Ik krijg gewoon voiceberichtenquote:Op zondag 15 december 2013 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat Cachet geen stukje voor jou heeft geschreven
[..]
Ik denk dat mijn ouders en nog wat generaties alcoholist waren in hun vrije tijd.
jij ben nooit brak?quote:Op zondag 15 december 2013 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat Cachet geen stukje voor jou heeft geschreven
[..]
Ik denk dat mijn ouders en nog wat generaties alcoholist waren in hun vrije tijd.
etsu valt op ian somerhaldersquote:Op zondag 15 december 2013 18:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, je bent wel beter in het oordelen over mannen.
Maar we gaan hier veeeeeeeeel te diep op in
katerquote:Op zondag 15 december 2013 18:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar hoofdpijn schaar ik niet onder brak.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
neequote:
Waarom niet? Als je met mate drinkt, ken het.quote:
quote:Op zondag 15 december 2013 18:51 schreef supersof het volgende:
[..]Zijn wenkbrauwen weerhouden mij om de broek omlaag te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zwoel as fuckquote:Op zondag 15 december 2013 18:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn wenkbrauwen weerhouden mij om de broek omlaag te doen.
Die kaaklijn dan?quote:Op zondag 15 december 2013 18:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn wenkbrauwen weerhouden mij om de broek omlaag te doen.
ik denk dat WIJ voor elkaar gemaakt zijn.quote:Op zondag 15 december 2013 18:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben graag dominant. Die on Germaanse kaaklijn doet mij denken het mannetje te kunnen zijn.
Ja.quote:
Lijkt mij wel toch. De kaak is toch een groot onderdeel van het hoofd heb ik mij laten vertellen.quote:
Jeetje. Het gaat nu wel heel snel.quote:Op zondag 15 december 2013 18:55 schreef Muto het volgende:
[..]
ik denk dat WIJ voor elkaar gemaakt zijn.
quote:Op zondag 15 december 2013 18:51 schreef supersof het volgende:
[..]EwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |