Volgens mij heeft zei enorme hangtieten als ze die jurk/ bh uit trektquote:
Hommelllllllllllldebommellllquote:Op zondag 15 december 2013 21:15 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zei enorme hangtieten als ze die jurk/ bh uit trekt
En dan nog een paar kinderen en ze hangen op haar enkels.
Blegh.
Haar rechterborst juist.quote:Op zondag 15 december 2013 21:11 schreef Peunage het volgende:
Kijk, hier is links ook groter
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op zondag 15 december 2013 21:16 schreef arjan1112 het volgende:
Ben jij een christelijke Irakees Peunage ?
ja en puntknieen man, ik zou er niet opklimmenquote:Op zondag 15 december 2013 21:15 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zei enorme hangtieten als ze die jurk/ bh uit trekt
En dan nog een paar kinderen en ze hangen op haar enkels.
Blegh.
Ik betwijfel het.quote:Op zondag 15 december 2013 21:16 schreef Peunage het volgende:
@Specu
Gelukkig wel een christelijke mevrouw.
Hier lijken ze even groot, maar ik ben geen expert.quote:Op zondag 15 december 2013 21:19 schreef Peunage het volgende:
[..]
Misschien ben ik gewoon in de war door zoveel boobage.
Welk is hier groter?
[ afbeelding ]
Deze tetten gaan niet over BzV.quote:Op zondag 15 december 2013 21:23 schreef sp3c het volgende:
het is een fucking boer
die gaat echt niet voor een mooi innerlijk ofzo
gewoon dikke tetten en als ze ook spruitjes lust is dat mooi meegenomen
Jij zou juist een expert moeten zijn!quote:Op zondag 15 december 2013 21:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hier lijken ze even groot, maar ik ben geen expert.
Hanteer jij andere criteria?quote:Op zondag 15 december 2013 21:23 schreef sp3c het volgende:
het is een fucking boer
die gaat echt niet voor een mooi innerlijk ofzo
gewoon dikke tetten en als ze ook spruitjes lust is dat mooi meegenomen
Echt niet.quote:Op zondag 15 december 2013 21:29 schreef arjan1112 het volgende:
Zei is echt wel knapper dan die rooie
ik lust geen spruitjesquote:
January Jones, zij is mooi inderdaad. Maar haar rol in MM is vervelend (die van Hendrickx ook trouwens).quote:Op zondag 15 december 2013 21:25 schreef Latert het volgende:
Ok, als mensen willen kiezen... hier dan de blonde van Mad Men.
[ afbeelding ]
Ah dus je hebt maar 1 criterium. Makkelijk.quote:
Zal ik ook gewoon een zeer misleidende foto van Peggy posten dan?quote:Op zondag 15 december 2013 21:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
January Jones, zij is mooi inderdaad. Maar haar rol in MM is vervelend (die van Hendrickx ook trouwens).
en mooie ogenquote:Op zondag 15 december 2013 21:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah dus je hebt maar 1 criterium. Makkelijk.
ff kiekequote:Op zondag 15 december 2013 19:57 schreef Specularium het volgende:
Net die laatste Jimmy Carr gezien. Tem moet die ook gaan kijken omdat vooral vrouwen het moeten ontgelden.
9/10
Ik had een keer een klasgenootje betrapt op rukken in de douche.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 december 2013 22:52 schreef Specularium het volgende:
Ik wacht op Raymann.En dat ie dan zo'n Surinaamse tante gaat nadoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat ie dan bolletjes gaat slikken en opgepakt wordt op Schiphol.quote:Op zondag 15 december 2013 22:54 schreef Latert het volgende:
[..]
En dat ie dan zo'n Surinaamse tante gaat nadoen.
Ik ben te lui om helemaal het FOKsymbool van man op te slaan en weer te uploaden dus die moet je er even bijdenken ok?quote:Op zondag 15 december 2013 23:46 schreef Specularium het volgende:
Katy Perry, zie eerder in dit topic.
Ik vond het nooit echt wat tot ik een keer naar een theatertour van ze ben geweest. Dat was wel leuk.quote:Op zondag 15 december 2013 23:51 schreef arjan1112 het volgende:
Pater Moeskroen is geweldig hoor, liesje
Die mededeling zou nog leuker zijn als het nu januari was.quote:Op maandag 16 december 2013 00:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het was gelukkig de laatste Raymann van het jaar.
quote:Op maandag 16 december 2013 00:20 schreef Latert het volgende:
[..]
Die mededeling zou nog leuker zijn als het nu januari was.
Dat is deze mevrouw toch?quote:Op zondag 15 december 2013 23:46 schreef Specularium het volgende:
Katy Perry, zie eerder in dit topic.
Oh daar vind ik haar veel mooier! Omdat geen enge nagels.quote:Op maandag 16 december 2013 00:38 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is deze mevrouw toch?
[ afbeelding ]
Aan de url te zien wel ja, gekkenhuis.quote:Op maandag 16 december 2013 00:38 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is deze mevrouw toch?
[ afbeelding ]
Ik ook, maar dat heeft niks met haar nagels te maken.quote:Op maandag 16 december 2013 00:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh daar vind ik haar veel mooier! Omdat geen enge nagels.
Die zag ik pas veel later.quote:Op maandag 16 december 2013 00:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh daar vind ik haar veel mooier! Omdat geen enge nagels.
Misschien heb ik de verkeerde foto voor me maar ze waren lang en zwart.quote:Op maandag 16 december 2013 00:41 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat heeft niks met haar nagels te maken.
Je bedoelt d'r haar?quote:Op maandag 16 december 2013 00:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien heb ik de verkeerde foto voor me maar ze waren lang en zwart.
quote:Op zondag 15 december 2013 21:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had een keer een klasgenootje betrapt op rukken in de douche.TopshowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is haar is waanzinnig, Jaloers. Maar ik dacht dat Peun refereerde naar een foto van een vrouw met hele lange zwarte nagels. Vandaar.quote:Op maandag 16 december 2013 00:43 schreef Latert het volgende:
[..]
Je bedoelt d'r haar?
[ afbeelding ]
Ik schrik me echt helemaal de tyfus weet je dat? Niet tof, nooit meer doen. Dat is een paint/kunstding die mijn beste FOK!vriend een keer voor gemaakt heeft. Ik vond het zo mooi dat ik het mocht hebben en we iedereen vertelden dat hij het voor mij had gemaakt. Ik zie er de mooiste zonsondergang in die ik heb gezien.quote:Op maandag 16 december 2013 00:47 schreef hugecooll het volgende:
Liesje, wat moet dit in vredesnaam voorstellen?
[ afbeelding ]
the fuck schrik je daarvan dan?quote:Op maandag 16 december 2013 00:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik schrik me echt helemaal de tyfus weet je dat? Niet tof, nooit meer doen. Dat is een paint/kunstding die mijn beste FOK!vriend een keer voor gemaakt heeft. Ik vond het zo mooi dat ik het mocht hebben en we iedereen vertelden dat hij het voor mij had gemaakt. Ik zie er de mooiste zonsondergang in die ik heb gezien.
BAM!
Dat is de arrenslee van de kerstman gespot in thermal vision.quote:Op maandag 16 december 2013 00:47 schreef hugecooll het volgende:
Liesje, wat moet dit in vredesnaam voorstellen?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 december 2013 00:50 schreef Latert het volgende:
[..]
Dat is de arrenslee van de kerstman gespot in thermal vision.
Ja prima maar die jurk.quote:Op maandag 16 december 2013 00:48 schreef Latert het volgende:
[..]
Kijk Lies, hier schrikt ze.
[ afbeelding ]
Wow, als ze schrikt lijken ze zich op te blazen. En wtf is dat in haar hand.quote:Op maandag 16 december 2013 00:48 schreef Latert het volgende:
[..]
Kijk Lies, hier schrikt ze.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 december 2013 00:53 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wow, als ze schrikt lijken ze zich op te blazen. En wtf is dat in haar hand.
Omdat het voor mij persoonlijk is en ik was vergeten dat hij in mijn fobo staat.quote:Op maandag 16 december 2013 00:50 schreef hugecooll het volgende:
[..]
the fuck schrik je daarvan dan?
Ooh, okequote:Op maandag 16 december 2013 01:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Omdat het voor mij persoonlijk is en ik was vergeten dat hij in mijn fobo staat.
Welterustenquote:Op maandag 16 december 2013 01:10 schreef liesje1979 het volgende:
Doei mannen. Slaap lekker voor straks.
Trusten noepjequote:Op maandag 16 december 2013 01:10 schreef liesje1979 het volgende:
Doei mannen. Slaap lekker voor straks.
Ik ben nu nog wat dingen aan het voorbereiden voor morgen.quote:Op maandag 16 december 2013 01:14 schreef hugecooll het volgende:
Nou, Latert, kijken wat we er deze nacht van kunnen maken
Nee.quote:Op maandag 16 december 2013 01:15 schreef hugecooll het volgende:
Sp3cularium laat ons zeker ook in de steek?
Niet Nederlands, wel goed.quote:Op maandag 16 december 2013 01:24 schreef hugecooll het volgende:
[..]
met onze twee Nederlandse meiskes erin
Goed filmpjequote:
Over singer songwriters had Hans wel een goed punt.quote:Op maandag 16 december 2013 01:37 schreef Specularium het volgende:
Spiksplinter zou ik in principe wel weer eens kunnen gaan kijken.
mhm, goeie shit welquote:Op maandag 16 december 2013 01:41 schreef Specularium het volgende:
Had ik al gezegd dat jullie die laatste Jimmy Carr moeten kijken?
ik linkte muziekquote:Op maandag 16 december 2013 08:30 schreef Jian het volgende:
Goedemorgen, goedemorgen![]()
wat een vrouwonvriendelijke vleeskeuring hier gisteren weer ....
random woord: respect
Beetje jammer inderdaad. Had wat vriendelijker gemogen.quote:Op maandag 16 december 2013 08:30 schreef Jian het volgende:
Goedemorgen, goedemorgen![]()
wat een vrouwonvriendelijke vleeskeuring hier gisteren weer ....
random woord: respect
Ridder Peunagequote:Op maandag 16 december 2013 09:09 schreef Peunage het volgende:
[..]
Beetje jammer inderdaad. Had wat vriendelijker gemogen.
Nee ze zien er gewoon raar uit. Ze beginnen ook zo hoog, gewoon raar. Weet ik ut.quote:Op maandag 16 december 2013 10:16 schreef Peunage het volgende:
Wat is er met haar boobage dan? De 1 lijkt groter dan de ander?
Ze zijn ook een partij opgepompt in een push-upquote:Op maandag 16 december 2013 10:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ze zien er gewoon raar uit. Ze beginnen ook zo hoog, gewoon raar. Weet ik ut.
Laten we het zo stellen, als zij in je auto zit heb je geen airbags meer nodig.quote:Op maandag 16 december 2013 10:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ze zien er gewoon raar uit. Ze beginnen ook zo hoog, gewoon raar. Weet ik ut.
Daar geloof ik HELEMAAL niks van.quote:Op maandag 16 december 2013 10:22 schreef Karina het volgende:
Als ze die BH uitdoet dan zakken ze op haar knieen denk ik.
Je denkt toch niet dat als ze die BH uitdoet haar borsten netjes op hun plek blijven zitten hequote:Op maandag 16 december 2013 10:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
Daar geloof ik HELEMAAL niks van.
Ik denk dat de helft gewoon weg isquote:Op maandag 16 december 2013 10:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat als ze die BH uitdoet haar borsten netjes op hun plek blijven zitten he
Pff moet er niet aan denken dat je dat moet meeslepen de hele dag.quote:Op maandag 16 december 2013 10:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah denk het niet het ziet er wel vrij fors uit al dan niet met push ups of wat dan ook.
Jawel.quote:Op maandag 16 december 2013 10:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat als ze die BH uitdoet haar borsten netjes op hun plek blijven zitten he
Nee...je past nooit in kleding.quote:Op maandag 16 december 2013 10:36 schreef Karina het volgende:
Ben blij dat ik niet van die gigantische memmen heb.
Ze is een actrice die speelt in Madman.quote:Op maandag 16 december 2013 10:50 schreef Karina het volgende:
Het was een constatering Peun.
Overigens heb ik geen flauw idee wie dat mens is
Nog nooit gezien. Ik begrijp wel waarom ze mee mocht spelen. Zal vast niet met haar acteerprestaties te maken hebben.quote:Op maandag 16 december 2013 10:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze is een actrice die speelt in Madman.
Inderdaad. Dat zie je direct terug in je mobiliteit en dus je overlevingskansen; voor rangers kan een fractie van een seconde te laat reageren al fataal zijnquote:Op maandag 16 december 2013 10:36 schreef Karina het volgende:
In WoW heet dat een hunterquote:Op maandag 16 december 2013 10:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat zie je direct terug in je mobiliteit en dus je overlevingskansen; voor rangers kan een fractie van een seconde te laat reageren al fataal zijn
close enoughquote:Op maandag 16 december 2013 10:58 schreef Karina het volgende:
[..]
In WoW heet dat een hunterGeen ranger.
/nerdmodus
Ik wat minder, maar vooruitquote:Op maandag 16 december 2013 10:36 schreef Karina het volgende:
Gebruik je fantasie maar.quote:
Sure...quote:Op maandag 16 december 2013 11:16 schreef hugecooll het volgende:
zo ninja was het niet, maar dat gebeurt vaker bij Swype
dikke vingers of zo
mobiel kan ik die toetsen niet allemaal los aantikken, want dan maak ik te veel foutenquote:
quote:Op de advertentie zijn meer dan 500 reacties ontvangen
Hahaha ende lol.quote:
Begin dan ook smorgens zoals iedereen.quote:Op maandag 16 december 2013 12:58 schreef Peunage het volgende:
Freaking NS. Even 20 minuten vertraging midden op de dag.
#yoloquote:Op maandag 16 december 2013 12:58 schreef Peunage het volgende:
Freaking NS. Even 20 minuten vertraging midden op de dag.
nou ik niet andersquote:
Dag is alweer voorbij gap.quote:Op maandag 16 december 2013 12:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Begin dan ook smorgens zoals iedereen.
College was om 12 uur voorbij. Volgende is om 15:00 uur. Ik ben zo'n baas dat ik zonder colleges ook gewoon al m'n shit haal.quote:Op maandag 16 december 2013 13:01 schreef sp3c het volgende:
jij zat toch nog op school???
hoezo de dag is al voorbij??????
fucking kids these days ...
Ze wil je gewoon en zaterdag is ze alleen en dan moet jij die broek passen .......quote:Op maandag 16 december 2013 13:41 schreef Peunage het volgende:
Alleen maar ellende deze wereld. Vorige week een broek gekocht bij V&D, bij thuiskomst zag ik dat het knopje stuk was en ze geen extra knopje er bij hebben gedaan. Dus ik vandaag naar die winkel(was in de buurt), zegt die vrouw "kom maar terug met de broek, dan kun je hem zaterdag ophalen".
WTF woman, geef me gewoon een nieuw knopje.
Samen in het kleedhokjequote:Op maandag 16 december 2013 13:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze wil je gewoon en zaterdag is ze alleen en dan moet jij die broek passen .......
Waar staat dat? En dan nog, misschien wil ze wel een jonge blom zoals Peun.quote:Op maandag 16 december 2013 13:46 schreef Jian het volgende:
[..]
ghèhhè ... ze is waarschijnlijk een jaar of 63
Er staat waarschijnlijk en natuurlijk wil ze een jongen blom als Peun.quote:Op maandag 16 december 2013 13:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar staat dat? En dan nog, misschien wil ze wel een jonge blom zoals Peun.
Waarschijnlijk hield wel in dat je de kans heel groot leekquote:Op maandag 16 december 2013 13:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Er staat waarschijnlijk en natuurlijk wil ze een jongen blom als Peun.
25 jaar geen jonge blom met zijn broek op zijn enkels meer gezien ....... sterkte!quote:
Die heeft dat programma van Patricia Paay gezien en denkt nu....ik wil ook een toyboyquote:
.. en meteen oppoetsenquote:Op maandag 16 december 2013 13:55 schreef sp3c het volgende:
ze wil verdorie je knoopje voor je aannaaien!
Dat zal m leren om te zeuren over een knopjequote:Op maandag 16 december 2013 13:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die heeft dat programma van Patricia Paay gezien en denkt nu....ik wil ook een toyboy
Ze denkt natuurlijk dat hij het over haar knopjes had. Mixed signals en alles.quote:Op maandag 16 december 2013 13:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat zal m leren om te zeuren over een knopje
Ze had in ieder geval geen knopjes zoals in de OPquote:Op maandag 16 december 2013 13:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze denkt natuurlijk dat hij het over haar knopjes had. Mixed signals en alles.
Nog even wat jaartjes wachten dan.quote:Op maandag 16 december 2013 14:03 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ze had in ieder geval geen knopjes zoals in de OP![]()
![]()
Je bent zelf gek.quote:
Ik wil dan ook wel een klapmongool zijn:quote:Op maandag 16 december 2013 15:42 schreef Latert het volgende:
Iedereen die in een jury gaat zitten van een talentenjacht is een klapmongool.
Mensen die eraan mee doen ook.
Mensen die ernaar gaan kijken ook trouwens.
Nee man het was warm. Ik liep te puffen in mijn winterjas.quote:Op maandag 16 december 2013 15:43 schreef Latert het volgende:
Lekker zonnetje, maar verder gewoon nog winter hoor.
Voor dat geld doe ik het ook wel... maar dan ben ik nog steeds een klapmongool.quote:Op maandag 16 december 2013 15:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wil dan ook wel een klapmongool zijn:
the Maroon 5 frontman is paid $10-12 million by NBC per cycle of The Voice.
quote:Op maandag 16 december 2013 15:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man het was warm. Ik liep te puffen in mijn panterjas.
Panterjas en zonnebril.quote:Op maandag 16 december 2013 15:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah damn die had ik aan moeten doen
Ik overdrijf graag.quote:Op maandag 16 december 2013 15:59 schreef Latert het volgende:
[..]
Nouja, dat is ook wel weer overdreven allemaal.
Moest je het zelf opruimen?quote:
Inderdaad, afwisseling hebben we nodig.quote:Op maandag 16 december 2013 16:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee 10x dezelfde tetten posten omdat je vochtige plekjes in je broekje hebt is leuk.
Hommellllllllllllllllllll. Misschien moet Corrie inderdaad 'leuke mannen' voor jou posten.quote:Op maandag 16 december 2013 16:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee 10x dezelfde tetten posten omdat je vochtige plekjes in je broekje hebt is leuk.
fixedquote:Op maandag 16 december 2013 16:19 schreef Specularium het volgende:
Ik heb niks te maken met matig bazig postgedrag van Corrie.
Nou en?quote:Op maandag 16 december 2013 16:22 schreef Karina het volgende:
Maak ik zelf wel uit.
Ik ga wat anders doen.
Ik post geen privefilmpjes joh.quote:Op maandag 16 december 2013 16:23 schreef Latert het volgende:
[..]
Corries homevids. Is dat nou 3-voud?
Dit zit ook onder je ctrl-v he?quote:
Nee. Dat is prive.quote:Op maandag 16 december 2013 16:23 schreef Latert het volgende:
[..]
Corries homevids. Is dat nou 3-voud?
Beide niet...quote:Op maandag 16 december 2013 16:42 schreef Latert het volgende:
Nou, ik weet in ieder geval wie de broek aan heeft.
Ja ga nog effe doorquote:Op maandag 16 december 2013 16:47 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Beide niet...![]()
Gaat zo moeilijk ook.
Oja.. is Fok-secret.quote:
Niks meer over ook?quote:Op maandag 16 december 2013 16:54 schreef 3-voud het volgende:
Was druk vandaag. Fantasie is wat weg.
quote:
dat komt natuurlijk omdat je mij al bijna een maand niet hebt gezien!!!quote:Op maandag 16 december 2013 17:02 schreef Karina het volgende:
Misschien ben ik een beetje gefrustreerd kan ook nog.
Had ik gezegd dat het slecht was?quote:Op maandag 16 december 2013 16:59 schreef hugecooll het volgende:
in tegenstelling tot wat sp3c jullie wil laten geloven, was family guy goed
ik vond hem lamequote:Op maandag 16 december 2013 17:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Had ik gezegd dat het slecht was?
Of bedoel je die andere sp3c?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |