 schreef Grifte het volgende:
Wat mij eigenlijk dit hele seizoen al opvalt, kan die conditietrainer er wel wat van? Feyenoord is constant het laatste half uur/kwartier uitgeblust lijkt het wel, krijgen rond die periode dan ook vaak veel kansen/kools tegen.
In de zomer is zo'n nieuwe conditietrainer overgenomen van Twente toch? Valt me echt tegen dit seizoen, het is nou niet alsof we Europees ernaast spelen.
Jaquote:Op maandag 16 december 2013 09:52 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Hoorde Pelle na afloop van de wedstrijd ook al zeggen dat ze "tired" waren. Onbegrijpelijk! Ook dat zo'n Goossens vlak na de rust gewoon kramp krijgt.
Die gaat ook gewoon naar Twente toe hoor.quote:Op maandag 16 december 2013 09:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond ik ook. Ook wel ideaal om zo iemand op de bank te hebben, zou eigenlijk bij elke club net onder de top (in hoeverre je daar nog van kan spreken) in de basis staan.
quote:Op maandag 16 december 2013 10:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die gaat ook gewoon naar Twente toe hoor.
Op dat kluitjesveld in de Kuip zal hij best van waarde zijn ja.quote:Op maandag 16 december 2013 10:14 schreef SjaakBauer het volgende:
Toch schijnt die Kluitenberg wel erg kundig te zijn. Doordat hij kwam zijn ze in de zomer van de schema's van Verheijen afgestapt toch? Afgelopen seizoenen amper blessures, dit seizoen toch al een aantal.
Leuke woordspeling zeg. Veld is dit seizoen uitstekend trouwens.quote:Op maandag 16 december 2013 10:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Op dat kluitjesveld in de Kuip zal hij best van waarde zijn ja.
Weer een nieuwe mix kunstgrasvezels tussen het echte gras?quote:Op maandag 16 december 2013 10:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Leuke woordspeling zeg. Veld is dit seizoen uitstekend trouwens.
Nou, hij is vast kundig, maar misschien kan hij beter een volleybalteam gaan trainen ofzo. Ik zie echt niks in die kerel.quote:Op maandag 16 december 2013 10:14 schreef SjaakBauer het volgende:
Toch schijnt die Kluitenberg wel erg kundig te zijn. Doordat hij kwam zijn ze in de zomer van de schema's van Verheijen afgestapt toch? Afgelopen seizoenen amper blessures, dit seizoen toch al een aantal.
Nee, wellicht kunnen ze dat in die Jodenbak bij jullie doen, daar het gras toch niet groeit.quote:Op maandag 16 december 2013 10:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Weer een nieuwe mix kunstgrasvezels tussen het echte gras?
Hebben ze het semi-kunstgras afgeschaft in de Kuip?quote:Op maandag 16 december 2013 10:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee, wellicht kunnen ze dat in die Jodenbak bij jullie doen, daar het gras toch niet groeit.
Jij en ik kunnen er helaas moeilijk over oordelen. Maatje van me heeft hem in de top van het amateurvoetbal als conditietrainer gehad, en die claimt nooit zo fit te zijn geweest als in de tijd wanneer hij met schema's van Kluitenberg werkte.quote:Op maandag 16 december 2013 10:17 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nou, hij is vast kundig, maar misschien kan hij beter een volleybalteam gaan trainen ofzo. Ik zie echt niks in die kerel.
Er zit naar mijn weten geen kunstgras door de mat van de Kuip, lijkt me onzin.quote:Op maandag 16 december 2013 10:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Hebben ze het semi-kunstgras afgeschaft in de Kuip?
Beter zoek je trouwens gewoon even dat gifje voor me.
Tja, vond ze de vorige 2 seizoenen anders ook fit ogen.quote:Op maandag 16 december 2013 10:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij en ik kunnen er helaas moeilijk over oordelen. Maatje van me heeft hem in de top van het amateurvoetbal als conditietrainer gehad, en die claimt nooit zo fit te zijn geweest als in de tijd wanneer hij met schema's van Kluitenberg werkte.
Tja wij kunnen alleen oordelen wat wij waarnemen. Ik vond het al vanaf het begin er matig uitzien, maar ok je geeft hem de tijd. Nu een half jaar verder lijkt de spelersgroep er conditioneel nog steeds niet beter op.quote:Op maandag 16 december 2013 10:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij en ik kunnen er helaas moeilijk over oordelen. Maatje van me heeft hem in de top van het amateurvoetbal als conditietrainer gehad, en die claimt nooit zo fit te zijn geweest als in de tijd wanneer hij met schema's van Kluitenberg werkte.
Vond ik ook. Al heeft hij bijvoorbeeld een Clasie wel topfit gekregen, die speelde de afgelopen jaren maar 60 minuten.quote:Op maandag 16 december 2013 10:20 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tja, vond ze de vorige 2 seizoenen anders ook fit ogen.
Bovendien zijn profs in principe altijd fitter dan amateurs. De vorige seizoenen ook.
Hij moet gewoon normaal doen in de warming up. Iemand gaat nog eens alles afscheuren door die gekke warming up van die man.
Feyenoord heeft eerder een probleem met doseren. Dat lost een conditietrainer niet echt op.quote:Op maandag 16 december 2013 10:21 schreef Grifte het volgende:
[..]
Tja wij kunnen alleen oordelen wat wij waarnemen. Ik vond het al vanaf het begin er matig uitzien, maar ok je geeft hem de tijd. Nu een half jaar verder lijkt de spelersgroep er conditioneel nog steeds niet beter op.
Ik weet niet of dat direct aan hem te danken is, die jongen komt natuurlijk ook verder in zijn ontwikkeling. Was de vorige seizoenen ook al een aandachtspunt.quote:Op maandag 16 december 2013 10:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vond ik ook. Al heeft hij bijvoorbeeld een Clasie wel topfit gekregen, die speelde de afgelopen jaren maar 60 minuten.
Algemeen bekend feit.quote:Op maandag 16 december 2013 10:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Er zit naar mijn weten geen kunstgras door de mat van de Kuip, lijkt me onzin.
Zou niet weten waar ik die moet vinden.
Heb je geen recenter bericht? Ik ken de techniek maar er staat me niks van bij dat dit in de Kuip gebruikt wordt.quote:Op maandag 16 december 2013 10:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Algemeen bekend feit.
Semi-kunstgras in de Kuip
Het is overigens een veelgebruikte techniek bij zeer veel clubs. Ajax en AZ hebben/hadden het ook volgens mij. Vind het wel een puike combi
Dat was na zijn eerste half jaar al niet meer het geval. Snap nooit zo waarom dit verhaal maar blijft terug komen.quote:Op maandag 16 december 2013 10:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vond ik ook. Al heeft hij bijvoorbeeld een Clasie wel topfit gekregen, die speelde de afgelopen jaren maar 60 minuten.
60 Minuten is overdreven, maar hij zat altijd wel als een van de eersten er doorheen. Nu kan hij wel echt langer doorgaan heb ik het idee.quote:Op maandag 16 december 2013 10:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was na zijn eerste half jaar al niet meer het geval. Snap nooit zo waarom dit verhaal maar blijft terug komen.
2007quote:Op maandag 16 december 2013 10:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heb je geen recenter bericht? Ik ken de techniek maar er staat me niks van bij dat dit in de Kuip gebruikt wordt.
Loopt zijn contract af?quote:Op maandag 16 december 2013 09:06 schreef Caland het volgende:
Die was bij Rijnmond trouwens vrij duidelijk, gaat in juni weg hier.
Dat lag meer aan het tempo denk ik. Ik vond het schrijnend om te zien hoe langzaam het spel ging.quote:Op maandag 16 december 2013 10:32 schreef Muto het volgende:
Wel eens dat de spelers dit seizoen minder fit lijken te zijn. Ik vind die warming-up ook wel raar.
Het veld was gisteren best traag trouwens.
Oh ok, ik dacht dat het aan mijn brakke stream lag. Maar er zat dus geen vertraging in de beelden...quote:Op maandag 16 december 2013 10:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat lag meer aan het tempo denk ik. Ik vond het schrijnend om te zien hoe langzaam het spel ging.
Wat een toevoeging weer in een clubtopic..quote:Op maandag 16 december 2013 11:46 schreef GGMM het volgende:
Al is het feit dat "Het grote- -topic" weg is wel een verbetering. Dat vind ik altijd zo gay.
Daar ging het meer om inderdaad.quote:Op maandag 16 december 2013 11:46 schreef GGMM het volgende:
Al is het feit dat "Het grote- -topic" weg is wel een verbetering. Dat vind ik altijd zo gay.
Contact ClapClapYourHands even, hij is altijd de man van de gifjes in het livetopic.quote:Op maandag 16 december 2013 10:14 schreef Dven het volgende:
Mijn waarde Feyenoorders :
Ik zoek een gifje van die actie vanPelle
gisteren waarbij hij de bal op de borst nam en daarna met een vlammend schot op de paal uiteen liet spatten.
Ik heb en slechte verstandhouding met CCYHquote:Op maandag 16 december 2013 14:08 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Contact ClapClapYourHands even, hij is altijd de man van de gifjes in het livetopic.
Boehoe.quote:Op maandag 16 december 2013 14:18 schreef TC03 het volgende:
Waarom is de TT nou weer veranderd naar Feijenoord i.p.v. Feyenoord?
Misplaatste nostalgie altijd.Club heet gewoon Feyenoord, get over it.
Volgens mij draai je het om, ik ben niet diegene die er moeilijk over doet. In tegenstelling tot een paar autisten die voor anderen willen bepalen hoe ze hun clubnaam schrijven. Scrummie schrijft het als Feyenoord, en vervolgens past iemand anders het aan. Waarom in godsnaam? Als Scrummie het nou gewoon met een 'y' wil schrijven, waarom mag dat niet? Echt bizar gedrag.quote:
Om jou te pesten.quote:Op maandag 16 december 2013 14:18 schreef TC03 het volgende:
Is niet veranderd naar Feijenoord, ik heb er enkel hoofdletters van gemaakt en 'Het Grote --- topic' verwijderd.quote:Op maandag 16 december 2013 14:18 schreef TC03 het volgende:
Misplaatste nostalgie altijd.Club heet gewoon Feyenoord, get over it.
Toen ik hem net opende stond er FEYENOORD.quote:Op maandag 16 december 2013 14:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is niet veranderd naar Feijenoord, ik heb er enkel hoofdletters van gemaakt en 'Het Grote --- topic' verwijderd.
Nogmaals... er stond al Feijenoord.quote:Op maandag 16 december 2013 14:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Volgens mij draai je het om, ik ben niet diegene die er moeilijk over doet. In tegenstelling tot een paar autisten die voor anderen willen bepalen hoe ze hun clubnaam schrijven. Scrummie schrijft het als Feyenoord, en vervolgens past iemand anders het aan. Waarom in godsnaam? Als Scrummie het nou gewoon met een 'y' wil schrijven, waarom mag dat niet? Echt bizar gedrag.
Maak je niet te druk.quote:Op maandag 16 december 2013 14:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Volgens mij draai je het om, ik ben niet diegene die er moeilijk over doet. In tegenstelling tot een paar autisten die voor anderen willen bepalen hoe ze hun clubnaam schrijven. Scrummie schrijft het als Feyenoord, en vervolgens past iemand anders het aan. Waarom in godsnaam? Als Scrummie het nou gewoon met een 'y' wil schrijven, waarom mag dat niet? Echt bizar gedrag.
Met alle recpect, maar dan ben je scheel:quote:Op maandag 16 december 2013 14:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
Toen ik hem net opende stond er FEYENOORD.
quote:Logboek entries voor dit topicOp maandag 16 december 2013 @ 11:43 door DonRaja:
Topictitel: "Het grote Feijenoordtopic #1289: Waar we naar Almelo slalommen" -> "FEIJENOORD #1289: Waar we naar Almelo slalommen"
Ga wegquote:Op maandag 16 december 2013 14:23 schreef GGMM het volgende:
Raar dat er opeens ij staat ipv y.
De club heet toch gewoon Feyenoord?
Niet hier lopen trollen aub.quote:Op maandag 16 december 2013 14:24 schreef GGMM het volgende:
Al is dat ooit gedaan omdat het Europees zo lastig is uit te spreken, dus het kan inmiddels wel weer terugveranderd worden.![]()
quote:
Mensen? Alleen TC03, maar oke GGMM.quote:Op maandag 16 december 2013 14:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry man.
Topicreeks: Het grote Feijenoordtopic Hier kan je alle voorgaande namen zien. Snap niet dat het mensen nu pas opvalt dat er ij staat.
Ja dat bedoel ik, gaan ze lopen zeiken zonder reden.quote:Op maandag 16 december 2013 14:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry man.
Topicreeks: Het grote Feijenoordtopic Hier kan je alle voorgaande namen zien. Snap niet dat het mensen nu pas opvalt dat er ij staat.
Oké dan ben ik scheel.quote:Op maandag 16 december 2013 14:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Met alle recpect, maar dan ben je scheel:
[..]
Er was er toch nog 1 die zich liep op te winden over het feit, dat ik een keer per ongeluk Mathijssen had getypt.quote:Op maandag 16 december 2013 14:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mensen? Alleen TC03, maar oke GGMM.
Nee er was er nog één. Blijkbaar heb jij ook moeite met kijken.quote:Op maandag 16 december 2013 14:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mensen? Alleen TC03, maar oke GGMM.
Merkie was dat volgens mij. Het is maar waar je je druk over maakt.quote:Op maandag 16 december 2013 14:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er was er toch nog 1 die zich liep op te winden over het feit, dat ik een keer per ongeluk Mathijssen had getypt.
Sorry dat ik niet alles heb teruggelezen. Ga nu maar weer aan het werk.quote:Op maandag 16 december 2013 14:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee er was er nog één. Blijkbaar heb jij ook moeite met kijken.Geeft niks
Geeft niet. Voortaan even aan denken voordat je zomaar dingen roept.quote:Op maandag 16 december 2013 14:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet alles heb teruggelezen.
Het kan zijn dat ik er per ongeluk langskom. Ik zal even 'heej' roepen voor de vorm.quote:Op maandag 16 december 2013 14:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Gaan er in dit topic nog mensen naar Almeloooow woensdag?
quote:Op maandag 16 december 2013 14:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Denk het wel jaquote:Op maandag 16 december 2013 13:18 schreef Katth het volgende:
Zitten er nog meer mensen in Vak J woensdag?
Zal ik je gelijk even de rij en het stoelnummer doorgeven nu ik toch bezig ben? Maakt het wel zo makkelijk.quote:Op maandag 16 december 2013 13:18 schreef Katth het volgende:
Zitten er nog meer mensen in Vak J woensdag?
Ja, ik.quote:Op maandag 16 december 2013 14:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Present. Stoelnummer en rij en vak op aanvraag die ik niet zal honoreren.quote:Op maandag 16 december 2013 14:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Dan kijk ik hem wel gewoon op TV.quote:
Ken hem verder niet, maar zolang die goed is ben ik er blij meequote:WILLIAM BONTES IN RVC FEYENOORD
William Bontes (44) treedt begin februari 2014 toe tot de Raad van Commissarissen van Feyenoord. Hij zal tevens voorzitter worden van de auditcommissie. De ervaren bestuurder komt in de plaats van Martin van Pernis, wiens tweede termijn als toezichthouder van de club dan is afgelopen. Behalve Van Pernis is ook Jos van der Vegt volgend jaar aftredend. Voor hem wordt nog een vervanger gezocht. Het toezichthoudend orgaan van Feyenoord bestaat verder uit Dick van Well (president commissaris), Pim Blokland en Graeme Rutjes.
William Bontes brengt ruime ervaring in zowel nationale als internationale bedrijven mee als bestuurder en als toezichthouder. De doorgewinterde supporter is momenteel financieel directielid van het Rotterdamse openbaarvervoerbedrijf RET, heeft zitting in de RvC van afvalbeheerder Cyclus N.V en is lid van de Raad van Toezicht en voorzitter van de auditcommissie van ROC Zadkine.
Bontes is geboren en opgegroeid in Rotterdam en is afgestudeerd in Bedrijfskunde aan de Erasmus Universiteit Rotterdam.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 16-12-2013 om 15:54:13Commercieel directeur Mark Koevermans heeft maandagmiddag de Football Business Award voor beste Commercieel Manager van Nederland gewonnen. reageer retweet
quote:Op maandag 16 december 2013 15:56 schreef BoxeurDesRues het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 16-12-2013 om 15:54:13Commercieel directeur Mark Koevermans heeft maandagmiddag de Football Business Award voor beste Commercieel Manager van Nederland gewonnen. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |