Er was er toch nog 1 die zich liep op te winden over het feit, dat ik een keer per ongeluk Mathijssen had getypt.quote:Op maandag 16 december 2013 14:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mensen? Alleen TC03, maar oke GGMM.
Nee er was er nog één. Blijkbaar heb jij ook moeite met kijken.quote:Op maandag 16 december 2013 14:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mensen? Alleen TC03, maar oke GGMM.
Merkie was dat volgens mij. Het is maar waar je je druk over maakt.quote:Op maandag 16 december 2013 14:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er was er toch nog 1 die zich liep op te winden over het feit, dat ik een keer per ongeluk Mathijssen had getypt.
Sorry dat ik niet alles heb teruggelezen. Ga nu maar weer aan het werk.quote:Op maandag 16 december 2013 14:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee er was er nog één. Blijkbaar heb jij ook moeite met kijken.Geeft niks
Geeft niet. Voortaan even aan denken voordat je zomaar dingen roept.quote:Op maandag 16 december 2013 14:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet alles heb teruggelezen.
Het kan zijn dat ik er per ongeluk langskom. Ik zal even 'heej' roepen voor de vorm.quote:Op maandag 16 december 2013 14:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Gaan er in dit topic nog mensen naar Almeloooow woensdag?
quote:Op maandag 16 december 2013 14:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Denk het wel jaquote:Op maandag 16 december 2013 13:18 schreef Katth het volgende:
Zitten er nog meer mensen in Vak J woensdag?
Zal ik je gelijk even de rij en het stoelnummer doorgeven nu ik toch bezig ben? Maakt het wel zo makkelijk.quote:Op maandag 16 december 2013 13:18 schreef Katth het volgende:
Zitten er nog meer mensen in Vak J woensdag?
Ja, ik.quote:Op maandag 16 december 2013 14:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Present. Stoelnummer en rij en vak op aanvraag die ik niet zal honoreren.quote:Op maandag 16 december 2013 14:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Dan kijk ik hem wel gewoon op TV.quote:
Ken hem verder niet, maar zolang die goed is ben ik er blij meequote:WILLIAM BONTES IN RVC FEYENOORD
William Bontes (44) treedt begin februari 2014 toe tot de Raad van Commissarissen van Feyenoord. Hij zal tevens voorzitter worden van de auditcommissie. De ervaren bestuurder komt in de plaats van Martin van Pernis, wiens tweede termijn als toezichthouder van de club dan is afgelopen. Behalve Van Pernis is ook Jos van der Vegt volgend jaar aftredend. Voor hem wordt nog een vervanger gezocht. Het toezichthoudend orgaan van Feyenoord bestaat verder uit Dick van Well (president commissaris), Pim Blokland en Graeme Rutjes.
William Bontes brengt ruime ervaring in zowel nationale als internationale bedrijven mee als bestuurder en als toezichthouder. De doorgewinterde supporter is momenteel financieel directielid van het Rotterdamse openbaarvervoerbedrijf RET, heeft zitting in de RvC van afvalbeheerder Cyclus N.V en is lid van de Raad van Toezicht en voorzitter van de auditcommissie van ROC Zadkine.
Bontes is geboren en opgegroeid in Rotterdam en is afgestudeerd in Bedrijfskunde aan de Erasmus Universiteit Rotterdam.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 16-12-2013 om 15:54:13Commercieel directeur Mark Koevermans heeft maandagmiddag de Football Business Award voor beste Commercieel Manager van Nederland gewonnen. reageer retweet
quote:Op maandag 16 december 2013 15:56 schreef BoxeurDesRues het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 16-12-2013 om 15:54:13Commercieel directeur Mark Koevermans heeft maandagmiddag de Football Business Award voor beste Commercieel Manager van Nederland gewonnen. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |