Wat is dit nou weer voor domme conclusiequote:
Gaat wel. Ik ben een beetje nukkig vandaag.quote:
Was een grapje, en kloptquote:Op zondag 15 december 2013 18:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor domme conclusieBen totaal niet homofobisch. Maar die gast is beetje heel erg over de top en camerageil.
Ik ga 'm meteen inlijsten brbquote:Op zondag 15 december 2013 18:41 schreef Jhali het volgende:
een xcachet tt die ze niet zelf gemaakt heeft![]()
Oh niet alleen zijn rol. Zoek maar op ranking the stars ferry en dan zo'n filmpje over zijn kapselquote:Op zondag 15 december 2013 18:42 schreef Jhali het volgende:
[..]
Was een grapje, en kloptMaar is ook deel van zijn rol hé.
Neequote:Op zondag 15 december 2013 18:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben er nu en dacht dat je hier woonde
Ik zal kijkenquote:Op zondag 15 december 2013 18:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh niet alleen zijn rol. Zoek maar op ranking the stars ferry en dan zo'n filmpje over zijn kapsel
quote:Op zondag 15 december 2013 18:07 schreef Muto het volgende:
[..]
Geen idee man. Misschien was Tjacka boos?
Wat als ik het programma wel een doorstart laat maken met jou als presentatrice?quote:
Ik doe graag schaamteloos aan persoonsverheerlijking maar dat gaat wel verquote:Op zondag 15 december 2013 18:43 schreef Jhali het volgende:
[..]
Maak zo'n kekke lijst in je fobo met al de aan jou toegewijde TT's.
Soort zoekt soort hehequote:Op zondag 15 december 2013 18:44 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik zal kijkenEen vriend van mij kent hem ook via uitgaan enzo, best wel raar dat al die homo's hem gewoon kennen
Daar kan ik veul beter over oordelen.quote:
Ik heb een hele zwoele stem. Dat zal de kijkcijfers wel trekken ja.quote:Op zondag 15 december 2013 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat als ik het programma wel een doorstart laat maken met jou als presentatrice?
Ik moet wel om de 5 minuten geëerd worden door de deelnemers uiteraard.
quote:Op zondag 15 december 2013 18:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daar kan ik veul beter over oordelen.
quote:
quote:
quote:
Nee.quote:Op zondag 15 december 2013 18:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daar kan ik veul beter over oordelen.
Nouja, ik val op vrouwen EN heb haar irl gezien.quote:
ik heb al twee maanden niet gekotstquote:Op zondag 15 december 2013 18:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij hebt wel vaak een kater he? Je moet toch vaker drinken denk ik.
#trotsquote:Op zondag 15 december 2013 18:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb al twee maanden niet gekotst
Jij beweert dat ik niet kan oordelen over vrouwen?quote:Op zondag 15 december 2013 18:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nouja, ik val op vrouwen EN heb haar irl gezien.
tien jaarquote:Op zondag 15 december 2013 18:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik nog nooit. Door alcohol.quote:Op zondag 15 december 2013 18:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat Cachet geen stukje voor jou heeft geschrevenquote:Op zondag 15 december 2013 18:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nouja, ik val op vrouwen EN heb haar irl gezien.
Ik denk dat mijn ouders en nog wat generaties alcoholist waren in hun vrije tijd.quote:Op zondag 15 december 2013 18:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee, je bent wel beter in het oordelen over mannen.quote:Op zondag 15 december 2013 18:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij beweert dat ik niet kan oordelen over vrouwen?
Ik krijg gewoon voiceberichtenquote:Op zondag 15 december 2013 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat Cachet geen stukje voor jou heeft geschreven
[..]
Ik denk dat mijn ouders en nog wat generaties alcoholist waren in hun vrije tijd.
jij ben nooit brak?quote:Op zondag 15 december 2013 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat Cachet geen stukje voor jou heeft geschreven
[..]
Ik denk dat mijn ouders en nog wat generaties alcoholist waren in hun vrije tijd.
etsu valt op ian somerhaldersquote:Op zondag 15 december 2013 18:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, je bent wel beter in het oordelen over mannen.
Maar we gaan hier veeeeeeeeel te diep op in
katerquote:Op zondag 15 december 2013 18:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar hoofdpijn schaar ik niet onder brak.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
neequote:
Waarom niet? Als je met mate drinkt, ken het.quote:
quote:Op zondag 15 december 2013 18:51 schreef supersof het volgende:
[..]Zijn wenkbrauwen weerhouden mij om de broek omlaag te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zwoel as fuckquote:Op zondag 15 december 2013 18:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn wenkbrauwen weerhouden mij om de broek omlaag te doen.
Die kaaklijn dan?quote:Op zondag 15 december 2013 18:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn wenkbrauwen weerhouden mij om de broek omlaag te doen.
ik denk dat WIJ voor elkaar gemaakt zijn.quote:Op zondag 15 december 2013 18:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben graag dominant. Die on Germaanse kaaklijn doet mij denken het mannetje te kunnen zijn.
Ja.quote:
Lijkt mij wel toch. De kaak is toch een groot onderdeel van het hoofd heb ik mij laten vertellen.quote:
Jeetje. Het gaat nu wel heel snel.quote:Op zondag 15 december 2013 18:55 schreef Muto het volgende:
[..]
ik denk dat WIJ voor elkaar gemaakt zijn.
[..]EwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms moet je er vrede mee nemen dat iets niet kanquote:
[..]totaal niet aantrekkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
etsu heeft slechte smaak!
agreedquote:Op zondag 15 december 2013 18:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
totaal niet aantrekkelijk
Maar het innerlijk is even belangrijk hoor. En daar ben je perfect in.quote:
[..]Wat een baas deze vent, hij speelde ook in Lost. Hij heeft goede ogen (nohomo).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
FTFYquote:Op zondag 15 december 2013 18:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat een baas deze vent, hij speelde ook in Lost. Hij heeft goede ogen (beetjehomo).
Das ook de verkeerde fotoquote:Op zondag 15 december 2013 18:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
totaal niet aantrekkelijk
Vind hem hier wel aantrekkelijkerquote:Op zondag 15 december 2013 18:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat een baas deze vent, hij speelde ook in Lost. Hij heeft goede ogen (nohomo).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Nee, anders kotsen jullie zo hard dat de pot barst van het maagzuurquote:Op zondag 15 december 2013 19:00 schreef Jhali het volgende:
[..]
goede edit.
krijgen cach en ik nog foto's
Er is een verschil tussen jezelf aangetrokken voelen tot iemand en kunnen zien of iets er goed uitziet.quote:
quote:Op zondag 15 december 2013 19:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen jezelf aangetrokken voelen tot iemand en kunnen zien of iets er goed uitziet.
Nohomo dus.
quote:Op zondag 15 december 2013 19:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Vind hem hier wel aantrekkelijkerEtsu wordt geil nu:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik luister nog liever naar de mening van een ingevroren prei dan van dat kutkind.quote:∞
quote:Op zondag 15 december 2013 19:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Etsu wordt geil nu:
[ afbeelding ]
[..]
Ik luister nog liever naar de mening van een ingevroren prei dan van dat kutkind.
Zou je geen foto's van mij willen posten?quote:Op zondag 15 december 2013 19:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Etsu wordt geil nu:
[ afbeelding ]
[..]
Ik luister nog liever naar de mening van een ingevroren prei dan van dat kutkind.
quote:Op zondag 15 december 2013 19:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Vind hem hier wel aantrekkelijkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ingevroren preien zijn dan ook wel super aantrekkelijkquote:Op zondag 15 december 2013 19:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Etsu wordt geil nu:
[ afbeelding ]
[..]
Ik zit nu te fappen in de treinquote:Op zondag 15 december 2013 19:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Etsu wordt geil nu:
[ afbeelding ]
[..]
Mijn excuses, het zal niet meer gebeuren.quote:Op zondag 15 december 2013 19:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zou je geen foto's van mij willen posten?
Bedankt.quote:Op zondag 15 december 2013 19:03 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mijn excuses, het zal niet meer gebeuren.
Ja we hoeven niet te weten waar jij je het liefst mee pleziertquote:Op zondag 15 december 2013 19:03 schreef Jhali het volgende:
[..]
ingevroren preien zijn dan ook wel super aantrekkelijk
BBYquote:Op zondag 15 december 2013 19:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zou je geen foto's van mij willen posten?
iewl doe nrml :squote:Op zondag 15 december 2013 19:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja we hoeven niet te weten waar jij je het liefst mee pleziert
wat vind je van Alex Pettyfer?quote:
Oké.quote:Op zondag 15 december 2013 19:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik moet je spreken.
Maar ik wacht tot jij op m'n 'hoi' zegt anders ben ik zo kansloos
Mezelf.quote:Op zondag 15 december 2013 19:03 schreef Muto het volgende:
Wiens ogen vinden jullie het mooist? Ik die van Carice van Houten. (en J. Alba natuurlijk)
[ afbeelding ]
WAquote:Op zondag 15 december 2013 19:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik moet je spreken.
Maar ik wacht tot jij op m'n 'hoi' zegt anders ben ik zo kansloos
Goede vraag. Meestal heb ik wel een antwoord paraat, maar ik kan nu even niks verzinnen. Ik vind blauwe ogen altijd mooi in combinatie met een schattig gezicht. Als het bruine ogen zijn, dan het liefst in combinatie met een uitdagende blik.quote:Op zondag 15 december 2013 19:03 schreef Muto het volgende:
Wiens ogen vinden jullie het mooist? Ik die van Carice van Houten. (en J. Alba natuurlijk)
[ afbeelding ]
saai, ik heb liever werkende ogenquote:
Ik ben benieuwd.quote:Op zondag 15 december 2013 19:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Goede vraag. Meestal heb ik wel een antwoord paraat, maar ik kan nu even niks verzinnen. Ik vind blauwe ogen altijd mooi in combinatie met een schattig gezicht. Als het bruine ogen zijn, dan het liefst in combinatie met een uitdagende blik.
Ik kom hier ooit nog eens op terug met foto's.
ik las antwoordapparaat hihahoquote:Op zondag 15 december 2013 19:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Goede vraag. Meestal heb ik wel een antwoord paraat, maar ik kan nu even niks verzinnen. Ik vind blauwe ogen altijd mooi in combinatie met een schattig gezicht. Als het bruine ogen zijn, dan het liefst in combinatie met een uitdagende blik.
Ik kom hier ooit nog eens op terug met foto's.
Blauwe ogenquote:Op zondag 15 december 2013 19:07 schreef Jhali het volgende:
[..]
ik las antwoordapparaat hihaho
overigens moet ik zeggen dat ik het juist andersom heb, bruine ogen zijn vaak juist van die schattige bambigezichtjes en blauwe ogen zijn pittig en zo ;s
quote:
quote:Op zondag 15 december 2013 19:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat gaan jullie doen met oud en nieuw?
fokken + tcquote:Op zondag 15 december 2013 19:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ja beetje welquote:
Bah, precies de uitstraling van LittleBrownie en Tjacka omschrijven. Slijmbal.quote:Op zondag 15 december 2013 19:07 schreef Jhali het volgende:
[..]
ik las antwoordapparaat hihaho
overigens moet ik zeggen dat ik het juist andersom heb, bruine ogen zijn vaak juist van die schattige bambigezichtjes en blauwe ogen zijn pittig en zo ;s
Naar mijn opa en omaquote:Op zondag 15 december 2013 19:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:
Neequote:
quote:Op zondag 15 december 2013 18:41 schreef Jhali het volgende:
een xcachet tt die ze niet zelf gemaakt heeft![]()
ik had het over meisjes dus tjacka sowieso nietquote:Op zondag 15 december 2013 19:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bah, precies de uitstraling van LittleBrownie en Tjacka omschrijven. Slijmbal.
Slak en liegbeest.quote:
Iedereen een gelukkig nieuw jaar wensen en slapen denk ik.quote:Op zondag 15 december 2013 19:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Niet-slak en waarheidzegsterquote:
quote:
quote:
groen = vergif.quote:Op zondag 15 december 2013 19:11 schreef Jhali het volgende:
wat vinden jullie trouwens van mensen met groene ogen ;s
Ik denk dat we jouw punt wel snappen.quote:
Kan me niet herinneren dat ik er ooit een gezien heb eigenlijk.quote:Op zondag 15 december 2013 19:11 schreef Jhali het volgende:
Wat is mijn punt?quote:Op zondag 15 december 2013 19:12 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik denk dat we jouw punt wel snappen.
die zijn debielquote:Op zondag 15 december 2013 19:11 schreef Jhali het volgende:
dat die boy lekker isquote:
dat was een anderequote:
quote:Op zondag 15 december 2013 19:11 schreef supersof het volgende:
Hij heeft wel wat weg van Ryan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
Oh. Dan bied ik hierbij mijn nederige excuses aan voor mijn ietwat botte reactie.quote:
okiiquote:Op zondag 15 december 2013 19:12 schreef Etsu het volgende:
Toto, wa is dood bij mij, middle of nowhere en geen goed bereik
Het gaat jullie goed xoxoxo
Hoe durf je dat te zeggenquote:
quote:Op zondag 15 december 2013 19:14 schreef Rodawa het volgende:
Klaar met de mannenfoto's. Het is tijd voor vrouwen.
had ook niet veel anders van je verwachtquote:
quote:
Aziaten met vuurwerk altijd +1quote:Op zondag 15 december 2013 19:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Naar mijn opa en omaen daar is familie
mijn nicht (beste vriendin)
en een vietnamees die een vuurwerkshow houdt
Really, geen enkele gezelligheid?quote:Op zondag 15 december 2013 19:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Iedereen een gelukkig nieuw jaar wensen en slapen denk ik.
Nee doe mij maar volwassen mannenquote:
Ik zou best betalen om met haar seks te hebbenquote:
Mooi. Zijn we het met elkaar eens.quote:
Ik nietquote:Op zondag 15 december 2013 19:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou best betalen om met haar seks te hebben
Nee niet doenquote:Op zondag 15 december 2013 19:14 schreef Rodawa het volgende:
Klaar met de mannenfoto's. Het is tijd voor vrouwen.
jij zou zelfs voor sara betalenquote:Op zondag 15 december 2013 19:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou best betalen om met haar seks te hebben
quote:
rare oren.quote:
too long; didn't sing.quote:Op zondag 15 december 2013 19:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
TOTO
Psalm 63
Vers 1
O God, Gij zijt mijn toeverlaat;
Mijn God, U zoek ik met verlangen,
Zo ras wij 't morgenlicht ontvangen,
Bij 't krieken van den dageraad.
O HEER, mijn ziel en lichaam hijgen,
En dorsten naar U in een land,
Dat, dor en mat, van droogte brandt,
Waar niemand lafenis kan krijgen.
Vers 2
'k Heb U voorwaar in 't heiligdom
Voorheen beschouwd met vrolijk' ogen;
Hoe zag ik daar Uw alvermogen!
Hoe blonk Uw Godd'lijk' eer alom.
Want beter dan dit tijd'lijk leven
Is Uwe goedertierenheid.
Och, werd ik derwaarts weer geleid!
Dan zou mijn mond U d' ere geven.
Vers 3
Dan zou ik, voor Uw Godd'lijk oog,
Uw deugden al mijn leven prijzen,
En in Uw naam mijn zang doen rijzen,
Mijn handen heffen naar omhoog.
Mijn ziel zou nieuwe kracht ontvangen,
Verzadigd, als met vet en smeer;
Mijn mond zou U vol vreugd, o HEER,
Verheffen in zijn lofgezangen.
Vers 4
Wanneer ik, op mijn legersteê,
Aan U gedenk in stille nachten,
Dan peinst mijn ziel met al haar krachten,
Hoe Gij voorheen in angst en wee,
Als mij de vijand wild' omringen,
Mij vaardig zijt ter hulp geweest;
Dies zal ik nu ook, onbevreesd,
In schaduw van Uw vleug'len zingen.
Vers 5
Mijn ziel kleeft U standvastig aan;
Gij ondersteunt mijn zwakke schreden;
Uw rechterhand, vol mogendheden,
Doet mij getroost en veilig gaan.
Maar dezen, die mijn ziel begeren,
Opdat ik tot verwoesting raak',
Staan bloot voor Uw geduchte wraak;
Zij zullen haast ten afgrond keren.
Vers 6
Men zal die bozen, door 't geweld
Van 't scherp gewette zwaard, doen sneven,
En aan de vossen overgeven,
Ter prooi alom in 't open veld.
Maar 's Konings hart zal zich verblijden
In God, die 't gans heelal regeert;
En elk, die heilig bij Hem zweert,
Zal Zijne trouw met roem belijden.
Vers 7
Want, hoe het ga, de logenmond
Zal nimmer straff'loos zegepralen;
God stelt der boosheid perk en palen,
De leugensprekers gaan te grond'.
mijn ui op een ander forum is altijd arianaquote:Op zondag 15 december 2013 19:19 schreef Rodawa het volgende:
Mijn oude UI was een Ariana-UI.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dianaagron
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Die van mij ook. Ha gayyyyyquote:Op zondag 15 december 2013 19:19 schreef Rodawa het volgende:
Mijn oude UI was een Ariana-UI.
[ afbeelding ]
welk forum?quote:Op zondag 15 december 2013 19:20 schreef Jhali het volgende:
[..]
mijn ui op een ander forum is altijd ariana
quote:Op zondag 15 december 2013 19:20 schreef supersof het volgende:
ivanaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dianaagron
ik zat op kntquote:Op zondag 15 december 2013 19:20 schreef Jhali het volgende:
[..]
kindertent :s nee grapje zeg ik niet
raar forumquote:Op zondag 15 december 2013 19:20 schreef Jhali het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 december 2013 19:20 schreef supersof het volgende:
10/10 would wifeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dianaagron
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
girlscenequote:Op zondag 15 december 2013 19:20 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik dacht je inderdaad al te herkennen op GIRLSCENE.quote:Op zondag 15 december 2013 19:20 schreef Jhali het volgende:
[..]
mijn ui op een ander forum is altijd ariana
Klopt wel. Maar die oogjes stralen iets te weinig. Maar wel prachtige meid. Ik ga een dubbelgangster zoeken.quote:Op zondag 15 december 2013 19:22 schreef Rodawa het volgende:
Derhalve vind ik haar ogen heel erg mooi, Muto. Bruin en schattig - een uitzondering.
En dan zeggen mannen dat ze een vrouw willen zonder make-upquote:
NEE HET WAS NIET GIRLSCENE.quote:Op zondag 15 december 2013 19:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik dacht je inderdaad al te herkennen op GIRLSCENE.
quote:Op zondag 15 december 2013 19:23 schreef supersof het volgende:
[..]
En dan zeggen mannen dat ze een vrouw willen zonder make-up
Daarom heb ik ook geen mening over Norbertquote:Op zondag 15 december 2013 19:22 schreef Toto69 het volgende:
Oordelen over mensen die je niet kent
Triest
Zonder niet. Mag wel, maar het is niet doorslaggevend. Ik had het over niet teveel make-up.quote:Op zondag 15 december 2013 19:23 schreef supersof het volgende:
[..]
En dan zeggen mannen dat ze een vrouw willen zonder make-up
Vraag me af hoe het met hem gaat.quote:Op zondag 15 december 2013 19:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook geen mening over Norbert
Vast welquote:Op zondag 15 december 2013 19:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vraag me af hoe het met hem gaat.
Zou ie nog leven?
Wie weetquote:Op zondag 15 december 2013 19:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik betwijfel het.
Die ligt ergens onder een brug
Ik zie het ja.quote:
quote:Op zondag 15 december 2013 19:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik zie het ja.
Zelfs dat kan ze goed hebben.
Stuur hem een kerstkaartjequote:Op zondag 15 december 2013 19:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik betwijfel het.
Die ligt ergens onder een brug
Ik vond de verhalen wel vermakelijkquote:
Geloof me, het was toen ik er dinsdag avond aankwam leuk, maar de dag erna werd het al spooky.quote:Op zondag 15 december 2013 19:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vond de verhalen wel vermakelijk
Die heeft al de nodige pikken in haar mondje gehad.quote:Op zondag 15 december 2013 19:28 schreef Rodawa het volgende:
Wat vinden mijn geslachtsgenoten overigens van Diane Kruger? Zij heeft klasse.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 december 2013 19:28 schreef Rodawa het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 december 2013 19:26 schreef supersof het volgende:
Ik kan je niet meer serieus nemen nu.
Iemand van dit forumquote:Op zondag 15 december 2013 19:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geloof me, het was toen ik er dinsdag avond aankwam leuk, maar de dag erna werd het al spooky.
Vervolgens ging hij skypen met een FOK!ker die hem begon uit te schelden voor de meest zieke dingen en toen werd 'ie kwaad/gek
Meh.quote:Op zondag 15 december 2013 19:28 schreef Rodawa het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 december 2013 19:29 schreef Rodawa het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik ben een man en deze vraag is dus ook gericht aan andere mannen.
Neequote:Op zondag 15 december 2013 19:28 schreef Rodawa het volgende:
[ afbeelding ]
Maakt niet uit, ik ken haar toch niet.quote:Op zondag 15 december 2013 19:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die heeft al de nodige pikken in haar mondje gehad.
Gezelligquote:Op zondag 15 december 2013 19:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie me wilde killendie gast werd helemaal psycho
Oneens. Mag ik dan favoriet doen?quote:Op zondag 15 december 2013 19:29 schreef supersof het volgende:
Ik vind rodawa gemeen.
RT als je het met me eens bent.
Ja, maar niet op deze foto. Wel op deze:quote:
#RTquote:Op zondag 15 december 2013 19:29 schreef supersof het volgende:
Ik vind rodawa gemeen.
RT als je het met me eens bent.
als ik hem krijg wel.quote:
ikdoehetstiekemnietquote:Op zondag 15 december 2013 19:32 schreef Rodawa het volgende:
Nou, zorgen dat Muto of VA niet de lapo krijgt dus.
Wil jij dan in mijn TT?quote:Op zondag 15 december 2013 19:32 schreef Rodawa het volgende:
Nou, zorgen dat Muto of VA niet de lapo krijgt dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |