WitteMuur, denk je dat de Reptilians aan de kant van assad of de rebellen staan, of geen enkele kant hebben gekozen?quote:The Biggest Secret: Do Reptilian-Human Hybrids Run Our World?
Friday 18th October 2013 at 10:38 By DAVID ICKE
quote:Op zondag 15 december 2013 20:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
WitteMuur, denk je dat de Reptilians aan de kant van assad of de rebellen staan, of geen enkele kant hebben gekozen?
Bedankt dat je me twee pro-Koerdische plaatjes niet verwijder hebt.quote:Op zondag 15 december 2013 20:48 schreef firefly3 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Why Syria is so complicated...
Vorige delen:
Topicreeks: Crisis in Syrie
Streams:
Al Arabiya - Al Jazeera Arabic - Al Jazeera English - BBC Arabic - CBS News - CNN - Euronews - Fox News
Sky News - CPS: meerdere streams op één pagina - Twitter
LiveBlogs
Nu.nl - Volkskrant - Reuters - Guardian - Middle East Live - Al Jazeera - Haaretz
Zie ook:
Hoe beoordeel je bronnen?
Burgeroorlog in Syrië - Wikipedia
Documentaire: A History Of Syria With Dan Snow
Overzicht van gevechtsgroepen in Syrië
Game on!
quote:Op zondag 15 december 2013 20:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
WitteMuur, denk je dat de Reptilians aan de kant van assad of de rebellen staan, of geen enkele kant hebben gekozen?
Van mij mag heel Syrie Koerdistan wordenquote:Op zondag 15 december 2013 21:33 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Bedankt dat je me twee pro-Koerdische plaatjes niet verwijder hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh jeetje gaan we op die tour?quote:Op zondag 15 december 2013 16:35 schreef WitteMuur het volgende:
Blijf toch lekker in de leugens van het Westen geloven...
Syria's Path to Islamist Terrorquote:Kom maar eens met bewijs dat Syrië wapens heeft gegeven aan al-Qaeda in Irak..
lol nee. Zelfs al zou dat zou zijn, demonstraties van een paar honderd man afbeelden als 1,7 miljoen op een plein waar dat niet eens past geeft dan meteen mooi hun geloofwaardigheid aanquote:Ook onafhankelijke journalisten hadden die demonstraties gemeld.
Nope. En ik zie nog altijd de relevantie niet.quote:Het zegt wel wat dat jij een bewezen moord door de CIA, een "samenzweringstheorie" noemt..
Leuk, maar geen van dit alles is toe te schrijven aan Khadaffi. Deze ontwikkelingen waren allang in gang gezet in de jaren 50' toen er olie werd ontdekt. In feite doet Libië het in vrijwel alles niet of nauwelijks beter dan omliggende of regionale landen terwijl het wel olie heeft.quote:In 1969 was 90% van de Libische bevolking analfabeet, de levensverwachting was 57 jaar en 40% van de bevolking woonde in hutten van golfplaat of in tenten. In 30 jaar tijd veranderde deze situatie in het tegendeel: slechts 10% van de bevolking was nog analfabeet, de levensverwachting steeg naar 77 jaar, de levensstandaard was het hoogste van heel Afrika. Ook de positie van vrouwen was aanzienlijk verbeterd en de kindersterfte slonk van 265 naar 16 per 1000 geboortes
uh nee hoe kom je daar nou bij?quote:Toen hij in 2011 vermoord werd was het BNP per hoofd van de bevolking het hoogst van Afrika.
Weer een pro-Khadaffi sitequote:http://libyanfreepress.wo(...)ill-never-see-again/
Oh dat zal bestquote:De VS kan prima ervoor zorgen dat de S-A en de golfstaten hun steun voor terroirsten stopzetten, maar dat doen ze niet gezien de VS ze ook steunt. S-A zal 1500 anti-tank raketten gaan geven aan terroristen, en dat weet de VS ook wel.
Nee, Libië heeft de sharia niet ingevoerd. Een nieuwe grondwet moet nog geschreven worden, en ja de sharia zal een grote rol daarin gaan spelen. Want veel Libiërs zijn nou eenmaal conservatief. Maar die invulling zal niet zo extreem zijn zoals in landen als Iran of S-A. Het meer liberale National Forces Alliance is zelfs als winnaar bij de verkiezingen uit de bus gekomen. Maargoed ik heb het nooit over het gehele land gehad, je verdraait mijn woorden, feit is dat de rebellen uit Zintan geen extremisten zijn dus je theorie dat het Westen wapens heeft geleverd aan moslimextremisten is onzin.quote:Degene die nu de macht hebben in Libië zijn dus wel islamisten, en ze hebben wel de sharia ingevoerd. http://www.nrc.nl/nieuws/(...)uwe-wetgeving-libie/
quote:Op zondag 15 december 2013 23:09 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Oh jeetje gaan we op die tour?
Dat je kritisch bent op bronnen die het tegendeel zeggen vind ik alleen maar goed, maar het is ook verstandig om kritisch te zijn op de westerse media. Je weet heel goed dat het Westen er heel goed op los kan liegen. Talloze voorbeelden zijn te vinden bij de golfoorlog, de oorlog in irak en je weet hopelijk ook de 3 bewezen leugens van de oorlog in Libië die ik je al meerdere malen gepost heb me bron. (de leugens van verkrachtingen/luchtaanvallen en huurlingen). Hoewel 'niet-mainstream' bronnen over het algemeen veel minder betrouwbaar zijn, is het lang niet zo dat de westerse mainstream nou een erg goede geloofwaardigheid hebben, vooral bij dit soort kwesties.quote:[..]
lol nee. Zelfs al zou dat zou zijn, demonstraties van een paar honderd man afbeelden als 1,7 miljoen op een plein waar dat niet eens past geeft dan meteen mooi hun geloofwaardigheid aan
[..]
Vrijwel ieder omringend land maakte wel een soortgelijke ontwikkeling door inderdaad, hoewel Libië toch een van de meest ontwikkelende landen was. Dit kan natuurlijk komen doordat Libië natuurlijk ook een van de grootste olievoorraden in de omgeving had. Deze ontwikkeling is geen bewijs dat Ghadaffi een goed leider was, maar het verzwakt wel degelijk het beeld van een brute dictator die zijn eigen bevolking volledig uitbuitte en mishandelde.quote:Leuk, maar geen van dit alles is toe te schrijven aan Khadaffi. Deze ontwikkelingen waren allang in gang gezet in de jaren 50' toen er olie werd ontdekt. In feite doet Libië het in vrijwel alles niet of nauwelijks beter dan omliggende of regionale landen terwijl het wel olie heeft.
Nee klopt er is een ministaatje dat een hoger BNP per hoofd heeft, maar buiten dat staatje om had Libië wel degelijk het grootste BNP per hoofd van Afrika.quote:uh nee hoe kom je daar nou bij?
De volgende Lapo is van mij, en dan maak ik een mooie OP en zet 'm op de wiki. Deal?quote:Op zondag 15 december 2013 22:05 schreef sp3c het volgende:
zit nou niet de hele tijd met die fucking OP te kloten
Ja man die Arabieren, Turkmenen/Turken en Assyriërs daar gewoon gedwongen Koerdificeren.quote:Op zondag 15 december 2013 21:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Van mij mag heel Syrië Koerdistan worden
De regering, het Islamic Front, de PYD en ISIS. Zo heb je alle vier de grote deelnemers aan het spelletje.quote:Op maandag 16 december 2013 09:08 schreef Peunage het volgende:
De FSA-kip kan ook weer weg uit OP denk ik. Voor volgende keer.
done dealquote:Op maandag 16 december 2013 06:17 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
De volgende Lapo is van mij, en dan maak ik een mooie OP en zet 'm op de wiki. Deal?
Inderdaad.quote:Op maandag 16 december 2013 09:08 schreef Peunage het volgende:
De FSA-kip kan ook weer weg uit OP denk ik. Voor volgende keer.
De OP is voor mij, dus als iemand wat moois kan shoppen, kan 'ie het naar mij DM'en.quote:Op maandag 16 december 2013 12:51 schreef Senor__Chang het volgende:
Heeft er niemand mad photoshop skills die een mooie OP kan maken?
Dat niet eens, maar de FSA is niet echt heel belangrijk meer.quote:Op maandag 16 december 2013 12:50 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Inderdaad.
Die foto van President Assad was representatiever.
houd je wel in de gaten dat het in de handen van isetmyfriend geen ASSad lofzang wordt...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |