Volgens mij heeft zei enorme hangtieten als ze die jurk/ bh uit trektquote:
Hommelllllllllllldebommellllquote:Op zondag 15 december 2013 21:15 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zei enorme hangtieten als ze die jurk/ bh uit trekt
En dan nog een paar kinderen en ze hangen op haar enkels.
Blegh.
Haar rechterborst juist.quote:Op zondag 15 december 2013 21:11 schreef Peunage het volgende:
Kijk, hier is links ook groter
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op zondag 15 december 2013 21:16 schreef arjan1112 het volgende:
Ben jij een christelijke Irakees Peunage ?
ja en puntknieen man, ik zou er niet opklimmenquote:Op zondag 15 december 2013 21:15 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zei enorme hangtieten als ze die jurk/ bh uit trekt
En dan nog een paar kinderen en ze hangen op haar enkels.
Blegh.
Ik betwijfel het.quote:Op zondag 15 december 2013 21:16 schreef Peunage het volgende:
@Specu
Gelukkig wel een christelijke mevrouw.
Hier lijken ze even groot, maar ik ben geen expert.quote:Op zondag 15 december 2013 21:19 schreef Peunage het volgende:
[..]
Misschien ben ik gewoon in de war door zoveel boobage.
Welk is hier groter?
[ afbeelding ]
Deze tetten gaan niet over BzV.quote:Op zondag 15 december 2013 21:23 schreef sp3c het volgende:
het is een fucking boer
die gaat echt niet voor een mooi innerlijk ofzo
gewoon dikke tetten en als ze ook spruitjes lust is dat mooi meegenomen
Jij zou juist een expert moeten zijn!quote:Op zondag 15 december 2013 21:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hier lijken ze even groot, maar ik ben geen expert.
Hanteer jij andere criteria?quote:Op zondag 15 december 2013 21:23 schreef sp3c het volgende:
het is een fucking boer
die gaat echt niet voor een mooi innerlijk ofzo
gewoon dikke tetten en als ze ook spruitjes lust is dat mooi meegenomen
Echt niet.quote:Op zondag 15 december 2013 21:29 schreef arjan1112 het volgende:
Zei is echt wel knapper dan die rooie
ik lust geen spruitjesquote:
January Jones, zij is mooi inderdaad. Maar haar rol in MM is vervelend (die van Hendrickx ook trouwens).quote:Op zondag 15 december 2013 21:25 schreef Latert het volgende:
Ok, als mensen willen kiezen... hier dan de blonde van Mad Men.
[ afbeelding ]
Ah dus je hebt maar 1 criterium. Makkelijk.quote:
Zal ik ook gewoon een zeer misleidende foto van Peggy posten dan?quote:Op zondag 15 december 2013 21:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
January Jones, zij is mooi inderdaad. Maar haar rol in MM is vervelend (die van Hendrickx ook trouwens).
en mooie ogenquote:Op zondag 15 december 2013 21:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah dus je hebt maar 1 criterium. Makkelijk.
ff kiekequote:Op zondag 15 december 2013 19:57 schreef Specularium het volgende:
Net die laatste Jimmy Carr gezien. Tem moet die ook gaan kijken omdat vooral vrouwen het moeten ontgelden.
9/10
Ik had een keer een klasgenootje betrapt op rukken in de douche.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 december 2013 22:52 schreef Specularium het volgende:
Ik wacht op Raymann.En dat ie dan zo'n Surinaamse tante gaat nadoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat ie dan bolletjes gaat slikken en opgepakt wordt op Schiphol.quote:Op zondag 15 december 2013 22:54 schreef Latert het volgende:
[..]
En dat ie dan zo'n Surinaamse tante gaat nadoen.
Ik ben te lui om helemaal het FOKsymbool van man op te slaan en weer te uploaden dus die moet je er even bijdenken ok?quote:Op zondag 15 december 2013 23:46 schreef Specularium het volgende:
Katy Perry, zie eerder in dit topic.
Ik vond het nooit echt wat tot ik een keer naar een theatertour van ze ben geweest. Dat was wel leuk.quote:Op zondag 15 december 2013 23:51 schreef arjan1112 het volgende:
Pater Moeskroen is geweldig hoor, liesje
Die mededeling zou nog leuker zijn als het nu januari was.quote:Op maandag 16 december 2013 00:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het was gelukkig de laatste Raymann van het jaar.
quote:Op maandag 16 december 2013 00:20 schreef Latert het volgende:
[..]
Die mededeling zou nog leuker zijn als het nu januari was.
Dat is deze mevrouw toch?quote:Op zondag 15 december 2013 23:46 schreef Specularium het volgende:
Katy Perry, zie eerder in dit topic.
Oh daar vind ik haar veel mooier! Omdat geen enge nagels.quote:Op maandag 16 december 2013 00:38 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is deze mevrouw toch?
[ afbeelding ]
Aan de url te zien wel ja, gekkenhuis.quote:Op maandag 16 december 2013 00:38 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is deze mevrouw toch?
[ afbeelding ]
Ik ook, maar dat heeft niks met haar nagels te maken.quote:Op maandag 16 december 2013 00:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh daar vind ik haar veel mooier! Omdat geen enge nagels.
Die zag ik pas veel later.quote:Op maandag 16 december 2013 00:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh daar vind ik haar veel mooier! Omdat geen enge nagels.
Misschien heb ik de verkeerde foto voor me maar ze waren lang en zwart.quote:Op maandag 16 december 2013 00:41 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat heeft niks met haar nagels te maken.
Je bedoelt d'r haar?quote:Op maandag 16 december 2013 00:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien heb ik de verkeerde foto voor me maar ze waren lang en zwart.
quote:Op zondag 15 december 2013 21:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had een keer een klasgenootje betrapt op rukken in de douche.TopshowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is haar is waanzinnig, Jaloers. Maar ik dacht dat Peun refereerde naar een foto van een vrouw met hele lange zwarte nagels. Vandaar.quote:Op maandag 16 december 2013 00:43 schreef Latert het volgende:
[..]
Je bedoelt d'r haar?
[ afbeelding ]
Ik schrik me echt helemaal de tyfus weet je dat? Niet tof, nooit meer doen. Dat is een paint/kunstding die mijn beste FOK!vriend een keer voor gemaakt heeft. Ik vond het zo mooi dat ik het mocht hebben en we iedereen vertelden dat hij het voor mij had gemaakt. Ik zie er de mooiste zonsondergang in die ik heb gezien.quote:Op maandag 16 december 2013 00:47 schreef hugecooll het volgende:
Liesje, wat moet dit in vredesnaam voorstellen?
[ afbeelding ]
the fuck schrik je daarvan dan?quote:Op maandag 16 december 2013 00:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik schrik me echt helemaal de tyfus weet je dat? Niet tof, nooit meer doen. Dat is een paint/kunstding die mijn beste FOK!vriend een keer voor gemaakt heeft. Ik vond het zo mooi dat ik het mocht hebben en we iedereen vertelden dat hij het voor mij had gemaakt. Ik zie er de mooiste zonsondergang in die ik heb gezien.
BAM!
Dat is de arrenslee van de kerstman gespot in thermal vision.quote:Op maandag 16 december 2013 00:47 schreef hugecooll het volgende:
Liesje, wat moet dit in vredesnaam voorstellen?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 december 2013 00:50 schreef Latert het volgende:
[..]
Dat is de arrenslee van de kerstman gespot in thermal vision.
Ja prima maar die jurk.quote:Op maandag 16 december 2013 00:48 schreef Latert het volgende:
[..]
Kijk Lies, hier schrikt ze.
[ afbeelding ]
Wow, als ze schrikt lijken ze zich op te blazen. En wtf is dat in haar hand.quote:Op maandag 16 december 2013 00:48 schreef Latert het volgende:
[..]
Kijk Lies, hier schrikt ze.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 december 2013 00:53 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wow, als ze schrikt lijken ze zich op te blazen. En wtf is dat in haar hand.
Omdat het voor mij persoonlijk is en ik was vergeten dat hij in mijn fobo staat.quote:Op maandag 16 december 2013 00:50 schreef hugecooll het volgende:
[..]
the fuck schrik je daarvan dan?
Ooh, okequote:Op maandag 16 december 2013 01:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Omdat het voor mij persoonlijk is en ik was vergeten dat hij in mijn fobo staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |